Prima ros denk ik? Mijn mountainbike (gebruikt als stadsfiets) is van de Trek, onverwoestbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voorheen een De Rosa, nu een simpele Trek.
Waarom Fok! je terwijl je op je racefiets zit vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik je PSN niet en ten tweede zit ik as we speak op de fiets.
Sommige zitten op de bank, sommige op een bureaustoel en sommige kennelijk op een fietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom Fok! je terwijl je op je racefiets zit vraag ik mij dan af.
Exact mijn gedachtequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan je het hoogste postaantal van dit hele forum hebben terwijl je volgens eigen zeggen de hele dag aan het werken en sporten bent? Waarom brag je steeds over je fantastische fysiek terwijl je nooit foto's post?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja bedankt, alsof wij dat zelf niet wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen uit de jaren 80 zijn echt oud.
Het is maar WW-verkeer hoor, ik ga hooguit 25 per uur. 🤷🏻♀quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen uit de jaren 80 zijn echt oud.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je het hoogste postaantal van dit hele forum hebben terwijl je volgens eigen zeggen de hele dag aan het werken en sporten bent? Waarom brag je steeds over je fantastische fysiek terwijl je nooit foto's post?Haha, mooi hoe mijn gymsessies je dwars zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Luchtkastelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, mooi hoe mijn gymsessies je dwars zitten.
Moet je dan niet solliciteren als je in de WW zit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is maar WW-verkeer hoor, ik ga hooguit 25 per uur. 🤷🏻♀
Dan word je al 30, het begin van het einde. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen uit 1990 hebben nog de toekomst voor hun.
In de Mac?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanochtend om 7u stond ik er weer. 💪🏽
Was blijkbaar een grootverdiener. (lol)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Beugelsdijk van Ado naar Sparta, wat is dit voor wereld?
Viespeuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga overigens een heerlijke McChicken scoren vanmiddag.
Ik lever straks mijn werkspullen in en dan ga ik mezelf ook even belonen met een menuutje denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga overigens een heerlijke McChicken scoren vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |