abonnement Unibet Coolblue
pi_194501083
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Door ze buurthuizen en stageplekken + een rolex te geven. :')
En box les.

_O_ https://www.telegraaf.nl/(...)m-voor-jeugd-met-mes _O_

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 10:15:38 ]
pi_194501106
quote:
81s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:57 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Pissen in mekaars pauperwijken :')

En dan mogen we zeker niet zeggen dat het beesten zijn _O-

Echt, hoe lossen we dit ooit op...
Het heeft wat dierlijks inderdaad, een plasje doen in het "territorium" van een soortgenootje en daar dan over gaan vechten...
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:16:27 #178
22565 asco
Los in deze tent
pi_194501114
quote:
81s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:57 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Pissen in mekaars pauperwijken :')

En dan mogen we zeker niet zeggen dat het beesten zijn _O-

Echt, hoe lossen we dit ooit op...
1990 is al een tijdje voorbij. Toen had het misschien nog gekund. Daarna wist ieder weldenkend mens de uiteindelijke uitkomst. En die mensen weten ook dat dit pas de voorbode is van de ellende die gaat komen.

Het was echt allemaal niet zo moeilijk te voorspellen.
pi_194501170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Mijn eigen zus is in elkaar geslagen omdat ze aan iemand ging vragen of het wat zachter kon. Die zaak moet nog voorkomen omdat alles is vertraagd vanwege Corona.

Ja, dan grijp je in en dan slaan ze je bijna het ziekenhuis in.
Afschuwelijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:14 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ja hi ha ho uiteraard, maar serieus? Niemand doet iets...in opstand komen gaat ook niet gebeuren...
Misschien, heel misschien, zou ''nederland'' eens ook echt massaal op Wilders moeten gaan stemmen. Al is het maar voor één keer, als statement. Ik ben toch benieuwd wat er dan zou gaan gebeuren...

quote:
Ohja, klopt. Die was ik alweer vergeten. 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194501332
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:20 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Afschuwelijk.
[..]

Misschien, heel misschien, zou ''nederland'' eens ook echt massaal op Wilders moeten gaan stemmen. Al is het maar voor één keer, als statement. Ik ben toch benieuwd wat er dan zou gaan gebeuren...
[..]

Ohja, klopt. Die was ik alweer vergeten. 8)7
Ik was ook heel boos op mijn zus dat ze dat had gedaan.

Want dat je een vrouw bent en 1.58 maakt voor die mensen echt niks uit.

Soms moet je gewoon realistsch zijn en kijken hoe de situatie is.

Dus niet ingrijpen.

Ik ga ook geen bord ophangen ergens met daarop " grijp vooral in." Nee.

Grijp vooral niet in.

De regering heeft voor deze problemen gezorgd, dus die mag ze ook weer oplossen.

Wat mij betreft.

Ik ga er in ieder geval mijn handen niet aan vuil maken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194501379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik was ook heel boos op mijn zus dat ze dat had gedaan.

Want dat je een vrouw bent en 1.58 maakt voor die mensen echt niks uit.

Soms moet je gewoon realistsch zijn en kijken hoe de situatie is.

Dus niet ingrijpen.

Ik ga ook geen bord ophangen ergens met daarop " grijp vooral in." Nee.

Grijp vooral niet in.
Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat dan...
De zaak is dus vertraagd wegens corona. En hoe is het nu met jouw zus dan?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194501405
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat dan...
De zaak is dus vertraagd wegens corona. En hoe is het nu met jouw zus dan?
Ja nu wel weer goed, maar die gasten wonen bij haar in de straat. Gewoon naar buiten lopen en even gaan zeggen, terwijl haar man al ligt te slapen.

Koekwaus. :( :( :( :( :(

Die rechtszaken lopen heel ver achter vanwege die corona-maatregelen, er is verder nog niks gebeurd.

Ik snap ook totaal niet dat er mensen zijn die nog ingrijpen, Ja ga even problemen oplossen die andere mensen hebben veroorzaakt.

Waarom zou je?

...en dan als bonus nog naar je hoofd geslingerd krijgen dat je een racist bent.

Ik denk dan gewoon " maak van jullie probleem niet het mijne."

[ Bericht 4% gewijzigd door tesssssssss op 11-08-2020 10:57:05 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:56:42 #183
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_194501603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja nu wel weer goed, maar die gasten wonen bij haar in de straat. Gewoon naar buiten lopen en even gaan zeggen, terwijl haar man al ligt te slapen.

Koekwaus. :( :( :( :( :(

Die rechtszaken lopen heel ver achter vanwege die corona-maatregelen, er is verder nog niks gebeurd.

Ik snap ook totaal niet dat er mensen zijn die nog ingrijpen, Ja ga even problemen oplossen die andere mensen hebben veroorzaakt.

Waarom zou je?

...en dan als bonus nog naar je hoofd geslingerd krijgen dat je een racist bent.
Zelfs de politie maakt dit precies zo mee. Hier is laatst een agent -alleen- belaagd door twee van die lui. Zonder enige aanleiding hij is wel "gered" door een paar andere die het zagen gebeuren en collega's die ook opgetrommeld werden.

Als ze de pliesie al zo behandelen dan de rest toch zeker. Lui geven nergens iets om.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
pi_194501935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:56 schreef Borisboemboem het volgende:

[..]

Zelfs de politie maakt dit precies zo mee. Hier is laatst een agent -alleen- belaagd door twee van die lui. Zonder enige aanleiding hij is wel "gered" door een paar andere die het zagen gebeuren en collega's die ook opgetrommeld werden.

Als ze de pliesie al zo behandelen dan de rest toch zeker. Lui geven nergens iets om.
Nee, die hebben meestal een IQ van 0,5. Heeft geen zin om daarmee in discussie te gaan.

Dus doe het dan ook niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:49:44 #185
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194502294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, die hebben meestal een IQ van 0,5. Heeft geen zin om daarmee in discussie te gaan.

Dus doe het dan ook niet.
Je zus voor haar volgende verjaardag maar een pistool cadeau geven. Met instructies, eerst schieten en daarna pas vragen of het wat zachter kan?

Het is toch helemaal van de zotten...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_194502331
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Ik heb de ondertiteling maar aangezet, maar dat helpt ook niet echt.
Goffedomme daar zie je wat zitten zeg _O-
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort filmpjes: hoe kijken ze hier over twintig jaar op terug _O-
U MAD?
pi_194502342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:56 schreef Borisboemboem het volgende:

[..]

Zelfs de politie maakt dit precies zo mee. Hier is laatst een agent -alleen- belaagd door twee van die lui. Zonder enige aanleiding hij is wel "gered" door een paar andere die het zagen gebeuren en collega's die ook opgetrommeld werden.

Als ze de pliesie al zo behandelen dan de rest toch zeker. Lui geven nergens iets om.
Nogmaals oorzaak en gevolg.

De D66 rechters die of de zaak seponeren of een fopstrafje a la 20 uur schoffelen geven.

Die ontspoorde wilden snappen alleen maar keiharde straffen.

Geeft gewoon eens een keer 20 jaar aan zo'n minkukel als voorbeeld aan de rest.

Nu weet men dat ze nooit zwaar gestraft gaan worden en juist daarom wordt het steeds erger.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194502514
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Ik heb de ondertiteling maar aangezet, maar dat helpt ook niet echt.

Krijgen ook gewoon een podium; mede mogelijk gemaakt door BNNVARA van uw belastingcenten
pi_194502548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goffedomme daar zie je wat zitten zeg _O-
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort filmpjes: hoe kijken ze hier over twintig jaar op terug _O-
Waarschijnlijk vinden ze het dan nog steeds heel stoer. In Rotterdam zuid heb je hangplekken vol met veertigers die nog in dezelfde gangstafase zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194502571
quote:
De rappers leven al langer in onmin met elkaar, maar gisteren zou er nog eens extra olie op het vuur zijn gegooid toen jongens die horen bij 73 de Pijp rapper Blacka geen hand wilden geven. Hierop ontstond later al een vechtpartij waarna vandaag werd afgesproken tot een ontmoeting op de Scheveningse Pier.
Coronagod.
pi_194502613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:04 schreef Bolasie het volgende:
Krijgen ook gewoon een podium; mede mogelijk gemaakt door BNNVARA van uw belastingcenten
Nooit geweten dat dat BNNVARA zo guur links was totdat ik joop.nl te zien kreeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194502870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden ze het dan nog steeds heel stoer. In Rotterdam zuid heb je hangplekken vol met veertigers die nog in dezelfde gangstafase zitten.
serieus :') ?
U MAD?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:36:38 #193
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194502951
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Is dat Scheveningen?

(ja het is warm)
Het had elke stad aan zee in Afrika kunnen zijn
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194503107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

serieus :') ?
Het is niet dat het op iedere straathoek zo is maar ik kan wel wat plekken aanwijzen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:49:01 #195
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194503130
quote:
De steekpartij gebeurde rond 18.30 uur ter hoogte van een wafelkraam.
Die ene had zeker een grote waffel gehad?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:53:55 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194503203
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:11 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie alleen maar George Floyd's op dat filmpje op de pier.
En dat was toch zo'n lieverd die George.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:58:20 #197
455560 Logic91
Always stay rational
pi_194503272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is ook een vreselijke stad geworden... veel geweld onder de zwarte bevolking... Pang pang DOOD!
Chicago is tien keer erger. Ze noemen het niet voor niets Chiraq.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_194503514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:04 schreef Bolasie het volgende:

[..]


Krijgen ook gewoon een podium; mede mogelijk gemaakt door BNNVARA van uw belastingcenten
:|W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194503696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat was toch zo'n lieverd die George.
Nee zwart, dus gewoon ook een crimineel
pi_194504036
Laat ze elkaar maar lekker uitmoorden. Marokkaantjes die elkaar neerknallen om een pakkie coke; negertjes die elkaar steken vanwege online ruzietjes, niets mis mee. Het liefst ergens midden in het bos zodat wij er geen last van hebben.

[ Bericht 84% gewijzigd door Lonaa op 11-08-2020 14:14:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')