Moet jij weten.quote:
Waarom vraag je dit niet op Twitter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:rensajacied Wil je stoppen met het liken van tweets van Lange Frans? Bij voorbaat dank.
Wil jij stoppen met het bepalen wat user @RensAjacied wel of niet moet liken op Twitter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:rensajacied Wil je stoppen met het liken van tweets van Lange Frans? Bij voorbaat dank.
Ik wil hier even onder de aandacht brengen dat Rens tweets liked van Lange Frans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit niet op Twitter?
Ik vraag het toch netjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij stoppen met het bepalen wat user @:Rensajacied wel of niet moet liken op Twitter?
oh jij wilt niet lezen over het pedonetwerk in de politiek en de oranjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil hier even onder de aandacht brengen dat Rens tweets liked van Lange Frans.
maximus is een wegkijker! Een pion van de elite.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh jij wilt niet lezen over het pedonetwerk in de politiek en de oranjes?
Nee ik steek liever mijn kop in het zand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh jij wilt niet lezen over het pedonetwerk in de politiek en de oranjes?
is die gast zo ver afgezakt dat hij nu op het niveau van Braddie Fanta gaat reviewen?quote:
Daarom ga ik ook werken voor de MSM.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
maximus is een wegkijker! Een pion van de elite.
Alles valt op zijn plek inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook werken voor de MSM.
Ik weet niet of je het plaatselijke sufferdje onder MSM mag scharen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook werken voor de MSM.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
maximus is een wegkijker! Een pion van de elite.
Er staan vrijwel alleen maar artikelen in die ook in het AD staan dus dat lijkt mij wel. Kopen ze gewoon van het ANP hé. Maar ik ben geen kenner.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het plaatselijke sufferdje onder MSM mag scharen.
Ik ga na mijn laatste conference call naar de Albert Heijn, ze hebben hier voor een supermarkt best een groot assortiment aan speciaalbieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net even in Untappd gekeken wat mijn hoogstgewaardeerde IPA's zijn.
Merman IPA
Lowlander IPA ()
Toi Toi Toi (vandeStreek)
Nord Bliss
O-G Hazy
Whirl Domination
Stone IPA (zelfs in supermarkten redelijk goed verkrijgbaar)
Hazy Platypus
Blurred Lines (JopenGOD, favoriete brouwer)
@:ggmm en ik kijken nu al uit naar je review van de IPA's die je vandaag gaat proeven. Mag overigens ook in het speciaalbiertopic op FOK! aangezien @:scrummie2.1 hier NIET op zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |