abonnement Unibet Coolblue
pi_194533399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch ook wel dat het niet serieus bedoeld is als de enige 2 opties ja is? Op dit nou meteen weg te gaan halen :')
Al zou ik het wel snappen, dan snappen anderen het misschien weer niet en krijg je weer verwachtingen die toch niet waargemaakt gaan worden :P

Minimaal twee keer per dag zitten een stelletje hier te zeiken over het feit dat ze hun zin niet krijgen. Helaas, het gaat niet om de grootste mond hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533425
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

De meeste mensen zitten daar niet mee, maar goed, je hebt hier idd wel wat e-penissen (die niet eens wolfenstein willen platten, alleen maar My First Barbie games).
:D
SOONY
pi_194533435
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

:D
*wacht op de hap
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533437
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Al zou ik het wel snappen, dan snappen anderen het misschien weer niet en krijg je weer verwachtingen die toch niet waargemaakt gaan worden :P

Minimaal twee keer per dag zitten een stelletje hier te zeiken over het feit dat ze hun zin niet krijgen. Helaas, het gaat niet om de grootste mond hebben.
Nee gaat meer om welke mod heeft het grootste ego :D Anyway laten we die discussie maar stoppen.

Ander game nieuws. (wel pc) je kan Total war Troy voor 24 uur gratis downloaden op de epic store.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194533473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee gaat meer om welke mod heeft het grootste ego :D Anyway laten we die discussie maar stoppen.

Ik heb zelfs na die uitslag van de poll gevraagd of er gemerged kon worden achter de schermen, met wat argumenten. Maar he, ik zeik iig niet door als een klein kind die zijn lolly niet krijgt. Maar stoppen lijkt me inderdaad een erg goed plan, dan gaat het topic nog eens over de ps4 ipv mergen. Mergen doe ik op mijn werk met git, en dat levert ook nog wel eens conflicten op /nerd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533479
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

*wacht op de hap
Games niet leuk vinden maar wel doorgaan voor de Platinum trophy. Ik blijf het iets komisch vinden.
SOONY
pi_194533482
En nu eens gaan zitten om Avengers af te zeiken op grond van de beta. Ook niet erg lastig...
Parttimedag met lol *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533493
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb zelfs na die uitslag van de poll gevraagd of er gemerged kon worden achter de schermen, met wat argumenten. Maar he, ik zeik iig niet door als een klein kind die zijn lolly niet krijgt. Maar stoppen lijkt me inderdaad een erg goed plan, dan gaat het topic nog eens over de ps4 ipv mergen. Mergen doe ik op mijn werk met git, en dat levert ook nog wel eens conflicten op /nerd
Sorry als je de poll functie testen als een grapje zeiken vind :*

Tegelijk aan het zelfde bestand werken en mergen genot
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194533509
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sorry als je de poll functie testen als een grapje zeiken vind :*

Tegelijk aan het zelfde bestand werken en mergen genot
Nou , ik denk dat de mensen waar het echt over gaat wel weten wie ik bedoel :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533530
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:36 schreef Pheno het volgende:
En nu eens gaan zitten om Avengers af te zeiken op grond van de beta. Ook niet erg lastig...
Parttimedag met lol *O*
Ligt een beetje aan de hoeveelheid en kwaliteit van de content.
Ik geloof best dat spel in 2021 een stuk beter is met Hawkeye, Spider-Man en extra content en verbeteringen.
SOONY
pi_194533531
Ik weet niet echt meer wat ik wil spelen op de ps4. Planet Coaster van de week gedaan (dat was de remote presentatie en gamesessie DKUp). Maar voor de rest keek ik wat uit dnaar Avengers, maar na de beta is die ook van me "wil ik spelen"-lijstje. Reviewen doe ik die nog, maar ik verwacht geen grote wijzigingen tussen nu en release, dus dat wordt meh.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de hoeveelheid en kwaliteit van de content.
De closed beta, dus twee storymissions, een zooi sidemissions en een bak vol teleurstellende combat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533557
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

De closed beta, dus twee storymissions, een zooi sidemissions en een bak vol teleurstellende combat
Oei, nou ja de beelden had ik al zoiets -O-
SOONY
pi_194533561
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:41 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet echt meer wat ik wil spelen op de ps4. Planet Coaster van de week gedaan (dat was de remote presentatie en gamesessie DKUp). Maar voor de rest keek ik wat uit dnaar Avengers, maar na de beta is die ook van me "wil ik spelen"-lijstje. Reviewen doe ik die nog, maar ik verwacht geen grote wijzigingen tussen nu en release, dus dat wordt meh.
Morgen UFC 4. *O* Al ben ik denk ik de enige in dit topic die dat leuk vind :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194533578
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:41 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet echt meer wat ik wil spelen op de ps4. Planet Coaster van de week gedaan (dat was de remote presentatie en gamesessie DKUp). Maar voor de rest keek ik wat uit dnaar Avengers, maar na de beta is die ook van me "wil ik spelen"-lijstje. Reviewen doe ik die nog, maar ik verwacht geen grote wijzigingen tussen nu en release, dus dat wordt meh.
Nog nieuwe dingen gehoord over Planet Coaster? Ben best benieuwd of de next gen versies een stuk beter worden.
Echt zin in een goede Rollercoaster Tycoon-game op de console.
SOONY
pi_194533595
quote:
Ik vind dit wel leuk.

De laatste keer dat ik deze demo speelde was ik 14 ofzo, en had net de punkscene ontdekt. Zat ik met een kameraadje middagen lang deze demo te spelen van een demo disc gekregen bij de Power Unlimited volgens mij. Dat level echt zo vaak gedaan, om de beurt. _O_
pi_194533602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Morgen UFC 4. *O* Al ben ik denk ik de enige in dit topic die dat leuk vind :P
Nee, we hebben er twee in de crew (ik en Fathom). Fathom is er mee bezig iig. Al ben ik zelf benieuwd of het wat is, nog niet naar gevraagd :D

Ik ben iig blij dat 2K geen WWE jaarlijks maakt. Die serie had gewoon echt een pauze nodig, zeker na vorig jaar en de chaos toen Visual het moest overnemen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194533614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik vind dit wel leuk.

De laatste keer dat ik deze demo speelde was ik 14 ofzo, en had net de punkscene ontdekt. Zat ik met een kameraadje middagen lang deze demo te spelen van een demo disc gekregen bij de Power Unlimited volgens mij. Dat level echt zo vaak gedaan, om de beurt. _O_
Ik speelde altijd het derde deel. Eigenlijk vind het wel jammer dat ik die levels nu niet kan spelen :P
SOONY
pi_194533640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik speelde altijd het derde deel. Eigenlijk vind het wel jammer dat ik die levels nu niet kan spelen :P
Die heb ik dan weer nooit gedaan.

Zelfs deel 2 werd eigenlijk al te arcade wat mij betreft.
pi_194533648
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, we hebben er twee in de crew (ik en Fathom). Fathom is er mee bezig iig. Al ben ik zelf benieuwd of het wat is, nog niet naar gevraagd :D

Ik ben iig blij dat 2K geen WWE jaarlijks maakt. Die serie had gewoon echt een pauze nodig, zeker na vorig jaar en de chaos toen Visual het moest overnemen :')
Ik vermaak me er altijd wel goed mee. Ben ook wel echt een ufc fan. het is niet een spel wat ik heel het jaar door speel. Maar zo net na de release is een career mode altijd wel leuk. En lijkt er op dat die dit jaar ook wat beter is.

wwe heb ik dan weer helemaal niks mee en ook nog nooit gespeeld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:58:21 #97
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194533759
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

De meeste mensen zitten daar niet mee, maar goed, je hebt hier idd wel wat e-penissen (die niet eens wolfenstein willen platten, alleen maar My First Barbie games).
Owwwww shiiiieeeet bboooooooyyyyyyyy!!!! Bel de brandweer!
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:00:16 #98
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194533792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oei, nou ja de beelden had ik al zoiets -O-
Luister dan ook naar je boy Ricko die dit al maanden scandeerd in deze topics mattie.
pi_194533817
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb zelfs na die uitslag van de poll gevraagd of er gemerged kon worden achter de schermen, met wat argumenten. Maar he, ik zeik iig niet door als een klein kind die zijn lolly niet krijgt. Maar stoppen lijkt me inderdaad een erg goed plan, dan gaat het topic nog eens over de ps4 ipv mergen. Mergen doe ik op mijn werk met git, en dat levert ook nog wel eens conflicten op /nerd
Maak je niet zo druk, veel te warm voor :*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194533824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Luister dan ook naar je boy Ricko die dit al maanden scandeerd in deze topics mattie.
Gewoon zelf uitproberen is best. Volgend weekend is volgens mij de open beta? Even downloaden en geen genot.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')