Het kind of het Kiid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ging wel weer over het kind dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren
[ afbeelding ]
Het zal je wellicht niet verbazen dat dergelijke materie mij helemaal niks interesseertquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:19 schreef Chia het volgende:
@:azula @:kiid hebben jullie toevallig ook twijfels en vragen mbt de huidige coronasituatie? eigen onderzoek gedaan en zulks?
Welke kleur ondergoed heb je aan want dat stond niet in zijn betoog en Hermann wil dat wetenquote:
Ben bang dat je dat aan Kiid moet vragen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke kleur ondergoed heb je aan want dat stond niet in zijn betoog en Hermann wil dat weten
Wat gaat er nou gebeurenquote:Wil geen woord meer zien hier over mijn kind want dan gaan er dingen gebeuren.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat gaat er nou gebeuren
Dus laat maar zou sad zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 08:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Kiid is zwakbegaafd en weet niet beter.
Het is zowel een geluk als een zegen dat ik er benquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Was dus gewoon weer dom geluk niet aan zien komen i guess
LAATSTE WAARSCHUWING NOU ANDERS ZWAAIT ER WAT 🚨 🚨🚨quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom hebben jullie het over een kind?
Ik ben bijna 30 en dan kom je ineens op een leeftijd waarop men Kamervragen gaan stellen als je er geen 1 hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom hebben jullie het over een kind?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en dan kom je ineens op een leeftijd waarop men Kamervragen gaan stellen als je er geen 1 hebt
Waarom pesten jullie iemand die overduidelijk in een psychotische toestand verkeert?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
LAATSTE WAARSCHUWING NOU ANDERS ZWAAIT ER WAT 🚨 🚨🚨
De WAjongers slapen nog en Noel is aan het heftrucken. Je moet toch wat om de tijd door te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
Waarom pesten jullie iemand die overduidelijk in een psychotische toestand verkeert?
Moet wat nu Niels0 er niet meer isquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
Waarom pesten jullie iemand die overduidelijk in een psychotische toestand verkeert?
Ja wat moet ik hier op zeggen? In potentie is het geen gelul maar nogmaals zou sad zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Was dus gewoon weer dom geluk niet aan zien komen i guess
Je bent ook geïnteresseerd in kansloze cringe betogen schrijven, dus had dat niet uitgeslotenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zal je wellicht niet verbazen dat dergelijke materie mij helemaal niks interesseert
Ik heb uiteenlopende hobby's inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent ook geïnteresseerd in kansloze cringe betogen schrijven, dus had dat niet uitgesloten
Zwemmen daar een beetje interessante vissen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:53 schreef Catkiller het volgende:
Had je duiken op 300 meter diepte maar als hobby
Nee joh. Er wordt al decennia volop gelobbyd om Europeanen minder kinderen te laten krijgen. Je krijgt juist een lintje straks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en dan kom je ineens op een leeftijd waarop men Kamervragen gaan stellen als je er geen 1 hebt
Ik wil dan net als in China gewoon geld zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Er wordt al decennia volop gelobbyd om Europeanen minder kinderen te laten krijgen. Je krijgt juist een lintje straks.
Livestream plsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna fissa hier voor de deur.
Dikke Mercedes aangehouden door agenten. Man stapt uit, gaat tekeer tegen de agenten dat ze hem alleen aanhouden omdat hij Marokkaan is.
Weigert hele tijd mee te werken, grote mond, dreigen, alles. Ik zie de agent iets in het gezicht sprayen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Spannend
Helaas, hij is al meegenomen door een andere politie wagen. En zijn Mercedes is ook meegenomen.quote:
Was niet zijn Mercedesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, hij is al meegenomen door een andere politie wagen. En zijn Mercedes is ook meegenomen.
Ben benieuwd wat hij gedaan heeft.
Reed vast voorbij een ANPR cameraatje. Dan ben je snel gepakt ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna fissa hier voor de deur.
Dikke Mercedes aangehouden door agenten. Man stapt uit, gaat tekeer tegen de agenten dat ze hem alleen aanhouden omdat hij Marokkaan is.
Weigert hele tijd mee te werken, grote mond, dreigen, alles. Ik zie de agent iets in het gezicht sprayen, maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
Spannend
Is dat niet zo'n camera waarmee ze in je slokdarm gaan kijken of je corona hebt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed vast voorbij een ANPR cameraatje. Dan ben je snel gepakt ja.
Nadat het stamhoofd hem uitmaakte voor zwakbegaafd, lijkt het erop dat de zanger van “hoeren neuken, nooit meer werken” van deze status afwil door een dusdanig lange post te plaatsen zonder daarin te ouwehoeren over het feit dat het lastig inhalen is op het circuit van Monaco.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Dat sommigen hier gevoelig zijn voor jouw aandacht zoals Prof en Gianni maakt je nog geen gewild persoon.
@:Le_Professeur pik je dit?
Zo zie je maar wie je échte vrienden zijn Prof. Weet dat ik altijd vierkant achter jou staquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nadat het stamhoofd hem uitmaakte voor zwakbegaafd, lijkt het erop dat de zanger van “hoeren neuken, nooit meer werken” van deze status afwil door een dusdanig lange post te plaatsen zonder daarin te ouwehoeren over het feit dat het lastig inhalen is op het circuit van Monaco.
Had gedacht dat jij in de bres zou springen maar daar is het kennelijk te warm voor
Om een mes in zijn rug te stekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zie je maar wie je échte vrienden zijn Prof. Weet dat ik altijd vierkant achter jou sta
Lol jij bent echt een ratquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben altijd open en transparant
Hij gaf jou de schuld van sofquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dankjewel, voordat je het weet ben je erin gestonken.
Als je nooit je hart durft op te stellen dan zal je nooit ware vriendschap ervaren vriend. Laat die bewapening en attitude los en er zal een wereld voor je open gaan. Ik zal aan de poort staan om je te verwelkomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dankjewel, voordat je het weet ben je erin gestonken.
Vraag me af welke vermissingen nog meer op mijn conto worden geschreven zonder dat ik er vanaf weet.quote:
Deadprezquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag me af welke vermissingen nog meer op mijn conto worden geschreven zonder dat ik er vanaf weet.
Od hoorde ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven. Hoe zou het met die lijnsnuiver gaan.
Je bent niet de enige die er niks van af weet vriendquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag me af welke vermissingen nog meer op mijn conto worden geschreven zonder dat ik er vanaf weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zei ook al dat Drug overleden was, pas je wel op met dat soort uitspraken
Werken. We hebben een land te reddenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag?
Dit land valt niet meer te reddenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 06:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Werken. We hebben een land te redden
C'est çaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit land valt niet meer te redden
Danoontje etenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat ik de kracht niet heb om te gaan zoeken
Nog steedsquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gruwelijk lekker waren die kleine schijtdingen altijd
Is net als met dat tekenfilmpje van jou, op een bepaalde leeftijd laten de meeste mensen het links liggenquote:
Zonde dat je je laat leiden door de opinie van de samenleving en je niet doet waar je daadwerkelijk achter staat. De filosofie van een schaap. Achter de meute aan mekkerenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is net als met dat tekenfilmpje van jou, op een bepaalde leeftijd laten de meeste mensen het links liggen
Laffe herderquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat ik de kracht niet heb om te gaan zoeken
Haags geeft daar cursussen voorquote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zei het ook al inderdaad. Je moet in je kracht leren staan
Je bedoelt dat hij dat wel heeft gezegd en daar niet achter durft te staan, en dan vervolgens anderen laf noemt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zei het ook al inderdaad. Je moet in je kracht leren staan
POLLquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is net als met dat tekenfilmpje van jou, op een bepaalde leeftijd laten de meeste mensen het links liggen
Lekker gekquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom staat er een user tussen de opties
Al die dagen vol droogte en zon is niet goed voor je hart inderdaadquote:
Dat zijn wel meer dingen nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die dagen vol droogte en zon is niet goed voor je hart inderdaad
De Spaanse griep maakte ook een einde aan WOIIquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
TRUMPGOD die even vrede regelt in het midden Oosten. Nobelprijsje voor die man
Lol dat deed de USA.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Spaanse griep maakte ook een einde aan WOII
Mooie leftijd wel. Is ze nog scherp?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef Fok-it het volgende:
Mijn oma van 96 had het flink moeilijk in ieder geval. Ben benieuwd of ze de zomer gaat overleven rip #Jesuismamie
Ja opzich, ze was nog heel scherp maar laatste jaar best achteruit gegaan. Wilt ook niet echt meer eten enzo. Dus is binnenkort wel klaar ja. Maar prima leeftijd. Ook echt tot heel late leeftijd nog fanatiek met sport en spelletjes enzo, Netflix kijkendquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie leftijd wel. Is ze nog scherp?
Dan is het niet erg om oud te worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich, ze was nog heel scherp maar laatste jaar best achteruit gegaan. Wilt ook niet echt meer eten enzo. Dus is binnenkort wel klaar ja. Maar prima leeftijd. Ook echt tot heel late leeftijd nog fanatiek met sport en spelletjes enzo, Netflix kijkendWel leuk zulke oudjes
Hmmquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het niet erg om oud te worden.
Nouja hopelijk voor jullie mag het straks zonder die kutmaatregelen.
Gaat dit over Amaranthaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich, ze was nog heel scherp maar laatste jaar best achteruit gegaan. Wilt ook niet echt meer eten enzo. Dus is binnenkort wel klaar ja. Maar prima leeftijd. Ook echt tot heel late leeftijd nog fanatiek met sport en spelletjes enzo, Netflix kijkendWel leuk zulke oudjes
Kan niet wachten op de herfstquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekker he, eindelijk weer wat verkoeling
Noel zal wel gefrustreerd zijn door zijn ban en Myrr schaamt zich te erg na haar meltdownquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Zouden @:Azula en @:Solotovski elkaar gevonden hebben, die zijn toevallig allebei ineens pleite
Doe es liefquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dan kan je jouw mentale toestand wel wijten aan het weer
FLIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dat had ik na 2 seizoenen wel gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef Solotovski het volgende:
Bijna klaar met seizoen 6 van 24
Jack Bauer
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had ik na 2 seizoenen wel gezien
Vond eerste seizoen wel vet thoughquote:
ben helemaal hooked man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond eerste seizoen wel vet though
En Kim
Mijn piek tijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Halloween, Kerst, NYE. Wat een tijd wordt dat
Waarom nou weer zo cynisch? Straks jaag je Flippiee ook wegquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou poe meid, pas je wel op met je rug
Komt hier toch al zelden dus wat is het verschil precies!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo cynisch? Straks jaag je Flippiee ook weg
Ben er weerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Zouden @:Azula en @:Solotovski elkaar gevonden hebben, die zijn toevallig allebei ineens pleite
Als je Amazon hebt moet je ook Jack Ryan checken. Die is ook wel nice. En Condor op VIdeoland. Volgens mij hou je wel van dat soort seriesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben helemaal hooked man.
en Kim is vet irritant
Ga je Barca kijken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je Amazon hebt moet je ook Jack Ryan checken. Die is ook wel nice. En Condor op VIdeoland. Volgens mij hou je wel van dat soort series
Condor hoorde ik een collega over ja, schijnt wel dik te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je Amazon hebt moet je ook Jack Ryan checken. Die is ook wel nice. En Condor op VIdeoland. Volgens mij hou je wel van dat soort series
Voelde al een frisse wind, bleek jij dat te zijn ;squote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:20 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben er weer
Ja wel drie hele dagen. Was dingen doen maar zal volgende keer mijn agenda even doorgeven.
Ja lekker serietje is dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Condor hoorde ik een collega over ja, schijnt wel dik te zijn.
Wist niet dat ie op videoland stond
Denk dat dat wel mooi potje wordt ja. Heb nog geen CL gezien eigenlijkquote:
Ik pak iedere keer helftje mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mooi potje wordt ja. Heb nog geen CL gezien eigenlijk
Zag samenvatting van Atalantaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak iedere keer helftje mee.
Leipzig viel beetje tegen gisteren.
Neymar viel me daar vies tegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag samenvatting van Atalanta
PSGWalgelijk
Is niet veel nee. Mbappe daarentegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neymar viel me daar vies tegen.
Gaat we nog oorlog komen tussen Griekenland en Turkije denk je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet veel nee. Mbappe daarentegen
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet heel erg gevolgd heb. Is die kans groot ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat we nog oorlog komen tussen Griekenland en Turkije denk je?
Denk het niet. Denk dat ome Erdo beetje is geschrokken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet heel erg gevolgd heb. Is die kans groot ja?
Ja las wel dat Frankrijk militaire steun naar middellandse zeegebied had gestuurd ja. Denk echt wel dat ze zouden reageren hoor als een mede lidstaat aangevallen werdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat ome Erdo beetje is geschrokken.
Wilde even cool doen en dacht dat de EU niks durfde te doen omdat het laffe honden zijn.
Maar de Grieken krijgen meer steun Dan verwacht.
🧚🏽♀quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voelde al een frisse wind, bleek jij dat te zijn ;s
Denk dat Merkel helemaal niks zou doen want bang voor de Turken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja las wel dat Frankrijk militaire steun naar middellandse zeegebied had gestuurd ja. Denk echt wel dat ze zouden reageren hoor als een mede lidstaat aangevallen werd
Mja, beetje zelfde als Frankrijk spanningen zou hebben met Algerijequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat Merkel helemaal niks zou doen want bang voor de Turken.
Dus Nederland, Belgie en Duitsland gaan niks doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, beetje zelfde als Frankrijk spanningen zou hebben met Algerije
En Dan naar City?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Boh boh. Dit is exit Messi bij Barca #kleinevoorspelling
Hij en zn paps hebben huis gekocht in Milaan. Hij mist de strijd met Ronaldo denk ikquote:
LOL, zou wat zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij en zn paps hebben huis gekocht in Milaan. Hij mist de strijd met Ronaldo denk ik
Dat zou echt sick zijn jaquote:
Gaat hij naar Arsenal??quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Boh boh. Dit is exit Messi bij Barca #kleinevoorspelling
Toch weer een heel ander niveau inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekker wedijveren met de grote jongens in de Europa League
Ja nou mentaal zeker, zie je maar eens op te laden Messi zijndequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch weer een heel ander niveau inderdaad.
Alba ookquote:
Je moeder heeft ook lekkere memmiesquote:
Was een goede aankoop geweest van haar jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook lekkere memmies
Gezien je toch geen wereldreizen meer maakt kan die er net zo goed afquote:
Inderdaad. Kut Jappen met die gekke bommen van zequote:
Wist niet dat Marcel van Roosmalen ook op FOK! zat.quote:
Lijken me echt tergend saaie posts om te lezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat Marcel van Roosmalen ook op FOK! zat.
Burgertje en saladequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo boys.
Wat schaft de pot bij jullie?
Zomers.quote:
Wintersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zomers.
Wij hadden een wrap met een stof van linzen, ui, chorizo en tomaat.
Heb je een uurtjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezond, makkelijk, goedkoop.
Wat wil je nog meer?
Nou ja, ze zijn niet echt lekker. Net als kikkererwten, gewoon beetje neutraal/saaiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer?
Dacht even dat het over amarantha ging maar er staat gezond hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer?
Zeker.quote:
Niet veel eigen smaak, nee. Daarom erg geschikt voor Indiase gerechten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn niet echt lekker. Net als kikkererwten, gewoon beetje neutraal/saai
Zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht even dat het over amarantha ging maar er staat gezond haha
Door dit soort opmerkingen komt ze hier niet meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ama is een echte klber, die kan dat toch gewoon hebben ;squote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen komt ze hier niet meer
Net als Sof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen komt ze hier niet meer
Fien?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe heet dat Chinese meisje?
Echt hequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Ama en ik drinken Pepsi Max en zijn gezond hoor.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maximale grootte zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Ama en ik drinken Pepsi Max en zijn gezond hoor.
Ik ken verder geen chinees meisjequote:
Oh ja Ezel. Die is ook met de noorderzon vertrokkenquote:
Je had haar scheikunde leraar wel willen zijn hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja BlueJeans dat geile ding maar die is hier al jaren niet meer geweest
1 pot nat al die Aziatenquote:
Toen ze ging studeren had ze wel buikje gekregen van al dat bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vast wel die kleine lust er wel pap van
Hoe weet jij dat 🌝quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ze ging studeren had ze wel buikje gekregen van al dat bier
Beetje creepy ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ze ging studeren had ze wel buikje gekregen van al dat bier
Iemand op FB hebben is creepy?quote:
Ja gewoon goed bestuderen van top tot teen. Zie dat al zo voor me met je handje achter je broek.quote:
Wat is een LBquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Oh lol
Bluejeans niet LB
Sorry LB als je dit leest
achter je broek haal je er niet echt plezier uit Prof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon goed bestuderen van top tot teen. Zie dat al zo voor me met je handje achter je broek.
Het wordt tijd voor de ultieme clash tussen Kiid en Soloquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo dat was de reuring alweer zo te zien
Waar is Noel eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de ultieme clash tussen Kiid en Solo
Hier snap ik niets van. Ben echt nette jongenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mortie is wel iemand die een map met nudies heeft van foksters.
Waar geil je opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier snap ik niets van. Ben echt nette jongen
Wat liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier zie je; aai over je bolletje
Echt te debiel dat ze daar Nederlandse scheidsrechter op zettenquote:
Hitte van de afgelopen week beetje kunnen overleven?quote:
Heel raar. Teken van onkunde weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt te debiel dat ze daar Nederlandse scheidsrechter op zetten
Ja maar ik zou er niet aan kunnen wennenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hitte van de afgelopen week beetje kunnen overleven?
[..]
Heel raar. Teken van onkunde weer.
Je bent zelf ook 30+quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar ik zou er niet aan kunnen wennen
Donder op met 30+ gr
Die gr staat niet voor groetjes ofzo hequote:
Woon jij ook in ZIEDENDZEE?quote:
Ja omdat hij zwart is dus. Je doet nooit mogelijk over arrogante witte kanodebielenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij een arrogante kanodebiel is.
Vind hem afgelopen jaren wel flink positief verbeterd hoor. Af en toe nog wel nare trekjes maar veel minder dan vroegerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij een arrogante kanodebiel is.
Vreemd, ik weet dat je mijn posts over Halsema leest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja omdat hij zwart is dus. Je doet nooit mogelijk over arrogante witte kanodebielen
Hij moet alleen geen interview gevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem afgelopen jaren wel flink positief verbeterd hoor. Af en toe nog wel nare trekjes maar veel minder dan vroeger
Ook niet wat voor Arsenal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij moet alleen geen interview geven
Nah. Al het geld gaat weer naar een uitgerangeerde verdediger. Of een `talent' welke alle andere topclubs niet willen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zie ik Kluivert wel halen.
Heb je last van je maag?quote:
Kluivert mag weg, las ik van de week.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Al het geld gaat weer naar een uitgerangeerde verdediger. Of een `talent' welke alle andere topclubs niet willen hebben.
Kluivert doet het volgens mij niet eens zo slecht in Italie
Oh dacht dat hij toch wel goaltje of 5 had gemaakt dit seizoen. Maar die gaat ook niet in Oranje komen met die enorme concurrentie tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kluivert mag weg, las ik van de week.
Is op de bank beland. Draagt niks bij qua assists en goals.
Is toch ook helemaal niet goed genoeg die jongen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij toch wel goaltje of 5 had gemaakt dit seizoen. Maar die gaat ook niet in Oranje komen met die enorme concurrentie tegenwoordig
Zijn wel allemaal opvallende uitslagen.quote:
Keek voor de grap even op de chat van voetbalwedden. Waren wel paar gastjes paar k rijker lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal opvallende uitslagen.
Gelukkig ben ik geen gokker, anders was ik alles verloren.
Je bent ook echt een kleurenblinde mongool ofniet? Man man manquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keek voor de grap even op de chat van voetbalwedden. Waren wel paar gastjes paar k rijker lol
Kleurenblind?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een kleurenblinde mongool ofniet? Man man man
2 in de kelderquote:
SBS9 kijken man. Genieten van Kirsten Dunst als cheerleader.quote:
Meh. Genoeg tv gekeken nu. Even boekie lezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SBS9 kijken man. Genieten van Kirsten Dunst als cheerleader.
Toevallig niet smeerlapquote:Op zondag 16 augustus 2020 05:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Val je toevallig ook op jongens?
:3quote:Op zondag 16 augustus 2020 05:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Val je toevallig ook op jongens?
Maar reageer eens, hoe weet je dat ik kleurenblind ben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een kleurenblinde mongool ofniet? Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |