abonnement Unibet Coolblue
pi_194504065
Vroeger had je van die Sony Walkman's, Creative Jukeboxe's (ofzo) en van die Apple iPods.
Is zoiets tegenwoordig nog te krijgen tegen normale prijzen, waarbij de soundoutput van fatsoenlijke kwaliteit is en weegt het op tegen een normale smartphone? :?

Ik weet van de hedendaagse Apple iPods, maar die zijn mij persoonlijk nogal te duur. Goedkope Chinese varianten hebben meestal een lelijk design of de interface is lelijk (lettertype, icons). Het oog wil ook wat. :P

Iemand toevallig ervaring mee? :)
pi_194504163
Ik zag op de voorpagina van de action folder draadloze oortjes staan voor 12,50 ofzo
Zal wel niets zijn ;) Ik zweer bij mijn Airpods Pro

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 13:49:51 ]
pi_194504220
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:41 schreef Gruj0 het volgende:
Vroeger had je van die Sony Walkman's, Creative Jukeboxe's (ofzo) en van die Apple iPods.
Is zoiets tegenwoordig nog te krijgen tegen normale prijzen, waarbij de soundoutput van fatsoenlijke kwaliteit is en weegt het op tegen een normale smartphone? :?

Ik weet van de hedendaagse Apple iPods, maar die zijn mij persoonlijk nogal te duur. Goedkope Chinese varianten hebben meestal een lelijk design of de interface is lelijk (lettertype, icons). Het oog wil ook wat. :P

Iemand toevallig ervaring mee? :)
Als je je telefoonaccu wil sparen.
pi_194504234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:52 schreef ijs. het volgende:

[..]

Als je je telefoonaccu wil sparen.
Het ging me meer om de betere geluidskwaliteit. :P
pi_194504261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het ging me meer om de betere geluidskwaliteit. :P
https://www.techradar.com(...)rtable-music-players
Staat hier niks bij?
pi_194504502
Het is een nichemarkt. Als je kwaliteit wil, moet je ook bereid zijn daarvoor te betalen.

Zo niet, kan je een afgedankte smartphone gebruiken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:43:26 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_194504856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het ging me meer om de betere geluidskwaliteit. :P
Ligt er vooral aan hoe je het gaat gebruiken.
Als je een high-end bekabelde koptelefoon hebt zou je verschil kunnen horen als je een apparaat met hoge kwaliteit DAC koopt.
Als je het via Bluetooth gaat doen heb je er uiteraard niks aan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_194505851
Link van @ijs. al eerder gevonden en doorgenomen, allen tevens +1 gegeven. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:43 schreef mstx het volgende:

[..]

Ligt er vooral aan hoe je het gaat gebruiken.
Als je een high-end bekabelde koptelefoon hebt zou je verschil kunnen horen als je een apparaat met hoge kwaliteit DAC koopt.
Als je het via Bluetooth gaat doen heb je er uiteraard niks aan.
Niet via BT, wel wat jij zegt, bekabeld, high end.
pi_194507735
Cowon heeft nog prima spelers in hun assortiment.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:40:53 #10
169715 Mano_
Manomanoman..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')