Er komt vast nog wel iets de komende dagenquote:
Zal tijd worden, overigens vind ik het nog allemaal meevallen met die hitte. Verleden jaar was het dramaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel iets de komende dagen
We wennen eraan denk ik. Die 40 graden van vorig jaar was wel heftig. Toen sliep ik beneden. Boven was niet te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal tijd worden, overigens vind ik het nog allemaal meevallen met die hitte. Verleden jaar was het drama
Dat zal het zijn, tot een uur of 1 geen enkel probleem en dan heb ik toch wel wat uurtjes op de fiets gezeten daarna is het rustig aan doen en weer bij drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
We wennen eraan denk ik. Die 40 graden van vorig jaar was wel heftig. Toen sliep ik beneden. Boven was niet te doen.
Stuur maar doorquote:
Die eten ook nooit echt veel in de avondquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:43 schreef pullup het volgende:
Beetje Spaans schema ware het niet dat ik er redelijk vroeg in duik. Het moment dat de Spanjaard nog eens goed voor het avondmaal gaat zitten
Waar ik zat op een gegeven moment wel hoor. De ene gang na de anderequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eten ook nooit echt veel in de avond
Uit eten is vaak weer anders .. thuis is het simpelquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ik zat op een gegeven moment wel hoor. De ene gang na de andere
Ok dat zal het zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit eten is vaak weer anders .. thuis is het simpel
ja zo tussen 14-15 uurquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat zal het zijn. meestal rond het middaguur de echt grote maaltijd toch?
Valt zeker mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal tijd worden, overigens vind ik het nog allemaal meevallen met die hitte. Verleden jaar was het drama
Nou, tapas eten is een avondvullend gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eten ook nooit echt veel in de avond
Daar zat mijn oma vroeger in de zomerquote:
IAls het nu gaat regenen ga ik buiten op het grasveld liggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het komt er aan BDS, het komt je halen, kom van dat dak af
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
IAls het nu gaat regenen ga ik buiten op het grasveld liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |