abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:03:15 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194508928
And, a new one. ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:03:36 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194508932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:00 schreef Avianflu het volgende:
Maar over dat gedrag van vrouwen. Ik moet zeggen ik gooi Tinder er wel is een tijdje vanaf. Als ik merk dat ik tinderbitch gedrag begin te vertonen. Ik merk dat ik na sommige ervaringen soms wat onaardig/kortaf wordt.
Ja, dat is inderdaad een bijkomstigheid.. de swipe lat gaat steeds hoger, en de drempel om iets af te kappen wordt steeds lager.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194509038
SPELVAUT IN DE TT, BAN :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:21:31 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194509176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
SPELVAUT IN DE TT, BAN :(
Schreeuwen tegen een blauwe en banaanvraag, idem dito :7 >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194510709
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Schreeuwen tegen een blauwe en banaanvraag, idem dito :7 >:)
Zoveel kost een banaan nou ook weer niet Sound. :{
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:20:26 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194511236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 20:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zoveel kost een banaan nou ook weer niet Sound. :{
Het draait niet om de kosten, het is een prinsjiepe-kwestie. :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194511829
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 21:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het draait niet om de kosten, het is een prinsjiepe-kwestie. :Y)
Prins Jiepe, die vierde graag carnaval.
Hij hield van het diepe, en trapte graag tegen een bal.
Maar als je begon te piepe, kreeg je terecht een knal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194512863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 21:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Prins Jiepe, die vierde graag carnaval.
Hij hield van het diepe, en trapte graag tegen een bal.
Maar als je begon te piepe, kreeg je terecht een knal.
Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin? _O-
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:42:55 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194512995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin? _O-
Zijn vriendin heet FOK! :7

Die chick heeft 'ie erbij voor als de servers weer eens down zijn, en/of het bier op.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194513126
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?

Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
pi_194513243
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?

Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
1 Wanneer een vrouw je na amper 1 zin vraagt welke app je gebruikt en haar nummer geeft, dan weet je dat het zaakje stinkt
2 Wanneer je subtiel over dingen vraagt die je op de foto's hebt gezien, maar het antwoord afwijkt (foto's gestolen)
3 Wanneer ze vragen om een berichtje achter te laten (terwijl dat helemaal niet kan): dat is meestal goedkope Instagram PR
4 Wanneer hun profiel alleen voorzien is van een instagram link/naam/whatever en verder niks
5 Wanneer ze beginnen over een goede investering ergens in Azië (China, Taiwan, Hongkong)
6 Ik geef geen cijfers aan mensen, maar om de uitleg eenvoudig te houden: wanneer een 10/10 jouw liked en jij zelf "maar" een 7/10 bent
7 Wanneer ze je vragen om naar Discord te switchen (bijna iedereen heeft WhatsApp)
8 Wanneer er alleen foto's van dikke afstand zijn (kan echter ook verrassend positief uitvallen maar meestal niet)
9 Wanneer je dezelfde persoon nog een x tegenkomt (meestal is een van de 2 fake)

Er zijn nog meer punten, maar deze gaan op voor de meeste apps (iig Bumble en OKC wat ik gebruik).
pi_194513273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij zit zo vaak hier, heb je nog wel tijd voor je vriendin? _O-
Ik heb altijd voldoende tijd voor mijn vriendin, maar wegens omstandigheden kan ik haar niet zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194513282
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb altijd voldoende tijd voor mijn vriendin, mAr wegens omstandigheden kan ik haar niet zien.
Sterkte bro. Gelukkig zijn wij er voor je. Fok! to the rescue. :P _O_
pi_194513284
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zijn vriendin heet FOK! :7

Die chick heeft 'ie erbij voor als de servers weer eens down zijn, en/of het bier op.
Drink geen bier :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194513301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sterkte bro. Gelukkig zijn wij er voor je. Fok! to the rescue. :P _O_
Thanks, komt allemaal goed :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194513378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Thanks, komt allemaal goed :)
Je hebt nog steeds je rechterhand idd
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:03:23 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194513400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Drink geen bier :P
Flessen cola zijn zwaarder, rotzak :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194513406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds je rechterhand idd
Bijvoorbeeld :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194515863
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?

Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
Heb eerlijk gezegd mezelf die vraag nog nooit gesteld. Ook nog nooit bij me opgekomen dat iemand met wie ik een date afsprak wel een fake zou kunnen zijn. En als ik de tips van @Gruj0 zo lees heb ik ook nooit die voortekenen gehad
Het is wat.......
pi_194515980
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:49 schreef Frank_Underwood het volgende:
Welke stappen nemen jullie voordat jullie op date gaan? Hoe spot je een catfish, fakerd, oplichter etc.?

Normaliter date ik IRL en heb ik tot op heden nooit afgesproken via online dating (lees: Tinder). Dus ben nieuw op dit gebied.
Sinds ik een keer gecatfished ben, vraag ik altijd om een actuele foto, of even videobellen.
Meestal begrijpen ze het wel zodra ik het verhaal vertelde :P
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:42:29 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194516156
Gewoon je gezond verstand gebruiken, maar soms ontkom je er gewoon niet aan.. ik had vorig weekend ook één date met een dame die een kilootje of 15 was 'vergeten op te geven', sja, dat was dus een beetje zonde van de tijd en effort.. niet dat ik die 15 kilo een vreselijk probleem vond; maar wel het feit dat ze oneerlijk was.

It happens, je kunt niet alles ondervangen.

"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook."
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194516418
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:42 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon je gezond verstand gebruiken, maar soms ontkom je er gewoon niet aan.. ik had vorig weekend ook één date met een dame die een kilootje of 15 was 'vergeten op te geven', sja, dat was dus een beetje zonde van de tijd en effort.. niet dat ik die 15 kilo een vreselijk probleem vond; maar wel het feit dat ze oneerlijk was.

It happens, je kunt niet alles ondervangen.

"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook."
"Ik ben volslank, hou je daarvan?"

*Op de date*

"...dat is wel een hele ruime benadering van volslank."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 12 augustus 2020 @ 09:40:36 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194516758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik ben volslank, hou je daarvan?"

*Op de date*

"...dat is wel een hele ruime benadering van volslank."
Ja Hahaha ’een paar pondjes extra’ sommige mensen vinden 40 ook 'een paar’.. die eten ook maar 'een paar' koekjes per dag.

Ik heb ook zat profielen gezien die zichzelf als 'volslank' omschrijven, en dat je dan denkt van 'wáár dan?!¿?' :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194516784
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja Hahaha ’een paar pondjes extra’ sommige mensen vinden 40 ook 'een paar’.. die eten ook maar 'een paar' koekjes per dag.

Ik heb ook zat profielen gezien die zichzelf als 'volslank' omschrijven, en dat je dan denkt van 'wáár dan?!¿?' :?
Sommige vrouwen vinden zichzelf snel te dik. Ik heb een collega gehad die echt zo dun was dat ze uit elke gevangenis kon ontsnappen, maar die klaagde dat ze te dik was :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194516963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:14 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Heb eerlijk gezegd mezelf die vraag nog nooit gesteld. Ook nog nooit bij me opgekomen dat iemand met wie ik een date afsprak wel een fake zou kunnen zijn. En als ik de tips van @:Gruj0 zo lees heb ik ook nooit die voortekenen gehad
Ik denk ook dat het komt door de regio waar je in woont. Tegenwoordig zijn er ook veel scammers uit het buitenland actief, die hun locatie gewoon aanpassen. Op OKC komt dit veel voor, op Bumble schijnen mensen ook hun locatie aan te kunnen passen. Hoe heb ik anders mensen die 2000km verderop wonen en hier niet zijn geweest, kunnen matchen? :?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige vrouwen vinden zichzelf snel te dik. Ik heb een collega gehad die echt zo dun was dat ze uit elke gevangenis kon ontsnappen, maar die klaagde dat ze te dik was :')
Dit kan ik wel bevestigen. Veel vrouwen vinden zichzelf al gauw (te) dik, maar als ik naar de foto's keek, bleek uit echt niets dat ze (te) dik waren of zo. Gewoon mooie vrouwen om te zien, geen overgewicht oid.
Dat is echt jammer om te horen, zien en lezen, vooral wanneer het uit hunzelf komt, want er is helemaal niets mis met hen, ze downgraden zichzelf onterecht.

Heb zelf trouwens zeker geen problemen met een dikker iemand, zolang het niet ongezond dik is (obees oid).
pi_194517407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het komt door de regio waar je in woont. Tegenwoordig zijn er ook veel scammers uit het buitenland actief, die hun locatie gewoon aanpassen. Op OKC komt dit veel voor, op Bumble schijnen mensen ook hun locatie aan te kunnen passen. Hoe heb ik anders mensen die 2000km verderop wonen en hier niet zijn geweest, kunnen matchen? :?

Heb zelf trouwens zeker geen problemen met een dikker iemand, zolang het niet ongezond dik is (obees oid).
Denk ook dat het een soort van gezond verstand is. Net als met die nep-mails van banken enzo. en oplichting op internet. Op één of andere manier vis ik ze er zo uit (gisteren nog zo'n leuk CJIB mailtje gekregen)
Het is wat.......
pi_194518984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik ben volslank, hou je daarvan?"

*Op de date*

"...dat is wel een hele ruime benadering van volslank."
Dat zie ik inderdaad vaak op de apps. Dikke vrouwen die dan volslank in hun profiel zetten.
pi_194522904
Zo mooi weer. Echt een dating weer. Jammer van die klote Corona :P
pi_194523363
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:37 schreef Frank_Underwood het volgende:
Zo mooi weer. Echt een dating weer. Jammer van die klote Corona :P
Mwa dating weer met dat zweten en plakken, i dont know :P
pi_194523629
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194523647
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mwa dating weer met dat zweten en plakken, i dont know :P
:N Nee, zou er geen zin in hebben.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Avianflu het volgende:
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Niet alle mannen zien het als een seksapp idd.
pi_194523728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:09 schreef Womanly het volgende:

[..]

Mwa dating weer met dat zweten en plakken, i dont know :P
Wel leuk weer voor een boswandeling of vanouds samen een ijsje eten.

De bedoeling van een date is om te kijken of je aan elkaar kunt plakken, toch?😉
pi_194523767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:32 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Wel leuk weer voor een boswandeling of vanouds samen een ijsje eten.
Ja kan idd. Al zou ik het zelf graag een paar graden koeler zien om te daten.
pi_194524903
Hoeveel dagen/weken van te voren plannen jullie een date?

Ik heb best een drukke agenda en heb er altijd wel 1 tot 2 weken van te voren voor nodig. Merk dat vrouwen het als vreemd ervaren dat ik ze op date vraag voor pas over 1.5 tot 2 weken.

Maar tegelijkertijd wil ik bij Tinder matches niet weer een week wachten/niets zeggen om dan pas een date in te plannen voor de week erna. Om de tijdspanne tussen planning en daadwerkelijke date te verkleinen.

Ik loop daar een beetje mee vast.
pi_194524936
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Avianflu het volgende:
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Als ik mij niet vergis, vindt tinder daar wel zijn oorsprong in, maar tegenwoordig zien de meeste mensen het gewoon als een normale dating app. Het hangt denk ik ook met de leeftijdscategorie samen.
Sarcasme. Herken het.
pi_194525046
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Avianflu het volgende:
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Geen idee meer...

Maar als ze om je Whatsapp of e-mail vragen en vervolgens natuur plaatjes sturen, weet je genoeg :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194525153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Avianflu het volgende:
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Hoe bedoel je "die meer verwachten uit het contact dan ik"?

Zie je het als een vriendschap app?

Edit: Laat maar ik lees je post verkeerd.
pi_194526118
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef Avianflu het volgende:
Hoi, random vraagje. Zien “mannen” Tinder alleen als neuk app?
Sorry voor het generaliseren.

Ik ben mannen tegengekomen die meer verwachte uit het contact dan ik.
Toch wordt her en der beweerd dat mannen Tinder vooral als neuk app zien.
Ja en nee.

Puur persoonlijk: ik zie het niet als neuk-app in de zin van dat er per se onmiddellijk seks uit moet komen en verder niks. Als de vrouw relatiemateriaal is, mij ook zo ziet, en ik voel mezelf er ook klaar voor, dan zie ik dat best nog wel een keer gebeuren. Alleen dat zijn dus wel een hoop "als"-dingen.

Ik vind alleen wel dat als je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en het persoonlijk klikt, dat seks dan ook geen enorm issue moet zijn. Na 1 tot 3 dates, hangt een beetje van de types (zowel mannetje als vrouwtje) af. Ga niet met een Tinderdate wekenlang vriendje/vriendinnetje uithangen voordat er eens een keer wat gebeurt.

Ik zie het maar zo: Tinder is geen neuk-app maar wel een app voor mensen die ervoor open staan om te neuken. :D
pi_194526506
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik zie het maar zo: Tinder is geen neuk-app maar wel een app voor mensen die ervoor open staan om te neuken. :D
Dit vind ik wel een mooie omschrijving, past mij ook wel denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 21:17:46 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194527202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ja en nee.

Puur persoonlijk: ik zie het niet als neuk-app in de zin van dat er per se onmiddellijk seks uit moet komen en verder niks. Als de vrouw relatiemateriaal is, mij ook zo ziet, en ik voel mezelf er ook klaar voor, dan zie ik dat best nog wel een keer gebeuren. Alleen dat zijn dus wel een hoop "als"-dingen.

Ik vind alleen wel dat als je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en het persoonlijk klikt, dat seks dan ook geen enorm issue moet zijn. Na 1 tot 3 dates, hangt een beetje van de types (zowel mannetje als vrouwtje) af. Ga niet met een Tinderdate wekenlang vriendje/vriendinnetje uithangen voordat er eens een keer wat gebeurt.

Ik zie het maar zo: Tinder is geen neuk-app maar wel een app voor mensen die ervoor open staan om te neuken. :D
ALS het irl ook een match is, is het meestal sex op de eerste date... tenminste, tot nog toe wel.. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194527221
Hoe kan je een date afspreken als ze niet eens wat terug zeggen? ;(
pi_194527363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:19 schreef Faxie het volgende:
Hoe kan je een date afspreken als ze niet eens wat terug zeggen? ;(
helemasl niemand zegt wat terug?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194527399
Morgenmiddag een date gepland staan. Vrijdagavond een date gepland staan en dan volgende dinsdagavond ook nog een date gepland :+

Alle drie met dames van Tinder.
pi_194527496
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ALS het irl ook een match is, is het meestal sex op de eerste date... tenminste, tot nog toe wel.. :P
Bij mij tot voor kort ook wel, nu wat rustiger aan, ook wel met een wat ander type meisje.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:19 schreef Faxie het volgende:
Hoe kan je een date afspreken als ze niet eens wat terug zeggen? ;(
Ja het kan even duren voor je gehoor krijgt. Heb ook wel wat matches die nooit reageren. En weer anderen die mij juist als eerst een berichtje sturen, dat is meestal wel een goed teken. Maar het kan dus zijn dat een deel (of zelfs de meerderheid) niet terug praat.

Nu moet ik ook zeggen dat mijn profiel nog niet zo geweldig is qua selectie van foto's, en ik kan zelf ook nog wel wat afgetrainder zijn dan nu. O-)
pi_194527603
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

helemasl niemand zegt wat terug?
Amper ;(
pi_194527646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:19 schreef Faxie het volgende:
Hoe kan je een date afspreken als ze niet eens wat terug zeggen? ;(
Jij was toch helemaal niet meer bezig met dating apps? :? :P _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

helemasl niemand zegt wat terug?
Een man die gemiddeld is in alles maakt dat volgens mij best vaak mee. Je krijgt matches binnen op Bumble bijvoorbeeld en vervolgens start bijna niemand het gesprek. Als man kan je zelf geen gesprek starten dus het blijft afwachten.

Maar ik merk ook dat steeds meer vrouwen een zinnetje plaatsen van "Als je niet wil praten, like dan niet" dus het is niet iets waar alleen mannen "last" van hebben.
pi_194527667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij was toch helemaal niet meer bezig met dating apps? :? :P _O-
[..]

Een man die gemiddeld is in alles maakt dat volgens mij best vaak mee. Je krijgt matches binnen op Bumble bijvoorbeeld en vervolgens start bijna niemand het gesprek. Als man kan je zelf geen gesprek starten dus het blijft afwachten.

Maar ik merk ook dat steeds meer vrouwen een zinnetje plaatsen van "Als je niet wil praten, like dan niet" dus het is niet iets waar alleen mannen "last" van hebben.
Ja dat was een van de redenen ;(
pi_194527683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat was een van de redenen ;(
WAS, dus je bent weer terug? Hoe lang? Na 2 dagen kan je nog niks zeggen. Beetje meer geduld. :P
pi_194527721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat was een van de redenen ;(
Misschien is deze week qua timing niet handig, er zijn verrassend veel mensen die echt niet tegen deze hitte kunnen dus er vooral voor zorgen om überhaupt deze (werk)dagen door te komen......Nog niet te vlug opgeven hoor! :)
pi_194527745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Amper ;(
Krijg je wel veel matches op een dag?
pi_194527759
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Krijg je wel veel matches op een dag?
Nee ;(
pi_194527809
quote:
17s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien is deze week qua timing niet handig, er zijn verrassend veel mensen die echt niet tegen deze hitte kunnen dus er vooral voor zorgen om überhaupt deze (werk)dagen door te komen......Nog niet te vlug opgeven hoor! :)
True that
pi_194528575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef Gruj0 het volgende:

Een man die gemiddeld is in alles maakt dat volgens mij best vaak mee. Je krijgt matches binnen op Bumble bijvoorbeeld en vervolgens start bijna niemand het gesprek. Als man kan je zelf geen gesprek starten dus het blijft afwachten.

Maar ik merk ook dat steeds meer vrouwen een zinnetje plaatsen van "Als je niet wil praten, like dan niet" dus het is niet iets waar alleen mannen "last" van hebben.
Ik kan me voorstellen als dat steeds maar weer gebeurt het enorm frustrerend is.
Vraag me af of zo'n zinnetje zoden aan de dijk zet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194529083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen als dat steeds maar weer gebeurt het enorm frustrerend is.
Vraag me af of zo'n zinnetje zoden aan de dijk zet.
Als ik dat zinnetje bij mannen lees swipenik direct naar links.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194529263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen als dat steeds maar weer gebeurt het enorm frustrerend is.
Vraag me af of zo'n zinnetje zoden aan de dijk zet.
Geen idee of zo'n zinnetje effectief is. :P

Hangt ervan af wie je matcht. Een man die goed in de markt zit op een app en veel aandacht heeft zal minder snel geneigd zijn terug te appen wanneer het aanbod voor hem (zeer) groot is. Tenzij je zelf ook goed in de markt zit. :P
pi_194529689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Morgenmiddag een date gepland staan. Vrijdagavond een date gepland staan en dan volgende dinsdagavond ook nog een date gepland :+

Alle drie met dames van Tinder.
Lekker bezig. Heb vorige week Tinder aangemaakt. Eerste week 15 matches. En deze week geen enkele meer. Heb voor de wetenschap 1x boost gekocht maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Vreemd.
pi_194529819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:50 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Lekker bezig. Heb vorige week Tinder aangemaakt. Eerste week 15 matches. En deze week geen enkele meer. Heb voor de wetenschap 1x boost gekocht maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Vreemd.
Als je het net aanmaakt heb je altijd meer matches. Waarom weet ik niet, heeft iets met het Tinder algoritme te maken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194529884
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me voorstellen als dat steeds maar weer gebeurt het enorm frustrerend is.
Vraag me af of zo'n zinnetje zoden aan de dijk zet.
Voor mensen die serieus op zoek zijn denk ik wel omdat het aantoont dat die persoon ook serieus is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194531063
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:50 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Lekker bezig. Heb vorige week Tinder aangemaakt. Eerste week 15 matches. En deze week geen enkele meer. Heb voor de wetenschap 1x boost gekocht maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Vreemd.
Geef er geen geld aan uit. Log een keertje in voor de grap. Neem het niet serieus. Doe niet teveel moeite en wees toe de point om gewoon af te spreken voor een koffie omdat je Tinder een kut app vindt eigenlijk.

Good luck.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:19 schreef Faxie het volgende:
Hoe kan je een date afspreken als ze niet eens wat terug zeggen? ;(
Kuthoerehhh allemaohhllllll.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531107
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:40 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoeveel dagen/weken van te voren plannen jullie een date?

Ik heb best een drukke agenda en heb er altijd wel 1 tot 2 weken van te voren voor nodig. Merk dat vrouwen het als vreemd ervaren dat ik ze op date vraag voor pas over 1.5 tot 2 weken.

Maar tegelijkertijd wil ik bij Tinder matches niet weer een week wachten/niets zeggen om dan pas een date in te plannen voor de week erna. Om de tijdspanne tussen planning en daadwerkelijke date te verkleinen.

Ik loop daar een beetje mee vast.

Je moet vragen of het een neukapp is, dit is geen interessante vraag, daar reageert niemand op.
pi_194531221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als ik dat zinnetje bij mannen lees swipenik direct naar links.
Waarom precies?
pi_194531250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom precies?
Negatief gezeik stoot af. Lijkt me simpel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531253
Ik wil wel even antwoorden hoor...
Een echte date date plan ik ook lang van tevoren.
Om dezelfde redenen, drukke agenda.

Wat ik daar wel lastig aan vind is dat als je de man in kwestie nog niet in het echt hebt ontmoet is na een week of 2 de eerste “spanning” ofzo er al af. Weet niet of ik het zo goed omschrijf.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194531271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Negatief gezeik stoot af. Lijkt me simpel.
Precies negatief gezeik vind ik dat.
Sommigen hebben ook een opsomming met karaktereigenschappen waarop je naar links moet swipen als je die hebt als vrouw.
Glas half leeg type denk ik dan 🤷♀.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194531315
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:42 schreef Avianflu het volgende:
Ik wil wel even antwoorden hoor...
Een echte date date plan ik ook lang van tevoren.
Om dezelfde redenen, drukke agenda.

Wat ik daar wel lastig aan vind is dat als je de man in kwestie nog niet in het echt hebt ontmoet is na een week of 2 de eerste “spanning” ofzo er al af. Weet niet of ik het zo goed omschrijf.
Dus je kansen worden wel wat lager na een weekje een match te hebben met je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus je kansen worden wel wat lager na een weekje een match te hebben met je?
Op een gegeven moment vlakt mijn interesse wel wat af, omdat ik op de chat op een gegeven moment wel klaar ben. Ik ben geen eindeloze apper. Op een date kan die zeker weer net zo hard aangewakkerd worden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 07:51:48 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194531350
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:40 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoeveel dagen/weken van te voren plannen jullie een date?

Ik heb best een drukke agenda en heb er altijd wel 1 tot 2 weken van te voren voor nodig. Merk dat vrouwen het als vreemd ervaren dat ik ze op date vraag voor pas over 1.5 tot 2 weken.

Maar tegelijkertijd wil ik bij Tinder matches niet weer een week wachten/niets zeggen om dan pas een date in te plannen voor de week erna. Om de tijdspanne tussen planning en daadwerkelijke date te verkleinen.

Ik loop daar een beetje mee vast.

Soms was het wel ruim een week van te voren, maar meestal relatief kortdag. Omdat spontaan vaak het beste werkte bij mij.
Je merkt vaak wel dat als eenmaal de date afgesproken is, het aantal appjes minder werd, want de 'deal' was dan rond (dat idee). wel jammer, maar had er zelf ook last van.
pi_194531370
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms was het wel ruim een week van te voren, maar meestal relatief kortdag. Omdat spontaan vaak het beste werkte bij mij.
Je merkt vaak wel dat als eenmaal de date afgesproken is, het aantal appjes minder werd, want de 'deal' was dan rond (dat idee). wel jammer, maar had er zelf ook last van.
Ja dit inderdaad. De deal is dan rond.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194531375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Op een gegeven moment vlakt mijn interesse wel wat af, omdat ik op de chat op een gegeven moment wel klaar ben. Ik ben geen eindeloze apper. Op een date kan die zeker weer net zo hard aangewakkerd worden.
Dan moet je sneller een date voorstellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194531382
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms was het wel ruim een week van te voren, maar meestal relatief kortdag. Omdat spontaan vaak het beste werkte bij mij.
Je merkt vaak wel dat als eenmaal de date afgesproken is, het aantal appjes minder werd, want de 'deal' was dan rond (dat idee). wel jammer, maar had er zelf ook last van.
En dan op de dag de date afzeggen, nadat je vraagt of het door gaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 augustus 2020 @ 07:57:03 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194531398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:55 schreef ludovico het volgende:
En dan op de dag de date afzeggen, nadat je vraagt of het door gaat.
Dat kan idd gebeuren, dat is het nadeel ervan.
pi_194531413
Heb gisteren bij 't zwembad even zitten swipen op Tinder, had 6 matches, waarvan er zowaar 4 tegen me begonnen te praten! Dus wie weet wat er uit gaat komen :D
pi_194531426
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan idd gebeuren, dat is het nadeel ervan.
Nouja dat is gewoon naar gedrag, maar het gebeurt idd helaas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:01:16 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194531446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:00 schreef ludovico het volgende:

Nouja dat is gewoon naar gedrag, maar het gebeurt idd helaas.
Het is zeker niet fijn nee
pi_194531590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan moet je sneller een date voorstellen.
Klopt, alleen soms heb je gewoon echt niet eerder tijd .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194532015
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Precies negatief gezeik vind ik dat.
Sommigen hebben ook een opsomming met karaktereigenschappen waarop je naar links moet swipen als je die hebt als vrouw.
Glas half leeg type denk ik dan 🤷♀.
Ah duidelijk.

Ben er zelf ook geen fan van.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 08:54:40 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194532043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 07:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Precies negatief gezeik vind ik dat.
Sommigen hebben ook een opsomming met karaktereigenschappen waarop je naar links moet swipen als je die hebt als vrouw.
Glas half leeg type denk ik dan 🤷♀.
Euj, bij de vrouwen is dat niet veel beter hoor :P :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194532052
Ja dan neig ik ook al snel naar links. Benader het positief en met wat humor.

We snappen toch allemaal wel dat we niet op negatieve eigenschappen zitten te wachten.
pi_194532079
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Euj, bij de vrouwen is dat niet veel beter hoor :P :D
Geloof ik graag. Het lijkt mij vooral naar dat veel vrouwen (denK ik) verwachten dat je eerst door allerlei hoepels gaat springen. Wijvengezeik moet aanhoren 😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194532732
Vrouwen met eigenschappen :')
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:07:46 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194533068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 08:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geloof ik graag. Het lijkt mij vooral naar dat veel vrouwen (denK ik) verwachten dat je eerst door allerlei hoepels gaat springen. Wijvengezeik moet aanhoren 😂
Oh, niets menselijks is mij vreemd, en ik kijk niet snel ergens raar tegenaan, maar idd, sommige vrouwen hebben echt heel bijzondere denkbeelden. Iets met Bouquet-reeks verslaving en/of te veel en te lang op het Libelle forum zitten :+

Ik kreeg tot een tijdje geleden heel veel van dat soort spul in mijn chatbox, maar na de laatste profielupdate is dat zeker wel 80% minder :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194533151
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, niets menselijks is mij vreemd, en ik kijk niet snel ergens raar tegenaan, maar idd, sommige vrouwen hebben echt heel bijzondere denkbeelden. Iets met Bouquet-reeks verslaving en/of te veel en te lang op het Libelle forum zitten :+

Ik kreeg tot een tijdje geleden heel veel van dat soort spul in mijn chatbox, maar na de laatste profielupdate is dat zeker wel 80% minder :Y)
OW wat stond er eerst in je profiel dan ? En wat heb je veranderd.....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:46:02 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194533591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

OW wat stond er eerst in je profiel dan ? En wat heb je veranderd.....
Oh, eerst had ik een redelijk normaal profiel, maar ik werd een beetje moe van het type H&M/HEMA soepjurk met stippeltjes/luipaardprintje/bloemetjes icm lekkere korte kapseltjes en een hippotaille.. Dus ik heb wat dingetjes aangepast en er een sneer naar een redeljk bekend vrouwenforum bijgeplempt en nog wat redelijk duidelijke aanwijzingen, en toen werd het meteen een stuk interessanter.. Nu kijken ze wel nog steeds, dus ik zie die overdatum mama's nog wel in mijn 'hebben je bekeken' lijst, maar ze duiken nu niet meer likeloos mijn chat in.. De eerste paar zijn wel grappig om even op de kast te jagen, maar ik had er op een gegeven moment een halve dagtaak aan, en dan begint het wel te vervelen na een tijdje O-) .

De types die nu mijn chat in duiken zijn nu net bijgekomen van de slappe lach en vinden het geweldig :D :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194533684
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, eerst had ik een redelijk normaal profiel, maar ik werd een beetje moe van het type H&M/HEMA soepjurk met stippeltjes/luipaardprintje/bloemetjes icm lekkere korte kapseltjes en een hippotaille.. Dus ik heb wat dingetjes aangepast en er een sneer naar een redeljk bekend vrouwenforum bijgeplempt en nog wat redelijk duidelijke aanwijzingen, en toen werd het meteen een stuk interessanter.. Nu kijken ze wel nog steeds, dus ik zie die overdatum mama's nog wel in mijn 'hebben je bekeken' lijst, maar ze duiken nu niet meer likeloos mijn chat in.. De eerste paar zijn wel grappig om even op de kast te jagen, maar ik had er op een gegeven moment een halve dagtaak aan, en dan begint het wel te vervelen na een tijdje O-) .

De types die nu mijn chat in duiken zijn nu net bijgekomen van de slappe lach en vinden het geweldig :D :P
Ik heb mijn tekst ook wel eens aangepast met een gedeelte waar ik vooral niet naar op zoek was, en toen ging ik van 1 like per week naar 0.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:59:21 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194533774
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb mijn tekst ook wel eens aangepast met een gedeelte waar ik vooral niet naar op zoek was, en toen ging ik van 1 like per week naar 0.
Geeft toch niet? Beter dan dames aan je mouw die je ook niet boeien.

Ik krijg likes zat, maar 95% is ook bagger.. Op Lexa krijg je sowieso veel minder likes, want stel je voor dat er iemand tegen je gaat praten, dus dames klikken helemaal nergens op.. Wel 25 keer per week op je profiel kijken, dat wel :') Het helpt natuurlijk ook niet dat je op Lexa je like en/of match niet meer kunt wegkeilen.. Als je klikt, staat ie er, dus mensen zijn vrij voorzichtig 😂
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194533796
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geeft toch niet? Beter dan dames aan je mouw die je ook niet boeien.

Ik krijg likes zat, maar 95% is ook bagger.. Op Lexa krijg je sowieso veel minder likes, want stel je voor dat er iemand tegen je gaat praten, dus dames klikken helemaal nergens op.. Wel 25 keer per week op je profiel kijken, dat wel :') Het helpt natuurlijk ook niet dat je op Lexa je like en/of match niet meer kunt wegkeilen.. Als je klikt, staat ie er, dus mensen zijn vrij voorzichtig 😂
Ja nou beter een bordje rijst per week dan verhongeren :{w
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:05:49 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194533892
Vis een optie?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194533905
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, eerst had ik een redelijk normaal profiel, maar ik werd een beetje moe van het type H&M/HEMA soepjurk met stippeltjes/luipaardprintje/bloemetjes icm lekkere korte kapseltjes en een hippotaille.. Dus ik heb wat dingetjes aangepast en er een sneer naar een redeljk bekend vrouwenforum bijgeplempt en nog wat redelijk duidelijke aanwijzingen, en toen werd het meteen een stuk interessanter.. Nu kijken ze wel nog steeds, dus ik zie die overdatum mama's nog wel in mijn 'hebben je bekeken' lijst, maar ze duiken nu niet meer likeloos mijn chat in.. De eerste paar zijn wel grappig om even op de kast te jagen, maar ik had er op een gegeven moment een halve dagtaak aan, en dan begint het wel te vervelen na een tijdje O-) .

De types die nu mijn chat in duiken zijn nu net bijgekomen van de slappe lach en vinden het geweldig :D :P
Haha, lekker kort en pittig. Ik lees/schrijf ook wel is op dat forum 🤭, lees voor de grap het topic date lijkt van de aardbodem verdwenen is daar, humor.

Ik vind sites waar je door Jan en alleman benaderd kan worden vaak niks omdat je dan kapot gespamd wordt, en boze berichtjes als je niet op alles reageerd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:20:23 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194534144
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:06 schreef Avianflu het volgende:
ees voor de grap het topic date lijkt van de aardbodem verdwenen is daar, humor.
Ik heb pagina 20 t/m 55 even overgeslagen. Maar 'de conclusie was enkel "hij reageerde niet meer na die eerste date" ? Of is er in die overgeslagen pagina's nog wat gebeurd?
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:22:07 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194534173
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, lekker kort en pittig. Ik lees/schrijf ook wel is op dat forum 🤭, lees voor de grap het topic date lijkt van de aardbodem verdwenen is daar, humor.

Ik vind sites waar je door Jan en alleman benaderd kan worden vaak niks omdat je dan kapot gespamd wordt, en boze berichtjes als je niet op alles reageerd.
Kan ik me wat bij voorstellen, dat is bij dames natuurlijk wel een heel ander verhaal als bij ons.. Komt wel voor op zich maar het is niet zo erg dat het de spuigaten uit loopt.. En als ze met hun opgeschoren koppie alsnog mijn chat in duiken, ben je precies aan het juiste adres, want als ik tijd heb hou ik je gewoon een week aan de praat voor Jean Loel, gewoon, omdat het kan 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194534224
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb pagina 20 t/m 55 even overgeslagen. Maar 'de conclusie was enkel "hij reageerde niet meer na die eerste date" ? Of is er in die overgeslagen pagina's nog wat gebeurd?
Nee, date reageerde niet, 1 date gehad. Zei heeft zijn zus gecontacteerd etc. Hij kwam
Met allerlei verhalen van telefoon in wc gevallen. Gaat mij meer om het enorme bord voor de kop. En dat daar dan ook 50 pagina’s serieus over wordt doorgepraat. Ik bedoel dat is in de openings post toch al duidelijk, dat die kerel niet wil.

Of de honderd topics die worden geopend over partners die porno kijken , net zo erg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194534253
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kan ik me wat bij voorstellen, dat is bij dames natuurlijk wel een heel ander verhaal als bij ons.. Komt wel voor op zich maar het is niet zo erg dat het de spuigaten uit loopt.. En als ze met hun opgeschoren koppie alsnog mijn chat in duiken, ben je precies aan het juiste adres, want als ik tijd heb hou ik je gewoon een week aan de praat voor Jean Loel, gewoon, omdat het kan 8-)
Hoe gemeen ben jij 🤭
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:29:55 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194534307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee, date reageerde niet, 1 date gehad. Zei heeft zijn zus gecontacteerd etc. Hij kwam
Met allerlei verhalen van telefoon in wc gevallen. Gaat mij meer om het enorme bord voor de kop. En dat daar dan ook 50 pagina’s serieus over wordt doorgepraat. Ik bedoel dat is in de openings post toch al duidelijk, dat die kerel niet wil.

Of de honderd topics die worden geopend over partners die porno kijken , net zo erg.
De klacht moet eigenlijk zijn dat ze er geen reet van bakken in bed, en dat hij zit te kijken naar wat zij niet willen doen. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194534339
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De klacht moet eigenlijk zijn dat ze er geen reet van bakken in bed, en dat hij zit te kijken naar wat zij niet willen doen. :7
😂😂😂 maar aan de andere kant, communiceer dan wat je wil. Dat doen de meeste mannen ook niet, ik vraag er altijd naar
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:34:12 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194534361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe gemeen ben jij 🤭
Nee, hoe dik is de plaat voor je kop als je na het lezen van mijn profieltekst alsnog mijn chat in huppelt terwijl je overduidelijk niet voldoet aan het plaatje.
Believe me, mijn profieltekst is echt niet voor interpretatie vatbaar.. Veel duidelijker kan denk ik niet.

Vraag maar aan @:El_Thijs 😋
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:36:12 #97
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194534392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂😂😂 maar aan de andere kant, communiceer dan wat je wil. Dat doen de meeste mannen ook niet, ik vraag er altijd naar
Vragen naar wat je lekker vind in bed? Veel leuker om dat uit te vinden toch?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:37:08 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194534404
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂😂😂 maar aan de andere kant, communiceer dan wat je wil. Dat doen de meeste mannen ook niet, ik vraag er altijd naar
Blijft een heel tricky onderwerp, en wat ik heb geleerd in het jaar dat ik nu single ben, is dat zélfs vrouwen in mijn leeftijdscategorie het voor elkaar krijgen om er na minstens 30 jaar oefenen geen ene reet van te bakken in bed.. Echt dramatisch.. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:42:48 #99
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194534505
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Blijft een heel tricky onderwerp, en wat ik heb geleerd in het jaar dat ik nu single ben, is dat zélfs vrouwen in mijn leeftijdscategorie het voor elkaar krijgen om er na minstens 30 jaar oefenen geen ene reet van te bakken in bed.. Echt dramatisch.. :')
Dat zou een instant afknapper zijn voor mij. Geen zin om iemand op die leeftijd nog aan de hand te nemen om een kunstje te leren. Kan een vrouw nog zo geil zijn, maar dan heb ik liever geen seks dan dramatische seks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194534724
Ik heb alweer een hengeltje uitstaan. Iemand uit Groningen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:01:47 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194534840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat zou een instant afknapper zijn voor mij. Geen zin om iemand op die leeftijd nog aan de hand te nemen om een kunstje te leren. Kan een vrouw nog zo geil zijn, maar dan heb ik liever geen seks dan dramatische seks.
Mijn één na laatste date waarbij het tot sex kwam, en idd, die was meteen klaar. Makes you wonder why she's single hmm? 😇

Vrouwen die klaar komen en een wettie doen, en dan zeggen dat ze dat nog nooit meegemaakt hebben. Vrouwen die denken dat bij het pijpen alleen de eerste 3 cm gebruikt dient te worden, en met hun handen al helemáál niks kunnen.. Missionaris and that's it.. Het bestaat gewoon echt allemaal ;(
Ik heb één FWB neukertje die is echt porno, daar heb ik serieus nog niet ontdekt waar haar grens ligt.. Maar die kan ik buiten het bed weer niet zo goed hebben, daar heb ik het toen ook op afgekapt. Ze kan alleen niemand vinden die haar hetzelfde kan geven blijkbaar, dus nu doen we echt sex only zo af en toe; dus das echt neuken en wegwezen.. Dat werkt op zich best goed, al vind ik het leuker als iemand blijft slapen, ontbijtje op bed maken, croissantjes uit de oven enzo, dat maakt het toch net iets leuker vind ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194535021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vragen naar wat je lekker vind in bed? Veel leuker om dat uit te vinden toch?
Nou ja, bij twijfel vragen toch 🤷♀
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194535049
Ja bij vragen hoef je niet meteen aan een interview te denken natuurlijk. Dat noemt men communiceren met elkaar.

Dat werkt vaak beter dan plotseling iets ergens insteken om erachter te komen of dat gewenst is :D
pi_194535065
Maar toch, wat goede seks is is toch afhankelijk van persoon tot persoon.

Waar knappen jullie dan echt op af ben ik wel benieuwd naar?

Ik iig op mannen die alleen maar kunnen pompen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194535096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef Avianflu het volgende:
Waar knappen jullie dan echt op af ben ik wel benieuwd naar?
Vind het geen probleem om de dominante te (moeten) zijn maar ik knap wel af als alle initiatief bij mij vandaan moet komen.

Verder heb ik de ervaring dat je met enige oefening wel naar elkaar toegroeit zegmaar.
pi_194535113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:23 schreef rival het volgende:

[..]

Vind het geen probleem om de dominante te (moeten) zijn maar ik knap wel af als alle initiatief bij mij vandaan moet komen.

Verder heb ik de ervaring dat je met enige oefening wel naar elkaar toegroeit zegmaar.
Maar bedoel je dan dat ze je de kamer door moet slingeren of dat ze überhaupt iets moet doen behalve zeesterren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:28:16 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194535148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:18 schreef rival het volgende:

Dat werkt vaak beter dan plotseling iets ergens insteken om erachter te komen of dat gewenst is :D
Hahaha.

Dat soort dingen kan je toch wel een beetje aanvoelen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194535184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hahaha.

Dat soort dingen kan je toch wel een beetje aanvoelen?
Nou geloof mij. Genoeg mannen die gewoon zonder enige verbale of non-verbale communicatie iets proberen.
Euhmmm excuse me 🤨 , wat doe je!
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:37:17 #109
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194535269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou geloof mij. Genoeg mannen die gewoon zonder enige verbale of non-verbale communicatie iets proberen.
Euhmmm excuse me 🤨 , wat doe je!
Hmmm. Spijtig voor je. De grens opzoeken is in mijn opzicht iets anders dan hem overtreden. En daarin heb je best wat mogelijkheden/bewegingsvrijheid, zonder dat je daarmee een vrouw in ongemak brengt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:38:27 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194535289
- Elke 3 minuten stoppen om een friggin' handdoekje goed te leggen

- overdreven veel praten tijdens de sex.

- van de bank naar een bed moeten verhuizen (saai).

- kwalitatief teleurstellende sex.

- na een half uur roepen dat ze al moe zijn.

- te snel willen neuken (te kort voorspel).

- als ik de enige ben die calorieën verbrandt.

- third option not available (geen afknapper op zich, maar wel matig)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:43:05 #111
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194535368
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Blijft een heel tricky onderwerp, en wat ik heb geleerd in het jaar dat ik nu single ben, is dat zélfs vrouwen in mijn leeftijdscategorie het voor elkaar krijgen om er na minstens 30 jaar oefenen geen ene reet van te bakken in bed.. Echt dramatisch.. :')
Zulke mannen zijn er ook, hahaha. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194535395
quote:
13s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
- Elke 3 minuten stoppen om een friggin' handdoekje goed te leggen
Handdoekje?????? Wtf 😂😂😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 12:46:05 #113
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194535420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Handdoekje?????? Wtf 😂😂😂
Die handdoek kan je ook gewoon in haar mond proppen. Twee vliegen in één klap. En niet meer hoeven goedleggen en geen gepraat tijdens de seks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194535463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:46 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die handdoek kan je ook gewoon in haar mond proppen. Twee vliegen in één klap. En niet meer hoeven goedleggen en geen gepraat tijdens de seks.
Ja, mannen die elke paar minuten “ohhh lekker” zeggen. Verstoord echt de geile vibe, bek houden. Af en toe wat instemmend geluid of wat geils zeggen is voldoende, haha.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194535775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar bedoel je dan dat ze je de kamer door moet slingeren of dat ze überhaupt iets moet doen behalve zeesterren.
Zelf wensen kenbaar maken, bepaalde acties uitvoeren. In een bepaald standje duwen bv. Echt zeesterren heb ik gelukkig nooit meegemaakt maar wel vrouwen die meegaan in wat ik doe zonder zelf iets te bepalen als het ware.

Verder snap ik dat bij een ons/fwb dat misschien wat lastig is. En je in een relatie al sneller goed communiceert en dingen aangeeft. Maar dat is dus wel iets waarvan ik dan denk ik zoek voor de volgende keer wel een pittigere.
pi_194535796
quote:
13s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
- Elke 3 minuten stoppen om een friggin' handdoekje goed te leggen
Bang dat het beddengoed of de bank vies wordt :D :')
pi_194535852
quote:
13s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef Sounddragon het volgende:

- als ik de enige ben die calorieën verbrandt.

Dit!

(Ik was naar een goede omschrijving aan het zoeken, maar jij had hem al klaar _O- )
Het is wat.......
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:16:54 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194535869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zulke mannen zijn er ook, hahaha. :D
Ze kijken dus blijkbaar niet allemaal naar de meesters op Pr0nhub 😂

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Handdoekje?????? Wtf 😂😂😂
Mwah, geen overbodige luxe soms, maar eej, lakens kun je wassen, en de kussenhoezen van mijn bank ook; jammer dan, sowieso komt aan een handdoek ook gewoon een eind, dat fiksen we later wel weer 😁.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:46 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die handdoek kan je ook gewoon in haar mond proppen. Twee vliegen in één klap. En niet meer hoeven goedleggen en geen gepraat tijdens de seks.
Hmm, die ga ik even onthouden 😇😈

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, mannen die elke paar minuten “ohhh lekker” zeggen. Verstoord echt de geile vibe, bek houden. Af en toe wat instemmend geluid of wat geils zeggen is voldoende, haha.
ik had een aantal maanden geleden iemand die van 'dirty talk' hield.. Daar moest ik zooooo bij nadenken steeds, dat werkte echt niet 🤣🤣🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 13-08-2020 13:28:09 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194535933
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:16 schreef Sounddragon het volgende:

ik had een aantal maanden geleden iemand die van 'dirty talk' hield.. Daar moest ik zooooo bij nadenken steeds, dat werkte echt niet 🤣🤣🤣
Als dat in een lange relatie is dan weet je na een tijdje niet beter. Dan moet je daarna bij een date juist weer oppassen dat je het wat beschaafd houdt :D
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:24:07 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194535950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar bedoel je dan dat ze je de kamer door moet slingeren of dat ze überhaupt iets moet doen behalve zeesterren.
Whøt!?¿!? :D _O- _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:25:40 #121
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194535970
Er zijn ook mannelijke zeesterren ben ik pas geleden achter gekomen. -O-
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194535997
Die handdoek, echt inderdaad was je lakens gewoon of je bank. Neuk goed of neuk niet, dat gezeur over vies.

Mannelijke zeesterren haha.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:29:00 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194536024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:
Die handdoek, echt inderdaad was je lakens gewoon of je bank. Neuk goed of neuk niet, dat gezeur over vies.

Mannelijke zeesterren haha.
Je bank wassen ja? Is niet echt altijd een optie :P. Dan toch liever grote handdoek eronder zodat ik juist zonder nadenken kan seksen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:29:33 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194536041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:
Die handdoek, echt inderdaad was je lakens gewoon of je bank. Neuk goed of neuk niet, dat gezeur over vies.

Mannelijke zeesterren haha.
Na goede sex is het een zooitje in huis :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:33:57 #125
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194536100
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Na goede sex is het een zooitje in huis :7
Eens, maar als een man poedelnaakt op mijn bank gaat zitten leg ik ook liever een handdoekje. :Y
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194536171
Echt nog nooit bedacht om een handdoeken te plaatsen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194536325
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zijn ook mannelijke zeesterren ben ik pas geleden achter gekomen. -O-
Die lag alleen maar op zn rug met zijn handen in zn nek gevouwen? :D
pi_194536344
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar als een man poedelnaakt op mijn bank gaat zitten leg ik ook liever een handdoekje. :Y
Haha ja of je krijgt dan dus toch even dat verplaatsen van de bank naar het bed (wat misschien saai is, maar wel praktischer).

Het laken van mijn bed is zo gewassen, maar een spermavlek uit mijn stoffen bank halen lijkt me toch wat lastiger :7
pi_194536353
quote:
17s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je bank wassen ja? Is niet echt altijd een optie :P. Dan toch liever grote handdoek eronder zodat ik juist zonder nadenken kan seksen.
Ik heb makkelijk praten met een leren bank.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:49:29 #130
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194536365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:47 schreef rival het volgende:

[..]

Die lag alleen maar op zn rug met zijn handen in zn nek gevouwen? :D
Standje de helikopter niet kennen :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194536369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha ja of je krijgt dan dus toch even dat verplaatsen van de bank naar het bed (wat misschien saai is, maar wel praktischer).

Het laken van mijn bed is zo gewassen, maar een spermavlek uit mijn stoffen bank halen lijkt me toch wat lastiger :7
Een bed klinkt misschien saai, maar daar heb je wel lekker de ruimte en comfort.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:50:33 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194536380
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar als een man poedelnaakt op mijn bank gaat zitten leg ik ook liever een handdoekje. :Y
Als dat een twijfelpuntje zou zijn, gaf ik hem die handdoek en aanwijzingen richting badkamer :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194536399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:49 schreef rival het volgende:

[..]

Een bed klinkt misschien saai, maar daar heb je wel lekker de ruimte en comfort.
Ja ik ben het daarmee eens hoor. Saai zijn ook niet mijn woorden, maar zag ik in het lijstje van @Sounddragon ;)
  donderdag 13 augustus 2020 @ 13:52:48 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194536405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha ja of je krijgt dan dus toch even dat verplaatsen van de bank naar het bed (wat misschien saai is, maar wel praktischer).

Het laken van mijn bed is zo gewassen, maar een spermavlek uit mijn stoffen bank halen lijkt me toch wat lastiger :7
Beter mikken :7

Mijn kussenhoezen zijn behandeld met een coating, afneembaar en prima te wassen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194536412
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beter mikken :7

Mijn kussenhoezen zijn behandeld met een coating, afneembaar en prima te wassen :)
Het kan er anders gewoon uit lopen hoor :P

Maar ja met zo'n bank zou ik ook niet zo moeilijk doen :D
  donderdag 13 augustus 2020 @ 14:04:23 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194536568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:53 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Het kan er anders gewoon uit lopen hoor :P

Maar ja met zo'n bank zou ik ook niet zo moeilijk doen :D
Ja, beetje goed ondersteboven houden he :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194536608
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, beetje goed ondersteboven houden he :+
Jij tilt je sekspartner na de seks ondersteboven naar de wc/douche? :P _O-
pi_194536624
Jezus man wat een seksistische simpletons
  donderdag 13 augustus 2020 @ 14:18:51 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194536778
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:48 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb makkelijk praten met een leren bank.
Dan zou ik er zelf weer zo vies aan vast plakken lol
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_194536853
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, hoe dik is de plaat voor je kop als je na het lezen van mijn profieltekst alsnog mijn chat in huppelt terwijl je overduidelijk niet voldoet aan het plaatje.
Believe me, mijn profieltekst is echt niet voor interpretatie vatbaar.. Veel duidelijker kan denk ik niet.

Vraag maar aan @:El_Thijs 😋
Mannen met standaarden.... zoveel beter dan de sleepnettechniek mannen die daarna gaan zeuren dat vrouwen hen afwijzen die zij zelf niet eens hadden gehoeven of eerst 100 vrouwen tegelijk gaan daten omdat ze dan pas weten of ze iemand uberhaupt wat vinden, en als de vrouw dan wel verliefd is haar alsnog afwijzen.
Rest van Fok mannen: neem hier aub een voorbeeld aan. Zelfs al ga je dan van 1 like naar 0 likes. Wat heb je immers aan likes van mensen die jij zelf toch niet liket, behalve aandacht? :?
Als je eerst gaat daten en dan pas selecteren is het even erg als vrouwen die alleen maar op datingapps zitten voor de aandacht.
Ik snap het ergens ook wel.... maar communiceer dan wel duidelijk hoe je erin staat.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194539240
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef Fugue het volgende:
Jezus man wat een seksistische simpletons
Ik houd doorgaans ook meer van diepgang.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 16:50:10 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194539332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:06 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Jij tilt je sekspartner na de seks ondersteboven naar de wc/douche? :P _O-
Ja, met deze temperaturen kun je ze ook buiten zetten/leggen/hangen tot ze uitgelekt zijn, maar dan is de wc/badkamer toch net iets dichterbij, en dus handiger. B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194539363
quote:
17s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je bank wassen ja? Is niet echt altijd een optie :P. Dan toch liever grote handdoek eronder zodat ik juist zonder nadenken kan seksen.
Deze vrouw is gwn proper _O_
  donderdag 13 augustus 2020 @ 16:53:26 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194539400
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef Fugue het volgende:
Jezus man wat een seksistische simpletons
Excuus dat we zo schaamteloos onder uw niveau communiceren :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 13 augustus 2020 @ 16:53:27 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194539401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik houd doorgaans ook meer van diepgang.
:') ik ben er gek op.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194539435
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:') ik ben er gek op.
:D :D
pi_194539811
_O- :D
pi_194540285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:08 schreef rival het volgende:

[..]

Zelf wensen kenbaar maken, bepaalde acties uitvoeren. In een bepaald standje duwen bv. Echt zeesterren heb ik gelukkig nooit meegemaakt maar wel vrouwen die meegaan in wat ik doe zonder zelf iets te bepalen als het ware.

:@ dat is (binnen grenzen) ook het lekkerst
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194540327
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar als een man poedelnaakt op mijn bank gaat zitten leg ik ook liever een handdoekje. :Y
Als ik een man niet met zn bottom op mn bank vertrouw, dan ook niet in de buurt van mn handen, tong en neus, ga maar ff douchen en schrob je stempelkussen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194540985
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 16:53 schreef Sounddragon het volgende:
Excuus dat we zo schaamteloos onder uw niveau communiceren :@
Wat heeft ze aan excuses? Zij is vast gestopt met lezen. Schaamteloos is het juiste woord ja. Het is een beetje warm en gelijk gaan alle remmen los en lijkt dit topic op hookers.nl/een soort dierentuin
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 13 augustus 2020 @ 19:14:46 #151
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194541282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat heeft ze aan excuses? Zij is vast gestopt met lezen. Schaamteloos is het juiste woord ja. Het is een beetje warm en gelijk gaan alle remmen los en lijkt dit topic op hookers.nl/een soort dierentuin
Jeetje zeg, stel je niet zo aan.

Het gaat inderdaad over seks, maar met een dikke knipoog.
En seks is iets dat vaak wel bij daten komt kijken.

De jaren 50 liggen al ver achter ons, toen niks besproken mocht worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 13 augustus 2020 @ 19:45:57 #152
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194541858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat heeft ze aan excuses? Zij is vast gestopt met lezen. Schaamteloos is het juiste woord ja. Het is een beetje warm en gelijk gaan alle remmen los en lijkt dit topic op hookers.nl/een soort dierentuin
Nou nou, een beetje fun moet toch kunnen? 9 posts geleden was ik nog een voorbeeld, nu ben ik schaamteloos -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194541973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat heeft ze aan excuses? Zij is vast gestopt met lezen. Schaamteloos is het juiste woord ja. Het is een beetje warm en gelijk gaan alle remmen los en lijkt dit topic op hookers.nl/een soort dierentuin
:{
Seks is vies bah
pi_194542130
Ik vond het wel verhelderend.
Bovendien is daten en seks voor mij onlosmakelijk verbonden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:10:18 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194542261
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nou nou, een beetje fun moet toch kunnen? 9 posts geleden was ik nog een voorbeeld, nu ben ik schaamteloos -O-
Als je door dit al schaamteloos genoemd wordt _O-

Maarja het blijft Fok!, niks gewend.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:15:00 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194542346
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je door dit al schaamteloos genoemd wordt _O-

Maarja het blijft Fok!, niks gewend.
Noem 30 centimeter maar 'niks' :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194542459
Op Fok is het vaak het één of het ander. Ertussenin bestaat hier niet volgens mij.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 20:38:47 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194542755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:21 schreef Womanly het volgende:
Op Fok is het vaak het één of het ander. Ertussenin bestaat hier niet volgens mij.
Het staat eenieder vrij om de conversatie om te leiden naar iets wat hij en/of zij leuker vindt ^O^

Maar ik ben al weg hoor, mijn nederige excuses voor de stofwolk :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194542831
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Jeetje zeg, stel je niet zo aan.

Het gaat inderdaad over seks, maar met een dikke knipoog.
En seks is iets dat vaak wel bij daten komt kijken.

De jaren 50 liggen al ver achter ons, toen niks besproken mocht worden.
Eerst wordt de post van Fugue genegeerd, en dan vervolgens wordt ik een aansteller genoemd... negeer de post van Fugue dan niet.

quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
Nou nou, een beetje fun moet toch kunnen? 9 posts geleden was ik nog een voorbeeld, nu ben ik schaamteloos -O-
Jij noemt jezelf schaamteloos maar alleen als niemand het daarmee eens is?
Dit waren verschillende 2 onderwerpen. Logisch dat de beoordeling dan kan verschillen als het niets met elkaar te maken had.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
:{
Seks is vies bah
Ja dat kan nou eenmaal de mening zijn van sommigen ja.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194543092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee ;(
Haha, is hier nu ook weer een tijdje stil. Is ook heel erg wisselvallig, soms heb ik er 4 op een dag, soms een tijd niks. Algoritme is soms verneukeratief, maar ik kan ook nog wel wat meer diversiteit in foto's gebruiken. Heb nu wel goede kwaliteit foto's van mezelf i.p.v. selfies, maar wel alleen saaie foto's waar ik alleen op sta. En heb nog niet de creativiteit gevonden voor een tekst.

Weet niet precies hoe het qua algoritme werkt, is ook een beetje koffiedik kijken, maar ik heb wel eens begrepen dat als je een middelmatig profiel hebt, dan verschijn je vaak niet eens op de stapel bij vrouwen, de meesten zien je profiel dan niet eens. Geslachtsverhouding op Tinder zou ook iets van 75% mannen / 25% vrouwen zijn. Met een goed aandeel wanhopige mannen die naar rechts swipen op elke vrouw die niet al te zwaar misvormd is.

Ik heb dit weekend in ieder geval nog een tweede date met een dame waar ik eerder een drankje heb gedaan, komt bij mij thuis eten. En een andere match die wel wil meeten maar we zijn beiden al volgeboekt dit weekend.

Ik heb verder nog een paar matches van de afgelopen 2 weken waar ik nog geen berichtje naar heb gestuurd omdat ik toen al een andere date had en nu weer deze. Vraagje voor mensen hier: zou het zin hebben om die weken later alsnog te berichten? Hoe zouden jullie het vinden om alsnog een bericht te krijgen van iemand als je ziet dat de match al weken geleden was?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:20 schreef Avianflu het volgende:
Maar toch, wat goede seks is is toch afhankelijk van persoon tot persoon.

Waar knappen jullie dan echt op af ben ik wel benieuwd naar?

Ik iig op mannen die alleen maar kunnen pompen.
- Niet actief meedoen, zeesterren.
- Tanden voelen bij het pijpen, of niet dieper dan tot de eikel..
- Neppe Engelstalige porno-achtige geluiden ("Fuck me daddy" en zo) terwijl ze duidelijk nog niet zó opgewonden is. Ik kan het dan wel weer waarderen als ze er in de heat of the moment van allerlei onzin uitkramen.
- Van achteren niet aandurven (oké heb ik wel begrip voor, is alleen wel een van mijn favorieten).

De meeste van deze dingen zijn wel te verhelpen als je elkaar wat langer ziet en het wat meer vertrouwd is. Dan weet je van elkaar wat je wilt. Alleen vind ik het wel wat awkward om te moeten zeggen dat iemand zo slecht pijpt dat het pijn doet.
pi_194543599
Never mind, ik moet me niet laten verleiden.
pi_194544185
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Noem 30 centimeter maar 'niks' :7
Als die helemaal verdwijnt dan is dat toch best een prestatie. Iets met put dempen? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 04:56:43 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194547571
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Eerst wordt de post van Fugue genegeerd, en dan vervolgens wordt ik een aansteller genoemd... negeer de post van Fugue dan niet.
[..]

Jij noemt jezelf schaamteloos maar alleen als niemand het daarmee eens is?
Dit waren verschillende 2 onderwerpen. Logisch dat de beoordeling dan kan verschillen als het niets met elkaar te maken had.
[..]

Ja dat kan nou eenmaal de mening zijn van sommigen ja.
Ik noem mezèlf niet schaaamteloos, volgens mij zaten we met meerderen te ouwenelen, en iemand veegt ons op een hoop en noemt de conversatie schaamteloos, dus ja, ik neem aan dat dat dan ook op mij betrekking had. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 22:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als die helemaal verdwijnt dan is dat toch best een prestatie. Iets met put dempen? :P
De ene 'put' is is dieper dan de andere.. het laatste stukje is meestal wel een beetje piepen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194547845
Wie het kleine niet eert........
Het is wat.......
pi_194549318
Oke, sorry. Weer een in mijn ogen serieuze date vraag. Sorry als het voor anderen verloedering van dit topic is.

[ Bericht 32% gewijzigd door Sounddragon op 14-08-2020 10:06:27 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194558194
Hmm. Hoor al een tijdje niets meer van mijn Tinder match. Ze was erg positief om af te spreken, chat verliep goed. Inmiddels ook telefoonnr en we chatten via wapp.

Maar op mijn vraag of ze doordeweeks of weekend vrij is, geen respons meer.

Pff..
pi_194558210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hmm. Hoor al een tijdje niets meer van mijn Tinder match. Ze was erg positief om af te spreken, chat verliep goed. Inmiddels ook telefoonnr en we chatten via wapp.

Maar op mijn vraag of ze doordeweeks of weekend vrij is, geen respons meer.

Pff..
Hier idem.....willen ze zo snel mogelijk whatsapp, krijgen ze het ineens heel erg druk :')
pi_194558223
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hmm. Hoor al een tijdje niets meer van mijn Tinder match. Ze was erg positief om af te spreken, chat verliep goed. Inmiddels ook telefoonnr en we chatten via wapp.

Maar op mijn vraag of ze doordeweeks of weekend vrij is, geen respons meer.

Pff..
Wat is een tijdje en hoe lang appen jullie al?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:21:36 #169
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_194558267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:16 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hmm. Hoor al een tijdje niets meer van mijn Tinder match. Ze was erg positief om af te spreken, chat verliep goed. Inmiddels ook telefoonnr en we chatten via wapp.

Maar op mijn vraag of ze doordeweeks of weekend vrij is, geen respons meer.

Pff..
Mischien heeft ze het op dit moment druk met vele andere matches :P
pi_194558313
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is een tijdje en hoe lang appen jullie al?
We matchten op 5 aug, en we hebben wat gechat. Niet heel intensief (wilde gespreksstof bewaren voor de potentiële date). Chathistorie is zo doorgenomen in 2min. Virtueel gezien leek ze heel positief. Afspreken wilde ze ook graag.

7 aug stuur ik haar een vraag wanneer ze meestal vrij is. Huppa. Sindsdien geen antwoord meer. Ik wil best een tweede appie sturen maar vraag me af of dat niet een kwestie van zelfrespect wordt.
pi_194558332
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hier idem.....willen ze zo snel mogelijk whatsapp, krijgen ze het ineens heel erg druk :')
Ja dat is zo kansloos. Op het moment dat ik overschakel naar telefonisch contact, dan ben ik in zekere mate al volledig gecommiteerd om af te spreken.
pi_194558368
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

We matchten op 5 aug, en we hebben wat gechat. Niet heel intensief (wilde gespreksstof bewaren voor de potentiële date). Chathistorie is zo doorgenomen in 2min. Virtueel gezien leek ze heel positief. Afspreken wilde ze ook graag.

7 aug stuur ik haar een vraag wanneer ze meestal vrij is. Huppa. Sindsdien geen antwoord meer. Ik wil best een tweede appie sturen maar vraag me af of dat niet een kwestie van zelfrespect wordt.
Ik zou er nog 1 appje aan wagen en het bij geen respons voor gezien houden. Altijd 1 keer voordeel van de twijfel geven vind ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194558377
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hier idem.....willen ze zo snel mogelijk whatsapp, krijgen ze het ineens heel erg druk :')
Ik heb het niet ineens héél druk. Je kunt het bij mij proberen :D
pi_194558541
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:27 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Ja dat is zo kansloos. Op het moment dat ik overschakel naar telefonisch contact, dan ben ik in zekere mate al volledig gecommiteerd om af te spreken.
Ja precies.....
pi_194558553
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:31 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik heb het niet ineens héél druk. Je kunt het bij mij proberen :D
Smooth......maar je bent niet heel veel ouder dan mijn kinderen :D
pi_194558568
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Smooth......maar je bent niet heel veel ouder dan mijn kinderen :D
Ik kan je garanderen dat je er niets van voelt :@
pi_194558579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:48 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat je er niets van voelt :@
Ha ha ik zal het in overweging nemen :6
pi_194558664
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

We matchten op 5 aug, en we hebben wat gechat. Niet heel intensief (wilde gespreksstof bewaren voor de potentiële date). Chathistorie is zo doorgenomen in 2min. Virtueel gezien leek ze heel positief. Afspreken wilde ze ook graag.

7 aug stuur ik haar een vraag wanneer ze meestal vrij is. Huppa. Sindsdien geen antwoord meer. Ik wil best een tweede appie sturen maar vraag me af of dat niet een kwestie van zelfrespect wordt.
Een chathistory van 2 minuten is niks. Je kan zelfs een 2 weken history hebben en dan zo door de WC gespoeld worden. Sommige mensen zoeken gewoon vermaak op eenzame of saaie dagen en die zoeken ze dan op dating apps. Raar maar waar.
pi_194558748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een chathistory van 2 minuten is niks. Je kan zelfs een 2 weken history hebben en dan zo door de WC gespoeld worden. Sommige mensen zoeken gewoon vermaak op eenzame of saaie dagen en die zoeken ze dan op dating apps. Raar maar waar.
Ik hecht niet veel waarde aan chathistorie maar het was om wat context te bieden. Ik probeer zelf nooit té veel the chatten gezien het inderdaad door de WC kan. Wil diegene eerst ontmoeten voordat ik serieus moeite wil gaan steken.
pi_194559335
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:01 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Ik hecht niet veel waarde aan chathistorie maar het was om wat context te bieden. Ik probeer zelf nooit té veel the chatten gezien het inderdaad door de WC kan. Wil diegene eerst ontmoeten voordat ik serieus moeite wil gaan steken.
Toch hechten dames toch wel veel waarde aan chatgesprekken denk ik, die hebben soms ook wat meer info nodig voor ze beslissen dat ze een date willen...
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:48:33 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194561387
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

We matchten op 5 aug, en we hebben wat gechat. Niet heel intensief (wilde gespreksstof bewaren voor de potentiële date). Chathistorie is zo doorgenomen in 2min. Virtueel gezien leek ze heel positief. Afspreken wilde ze ook graag.

7 aug stuur ik haar een vraag wanneer ze meestal vrij is. Huppa. Sindsdien geen antwoord meer. Ik wil best een tweede appie sturen maar vraag me af of dat niet een kwestie van zelfrespect wordt.
Date ontwijkend gedrag; ik kan je bijna op een briefje geven dat ze dit weekend al bezet is.. ook al een paar keer gehad.. even het weekend door afwachten, ik zou zondag een appie sturen, kijken watsgeburt, dan laten soppen tot maandagmiddag ofzo en dan doei, als je nog steeds niets gehoord hebt.

Ik zei het al eerder, in sommige chats wordt het donderdagavond/ vrijdag heel stil ineens.. en op maandag: 'floeps' daar is ze weer :W
Geeft niet; Hoe was je weekend? nog iets leuks gedaan? Even kijken of ze hapt :P Wordt het kontendraaien dan weet je genoeg.. bij mij is ze dan klaar.. niet om het feit dat, maar omdat ze niet eerlijk is. Ik doe daar nooit geheimzinnig of moeilijk over, zou niet weten waarom; 'open en eerlijk' staat er in mijn profiel... We zitten op een datingsite, niet op een macramé cursus :D Ik ga het er niet in wrijven ofzo, maar als het me gevraagd wordt, krijg je antwoord, en het kán zijn dat dat je niet bevalt.. dan moet je het niet vragen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 14-08-2020 22:08:38 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194567104
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch hechten dames toch wel veel waarde aan chatgesprekken denk ik, die hebben soms ook wat meer info nodig voor ze beslissen dat ze een date willen...
Precies dit. Juist wanneer ik er serieuzer in sta, wil ik niet zomaar daten om het daten. Ik wil dan wel graag weten met wie ik date en of het de app/aan de telefoon klikt, anders heeft afspreken weinig zin.
Sarcasme. Herken het.
pi_194567959
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch hechten dames toch wel veel waarde aan chatgesprekken denk ik, die hebben soms ook wat meer info nodig voor ze beslissen dat ze een date willen...
"Op 16 juli zei hij dit... daar was ik het niet zo mee eens.... Maar op 17 juli hadden we een leuk gesprek.... toen was hij een dag of twee stil.... zou hij me nog wel leuk vinden... en toen op 20 juli stuurde hij een leuk bericht en hadden we uiteindelijk een discussie... vond ik niet zo heel prettig... en op 22 juli vroeg ik waarom hij een dag niks stuurde... hij zei dat hij het druk had, wat overduidelijk een smoes is.... nee, dit wordt hem niet."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:42:54 #184
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194568045
Hoe kun je nu een discussie met elkaar krijgen op de app. :')
Zulke dingen praat je dan toch face 2 face uit?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194568062
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je nu een discussie met elkaar krijgen op de app. :')
Zulke dingen praat je dan toch face 2 face uit?
Gaat soms over een onderwerp, en dan wordt het al heel snel een discussie gevonden als de een het niet eens is met de ander :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568079
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Op 16 juli zei hij dit... daar was ik het niet zo mee eens.... Maar op 17 juli hadden we een leuk gesprek.... toen was hij een dag of twee stil.... zou hij me nog wel leuk vinden... en toen op 20 juli stuurde hij een leuk bericht en hadden we uiteindelijk een discussie... vond ik niet zo heel prettig... en op 22 juli vroeg ik waarom hij een dag niks stuurde... hij zei dat hij het druk had, wat overduidelijk een smoes is.... nee, dit wordt hem niet."
Hoe bedoel je dit dan??

Ik vind het persoonlijk wel prettig om een aantal dagen te appen voor ik definitief een date wil plannen.....niks mis mee lijkt me?
pi_194568184
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je nu een discussie met elkaar krijgen op de app. :')
Zulke dingen praat je dan toch face 2 face uit?
Zeker op apps kan er nog wel eens een misverstand ontstaan door geen toon kunnen horen of verkeerd lezen van een zin. Vaak kan je dan er na nog wel melden: nee, ik bedoelde het zus en zo, maar vaak is de sfeer dan toch al wat minder geworden ook al is het misverstand dan wel opgehelderd.
pi_194568203
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan??

Ik vind het persoonlijk wel prettig om een aantal dagen te appen voor ik definitief een date wil plannen.....niks mis mee lijkt me?
Als ik dat van Thijs lees is dat het vaak nogal van pieken naar dalen naar pieken kan gaan. Snel stemmingswisselingen mede ingegeven door jezelf dingen inbeelden en dan soms overhaaste conclusies trekken. Zoiets Thijs?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:59:38 #189
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194568233
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als ik dat van Thijs lees is dat het vaak nogal van pieken naar dalen naar pieken kan gaan. Snel stemmingswisselingen mede ingegeven door jezelf dingen inbeelden en dan soms overhaaste conclusies trekken. Zoiets Thijs?
Dan zou ik toch even kritisch kijken naar het type dame dat je aantrekt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194568274
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Date ontwijkend gedrag; ik kan je bijna op een briefje geven dat ze dit weekend al bezet is.. ook al een paar keer gehad.. even het weekend door afwachten, ik zou zondag een appie sturen, kijken watsgeburt, dan laten soppen tot maandagmiddag ofzo en dan doei, als je nog steeds niets gehoord hebt.

Ik zei het al eerder, in sommige chats wordt het donderdagavond/ vrijdag heel stil ineens.. en op maandag: 'floeps' daar is ze weer :W
Geeft niet; Hoe was je weekend? nog iets leuks gedaan? Even kijken of ze hapt :P Wordt het kontendraaien dan weet je genoeg.. bij mij is ze dan klaar.. niet om het feit dat, maar omdat ze niet eerlijk is. Ik doe daar nooit geheimzinnig of moeilijk over, zou niet weten waarom; 'open en eerlijk' staat er in mijn profiel... We zitten op een datingsite, niet op een macramé cursus :D Ik ga het er niet in wrijven ofzo, maar als het me gevraagd wordt, krijg je antwoord, en het kán zijn dat dat je niet bevalt.. dan moet je het niet vragen :+
Dit. Wanneer je merkt dat je 2nd, 3rd, 4th, 20th choice bent in het daten, terwijl je haar al wel hebt meegevraagd maar zij jou al die tijd ontweken, zodat ze eerst alle anderen kon daten, geen tijd meer aan besteden.
pi_194568307
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan??

Ik vind het persoonlijk wel prettig om een aantal dagen te appen voor ik definitief een date wil plannen.....niks mis mee lijkt me?
Het was meer als grap bedoeld, zoals Friend ook aangeeft :P Mensen over-analyseren enorm veel en dat is nergens voor nodig. Ik zag het meer als insteek voor een typische post van mij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het was meer als grap bedoeld, zoals Friend ook aangeeft :P Mensen over-analyseren enorm veel en dat is nergens voor nodig. Ik zag het meer als insteek voor een typische post van mij :P
Ja okee.....snap jouw humor in deze....maar mijn post was wel echt serieus bedoeld en voor mij werkt het beter om wat langer te kletsen :)
pi_194568370
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee.....snap jouw humor in deze....maar mijn post was wel echt serieus bedoeld en voor mij werkt het beter om wat langer te kletsen :)
Dan was mijn post wat langer geworden :P

Ik kletste ook over het algemeen wat langer (als ik niet geblokt werd :') ) en dat schiep wel een beter beeld, dus in dat opzicht ben ik het wel met je eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan was mijn post wat langer geworden :P

Ik kletste ook over het algemeen wat langer (als ik niet geblokt werd :') ) en dat schiep wel een beter beeld, dus in dat opzicht ben ik het wel met je eens.
Oeh een man die het met me eens is :o *O*
pi_194568385
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee.....snap jouw humor in deze....maar mijn post was wel echt serieus bedoeld en voor mij werkt het beter om wat langer te kletsen :)
Denk dat het voor veel mensen ook zo werkt. Op de mensen na die al in hun profieltekst zetten dat ze slechte chatters zijn en liever zo snel mogelijk afspreken. Beetje achtergrondinformatie over iemand hebben is wel zo fijn voordat je afspreekt.
pi_194568394
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh een man die het met me eens is :o *O*
Ik zou 'm niet eens inpakken en gewoon zo meenemen *O*
pi_194568407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zou 'm niet eens inpakken en gewoon zo meenemen *O*
Goed idee :D
pi_194568430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zou 'm niet eens inpakken en gewoon zo meenemen *O*
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Goed idee :D
:@ :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568438
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk dat het voor veel mensen ook zo werkt. Op de mensen na die al in hun profieltekst zetten dat ze slechte chatters zijn en liever zo snel mogelijk afspreken. Beetje achtergrondinformatie over iemand hebben is wel zo fijn voordat je afspreekt.
Het zal maar enorm goed klikken en het blijkt ineens een enorme racist te zijn :X
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568492
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan??

Ik vind het persoonlijk wel prettig om een aantal dagen te appen voor ik definitief een date wil plannen.....niks mis mee lijkt me?
Maar waar wil je het al die dagen over gaan hebben dan?

Het nadeel wat je dan krijgt is als het dan op de date aankomt, er bijna niks meer te vertellen is, omdat je al een paar dagen hebt zitten appen.

Ik heb zelf altijd zo iets van, even natuurlijk een dag appen om elkaar aan te voelen etc, maar daarna gewoon snel een date afspreken. Je kan gewoon zoveel beter connecten met elkaar in het echt dan via chatten.
pi_194568516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waar wil je het al die dagen over gaan hebben dan?

Het nadeel wat je dan krijgt is als het dan op de date aankomt, er bijna niks meer te vertellen is, omdat je al een paar dagen hebt zitten appen.

Ik heb zelf altijd zo iets van, even natuurlijk een dag appen om elkaar aan te voelen etc, maar daarna gewoon snel een date afspreken. Je kan gewoon zoveel beter connecten met elkaar in het echt dan via chatten.
Nou, gewoon over je werk/wat doe je buiten werktijd/gewoon over het dagelijkse leven...geeft mij een beetje een indruk over hoe je bent. Hoeft niet wekenlang,dag of 4/5 ofzo
pi_194568568
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou, gewoon over je werk/wat doe je buiten werktijd/gewoon over het dagelijkse leven...geeft mij een beetje een indruk over hoe je bent. Hoeft niet wekenlang,dag of 4/5 ofzo
Is ook een redelijke tijd denk ik. Wekenlang is toch al snel lijntje houden en zo. Soms beetje lastig om het goede midden te vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194568623
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou, gewoon over je werk/wat doe je buiten werktijd/gewoon over het dagelijkse leven...geeft mij een beetje een indruk over hoe je bent. Hoeft niet wekenlang,dag of 4/5 ofzo
Ongeveer dat alles kan je in 1 lang gesprek hebben besproken.

Het lijkt allemaal heel veel, maar voor je het weet heb je het er al een keer over gehad.
pi_194568652
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is ook een redelijke tijd denk ik. Wekenlang is toch al snel lijntje houden en zo. Soms beetje lastig om het goede midden te vinden.
Hangt er ook gewoon vanaf hoe het gesprek verloopt natuurlijk


quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ongeveer dat alles kan je in 1 lang gesprek hebben besproken.

Het lijkt allemaal heel veel, maar voor je het weet heb je het er al een keer over gehad.
Dat is dan jouw ervaring en ik heb mijn ervaringen.....Met geen van beide is er iets mis mee, tis maar net waar je je zelf goed bij voelt
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:36:19 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194568658
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou, gewoon over je werk/wat doe je buiten werktijd/gewoon over het dagelijkse leven...geeft mij een beetje een indruk over hoe je bent. Hoeft niet wekenlang,dag of 4/5 ofzo
Weken chatten is eerder regel dan uitzondering.. korter kan zéker, maar 2 weken chatten is zeker niet extreem ofzo..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194568677
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weken chatten is eerder regel dan uitzondering.. korter kan zéker, maar 2 weken chatten is zeker niet extreem ofzo..
Precies, ligt er ook aan hoe druk je eigen leven is.....niet iedereen kan à la minute een date plannen
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:45:13 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194568765
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Precies, ligt er ook aan hoe druk je eigen leven is.....niet iedereen kan à la minute een date plannen
Mwah, waar een wil is... maar ik heb daar nooit haast mee, ik hóef niks.. ik vind het leuk allemaal, ,maar ik heb geen quotum wat ik moet halen ofzo :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194568781
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, waar een wil is... maar ik heb daar nooit haast mee, ik hóef niks.. ik vind het leuk allemaal, ,maar ik heb geen quotum wat ik moet halen ofzo :')
Je moet er geen druk bij voelen inderdaad...matches moeten niet gaan pushen bij het plannen
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:12:08 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194569114
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je moet er geen druk bij voelen inderdaad...matches moeten niet gaan pushen bij het plannen
Ik maak wel eens een toespeling als het me te lang duurt, maar ik vraag zélden om een date.. ik laat dat initiatief eigenlijk standaard aan de vrouw. Werkt prima ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194569145
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik maak wel eens een toespeling als het me te lang duurt, maar ik vraag zélden om een date.. ik laat dat initiatief eigenlijk standaard aan de vrouw. Werkt prima ^O^
Oh dat is wel verrassend, bij mij zijn de mannen me meestal al voor :)
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:21:16 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194569233
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dat is wel verrassend, bij mij zijn de mannen me meestal al voor :)
Duwen en trekken werkt gewoon niet.. let it roll.. it will end up somewhere.. Sowieso, mannen vinden het ook wel eens leuk om veroverd te worden hoor.. ikke wel iig.. beetje eromheen draaien, it's the game that makes the fun :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194569330
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Duwen en trekken werkt gewoon niet.. let it roll.. it will end up somewhere.. Sowieso, mannen vinden het ook wel eens leuk om veroverd te worden hoor.. ikke wel iig.. beetje eromheen draaien, it's the game that makes the fun :)
Eens :Y
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:53:09 #213
441859 crew  Lenny77
pi_194570344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waar wil je het al die dagen over gaan hebben dan?

Het nadeel wat je dan krijgt is als het dan op de date aankomt, er bijna niks meer te vertellen is, omdat je al een paar dagen hebt zitten appen.

Ik heb zelf altijd zo iets van, even natuurlijk een dag appen om elkaar aan te voelen etc, maar daarna gewoon snel een date afspreken. Je kan gewoon zoveel beter connecten met elkaar in het echt dan via chatten.
Mja maar als je via het appen al uitgepraat bent na 3 dagen dan zegt dit ook wel wat voor het vervolg!
Dus ik app ook liever wat langer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:01:17 #214
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194570454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja maar als je via het appen al uitgepraat bent na 3 dagen dan zegt dit ook wel wat voor het vervolg!
Dus ik app ook liever wat langer.
Appen valt totaal niet te vergelijken met echt contact.
Als je wil weten wat voor vlees je in de Kuip hebt, moet je afspreken.

En het liefst van tevoren even bellen of Skypen/FaceTimen.

Het kan in het echt zo tegenvallen. Heb je dagen voor niks zitten appen.

Nou ja, als je het leuk en gezellig vindt moet je het zeker doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:04:13 #215
441859 crew  Lenny77
pi_194570487
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Appen valt totaal niet te vergelijken met echt contact.
Als je wil weten wat voor vlees je in de Kuip hebt, moet je afspreken.

En het liefst van tevoren even bellen of Skypen/FaceTimen.

Het kan in het echt zo tegenvallen. Heb je dagen voor niks zitten appen.

Nou ja, als je het leuk en gezellig vindt moet je het zeker doen.
Ja dat klopt wel op zich. Je weet het pas bij een date.
Maar een app wat voor geen meter loopt, loopt meestal in het echt ook niet merk ik.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:06:59 #216
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194570510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel op zich. Je weet het pas bij een date.
Maar een app wat voor geen meter loopt, loopt meestal in het echt ook niet merk ik.
Heb het anders ervaren.
En heb ook geen tijd en zin meer om lang te appen voor af te spreken.

Als ik gezellig wil appen, doe ik dat wel met vriendinnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194570547
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Heb het anders ervaren.
En heb ook geen tijd en zin meer om lang te appen voor af te spreken.

Als ik gezellig wil appen, doe ik dat wel met vriendinnen.
Koffie doen dan maar?

Wel eens, soms is het lastig om de juiste middenmoot te vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194570789
Ik snap niet hoe je geen tijd kunt hebben voor chatten maar wel voor daten :D Een date is doorgaans een aanslag op mn agenda en chatten kan letterlijk als ik zit te schijten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194570824
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waar wil je het al die dagen over gaan hebben dan?

Het nadeel wat je dan krijgt is als het dan op de date aankomt, er bijna niks meer te vertellen is, omdat je al een paar dagen hebt zitten appen.

Ik heb zelf altijd zo iets van, even natuurlijk een dag appen om elkaar aan te voelen etc, maar daarna gewoon snel een date afspreken. Je kan gewoon zoveel beter connecten met elkaar in het echt dan via chatten.
Hoe ga je dan x jaar vullen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194570993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet hoe je geen tijd kunt hebben voor chatten maar wel voor daten :D Een date is doorgaans een aanslag op mn agenda en chatten kan letterlijk als ik zit te schijten :D
Ik denk in plaatjes...
pi_194571003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:52 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik denk in plaatjes...
Ik heb er weinig belangstelling voor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194571018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er weinig belangstelling voor.
Waarvoor?
pi_194571033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe ga je dan x jaar vullen?
Je snapt toch zelf ook wel wat ik bedoel.
pi_194571064
Weer ontmatched door een dame waar een date voor gepland stond.

Ze gaf aan te moeten werken, en toen ik haar voorstelde dan te komen met een dag waarop ze kon niks meer gehoord. En vandaag dus ontmatched. :')

Ik vraag me echt serieus af of ik dan iets fout doe.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:59:22 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571085
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja maar als je via het appen al uitgepraat bent na 3 dagen dan zegt dit ook wel wat voor het vervolg!
Dus ik app ook liever wat langer.
De ervaring leert dat je op een gegeven moment echt wel een beetje uitgeappt bent.. kan best lang duren idd, maar dan is het toch wel tijd voor the next step...
Je kunt ook vidcallen na een tijdje appen, maar daarna is appen weer een beetje flauw, dus na een vidcall is het wel dating time or bust..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:02:10 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571120
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:58 schreef Solid-Snake het volgende:
Weer ontmatched door een dame waar een date voor gepland stond.

Ze gaf aan te moeten werken, en toen ik haar voorstelde dan te komen met een dag waarop ze kon niks meer gehoord. En vandaag dus ontmatched. :')

Ik vraag me echt serieus af of ik dan iets fout doe.
Ik sta al op 5 to go inmiddels... niet aan jezelf twijfelen..

De laatste die unmatchte was een chat van anderhalve week oud die best wel een beetje issues had.. gewoon zomaar.. floeps weg.. naja, doei dan he... :W

Ik maak me er zó niet druk meer om; fucktinder :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571135
Hoe ziet jullie eerste date er momenteel uit? Gewoon een drankje drinken in een tentje? Thuis? Iets actiefs?
pi_194571164
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik sta al op 5 to go inmiddels... niet aan jezelf twijfelen..

De laatste die unmatchte was een chat van anderhalve week oud die best wel een beetje issues had.. gewoon zomaar.. floeps weg.. naja, doei dan he... :W

Ik maak me er zó niet druk meer om; fucktinder :')
Nee opzich boeit het mij ook verder niet.

Maar het voelt wel een beetje aan als teleurstelling na teleurstelling. Ik heb nu dinsdag nog iets gepland staan. Maar ik heb niks meer van haar gehoord nadat ik gisteren had voorgesteld of ze eventueel gisteren of vandaag al wilde afspreken, omdat 2 afspraken van mij niet doorgingen (Waaronder dus die date)

Dus ik ben benieuwd of dinsdag dan ook nog wel doorgaat. Mocht dat ook niet doorgaan dan flikker ik Tinder er gewoon af.

Ben een beetje klaar met de hele tijd extra moeite moeten doen voor een vrouw die je in het normale leven wel gewoon kan versieren zonder al die extra fanfare.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:06:11 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571165
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe ziet jullie eerste date er momenteel uit? Gewoon een drankje drinken in een tentje? Thuis? Iets actiefs?
Openbare plek, thuis; bij haar, bij mij, wandelen, ijsje eten, picknickje, bos, hei, recreatieplasje mir egal, liefst geen terrasjes of andere corona haarden.. gewoon lekker 1 op 1. Wees creatief :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571170
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe ziet jullie eerste date er momenteel uit? Gewoon een drankje drinken in een tentje? Thuis? Iets actiefs?
Altijd gewoon een drankje doen. En dan zie je vanzelf wel hoe de avond loopt.
pi_194571175
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Openbare plek, thuis; bij haar, bij mij, wandelen, ijsje eten, picknickje, bos, hei, recreatieplasje mir egal, liefst geen terrasjes of andere corona haarden.. gewoon lekker 1 op 1. Wees creatief :)
Precies dit. En een beetje date is maatwerk. Natuurlijk kan je een beetje standaard basis gebruiken, maar er moet wel een maatwerkfactor inzitten waarmee je jezelf onderscheid.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:11:40 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571220
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee opzich boeit het mij ook verder niet.

Maar het voelt wel een beetje aan als teleurstelling na teleurstelling. Ik heb nu dinsdag nog iets gepland staan. Maar ik heb niks meer van haar gehoord nadat ik gisteren had voorgesteld of ze eventueel gisteren of vandaag al wilde afspreken, omdat 2 afspraken van mij niet doorgingen (Waaronder dus die date)

Dus ik ben benieuwd of dinsdag dan ook nog wel doorgaat. Mocht dat ook niet doorgaan dan flikker ik Tinder er gewoon af.

Ben een beetje klaar met de hele tijd extra moeite moeten doen voor een vrouw die je in het normale leven wel gewoon kan versieren zonder al die extra fanfare.
Het is online allemaal heel vrijblijvend en supersimpel en verleidelijk om mensen te behandelen als een zak stront, en dat gebeurt ook.. moet je idd tegen kunnen, zeker als je zelf zo niet in elkaar zit.. In het begin werd ik er ook vet pissig om, nu haal ik gewoon mijn schouders op en denk: ktnxbye :W

Helaas raak je wel een beetje sceptisch, en als je dan een serieuze aan de andere kant treft, kan het wel eens een hoop moeite gaan kosten voor d'r om me uit die modus te krijgen.. het wordt dus wel een beetje verkloot door die ghost-, bench- en dumptypes, maar het is wat het is; bepaald niet ideaal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf ook wel wat ik bedoel.
Nee, echt totaal niet :D ik heb alleen bij mensen waar ik niet mee klik het idee ooit geen gespreksonderwerpen mee te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194571227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee opzich boeit het mij ook verder niet.

Maar het voelt wel een beetje aan als teleurstelling na teleurstelling. Ik heb nu dinsdag nog iets gepland staan. Maar ik heb niks meer van haar gehoord nadat ik gisteren had voorgesteld of ze eventueel gisteren of vandaag al wilde afspreken, omdat 2 afspraken van mij niet doorgingen (Waaronder dus die date)

Dus ik ben benieuwd of dinsdag dan ook nog wel doorgaat. Mocht dat ook niet doorgaan dan flikker ik Tinder er gewoon af.

Ben een beetje klaar met de hele tijd extra moeite moeten doen voor een vrouw die je in het normale leven wel gewoon kan versieren zonder al die extra fanfare.
Dinsdag en woensdag schijnen de ideale date avonden te zijn. ;) Veel mensen gebruiken juist de apps omdat versieren in real life niet zo makkelijk gaat. Hoe pak jij dat aan dan?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:12:24 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571228
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

Precies dit. En een beetje date is maatwerk. Natuurlijk kan je een beetje standaard basis gebruiken, maar er moet wel een maatwerkfactor inzitten waarmee je jezelf onderscheid.
Mijn all night cardate was echt fucking epic _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571254
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn all night cardate was echt fucking epic _O_
Please share.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:15:59 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571269
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:12 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dinsdag en woensdag schijnen de ideale date avonden te zijn. ;) Veel mensen gebruiken juist de apps omdat versieren in real life niet zo makkelijk gaat. Hoe pak jij dat aan dan?
Irl is het grootste probleem dat de singles geen karmozijnrood petje of mustje met een lampje erop dragen..

Versieren lijkt me niet echt een probleem, maar waar hangen ze uit? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:16:42 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571283
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:14 schreef DW457 het volgende:

[..]

Please share.
Staat een paar topics geleden al ergens in geuren en kleuren volgens mij.. scroll maar raak voor een knaak :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571295
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Staat een paar topics geleden al ergens in geuren en kleuren volgens mij.. scroll maar raak voor een knaak :7
Ugh...te veel moeite voor vandaag -O-
pi_194571335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe ziet jullie eerste date er momenteel uit? Gewoon een drankje drinken in een tentje? Thuis? Iets actiefs?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een wandeling, ijsje eten of iets actiefs. Dat heeft de potentie om er nog van te kunnen genieten in het geval dat er geen klik is.

Een diner of op het terras zitten doe ik liever voor wanneer er al enigszins een klik is, bijvoorbeeld de tweede date.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:23:15 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194571378
quote:
85s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ugh...te veel moeite voor vandaag -O-
Was in het apptopic:

R&P / Datingsites & apps #71 geen ONS, geen FWB!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194571388
quote:
Dank :s)
pi_194571507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, echt totaal niet :D ik heb alleen bij mensen waar ik niet mee klik het idee ooit geen gespreksonderwerpen mee te hebben.
Dat kan.
pi_194571544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee opzich boeit het mij ook verder niet.

Maar het voelt wel een beetje aan als teleurstelling na teleurstelling. Ik heb nu dinsdag nog iets gepland staan. Maar ik heb niks meer van haar gehoord nadat ik gisteren had voorgesteld of ze eventueel gisteren of vandaag al wilde afspreken, omdat 2 afspraken van mij niet doorgingen (Waaronder dus die date)

Dus ik ben benieuwd of dinsdag dan ook nog wel doorgaat. Mocht dat ook niet doorgaan dan flikker ik Tinder er gewoon af.

Ben een beetje klaar met de hele tijd extra moeite moeten doen voor een vrouw die je in het normale leven wel gewoon kan versieren zonder al die extra fanfare.
Welke extra moeite? Een beetje appen?
pi_194571611
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Welke extra moeite? Een beetje appen?
Dat je ten eerste al met een hele goede originele openingszin moet komen, want tja anders ben je gewoon niet interessant genoeg om een antwoord terug te krijgen.

En dan dus zorgen dat je het gesprek aan de gang kunt houden. En dan mag je geluk hebben dat ze haar profiel heeft ingevuld waar je dan over kan praten. Want anders worden het al gauw basis vragen.

Plus je moet dan ook maar net geluk hebben dat het een soepel gesprek word, en niet een gesprek waar pas om de paar uur een woordenwisseling plaats vind.

Het is gewoon zo anders en makkelijker in het echt. Als ik iemand in het echt zie dan kan je veel makkelijker inspelen op dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solid-Snake op 15-08-2020 15:55:47 ]
pi_194571718
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat je ten eerste al met een hele goede originele openingszin moet komen, want tja anders ben je gewoon interessant genoeg om een antwoord terug te krijgen.

En dan dus zorgen dat je het gesprek aan de gang kunt houden. En dan mag je geluk hebben dat ze haar profiel heeft ingevuld waar je dan over kan praten. Want anders worden het al gauw basis vragen.

Plus je moet dan ook maar net geluk hebben dat het een soepel gesprek word, en niet een gesprek waar pas om de paar uur een woordenwisseling plaats vind.

Het is gewoon zo anders en makkelijker in het echt. Als ik iemand in het echt zie dan kan je veel makkelijker inspelen op dingen.
Via de app is het vele malen oppervlakkiger. Het is dan via die weg ook keiharde vleeskeuring.

In het echt is het logischerwijs makkelijker om een klik te vinden, wederzijds oprechte interesse te tonen en soortgelijks, omdat je dan de emoties en mimieken kunt waarnemen.

We blijven sociale dieren. Ik vind apps maar onnatuurlijk overkomen. Maar, het is en blijft toegankelijker en laagdrempeliger juist in tijden zoals deze met Corona en al.
pi_194575947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat je ten eerste al met een hele goede originele openingszin moet komen, want tja anders ben je gewoon niet interessant genoeg om een antwoord terug te krijgen.

En dan dus zorgen dat je het gesprek aan de gang kunt houden. En dan mag je geluk hebben dat ze haar profiel heeft ingevuld waar je dan over kan praten. Want anders worden het al gauw basis vragen.

Plus je moet dan ook maar net geluk hebben dat het een soepel gesprek word, en niet een gesprek waar pas om de paar uur een woordenwisseling plaats vind.

Het is gewoon zo anders en makkelijker in het echt. Als ik iemand in het echt zie dan kan je veel makkelijker inspelen op dingen.
Niemand verplicht je om moeite te doen. Dat is iets waar je zelf voor kiest.

Dingen als "gesprek op gang" houden is ook een kwestie van geluk en een klik hebben. Als je moeite moet doen om een gesprek op gang te houden is er sowieso al geen klik en dan doe je tevergeefse moeite.
pi_194576122
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 20:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niemand verplicht je om moeite te doen. Dat is iets waar je zelf voor kiest.

Dingen als "gesprek op gang" houden is ook een kwestie van geluk en een klik hebben. Als je moeite moet doen om een gesprek op gang te houden is er sowieso al geen klik en dan doe je tevergeefse moeite.
Uiteraard is er geen verplichting. Alleen gaat er dan weinig gebeuren :')

Op Tinder dan.

Maar blijkbaar weet jij het allemaal zo goed casanova. Waarom zou weinig date verhalen van jouw kant?
pi_194576235
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 20:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Uiteraard is er geen verplichting. Alleen gaat er dan weinig gebeuren :')

Op Tinder dan.

Maar blijkbaar weet jij het allemaal zo goed casanova. Waarom zou weinig date verhalen van jouw kant?
Haha, je kon het niet laten om de laatste zin erbij te zetten he? Je post toch iets, daar komt dan weer een reactie op. Ik geef je mijn ervaring, mening. Als je die niet wilt, niet posten dan.

Het is trouwens niet verplicht om je eigen datingsverhalen te plaatsen en in zekere zin post ik er toch wel wat over, zij het indirect als antwoorden op andere posts.
pi_194576443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 20:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Haha, je kon het niet laten om de laatste zin erbij te zetten he? Je post toch iets, daar komt dan weer een reactie op. Ik geef je mijn ervaring, mening. Als je die niet wilt, niet posten dan.

Het is trouwens niet verplicht om je eigen datingsverhalen te plaatsen en in zekere zin post ik er toch wel wat over, zij het indirect als antwoorden op andere posts.
Grappig dat je anders totaal niet overkomt als iemand met ervaring.
pi_194577123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Grappig dat je anders totaal niet overkomt als iemand met ervaring.
Grappig, dat denk ik nou net ook over jou.
pi_194577169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Grappig, dat denk ik nou net ook over jou.
Je kon serieus geen andere reactie verzinnen dan dit? :')
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:30:45 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194577666
Boys, moet dat?

:{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194577680
Met z'n allen even naar rechts blijven swipen :+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:35:37 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194577749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Met z'n allen even naar rechts blijven swipen :+
Net weer 100 gedaan.. 97 lefties, 2 had ik er al geliket, en dus effectief 1 nieuwe :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194577772
Maar verder alles okee boys? :+
pi_194577948
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar verder alles okee boys? :+
Heren, niet boys :+
pi_194577956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Heren, niet boys :+
:o :D
pi_194577980
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:o :D
Maar prima, lief dat je het vraagt. Hopelijk gaat het met jou net zo goed *O*
pi_194577993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:51 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar prima, lief dat je het vraagt. Hopelijk gaat het met jou net zo goed *O*
Ja hoor, moest lachen om die laatste posts :)
pi_194578039
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja hoor, moest lachen om die laatste posts :)
Beter dan huilen *O* _O_

Volgens mij zijn de meeste hier het jongens stadium wel voorbij, in leeftijd althans oO<
pi_194578066
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Beter dan huilen *O* _O_

Volgens mij zijn de meeste hier het jongens stadium wel voorbij, in leeftijd althans oO<
Okee okee, heren dan ha ha :)
pi_194578089
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Net weer 100 gedaan.. 97 lefties, 2 had ik er al geliket, en dus effectief 1 nieuwe :')
1 kan genoeg zijn... O+
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:14:36 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194578347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

1 kan genoeg zijn... O+
True, maar ik heb toch liever een staatslot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194578389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Beter dan huilen *O* _O_

Volgens mij zijn de meeste hier het jongens stadium wel voorbij, in leeftijd althans oO<
Huilen van het lachen mag dan niet? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194578510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Huilen van het lachen mag dan niet? ;(
Alleen bij minder dan 30cm
pi_194578529
Matige swipeavond.....of mijn prins op het witte paard zit in quarantaine..... :s)
pi_194578661
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Matige swipeavond.....of mijn prins op het witte paard zit in quarantaine..... :s)
Wit paard mag niet meer dus die is druk zoekende naar een ander paard oO<
pi_194578760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 22:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Wit paard mag niet meer dus die is druk zoekende naar een ander paard oO<
Ah ja....dat is ook zo....
pi_194579040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 22:23 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Alleen bij minder dan 30cm
Alsof ik ga dubbelvouwen :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194586223
Hoe is het “aanbod” bij jullie op Tinder?
Soms heb ik echt in mijn optiek alleen maar onaantrekkelijke mannen en gaat alles op links en soms komt de ene na de andere aangename verschijning langs 🤔.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 16 augustus 2020 @ 14:16:13 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194586636
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Avianflu het volgende:
Hoe is het “aanbod” bij jullie op Tinder?
Soms heb ik echt in mijn optiek alleen maar onaantrekkelijke mannen en gaat alles op links en soms komt de ene na de andere aangename verschijning langs 🤔.
Same.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 16 augustus 2020 @ 14:56:16 #273
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194587228
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Avianflu het volgende:
Hoe is het “aanbod” bij jullie op Tinder?
Soms heb ik echt in mijn optiek alleen maar onaantrekkelijke mannen en gaat alles op links en soms komt de ene na de andere aangename verschijning langs 🤔.
Dit valt mij ook op!

Alsof er een algoritme achter zit ofzo...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194587298
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit valt mij ook op!

Alsof er een algoritme achter zit ofzo...
Die zit er ook achter.
pi_194587360
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 21:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Date ontwijkend gedrag; ik kan je bijna op een briefje geven dat ze dit weekend al bezet is.. ook al een paar keer gehad.. even het weekend door afwachten, ik zou zondag een appie sturen, kijken watsgeburt, dan laten soppen tot maandagmiddag ofzo en dan doei, als je nog steeds niets gehoord hebt.

Ik zei het al eerder, in sommige chats wordt het donderdagavond/ vrijdag heel stil ineens.. en op maandag: 'floeps' daar is ze weer :W
Geeft niet; Hoe was je weekend? nog iets leuks gedaan? Even kijken of ze hapt :P Wordt het kontendraaien dan weet je genoeg.. bij mij is ze dan klaar.. niet om het feit dat, maar omdat ze niet eerlijk is. Ik doe daar nooit geheimzinnig of moeilijk over, zou niet weten waarom; 'open en eerlijk' staat er in mijn profiel... We zitten op een datingsite, niet op een macramé cursus :D Ik ga het er niet in wrijven ofzo, maar als het me gevraagd wordt, krijg je antwoord, en het kán zijn dat dat je niet bevalt.. dan moet je het niet vragen :+
Ze heeft me geblokkeerd op wapp. Heb niet eens een tweede berichtje gestuurd. Dat escaleerde snel.
pi_194587431
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Ze heeft me geblokkeerd op wapp. Heb niet eens een tweede berichtje gestuurd. Dat escaleerde snel.
Ahw balen.....
  zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:45 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194587432
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Ze heeft me geblokkeerd op wapp. Heb niet eens een tweede berichtje gestuurd. Dat escaleerde snel.
Niet lief :N

Wat had je gestuurd dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194587507
quote:
15s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet lief :N

Wat had je gestuurd dan?
Niets meer na mijn laatste bericht. Vroeg haar vorige week "wanneer ze meestal vrije tijd heeft, doordeweeks of weekend". Hierop geen reactie meer ontvangen.

Maar merkte vandaag op dat ze mij geblokkeerd heeft.

Jammer maar vreemd. Als ik overschakel van Tinder naar mobiele telefoonnummers dan ben ik al volledig gecommiteerd om af te spreken. Vind dit vooral jammer dat ik dan voor niets mijn nummer aan iemand heb gegeven. Vrij waardeloos.
pi_194587610
Vrouwen gonna vrouwen
  zondag 16 augustus 2020 @ 15:30:06 #280
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194587797
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zit er ook achter.
Ik vraag me af hoe het werkt.
Krijg je lelijke te zien als je langer swiped? Of minder vaak inlogt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194587843
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe het werkt.
Krijg je lelijke te zien als je langer swiped? Of minder vaak inlogt?
Weet niet precies. Wel eens hier en daar gelezen dat het ligt aan je swipegedrag, hoe vaak je inlogt en een 'waarde' die toegekend wordt aan je dmv het swipegedrag van anderen. Ik denk dat niemand echt precies weet hoe het werkt.
pi_194589068
Hele leuke date gehad vandaag!!

Met deze vrouw is het wel een eerste date, maar er lijkt een klik te zijn. We zijn allebei niet specifiek zoekend. Kan moeilijk peilen welke constructie het zal worden, maar een FWB lijkt aannemelijker op basis van hoe de date ging.
pi_194595246
Zijn er nog meer die eigenlijk geen zin meer hebben in 'drankje in de stad' date? Geforceerd tegenover elkaar zitten en als je pech hebt kom je bekenden tegen... Liefst loop ik samen een stukje, praat je ook en zit je tenminste niet stil. Thuis Netflixen deed ik vroeger veel maar dat was soms akward als er geen klik was en de ander niet dichtbij kroop op de bank :')
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:25:15 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194595310
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Hele leuke date gehad vandaag!!

Met deze vrouw is het wel een eerste date, maar er lijkt een klik te zijn. We zijn allebei niet specifiek zoekend. Kan moeilijk peilen welke constructie het zal worden, maar een FWB lijkt aannemelijker op basis van hoe de date ging.
Nice ^O^ , altijd leuk; een date die ergens toe leidt 14.gif

Volgens mij ben je totdat je getrouwd bent, altijd een FWB, de variatie zit hem in exclusiviteit :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194595331
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nice ^O^ , altijd leuk; een date die ergens toe leidt 14.gif

Volgens mij ben je totdat je getrouwd bent, altijd een FWB, de variatie zit hem in exclusiviteit :P
Ik vind je tweede alinea wel een hele mooie food-for-thought!
pi_194595385
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zijn er nog meer die eigenlijk geen zin meer hebben in 'drankje in de stad' date? Geforceerd tegenover elkaar zitten en als je pech hebt kom je bekenden tegen... Liefst loop ik samen een stukje, praat je ook en zit je tenminste niet stil. Thuis Netflixen deed ik vroeger veel maar dat was soms akward als er geen klik was en de ander niet dichtbij kroop op de bank :')
Dit ligt toch echt aan jou.

Ik heb het altijd gezellig met mensen waarmee ik naar het terras ga.
pi_194595513
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:29 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit ligt toch echt aan jou.

Ik heb het altijd gezellig met mensen waarmee ik naar het terras ga.
Een date moet je nog leren kennen hé. 60% van mijn dates bleek er in het echt geen klik en dan is een uur ongemakkelijk tegenover elkaar zitten al te lang. Ik ben er al een tijdje uit met daten en merk dat ik om gespreksstof verlegen zit door het ontbreken van vakanties en hobby's :')
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:38:35 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194595596
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:26 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik vind je tweede alinea wel een hele mooie food-for-thought!
Tis maar hoe je het allemaal benadert :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:43:09 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194595688
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Een date moet je nog leren kennen hé. 60% van mijn dates bleek er in het echt geen klik en dan is een uur ongemakkelijk tegenover elkaar zitten al te lang. Ik ben er al een tijdje uit met daten en merk dat ik om gespreksstof verlegen zit door het ontbreken van vakanties en hobby's :')
We zijn er voor je hoor O+

Maar voor een date heb je toch al een tijdje gechat? dan heb je toch wel een beeld van hoe je dingen aan kunt pakken? Heb je voor die date wel een goed gevoel?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194595852
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zijn er nog meer die eigenlijk geen zin meer hebben in 'drankje in de stad' date? Geforceerd tegenover elkaar zitten en als je pech hebt kom je bekenden tegen... Liefst loop ik samen een stukje, praat je ook en zit je tenminste niet stil. Thuis Netflixen deed ik vroeger veel maar dat was soms akward als er geen klik was en de ander niet dichtbij kroop op de bank :')
Ik vind een actieve date het leukst. Al is het maar een wandeling. Maar een drankje of diner is w.m.b. ook prima.

Netflixen, bios en al het soortgelijks vind ik juist niets aan. Je hebt weinig aandacht voor elkaar en is imho verre van sociaal. En ik kijk graag films zonder gekwebbel tussendoor 😜
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:03:26 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194603329
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ik vind een actieve date het leukst. Al is het maar een wandeling. Maar een drankje of diner is w.m.b. ook prima.

Netflixen, bios en al het soortgelijks vind ik juist niets aan. Je hebt weinig aandacht voor elkaar en is imho verre van sociaal. En ik kijk graag films zonder gekwebbel tussendoor 😜
Ja, beetje kitesurfen ofzo :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194608104
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, beetje kitesurfen ofzo :P
Linksom of rechtsom, je hebt dan gegarandeerd een natte date :P
  maandag 17 augustus 2020 @ 21:35:51 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194608294
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom, je hebt dan gegarandeerd een natte date :P
Vrouwen in een wetsuit :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194612501
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, beetje kitesurfen ofzo :P
Dat was Faxie zijn dingetje toch :D
Het is wat.......
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:51:24 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194613451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 08:09 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat was Faxie zijn dingetje toch :D
echt waar? O-) :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194620412
Zou vanavond een date hebben. Maar blijkbaar gaat die niet door.

Vorige week afgesproken en verder door de week heen geen contact gehad. Leek mij beter want dan heb je meer te bespreken tijdens de date.

Maar het lijkt erop dat ze interesse is verloren, want ze reageert niet meer :+
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:57:33 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194625443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Zou vanavond een date hebben. Maar blijkbaar gaat die niet door.

Vorige week afgesproken en verder door de week heen geen contact gehad. Leek mij beter want dan heb je meer te bespreken tijdens de date.

Maar het lijkt erop dat ze interesse is verloren, want ze reageert niet meer :+
En dat gebrek aan contact tussen de afspraak en de date, is wellicht precies wat er mis ging. Veelgehoorde klacht, topics over, alles.. Dat jij daar voor jezelf een verklaring voor hebt, wil niet zeggen dat zij die mening deelt.. of heb je dat gezegd of zo afgesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194625861
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dat gebrek aan contact tussen de afspraak en de date, is wellicht precies wat er mis ging. Veelgehoorde klacht, topics over, alles.. Dat jij daar voor jezelf een verklaring voor hebt, wil niet zeggen dat zij die mening deelt.. of heb je dat gezegd of zo afgesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194627975
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dat gebrek aan contact tussen de afspraak en de date, is wellicht precies wat er mis ging. Veelgehoorde klacht, topics over, alles.. Dat jij daar voor jezelf een verklaring voor hebt, wil niet zeggen dat zij die mening deelt.. of heb je dat gezegd of zo afgesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden afspreken dinsdag af te spreken en verder heb ik gezegt dat we elkaar dan dinsdag zien.

Ik had niet echt de behoefte om daarna dan elke dag tot de date te gaan appen.

Word door vrienden van mij ook aangeraden. Als je een date hebt gepland, niet meer appen tot de date.

Het probleem is dat het nooit goed is. Als ik haar elke dag een keer had geappt om te vragen hoe het gaat dan was ze afgeknapt. Reageer je niet tot de date is ze ook afgeknapt.
pi_194628059
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 08:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

We hadden afspreken dinsdag af te spreken en verder heb ik gezegt dat we elkaar dan dinsdag zien.

Ik had niet echt de behoefte om daarna dan elke dag tot de date te gaan appen.

Word door vrienden van mij ook aangeraden. Als je een date hebt gepland, niet meer appen tot de date.

Het probleem is dat het nooit goed is. Als ik haar elke dag een keer had geappt om te vragen hoe het gaat dan was ze afgeknapt. Reageer je niet tot de date is ze ook afgeknapt.
Ik vind het juist leuk om nog te blijven appen tot aan de date, je bent allebei enthousiast genoeg om een date te plannen en dan stop je met appen??
pi_194628062
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 08:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

We hadden afspreken dinsdag af te spreken en verder heb ik gezegt dat we elkaar dan dinsdag zien.

Ik had niet echt de behoefte om daarna dan elke dag tot de date te gaan appen.

Word door vrienden van mij ook aangeraden. Als je een date hebt gepland, niet meer appen tot de date.

Het probleem is dat het nooit goed is. Als ik haar elke dag een keer had geappt om te vragen hoe het gaat dan was ze afgeknapt. Reageer je niet tot de date is ze ook afgeknapt.
Ik zou niet maar naar die vrienden luisteren hoor. Slechtste advies ooit :D

Als vrouw en namens mijn vriendinnen kan ik je zeggen dat je de pot op zou kunnen met je date als ik niks meer van je hoor.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')