Is hij weg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
@:danny ik eis tekst en uitleg en @:scummie2.1 wil zijn geld terug
te laatquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
nee toch niet, ik neem het terug.
Stik in je pizza.
De serverts hebben het net zo warm als ik denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
WTF
Ik dacht dat ik een abo had
Wel fijn dat het voetvolk met slechts 1 ster hier eerder last van lijkt te hebben dan de elite met 4 sterrenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
De serverts hebben het net zo warm als ik denk ik
ja, dat is espressoquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel fijn dat het voetvolk met slechts 1 ster hier eerder last van lijkt te hebben dan de elite met 4 sterren
Mister bigstar met zijn PIMP abonnement hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel fijn dat het voetvolk met slechts 1 ster hier eerder last van lijkt te hebben dan de elite met 4 sterren
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mister bigstar met zijn PIMP abonnement hoor.
koude douche in 3, 2, 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Actueel weer Nijmegen
Laatste update: 2020-08-11 om 15:32 uur
Temperatuur 36.7 °C
GODVERDOMME
Sven van Beek ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
Fargo had na één seizoen moeten stoppen.
erg mooi nieuws jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat nog een seizoen voetballen bij Volendam.
teringlijerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
over een uurtje komt bij mij zaagmans al voorbij jongens
Ik heb over 3 uurtjes weekend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
Hier ook, lekker manquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
Just a fluquote:Het gaat om een nieuwe variant van het coronavirus die mildere klachten geeft. Dat klinkt natuurlijk positief, maar het maakt het wel een stuk ingewikkelder om mensen “te targeten”. Jaap van Dissel bedoelt hiermee dat het lastig is om te zien of mensen gewoon een griepje hebben of toch besmet zijn geraakt met een variant van Covid-19
Je moet echt NU naar COR komen om mee te posten over meneer Hoek.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Deze sneeuwvlokjes generatie
Ik mag daar niet meer posten van @GGMMquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet echt NU naar COR komen om mee te posten over meneer Hoek.
[..]
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer posten van @:ggmm
Waarom is mij een raadsel. @:kyran en ik zijn inmiddels zeer goede vrienden
Ja, je bent je weer als een complete debiel aan het gedragen daar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet echt NU naar COR komen om mee te posten over meneer Hoek.
[..]
Wat nou weer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, je bent je weer als een complete debiel aan het gedragen daar.
Gohquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, je bent je weer als een complete debiel aan het gedragen daar.
Echt he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal weer zeuren op de jongeren. Zelf nooit een leven gehad vroeger zeker.
Je bent het eens met Elan. Ik zou deze post toch heroverwegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal weer zeuren op de jongeren. Zelf nooit een leven gehad vroeger zeker.
Wat een goede post!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het is gewoon heel vergelijkbaar met de jaren '60/'70 naar mijn mening. Je bent jong en je wilt wat, maar je moet in militaire dienst. Op school krijg je alleen maar gelul over het glorieuze koloniale verleden van ons vaderland. De leraren zijn autoritair. In de Telegraaf staat alleen maar gelul over langharig werkschuw tuig. Je bent natuurlijk sowieso een viespeuk omdat je ook wel een keer wilt neuken. Vrouwen die aan de pil willen zijn hoeren. De muziek die je luistert is onverstaanbare helse takkenherrie (ja zo werd er echt over die liedjes van 2 minuutjes van de Beatles gedacht) geproduceerd door mannen met vies lang haar. En ga zo maar door.
Vrees wel dat de jeugd van nu een stuk minder opstandig is en niet tot collectieve actie overgaat, maar gewoon verder wegduikt in feestjes en aandacht zoeken op Insta. Maar goed dat is hun probleem.
Nou zeg jij begon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou nou eens op met het lokken van debielen.
Dat zou ik pas doen als ik het met jou eens ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je bent het eens met Elan. Ik zou deze post toch heroverwegen.
Daar ben ik nooit mee gestopt hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
Elan gedraagt zich weer eens als een mongool.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)delijke-schietpartijquote:Voor een stroopwafelkraam is hij in elkaar gezakt.
EOTB en gestopt met lezen, wat betekent dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Maar wel lekker snuivende onbekenden je huis binnen laten
Ja las het. Hele zomer daar al raak. Niet eerder vertoond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)acceptabel~a0c44491/
@:haags_kwartiertje
Zal uiteindelijk ook de warmte wel gewoon zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja las het. Hele zomer daar al raak. Niet eerder vertoond.
Ja, warmte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk ook de warmte wel gewoon zijn.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ex on the beachquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
EOTB en gestopt met lezen, wat betekent dat?
Ik wilde zeggen dat het veel te warm is om te sporten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over een paar uur al naar de tennisbaan @:wereldgozer
Uitstekend weer voor een wedstrijd.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
als je burgemeester bent van een oa een badplaats is het sowieso niet zo handig om je vakantie te nemen als het op z'n drukst isquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)acceptabel~a0c44491/
@:haags_kwartiertje
Doe dat lekker bij Haags in z'n achtertuin!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt.
Straks even iemand op de Lijnbaan neersteken
dus gewoon verdiend klappen gehad, de hoerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ex on the beach
Zo'n programma waar paupers zich op TV laten neuken
like gegevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus gewoon verdiend klappen gehad, de hoer
Ben jij niet goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe dat lekker bij Haags in z'n achtertuin!
Wat die gast op het strandquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
Toch vond ik het dan ergens toch wel weer jammer dat de Rotterdammer overleed gisteren
Vreemd hoe dat werkt
Dat gaat helemaal ergens anders over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die gast op het strand
Die kwam uit Curacao las ik net via @:zipportal
Dus dan boeit het blijkbaar niks
Nee die drillrapper op Scheveningen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die gast op het strand
Die kwam uit Curacao las ik net via @:zipportal
Dus dan boeit het blijkbaar niks
Dit heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die drillrapper op Scheveningen.
Was toch een 020 vs 010 fittie jwz
Groepje negers krijgen ruziequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal niet meegekregen
In deze hittegolf kunnen wij niet in Roffa achterblijven na de verhitte steekpartijen in Amsterdam en Den Haag (Scheveningen).quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe dat lekker bij Haags in z'n achtertuin!
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan er toch veel mensen dood de laatste tijd
Eind goed, al goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Groepje negers krijgen ruzie
Ene neger steekt andere neer, andere neger loopt met pistool
1 neger overlijdt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je iets op het spoor.
[..]
Misschien kan je nog een keer uitleggen dat als er 9 mensen op de IC liggen en er slechts 2 voor Corona liggen dat die andere 7 dan met een andere reden op de IC liggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Waar héb je het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een keer uitleggen dat als er 9 mensen op de IC liggen en er slechts 2 voor Corona liggen dat die andere 7 dan met een andere reden op de IC liggen.
Dat snapte niemand namelijk!
Dat weet je dondersgoed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar héb je het in godsnaam over?
Nee, serieus, ik heb echt geen flauw ideequote:
Mijn naam is Haa(g)squote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar héb je het in godsnaam over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |