quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg een melding maar zie niks staan.
Mijn wtw zou ook kunnen koelen. Heb dat ding op 17 graden gezet. Toch 28 graden in huis.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja of het een klimaathoax is weet ik niet. Maar de cijfers liegen niet. Het is de afgelopen 15 jaar nu eenmaal vaker warmer. En ik ben er redelijk gevoelig voor, die warme nachten. Ik slaap echt mokertjeslecht.
Heerlijk hoe serieus die man zich neemt, terwijl hij niks anders doet dan van het ene naar het andere baantje hoppen en alleen aan zichzelf denken.quote:
Hopelijk degradeert ie.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk hoe serieus die man zich neemt, terwijl hij niks anders doet dan van het ene naar het andere baantje hoppen en alleen aan zichzelf denken.
hij heeft ook wel goeie dingen gedaan maar vindt zichzelf nogal belangrijk, in die '95 succes periode kwam ik hem nog weleens tegen rond wedstrijden, die man zweefde gewoon als een godenzoon en zwolg van de aandacht, al konden Coronel en van Os daar ook wat van.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk hoe serieus die man zich neemt, terwijl hij niks anders doet dan van het ene naar het andere baantje hoppen.
Kijk hem voor de krant werkenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
Niet geweldig geslapen, maar ook niet superslecht ofzo
Een 6je!
Ik ben benieuwd hoe Drizzt geslapen heeft slaapt
KendrickGoatquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
First you get a swimming pool full of liquor, then you dive in it
Twitter?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef Buitendam het volgende:
verbod op zwarte piet en stereotype joodse afbeeldingen op Facebook + Twitter. Wat een zalige combinatie.
Het verbod aan de ene kant en dan Twitter voor de reacties.quote:
Goh, wat een heftige spoiler dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Henk Bres is wat bozig, vertel ik alvast.
oke maar dat zei je nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het verbod aan de ene kant en dan Twitter voor de reacties.
Henk Bres is wat bozig, vertel ik alvast.
Op Twitter ook??quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef Buitendam het volgende:
verbod op zwarte piet en stereotype joodse afbeeldingen op Facebook + Twitter. Wat een zalige combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |