Eindsprint onder het Trump-regime.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:00 schreef Monolith het volgende:
Gisteren alweer bijna 2000 gemelde doden zie ik. Dat gaat niet heel lekker en dan moet de piek in gevallen zich nog vertalen in sterfte.
De infrastructuur om mensen snel uit die volkomen verlaten uithoeken naar andere ziekenhuizen te verplaatsen lijkt me ook niet echt aanwezig. Vooral de oorverdovende stilte vanuit de regering is echt bizar te noemen. Het wordt gewoon genegeerd en de cijfers lopen dus ook maar op en op.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:53 schreef DrParsifal het volgende:
In het voorjaar kon New York nog hulp krijgen van andere staten wat personeel betreft. Nu is het vrijwel overal in de VS vreselijk en is er weinig medisch personeel dat in de Dakotas of MidWest kan helpen
Dat is denk ik nog niks ivm wat eraan komt. De piek in doden komt altijd heel lang na het omhoog lopen van de aantallen. De piek in aantallen is volgens mij ook nog niet in zicht. In Italië waren op het hoogte punt ook bijna 1000 per dag en daar zijn 6 keer minder inwoners dan in de VS. Aantallen van 10.000 doden op een dag zijn in principe niet ondenkbaar volgens mij. Al die plattelandsmensen zijn natuurlijk bijzonder kwetsbaar aangezien het overgewicht en alle onderliggende kwalen daar.quote:Op donderdag 19 november 2020 08:00 schreef Monolith het volgende:
Gisteren alweer bijna 2000 gemelde doden zie ik. Dat gaat niet heel lekker en dan moet de piek in gevallen zich nog vertalen in sterfte.
Zo, dat verschil tussen South Dakota en Hawaii kan bijna niet groter. Staan beiden nog amper op de map.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:51 schreef Basp1 het volgende:
Het wetenschappelijke kader van water is nat wordt ook voor corona bevestigd.
States That Imposed Few Restrictions Now Have the Worst Outbreaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |