Stukje belasting ontduiken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alexis is ook diep afgegleden pfoeh. Bij Barca was het anders best een leuke speler op rechts.
Ik vermoed dat het de telefoon van die demente lul isquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hoor ik de hele tijd zo'n pingeltje
Is als je binnen 1.5 meter komt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emery wint volgend seizoen weer een Europa League, het staat in de sterren geschreven.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bij United sturen ze elke dag een bos bloemen naar Milaan omdat ze zo blij zijn dat ze van zijn salarispost af zijn.
Hoorde het ook een keer bij FOX 2 (via m'n stream)quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou United er dan ook nog uit kunnen tegen Kopenhagen, jongens?
Ik gun het de beste man van harte. Hij heeft zo ontzettend veel over zich heen gekregen de afgelopen tijd. Topclubs zoals Arsenal en PSG zijn gewoon niet voor hem, niets mis mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emery wint volgend seizoen weer een Europa League, het staat in de sterren geschreven.
(lol)quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik gun het de beste man van harte. Hij heeft zo ontzettend veel over zich heen gekregen de afgelopen tijd. Topclubs zoals Arsenal en PSG zijn gewoon niet voor hem, niets mis mee.
Ik zag hem ooit tijdens een tripje bij Genoa - Udinese en riep toen dat dat een wereldtopper wasquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was op zijn top bij Arsenal en in diezelfde tijd ook voor Chili
Die zullen het voetbal vooral niet meer zo boeiend vinden, dan maar cashen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel lekker dik geld vangen net als Bale en Ozil nu.
Al vraag ik me af of je dan niet liever gewoon wekelijks op veld staat voor wat minder geld maar goed.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik gun het de beste man van harte. Hij heeft zo ontzettend veel over zich heen gekregen de afgelopen tijd. Topclubs zoals Arsenal en PSG zijn gewoon niet voor hem, niets mis mee.
Arsenal een topclub?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom doet Valencia dat?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is ronduit hilarisch. En vandaag hebben ze nog Jappenkind Kubo gehuurd.
Wij half blinde fokkers zien het meteen op die herhaling.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dit moet 5 minuten duren? Waarom moet scheids nog zelf kijken?
Zoveel vragen...
Ze zijn goed bezig. Jammer dat Santi weg is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is ronduit hilarisch. En vandaag hebben ze nog Jappenkind Kubo gehuurd.
Dit was zelfs duidelijk zonder herhaling. Anders kon ie die bal nooit daar krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij half blinde fokkers zien het meteen op die herhaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |