Waarvan aktequote:Op maandag 10 augustus 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende OP en TS trouwens.
Matige TT.
Werp jezelf lekker mee in die pot, lul.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben een drol in de wc aan het werpen
Koekoekquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Werp jezelf lekker mee in die pot, lul.
In het CORforum walgen ze van types als jij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is ga ik een test doen, ja.
dus nog steeds niet zindelijk?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben een drol in de wc aan het werpen
Daar zitten dan ook vrijwel alleen maar debielen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In het CORforum walgen ze van types als jij.
We roddelen hier nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zitten dan ook vrijwel alleen maar debielen.
??quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hang je alweer in de sportschool rond? Jij durft.
uiteraard, wat is er durven aan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die testen lijken mij wel intens kut. Dat zo'n wattenstaafje diep in je neus en keel gaat, lekker kokhalzen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is ga ik een test doen, ja. Just to be sure.
Vandaag maar even thuis
voel me echt alweer een stuk beter moet ik zeggen, mochten we weer in lockdown gaan dan ga ik het wel anders aanpakken qua trainen al weet ik nog niet hoequote:
Ik mis het wel maar laat ze eerst maar eens de rol van die aerosolen helder krijgen en een dalende trend in de nieuwe besmettingen . Kun je thuis niet iets leuks neerzetten of heb je de ruimte er niet voor?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
voel me echt alweer een stuk beter moet ik zeggen, mochten we weer in lockdown gaan dan ga ik het wel anders aanpakken qua trainen al weet ik nog niet hoe
alles kan maar dan moet ik het wel kopen en vond het ook wel moeilijk qua motivatie thuis dingen te doen, mindset in een sportschool is toch heel andersquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis het wel maar laat ze eerst maar eens de rol van die aerosolen helder krijgen en een dalende trend in de nieuwe besmettingen . Kun je thuis niet iets leuks neerzetten of heb je de ruimte er niet voor?
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je geen ruimte thuis voor wat apparaten?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
voel me echt alweer een stuk beter moet ik zeggen, mochten we weer in lockdown gaan dan ga ik het wel anders aanpakken qua trainen al weet ik nog niet hoe
Vitens heeft hier een mening over.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Ga weer even koude douche pakken
Dit ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |