Oh dat is niet tof....geen reden waarom deze omslag?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn pa is helemaal depressief of zo, die man is van de kaart.
Ach het speelt al een hele tijd, maar nu wordt het steeds erger. Maja morgen even weg, even relaxen en chillen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is niet tof....geen reden waarom deze omslag?
Even een dagje afleiding......wat ga je doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach het speelt al een hele tijd, maar nu wordt het steeds erger. Maja morgen even weg, even relaxen en chillen.
Niet veel wat boodschappen, en even kijken voor een scheerkom bij de xenos. Dat wordt gewoon een goedkope soepkom waar ik schuim in kan kloppen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even een dagje afleiding......wat ga je doen?
Ah en al een knappe dame gevonden die jou komt scheren?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet veel wat boodschappen, en even kijken voor een scheerkom bij de xenos. Dat wordt gewoon een goedkope soepkom waar ik schuim in kan kloppen.
Nee enkel een flesje alcohol ketonatus en waterstofperoxide om een 2de hands scheermes mee te reinigen. Het klote ding is nergens te krijgen vanwege corona en ik zag er een op marktplaats.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah en al een knappe dame gevonden die jou komt scheren?
Klinkt heel gevaarlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee enkel een flesje alcohol ketonatus en waterstofperoxide om een 2de hands scheermes mee te reinigen. Het klote ding is nergens te krijgen vanwege corona en ik zag er een op marktplaats.
Meh even ontsmetten voordat ik hem ga gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt heel gevaarlijk
De kom of je baard?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meh even ontsmetten voordat ik hem ga gebruiken.
Ja dilemma.....ben eigenlijk voor kaal, al zijn stoppeltjes wel echt gruwelijk sexy en verleidelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De kom, mijn baard weet ik nog niet wat daarmee moet gebeuren.
Kaal en kaal werkt niet. Moet toch ergens haar hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dilemma.....ben eigenlijk voor kaal, al zijn stoppeltjes wel echt gruwelijk sexy en verleidelijk![]()
Hmm ja....dus baard trimmen dan maarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kaal en kaal werkt niet. Moet toch ergens haar hebben.
Misschien eerst een slapen ik ben moe en kapot, waar is de rest eigenlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmm ja....dus baard trimmen dan maar
Ik kom tegen jou aan kruipen hoor.....quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien eerst een slapen ik ben moe en kapot, waar is de rest eigenlijk.
Slaap lekker![]()
Tot de volgende keer.
quote:
Jawel, ik merk dat ik best wel rustig aan doe. Als in niet snel bewegen enzo en me proberen niet druk te maken. Van nature loop ik best snel maar nu is het echt rustig aan. Ook een dutje aan het eind van de ochtend of in de middag bevalt me wel...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit met de warmte?
Arm beestjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wel maar m’n hondje heeft t wat moeilijk.
quote:
Ook wel moe. Ik moet nog een film afkijken. Dat ga ik onder het genot van een kop thee en een Calippo doenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moe![]()
En jij? rol je nog een beetje lekker?
Kijk-ze en slaap lekker voor later ..oh en geniet van je ijsjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook wel moe. Ik moet nog een film afkijken. Dat ga ik onder het genot van een kop thee en een Calippo doen
waar ijsjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk-ze en slaap lekker voor later ..oh en geniet van je ijsje
stokj toch?quote:
ohhh ik zie hetquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
stokj toch?Die had het over een ijsje dacht ik
![]()
Thee sla ik over , veuls te werm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |