Trosgierst, eivoer, maagkiezel, en er lag nog een zakje met pap omdat meneer dat lekker vond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat zit er in die plastic zakjes op tafel? Pinda's? Kroepoek?
Zou geen voliere kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, de reden dat ik een voliére wil is vanwege dit ventje van 11 weken oud
[ afbeelding ]
Hij heet Odin en zit in Tali d'r oude kooi omdat hij en Freyja nog niet samen in één kooi kunnen slapen, ze vechten de hele tijd om wie er op de bovenste stok mag zitten
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Trosgierst, eivoer, maagkiezel, en er lag nog een zakje met pap omdat meneer dat lekker vond.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou geen voliere kopen
Uiteindelijk vliegen ze toch je deur eruit als ze ook maar 1% kans zien om daar weg te komen
Net even in Untappd gekeken wat mijn hoogstgewaardeerde IPA's zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wel gelezen, en mét linkjes, topper.
Ik ken ze allemaal niet, maar ik vertrouw op je expertise. Straks even mijzelf trakteren met een goede IPA’s, ik laat je weten zodra ik ze heb geproefd.
In jouw cultuur kon je nichtje toch net zo goed je vriendin zijn? Begrijp die verwarring wel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja want ik ga voor de lol naar nagels kijken bij de HEMA met een volwassen nicht
Teringdebiel
Waarom voor deze vogel gegaan? Dit is gewoon Freyja2.0.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, de reden dat ik een voliére wil is vanwege dit ventje van 11 weken oud
[ afbeelding ]
Hij heet Odin en zit in Tali d'r oude kooi omdat hij en Freyja nog niet samen in één kooi kunnen slapen, ze vechten de hele tijd om wie er op de bovenste stok mag zitten
Het lijkt hier de kut van je moeder wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:49 schreef onlogisch het volgende:
User @:Elan komt de sc binnen met een geforceerd grapje.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lijkt hier de kut van je moeder wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |