Mja ik kon dus geen passende binnen/buitenpot combinatie vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel speciale voeding staan maar geef het eigenlijk zelden. Al moet ik er wel bij zeggen dat mijn orchideeën de laatste tijd allemaal het loodje leggen![]()
Die potten hebben een randje waar de binnenpot op rust, daaronder zit niks. Dus dan blijven de wortels droog.
Ah, je bedoelde de buitenpot. Daar heb ik er ook een paar van ja. Maar ik blijf het raar vinden dat ze in een pot worden gedaan die aan de zijkanten helemaal dicht isquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel speciale voeding staan maar geef het eigenlijk zelden. Al moet ik er wel bij zeggen dat mijn orchideeën de laatste tijd allemaal het loodje leggen![]()
Die potten hebben een randje waar de binnenpot op rust, daaronder zit niks. Dus dan blijven de wortels droog.
Ik zat er wel aan te denken ja. In ieder geval om die stomme stokkies weg te laten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ze ook aan het plafond hangen
Ik heb een zakje orchideeën'grond' gehaald en gemengd met boomschors. Laat wel weten of ze het overleven of nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n orchideeën wel in die orchideeëngrond staan, en ik heb ze in speciale hoge potten staan, dan staan ze niet met de voetjes in het water. Hebben ze bij elk tuincentrum.
Je zou denken dat het moet kunnenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een zakje orchideeën'grond' gehaald en gemengd met boomschors. Laat wel weten of ze het overleven of niet![]()
Misschien moet ik er ook bij zeggen dat ik één keer eerder een orchidee heb verpot en die heeft het niet geredquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je zou denken dat het moet kunnen
Nouja.. hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet ik er ook bij zeggen dat ik één keer eerder een orchidee heb verpot en die heeft het niet gered![]()
Maar die zijn wel echt leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maranta's gestekthad ik misschien beter eerder in de zomer kunnen doen
Ik heb ook leuke stekpotjes op Ali ontdekt, maar tegen de tijd dat die hier zijn, is het Pasen.
https://nl.aliexpress.com(...)0.0.0.22162e0eEhZ9g2
https://nl.aliexpress.com(...)0.0.0.22162e0eEhZ9g2
Die is tofquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik zie net dat m'n whale fin twee baby's heeft. Benieuwd of ze uit gaan rollen.
Zodra ze wat weg hebben van daadwerkelijke whale finsquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is tof
Wanneer kom je langs om te ruilen?
Oh nice!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:03 schreef NedKelly het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er mensen waren die op zoek waren naar grote en betaalbare bloempotten.
Vanaf 5 sept bij de Aldi voor 4,99 euro, 27-28 cm:
[ afbeelding ]
https://www.aldi.nl/onze-(...)pot-454.article.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |