Ik weet toch niet wat jij voor je lol doet? Ik ken je niet eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja want ik ga voor de lol naar nagels kijken bij de HEMA met een volwassen nicht
Teringdebiel
Matigquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Voor de mensen die hem gemist hebben, dit was mijn Arie Boomsma grap:
[ twitter ]
Ik zit op het kantoor momenteel, dus dat lijkt me wat ongepast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hoeveel kwakjes heb je erop gepleegd?
Geliked en geretweet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Ja, ben het gewendquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
Oh er stond nog een vraag open @:charell ik vergeet steeds te reageren
Nee, ik heb momenteel geen vakantie.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
[..]
Is ze 12 ofzo?Hoe raad je het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als lieve oom kocht die teringzooi maar voor haar, werd ze gelukkig van.
Geen like gegeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Ik drink graag speciaalbiertjes (liefst hele goede IPA’s) en kijk graag naar lekkere wijven en voetballen in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij voor je lol doet? Ik ken je niet eens.
Je moeder doet het ook voor een like.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedankt voor de like. Daar doen we het voor.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond de grap van scrum leuker.
Wist niet dat jij humor had?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond de grap van scrum leuker.
Afgehandeld.quote:
Graag dit in een tweet verwerken en hier delen in een embed.quote:
Ik heb gisteren voor 300 Euro speciaalbier gehaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik drink graag speciaalbiertjes (liefst hele goede IPA’s) en kijk graag naar lekkere wijven en voetballen in mijn vrije tijd.
Mocht je biertips hebben, altijd welkom.
Dit insta knopquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:25 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CCpAKr0A25W/?igshid=z6ufxj2clm45
Dit insta knop werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |