Hier hadden/hebben we de gewone Difrax (het model wat beter voor het gebit zou zijn was geen succes). Heeft wel even geduurd voordat ze die accepteerde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef Nolita het volgende:
Ze heeft ook veel zuigbehoefte maar accepteert geen speen (difrax, bibi, Avent geprobeerd). Onze pink accepteert ze wel heel gretig en helpt haar soms in slaap vallen. Lijkt me toch handig als we de pink kunnen vervangen door een speen. Wat zijn bij de baby’s hier gewilde spenen (in combi met borstvoeding)?
Hier zijn we nog steeds fan van bibs spenen. Enige speen die T wilde hebben (en de befaamde pink inderdaad). Nu nog steeds, andere (ook die jij noemt) spuugt hij direct weer uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef Nolita het volgende:
Ze heeft ook veel zuigbehoefte maar accepteert geen speen (difrax, bibi, Avent geprobeerd). Onze pink accepteert ze wel heel gretig en helpt haar soms in slaap vallen. Lijkt me toch handig als we de pink kunnen vervangen door een speen. Wat zijn bij de baby’s hier gewilde spenen (in combi met borstvoeding)?
Hier ook. Ik raad die nu ook vaak aan, aangezien wij er 4 getest hebben ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons werd juist alleen de avent geaccepteerd
Baby's
Ze is van 15-7; schelen dus 2 weken volgens mij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:10 schreef Hilmo het volgende:
Nolita, hoe oud is jouw baby? Ik lees zoveel gelijkenissen!
Oh sun wat lastigwij moesten kv geven bij thuiskomst en ik snapte ook niks van flesjes en tijden
werd er heel onzeker van. Bij bv had ik het idee dat ik gewoon kon voeden en dat het niet zoveel kwaad kon allemaal.
Zuigbehoefte hier ook erg. Altijd op zoek naar tepel en op pink enorm omhappen. Speen wil ik eigenlijk niet aan beginnen. Maar bibs raadde dacht ik kraam ook als enige aan in combi met bv.
Vanochtend sliep hij weer niet in. Ik pak draagzak, zet hem overeind tegen me aan, dikke boer en valt in slaap..nou ja toch maar gedragen voor een uur, daarna losgemaakt, slaapt nog een uur verder in de box. Huppa. Ik ben in elk geval ontzettend gelukkig met de Hoppediz
Dat ivm met borstvoeding vind ik echt een beetje kolder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:10 schreef Hilmo het volgende:
Nolita, hoe oud is jouw baby? Ik lees zoveel gelijkenissen!
Oh sun wat lastigwij moesten kv geven bij thuiskomst en ik snapte ook niks van flesjes en tijden
werd er heel onzeker van. Bij bv had ik het idee dat ik gewoon kon voeden en dat het niet zoveel kwaad kon allemaal.
Zuigbehoefte hier ook erg. Altijd op zoek naar tepel en op pink enorm omhappen. Speen wil ik eigenlijk niet aan beginnen. Maar bibs raadde dacht ik kraam ook als enige aan in combi met bv.
Vanochtend sliep hij weer niet in. Ik pak draagzak, zet hem overeind tegen me aan, dikke boer en valt in slaap..nou ja toch maar gedragen voor een uur, daarna losgemaakt, slaapt nog een uur verder in de box. Huppa. Ik ben in elk geval ontzettend gelukkig met de Hoppediz
Ik vind diepvries fruit erg gesuikerd of geleiig Quattro.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:45 schreef QuattroF het volgende:
Gebruiken jullie voor het maken van gepureerde babyhapjes ook weleens diepvriesfruit? Bijvoorbeeld blokjes mango?
Ja tot nu toe heb ik ook enkel vers gebruikt. Maar in de pakjes mango van de AH zit puur alleen mango. Dus ik dacht, misschien kan het wel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik vind diepvries fruit erg gesuikerd of geleiig Quattro.
Vers vond ik beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |