Ah, da's wel heel leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 08:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wij hadden een kadobon voor haar favo broodjes zaak en een baddersetje met bruisballen enzo voor haar en haar dochters omdat ze had laten vallen dat ze meiden avonden zo leuk vond met ze
Niets, was blij dat ze ging...quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat gaven jullie de kraam op haar laatste dag?
Op papier heet het misschien hard en verkopers van ontharders zullen het allemaal dramatisch hard vinden. Regionaal zijn er grote verschillen heb ik gemerkt: van het niet proeven/merken tot er dagelijks last van hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Enkele streken? Bijna heel Vlaanderen en Brussel heeft hard water. Geen idee hoe dat zit in de Ardennen enz.
Zeer veel kalk, maar niets dat dodelijk is natuurlijk.
+1 en achteraf ook heel blij om. Ze mag blij zijn dat we de organisatie niet gebeld hebben om te klagenquote:
Bos bloemen en een geboorte kaartje want blijkbaar sparen alle kraamverzorgsters die.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat gaven jullie de kraam op haar laatste dag?
Goedkoper en mogelijk ook beter. Niet alles uit een fles is dus zomaar beter https://www.krnwtr.nl/is-bronwater-beter-voor-je-baby/quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:17 schreef einzeinz het volgende:
Mag je kraanwater aan een baby van 5 maanden geven? Heb ontdekt dat mijn schoonouders dat doen omdat het goedkoper is dan flessenwater.
Nochtans geven we steeds flessenwater mee als ons kind daar een hele dag is.
Ze zeiden ‘wij doen dat altijd zo. Dat kan geen kwaad hoor’
Blijkbaar deden heel wat ouders dat vroeger. (Vroeger=+30 jaar geleden)
Hoe oud is de jouwe? Ik kan nog bij mijn dochter herinneren dat zij hetzelfde had, met 8 maanden zoiets. Niks was inderdaad goed, alleen maar lopen lopen lopen. Kwam uiteindelijk wel goed, maar een slaper is ze nooit geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:28 schreef QuattroF het volgende:
Volgens mij heeft Frum sinds 1,5 week ontdekt dat ze ook moeilijk kan zijn, of ze heeft het beruchte 4e sprongetje.. De nachten slaapt ze nog steeds goed door (21 tot 07). Maar overdag is het drama. Niet willen slapen, slecht willen eten, huilerig, hangerig, niks is goed. Ze wil alleen dat we met haar lopen, verder niet. Maar ja, daar worden wij ook een keer moe van. :’) Ze doet ook echt alleen hazenslaapjes overdag (20 minuten) en komt ‘s avonds slecht in slaap. Ik hoop dat het een faaaaaase is en niet blijvends.
Ik heb ook een paar flessen in de kast en ik weiger ze te gebruiken. Die geur, bah.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En ik heb echt een shitload aan zwitsal gekregen. Ik denk dat ik wel een jaar mijn baby ervan in bad kan doen. En ik wilde juist geen zwitsal voor mijn baby gebruiken![]()
![]()
Ja geboortekaartje ook! Die hebben we nog nagezonden zelfs want hij was nog niet klaar toen ze gingquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:01 schreef wootahH het volgende:
[..]
Bos bloemen en een geboorte kaartje want blijkbaar sparen alle kraamverzorgsters die.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:51 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar flessen in de kast en ik weiger ze te gebruiken. Die geur, bah.
Goed dat je het zegt. We geven volgende week iemand een klein presentje voor een zwangerschap. Denk dat ik ze er maar bij stop
Bijna 5 maanden is ze nu! Oeh i love Zwitsal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwe? Ik kan nog bij mijn dochter herinneren dat zij hetzelfde had, met 8 maanden zoiets. Niks was inderdaad goed, alleen maar lopen lopen lopen. Kwam uiteindelijk wel goed, maar een slaper is ze nooit geweest.
En ik heb echt een shitload aan zwitsal gekregen. Ik denk dat ik wel een jaar mijn baby ervan in bad kan doen. En ik wilde juist geen zwitsal voor mijn baby gebruiken![]()
![]()
Echt he?!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:01 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Bijna 5 maanden is ze nu! Oeh i love Zwitsal.
Ja hier ook. Zo lekker!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echt he?!
Wasmiddel, geurstokjes, geurzakjes.
Heerlijk!
Het idee alleen al! :’)quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Mijn schoonmoeder vond hem vandaag lekker ruiken, 'naar Zwitsal zeker?'. Ik denk het niet![]()
Hij heeft deze week zijn nepkuchje perfectioneerd plus hij doet het op commando. Dat moeten we binnenkort toch eens inzetten als we ergens meer ruimte nodig hebben
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Hij heeft deze week zijn nepkuchje perfectioneerd plus hij doet het op commando. Dat moeten we binnenkort toch eens inzetten als we ergens meer ruimte nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |