Ben je hier nou nog steeds over aan het janken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
Neem aan dat er kamervragen volgen
Jazeker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds over aan het janken?
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
Jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch wijkt wederom uit naar de WLR SC waar wederom niemand op hem reageert.
VERWACHT BEZORGMOMENTquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
AFGEGEVEN BIJ DHL SERVICEPOINT
PLANNING WORDT GEMAAKT
Noem user @El-Stinho maar niemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch wijkt wederom uit naar de WLR SC waar wederom niemand op hem reageert.
Raar, bij mij staat die reactie er nog niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem user @:El-Stinho maar niemand.
Die hashtagsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
Net als je denkt dat @onlogisch niet dieper kan zinken, doet hij dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar, bij mij staat die reactie er nog niet.
Ik neem even aan dat dat de oorzaak is, want als dit een soort smeken om een reactie van el-stinho zou zijn zou dat ontzettend droevig zijn.
Dat was eerder in dat topic. Gezien het feit user @maxi-mus het woord 'wederom' in de mond nam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar, bij mij staat die reactie er nog niet.
Ik neem even aan dat dat de oorzaak is, want als dit een soort smeken om een reactie van el-stinho zou zijn zou dat ontzettend droevig zijn.
Log jij maar gewoon voorgoed uit. Tot @Scrummie2.2quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat @:onlogisch niet dieper kan zinken, doet hij dit.
Ik wil je andere pogingen er ook wel even bijhalen hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was eerder in dat topic. Gezien het feit user @:maxi-mus het woord 'wederom' in de mond nam.
wederom betekent niet altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was eerder in dat topic. Gezien het feit user @:maxi-mus het woord 'wederom' in de mond nam.
Verkondig dan geen onwaarheden, achterlijke debiel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je andere pogingen er ook wel even bijhalen hoor.
Maar inderdaad, Stijn heeft 1x hoi gezegd.
Dat doe ik ook niet, mongool. Dat jij het woordje 'wederom' niet begrijpt kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkondig dan geen onwaarheden, achterlijke debiel.
twee keer in 1 zin, zelfs. Dan is het wel serieus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |