abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194488464

(Dit is echt heel slecht :') )
  maandag 10 augustus 2020 @ 13:45:49 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194488478
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]

:D
pi_194488500
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194488569
Ik wist dus nooit dat planten zichzelf echt vast kunnen grijpen. Dus ik ben al twee dagen gefascineerd aan het kijken hoe m'n druif om het rooster omhoog aan het klimmen is. Overal draait die zichzelf met kleine uitschietseltjes om het metaal heen. Vandaag heeft weer een andere plant de hoogte van het rek bereikt en zelf vastgepakt. Supertof.
pi_194488592
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wist dus nooit dat planten zichzelf echt vast kunnen grijpen. Dus ik ben al twee dagen gefascineerd aan het kijken hoe m'n druif om het rooster omhoog aan het klimmen is. Overal draait die zichzelf met kleine uitschietseltjes om het metaal heen. Vandaag heeft weer een andere plant de hoogte van het rek bereikt en zelf vastgepakt. Supertof.
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194488609
quote:
[ afbeelding ]

_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194488617
Voorzichtig boskippen gehaald bij een grote AH.
Werd gek van de gillende en rondrennende kleine (4-10 jarige) k*tkinderen die niet door hun ouders werden gecorrigeerd en niet in de buurt van die ouders bleven.
Maar...wel de echte Festini perenijsjes kunnen krijgen. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194488637
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:58 schreef golfer het volgende:
Maar...wel de echte Festini perenijsjes kunnen krijgen. *O*
Die zijn goed O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194488649
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.
Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.

pi_194488675
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.

[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik inderdaad.

Leuk hoor! Die gaat zich vastklampen aan je hele hek. Laat die druiven maar komen dan!
pi_194488709
Ja, echt benieuwd hoe ver die nog gaat komen dit jaar. :D Van de 5 druivenplanten, hebben er vier het rooster bereikt nu. Volgend jaar is het hopelijk allemaal alweer wat groener. O+
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 14:10:17 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194488767
Heb 1 vrij oude druif. Die geeft nu hij wat liefde krijgt twee emmers druiven. Best lekker wel.
pi_194488803
Dit jaar alleen nog maar aardbeien uit de tuin gegeten, die vielen wat tegen. En twee gele frambozen, die zijn wel erg lekker. En die groeit ook als een malle, dus hopelijk volgend jaar veel meer.
pi_194488826
Ik heb ook wel veel zwarte bessen hangen, maar die zijn rauw niet lekker. Misschien eens opzoeken of ik er iets van kan maken zonder een shitload suiker toe te voegen.
pi_194488851
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:17:14 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194488863
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
Nee :P
pi_194488880
We hebben een pompoenbloem in de pot hier. Benieuwd of we weer een (mini)pompoentje krijgen O+

Wel lief zo, die 'armpjes' Muryaela!
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:22:06 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194488933
quote:
Idem. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489029
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:03 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad.

Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat niet ;) Komkommer, pompoen, diverse peulvruchten wel. En volgens mij aubergine ook maar ik heb geen zin om er naar toe te lopen ter verificatie.

Over eten. Na een moeizaam overleg hebben we bedacht dat we vanavond een kleine BBQ doen met wat restjes. Dan grillen we ook de groenten voor de couscous salade van morgen.
Spoilers!
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:34:02 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489102
Sommige tomatenrassen kunnen, met name daar waar volgroeide stengels de grond raken, wel degelijk een vorm van "uitstulpsels" vormen, rudimentaire middelen om zich vast te zetten.

Zie et een beetje uit als de uitstulpsels aan klimop. Naar ik begreep met dezelfde functionaliteit als de wortels van de plant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194489148
quote:
Nee, begin er langzaam aan te wennen, maar niet handig
We have far more in common than that which devides us..
pi_194489173
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat niet ;) Komkommer, pompoen, diverse peulvruchten wel. En volgens mij aubergine ook maar ik heb geen zin om er naar toe te lopen ter verificatie.

Over eten. Na een moeizaam overleg hebben we bedacht dat we vanavond een kleine BBQ doen met wat restjes. Dan grillen we ook de groenten voor de couscous salade van morgen.
Mijnes niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194489176
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef fietsie het volgende:
Sommige tomatenrassen kunnen, met name daar waar volgroeide stengels de grond raken, wel degelijk een vorm van "uitstulpsels" vormen, rudimentaire middelen om zich vast te zetten.

Zie et een beetje uit als de uitstulpsels aan klimop. Naar ik begreep met dezelfde functionaliteit als de wortels van de plant.
Nooit gezien of iets over gelezen :o Ik weet wel dat ze bovengrondse wortels maken.
Spoilers!
pi_194489221
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik :'( ) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194489251
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik :'( ) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!

Zie soms sommige mensen met shit als dasty,etc zo'n rooster poetsen. Nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')