* pullup toch even jaloers isquote:
Dan zal ik maar niet over de verkoelende wind vertellen.quote:
Wind is hier ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over de verkoelende wind vertellen.
lekker in die plas gaan liggen in de foetus houdingquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen op de camping in Lunteren.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lekker in die plas gaan liggen in de foetus houding![]()
Dit vond ik vroeger GAAF!!!!! nu iets minder....jammer...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kampeer je nog wel eens ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit vond ik vroeger GAAF!!!!! nu iets minder....jammer...
Vroeger toen je kind was dan zeker?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit vond ik vroeger GAAF!!!!! nu iets minder....jammer...
Camping Ockenburg, Den Haag, greppeltjes graven rond de tent....50 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger toen je kind was dan zeker?
Dat is weer wat te veel van het goedequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
En extra haringen slaan als het gaat waaien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Camping Ockenburg, Den Haag, greppeltjes graven rond de tent....50 jaar geleden
Het is wel wat overdreven ja, maar het is Nederlands weer natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is weer wat te veel van het goede
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En extra haringen slaan als het gaat waaien.
Tom werd wakker, dus de voordeur is inmiddels weer dicht, meteen een graad warmer binnenquote:
En dat horen we nu pasquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:14 schreef Laysa het volgende:
Hier ergens rond 7en uur ook een dikke bui van 10 min. gehad.
*start onheilspellend muziekjequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom werd wakker, dus de voordeur is inmiddels weer dicht, meteen een graad warmer binnen
Welke van de 2 had je omdat het andere te saai was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zat aan de telefoon en keek netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |