abonnement Unibet Coolblue
pi_194481542
geworden. Ik weet nog hoe ik vroeger was. Slank, snel, sterk, six-pack op mijn buik in plaats van in de koelkast. Na het sporten ging dat jarenlang goed, tot iets van 3 jaar geleden. Sindsdien gaat het er gewoon sneller aan dan het er weer afgaat. Alsnog respectabel, maar de jonge God die ik was is weg. Ouderdom doet dat met mensen maar ja. Mijn alcoholgebruik, gebrek aan sport en beweging en het roken van sigaren etc. heeft vast ook niet geholpen. Was ik maar nooit zo oud geworden dan had ik nooit deze pijn hoeven mee te maken. Gewoon op je hoogtepunt ten einde gaan. Maar ja dan had ik al die jaren erna ook weer gemist. Dillema's. Hoe dan ook, ik ben een schaduw van mijn vorige zelf, nog fit genoeg om een trap op te lopen maar daarmee houdt het ook wel op. Vreselijk maar ja.
pi_194481552
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:27 schreef phoenyx het volgende:
geworden. Ik weet nog hoe ik vroeger was. Slank, snel, sterk, six-pack op mijn buik in plaats van in de koelkast. Na het sporten ging dat jarenlang goed, tot iets van 3 jaar geleden. Sindsdien gaat het er gewoon sneller aan dan het er weer afgaat. Alsnog respectabel, maar de jonge God die ik was is weg. Ouderdom doet dat met mensen maar ja. Mijn alcoholgebruik, gebrek aan sport en beweging en het roken van sigaren etc. heeft vast ook niet geholpen. Was ik maar nooit zo oud geworden dan had ik nooit deze pijn hoeven mee te maken. Gewoon op je hoogtepunt ten einde gaan. Maar ja dan had ik al die jaren erna ook weer gemist. Dillema's. Hoe dan ook, ik ben een schaduw van mijn vorige zelf, nog fit genoeg om een trap op te lopen maar daarmee houdt het ook wel op. Vreselijk maar ja.
Lief dagboek :Z
pi_194481563
Maar wel terechte klacht, dunne beta boys :')
  Spellchecker zondag 9 augustus 2020 @ 22:29:39 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194481567
Suddenly I'm not half the man I used to be.
Uit "yesterday" van The Beatles.
pi_194481574
--> R&P
pi_194481607
Heb ik ook nu in januari de pols gebroken goed herstel gehad. Laatst dezelfde pols verdraaid. Nu al 2 weken aan het kloten ermee en het is gewoon shit om weer van die stijfheid af te komen :'(
  zondag 9 augustus 2020 @ 22:32:31 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194481613
Terechte klacht. Iedereen wordt ouder en het frisse en fruitige gaat er wel vanaf dan.
pi_194481617
Even voor jullie informatie trouwens, wat ik zeg is wat dit betreft ook weer gewoon geheel waar. Ik zat vroeger op provinciaal niveau in de top 20 met een bepaalde sport (en nee niet rukken), 6 zwemdiploma's, altijd de snelste met de schoolwedstrijden etc. Alleen ook zo iemand als ik wordt gewoon ouder (alcholgebruik heeft ook wel wat invloed gehad denk ik)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2020 22:36:37 ]
  Beste debater 2022 zondag 9 augustus 2020 @ 22:56:35 #9
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194481925
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:32 schreef phoenyx het volgende:
Even voor jullie informatie trouwens, wat ik zeg is wat dit betreft ook weer gewoon geheel waar. Ik zat vroeger op provinciaal niveau in de top 20 met een bepaalde sport (en nee niet rukken), 6 zwemdiploma's, altijd de snelste met de schoolwedstrijden etc. Alleen ook zo iemand als ik wordt gewoon ouder (alcholgebruik heeft ook wel wat invloed gehad denk ik)
Bedankt voor deze informatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194482110
Kap met dwangmatig topics openen als een aandachtszoekende randdebiel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')