Ik heb gewoon zo'n ding: https://www.kruidvat.nl/g(...)-scheermes/p/2542065quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig de tondeuse als scheerapparaat
Als je een wattenstaafje daar niet meer voor mag gebruiken heeft dat hele staafje totaal geen bestaansrecht meerquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, je weet dat dat niet verstandig is he?
nee klopt. heeft die ook niet. Je schuift het vuil de gehoorgang juist inquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een wattenstaafje daar niet meer voor mag gebruiken heeft dat hele staafje totaal geen bestaansrecht meer
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is zo veel niet verstandig. Koffie drinken ook.
Ja eens hoor, maar bij mij heeft de huisarts het expliciet verbodenquote:
Je hebt er ook genoeg voor betaaldquote:
Voor je oorschelp kan het prima.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een wattenstaafje daar niet meer voor mag gebruiken heeft dat hele staafje totaal geen bestaansrecht meer
Ik heb ze ook niet voor jouw oren gekochtquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja eens hoor, maar bij mij heeft de huisarts het expliciet verboden
Is ook weer zo natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt er ook genoeg voor betaald.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet voor jouw oren gekocht
Weer KijkduinMquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Wat een hitte. Morgen maar weer strand
niemand. heb het over wattestaafjes in de orenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil wil je nou weer gaan prikken
Niet?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet voor jouw oren gekocht
O, je bedoelt wel je eigen oren? Ik dacht dat je weer iemands hersenstam los wilde peuteren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand. heb het over wattestaafjes in de oren
nee dan zou ik via de neus gaan zoals mijn voorouders dat al dedenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je bedoelt wel je eigen oren? Ik dacht dat je weer iemands hersenstam los wilde peuteren.
Niet eerder terugduwen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je bedoelt wel je eigen oren? Ik dacht dat je weer iemands hersenstam los wilde peuteren.
Strandje 69quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker rustig daar. scheveningen liggen ze op elkaar
en dan zeggen dat het een keroownatest isquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou ik via de neus gaan zoals mijn voorouders dat al deden
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan zeggen dat het een keroownatest is
Altijd uitkijken voor een Egyptenaar met een wattenstaafquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou ik via de neus gaan zoals mijn voorouders dat al deden
Vast wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn daar nog geen gekkies van overtuigd eigenlijk, dat coronatesten manieren van de overheid zijn om chips in je hersenen te plaatsen?
Breng ze op een idee lekker dingquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn daar nog geen gekkies van overtuigd eigenlijk, dat coronatesten manieren van de overheid zijn om chips in je hersenen te plaatsen?
Met de vaccinatie krijg je een lading nanosondes mee ingespoten. Dus die moet je niet willen, aldus de gekkiesquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Tuurlijk zijn die er, al maanden zelfs, dat heel die coronatests een manier zijn om een 5G chip te implanterenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Poke like an Egyptianquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd uitkijken voor een Egyptenaar met een wattenstaaf
Dat is toch al bewezen??quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poke like an Egyptian
[ afbeelding ]
Moeten ze wel hersenen hebben... daar kan je nooit te zeker over zijn bij sommigen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Toen waren ze al dom.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poke like an Egyptian
[ afbeelding ]
Noem jij balletje nou dom? Ik zou dit niet pikken hoor @bitterbalquote:
Die opmerking getuigt vanzoveel domheid dat ik beter gewoon even buiten kan gaan snurkenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij balletje nou dom? Ik zou dit niet pikken hoor @:bitterbal
Dapper, naar buiten gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die opmerking getuigt vanzoveel domheid dat ik beter gewoon even buiten kan gaan snurken
Snurk Like an Egyptianquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die opmerking getuigt vanzoveel domheid dat ik beter gewoon even buiten kan gaan snurken
Ja Ik ga ook weer aan het werkquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
dat ik beter gewoon even buiten kan gaan snurken
Even lekker nadenken over hoe je US in een mummie kan laten veranderenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan leef ik voor eeuwigquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker nadenken over hoe je US in een mummie kan laten veranderen
Alleen als je het meentquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het warm heb?
In Afrika daar hebben ze het pas warm, jij hebt het gewoon een beetje benauwd!quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het warm heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |