quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef IxOdysseus het volgende:
Broeders en zusters. De plicht roept wederom, er staan weer vele enthousiaste naïevelingen klaar om een poging te doen de blockkoning te doen laten rouwen om zijn verloren koppositie, maar helaas zullen ze in hun hemd van een koude kermis thuiskomen dus steen papier schaar niemand is op mijn lvl
heerlijk die twee!!quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:39 schreef jerney het volgende:
Ik vind hun dynamiek zo leuk. Moet ook altijd weer proesten als Iggy “Ah go fuck your pain away” sneert.
gaat dit over DTS?quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef IxOdysseus het volgende:
Broeders en zusters. De plicht roept wederom, er staan weer vele enthousiaste naïevelingen klaar om een poging te doen de blockkoning te doen laten rouwen om zijn verloren koppositie, maar helaas zullen ze in hun hemd van een koude kermis thuiskomen dus steen papier schaar niemand is op mijn lvl
Sowieso Iggyquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toch
Die koppen van Iggy ook steeds
Owwquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:26 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Whut? Nee heftige rouwverwerking in het cellencomplex... gaat er ruig aan toe met Ruurd...
Het is werkelijk dra-ma-tischquote:
quote:
Ha haags!!quote:
quote:
Betty Whitequote:
Puzzieeequote:
Al ben je 180 puzziequote:
Bedoel je possetje?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? De echte en enige woordkunstenaar
Toegegeven, mijn interesse heb je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 02:21 schreef puzziepie het volgende:
OMGggggggggg!! Ik heb weer iets ontdekt hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al fan![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 02:44 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Toegegeven, mijn interesse heb je.
Edit: dit kijken en dan beseffen hoe vaak men mij aanspreekt op mn wartaal en gekke gedoe...really makes you wonder![]()
Ook nog live zien spelen met The Black Flagquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:19 schreef IxOdysseus het volgende:
Verzoekje voor mn boi Ruurd out there de block is nog heet neef diepe rouw allemaal
Ik vind het 3x niks, maar het overtuigingen te delen enzoquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook nog live zien spelen met The Black Flag![]()
Toen was ik nog jong![]()
Nou ja precies dat dus , zwaar afgeknapt op de beste man, maar ik koester mijn herinneringen aan alle concerten waar ik bij was. En Henry Rollins met The Black Flag was wel een heel erg tof optreden. Ik was toen een jaar of 18quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:26 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Ik vind het 3x niks, maar het overtuigingen te delen enzo![]()
the blockquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:19 schreef IxOdysseus het volgende:
Verzoekje voor mn boi Ruurd out there de block is nog heet neef diepe rouw allemaal
Aah dat schept enige helderheid hier en daar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja precies dat dus , zwaar afgeknapt op de beste man, maar ik koester mijn herinneringen aan alle concerten waar ik bij was. En Henry Rollins met The Black Flag was wel een heel erg tof optreden. Ik was toen een jaar of 18
Cell Block mensen rouwen om hun skills jwzquote:
Nee ik weet niet zelf .. zit je in de cel of wahquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:37 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Aah dat schept enige helderheid hier en daar.
[..]
Cell Block mensen rouwen om hun skills jwz
Gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:37 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Aah dat schept enige helderheid hier en daar.
Grappig dat je dat zegt. Zo zou je dat zeker kunnen stellen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee ik weet niet zelf .. zit je in de cel of wah
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:40 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Zo zou je dat zeker kunnen stellen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:08 schreef IxOdysseus het volgende:
Replay van t huis tot op heden eenzame hoogten
Niet geluisterdquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:21 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk het is een pareltjeee
Sorryquote:
Je hebt dezelfde muzieksmaak als Sebbeswensje en Elohimone wel grappig! Jammer dat ze er niet zijn.quote:
Ja grappig man hahaha lach me helemaal suf manquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde muzieksmaak als Sebbeswensje en Elohimone wel grappig! Jammer dat ze er niet zijn.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde muzieksmaak als Sebbeswensje en Elohimone wel grappig! Jammer dat ze er niet zijn.
Geen idee tegen wie je het hebt , ik krijg er een beetje een Calypso gevoel bijquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:22 schreef IxOdysseus het volgende:
Ik hoop dat je genoeg paraat hebt om mij te kunnen intimideren en het gevoel te geven dat er overal getuigen zijn. Mind is made up.
Dat is een compliment. Ik ben immers net zo gek en ik ben voornemens dat aantoonbaar te gaan makenquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee tegen wie je het hebt , ik krijg er een beetje een Calypso gevoel bij
Jij bent niet gekquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:38 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Dat is een compliment. Ik ben immers net zo gek en ik ben voornemens dat aantoonbaar te gaan maken
Minimaal de helft van de Nederlandse bevolking? Het koninklijke landelijke politiekorps? Achterlijke zwijnen van beroepschauffeurs? De fucking maan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent niet gek![]()
En dom al helemaal niet
In tegenstelling tot ....
De maan is interessantquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:44 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Minimaal de helft van de Nederlandse bevolking? Het koninklijke landelijke politiekorps? Achterlijke zwijnen van beroepschauffeurs? De fucking maan?
Vragen...
Dat dacht ik ook altijd, maar is louter manipulatie zoals praktisch alles van de maan. Gebrek aan identiteit is realquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:50 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar is louter manipulatie zoals praktisch alles van de maan. Gebrek aan identiteit is real
Waarvanquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:15 schreef IxOdysseus het volgende:
Ik vind het verontrustend als ik me bedenk hoe erg ik ga genieten.
Als er 20 wagens om me heen staan met 40 man met getrokken wapen zal ik er eventueel over nadenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |