Lullig voor AZ. Die hadden normaal gesproken nu een plek in de derde ronde cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Stade Rennes gaat nu direct de CL in ipv voorronde.
Ken je Glory Glory Man. Utd ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:01 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet echt , wel zo'n fake achtergrond muziekje .. Maar in het echie is het idd een van de mooiste clubhyms... Hoop dat ze winnen ...
Heeft ManU eik een lied ?
Sevilla en ManU konden het ook allebei niet bolwerken tegen het grote Feyenoord in het jaar dat ze de Europa League wonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Na een topwedstrijd van het grote Feyenoord valt zo'n Europa Liek toch wat tegen.
Sevilla thuis was wel bizar. Ik heb Feyenoord echt zelden zo weggespeeld zien worden als in die uitpot, dat was gewoon zielig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sevilla en ManU konden het ook allebei niet bolwerken tegen het grote Feyenoord in het jaar dat ze de Europa League wonnen.
(In het geval van Sevilla een van de vele jaren)
En een paar dagen later speelde Feyenoord Ajax volledig maar dan ook volledig weg om met 0-1 te verliezen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sevilla thuis was wel bizar. Ik heb Feyenoord echt zelden zo weggespeeld zien worden als in die uitpot, dat was gewoon zielig.
Ze deden ook niet echt hun best toen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sevilla thuis was wel bizar. Ik heb Feyenoord echt zelden zo weggespeeld zien worden als in die uitpot, dat was gewoon zielig.
Toen schaamde ik me zelfs voor die overwinning.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een paar dagen later speelde Feyenoord Ajax volledig maar dan ook volledig weg om met 0-1 te verliezen.
Met Van Rhijn?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een paar dagen later speelde Feyenoord Ajax volledig maar dan ook volledig weg om met 0-1 te verliezen.
Was dat die wedstrijd met drie keer lat in de eerste tien minuten?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen schaamde ik me zelfs voor die overwinning.
Ja.quote:
Ja haha.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd met drie keer lat in de eerste tien minuten?
Nee hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
Oh ik ben blijkbaar de enige die op fox kijkt
Eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen na die cl potjesquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt een mooi potje! Zou niet echt een favoriet durven aan te wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kans van Kazim destijds. Zo prachtig vrijgespeeld en toch missen (lol).♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |