Ben je niet wat oud om over een OP te vechten?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je Nick terugplaatsen?
Ja, daar schrok ik wel enigszins van... Die op NOS gelezen tenminste, andere niet. Ik had op NOS wel gevarieerdere reacties verwacht maar ze waren alle 4 zelfde. 'Wat jij hebt meegemaakt is erg, maar wat wij nu hebben is erger!!'quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet te doen. Reactie gezien van die jongeren op die brief van die 94jarige?
De hele onderste helft van Griekenland is een schiereilandquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet te doen. Reactie gezien van die jongeren op die brief van die 94jarige?
[..]
Geeneens een schiereiland?
Het Pauw en Witteman topic vroeger had een prachtige OP.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud om over een OP te vechten?
Zeker toen Emile Schelvis er in stond. Echt iemand die Pauw en Witteman groot heeft gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Pauw en Witteman topic vroeger had een prachtige OP.
Wij hadden ook geen eindexamengala, blijkbaar is mijn jeugd verpest. Ik verwacht Beste Johannes brieven van de jeugd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ik wel enigszins van... Die op NOS gelezen tenminste, andere niet. Ik had op NOS wel gevarieerdere reacties verwacht maar ze waren alle 4 zelfde. 'Wat jij hebt meegemaakt is erg, maar wat wij nu hebben is erger!!'
Los van dat jongeren/millenial-generatie het zwaar krijgt qua werk/huis/enz. vond ik dit toch te.
Haha daarom. Mani regio is top, geniet ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hele onderste helft van Griekenland is een schiereiland
Echt compleet bizar. Geen inlevingsvermogen en geen idee wat die man probeerde te bereiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ik wel enigszins van... Die op NOS gelezen tenminste, andere niet. Ik had op NOS wel gevarieerdere reacties verwacht maar ze waren alle 4 zelfde. 'Wat jij hebt meegemaakt is erg, maar wat wij nu hebben is erger!!'
Los van dat jongeren/millenial-generatie het zwaar krijgt qua werk/huis/enz. vond ik dit toch te.
Nog steeds op de camping?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee uur gefietst. Voelt alsof het minstens zes is geweest.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Omtzigt nu achter de microfoon. @:El-Stinho
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Dan zal het wel stil zijn op straat nu.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:45 schreef Mani89 het volgende:
De glamping, inmiddels.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds op de camping?
Wie niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben jij geen fan van Geert Nentjens? @:mani89
Nou ja...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Echt compleet bizar. Geen inlevingsvermogen en geen idee wat die man probeerde te bereiken.
Die zou stemmen op Loekasjenko.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:42 schreef franklop het volgende:
Speelgoedwinkeltje dicht bij ons in het dorp, die sinds 2017 open was. Noemt internet als reden
"Internet is hardnekkig", aldus de beste man
Jongeren moeten binnen blijven?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:45 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nou ja...
Die jongeren moeten wel binnen blijven voor de gezondheid van onze babyboomers van +90 kilo. Die kom ik non-stop tegen op hun E-bikes deze zomer. Lekker file-rijdend richting de recreatieplassen, zeikend over strava-aso's en de jeugd van tegenwoordig...
Als er een generatie is die heerlijk geprofiteerd heeft van de 94-jarige opa's zijn zij het wel. Beetje selectieve verontwaardiging (en treurig boomer-itempje van NOS).
Dat namaakspul moet je niet aan beginnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Jongens bestaat de Chicken Tonight Sate nog wel? Ik heb ze de laatste tijd niet kunnen vinden in de AH of Dirk. Well allerlei andere rare nieuwe smaakjes. Ik had het moeten doen met een huismerk maar dat was net water met sate smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |