abonnement Unibet Coolblue
pi_194483779
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 23:47 schreef Koral het volgende:

[..]

Obsessie en preoccupatie worden heel vaak in 1 adem genoemd met autisme. Dat TS een obsessie heeft lijkt me wel duidelijk. Dat maakt niet dat een ieder met ASS een obsessie heeft. Maar om dit los te zien van zijn stoornis zoals jij stelt is nergens op gebaseerd.

Zo straks impliceerde iemand dat TS een pedofiel is. Zo wordt er met hem omgegaan en niemand die er om maalt, want hij is toch maar van de laagste orde. Hij moet het maar pikken. En dan haalt hij het nog in zijn hoofd ook om zich aangetrokken te voelen tot een "premium" vrouw. Gekke TS. Want mensen zonder stoornis voelen zich niet aangetrokken tot de aantrekkelijkste mensen.

Even niet om het gedrag van TS goed te praten, maar hoeveel macho's hebben wel niet een vrouw gebruikt? Hoeveel gold-diggers hebben wel niet iemand gebruikt? Daar zijn er nog altijd 2 personen voor nodig om dat te laten gebeuren, en de tics bij TS lijken vrij snel aan de oppervlakte te komen. Vind je zijn wanhoop dan gek? Zijn die waardeloze normen die hij aan zichzelf oplegt dan zo moeilijk te begrijpen als je in zijn schoenen staat? En toch heeft hij altijd het idee van betaalde sex verworpen. Het moet blijkbaar op een bepaalde manier toch wel echt zijn voor hem.

Ik kan het me haast niet voorstellen maar hopelijk treft TS iemand naar zijn smaak die in is voor een ONS met hem. Hopelijk doet het hem goed en kan hij zijn obsessie een beetje loslaten. Maar ik ben bang dat hij er meer van verwacht dan het is. Als hij zelf al niet faalt doordat hij zich van te voren weer heeft laten vollopen met alcohol zodat hij zijn angst minder voelt. Daarom, gewoon een contact dat een poosje in stand blijft is al een hele overwinning. Dat is een klein stapje dat hij nog niet zo heel lang geleden niet voor mogelijk hield. :
:W
Jij maakt precies dezelfde denkfout die sommige hulpverleners ook maken. De belevingswereld en redenatie van de persoon in kwestie compleet koppelen aan zijn/haar stoornis. Genoeg autistische mannen met ongunstige factoren in hun leven die obsessief bezig kunnen zijn met het zoeken naar liefde en seks, maar geen van die mannen heeft een fascinatie met dit soort morbide nieuws of is bewust bereid over de grenzen van de ander te gaan om maar zo hun 'doel' te kunnen behalen. Praat niet recht wat krom is. Kijk anders een voor de lol naar de users in het autismetopic ipv. van voorbeelden zoals Chris Chan of soortgelijke mannen op het internet die er bekend om staan pertinent over de grenzen van anderen heen te stampen. Er speelt meer bij deze mannen dan hun autismediagnose. Die diagnose is namelijk niet de eindverklaring voor hun pech en stelselmatige afwijzing in het verleden. Zat users op Fok met dezelfde diagnose die ook in een vergelijkbare positie zitten, maar niet zo met hun medemens omgaan of zelfs in staat zijn een relatie te krijgen. Daarom aan iedereen die hier het gedrag van TS goedpraat op basis van zijn diagnose: Kijk eens in het autismetopic hoe het gros van mensen met deze diagnose denken en je ziet een wereld van verschil.
pi_194484002
Dan nog mijn punt wat betreft voorkeur. Zat mannen vinden zo'n jonge meid leuk en dat is ook begrijpelijk, maar puntje bij paaltje gaan de meeste mensen relaties aan met leeftijdsgenoten. Dat zie ik niet alleen terug in mijn omgeving, er zijn ook genoeg studies die dat bevestigen. De man mag dan in het algemeen iets ouder zijn in een relatie, maar we praten dan over een leeftijdsverschil van 2 tot 5 jaar in de meeste gevallen. Daarboven wordt het al uitzonderlijk en voor goede redenen ook. Voor Osodevo zou het realistischer zijn om te accepteren dat hij die fase voorbij is ipv. dat een aantal users hem hier vertellen dat als dat zijn voorkeur is en hij weinig ervaring heeft, hij er goed aan heeft gedaan het met dit meisje aan te pappen, ook al is dat gebaseerd op een leugen. Feit is gewoon, wanneer je net als ik 30 bent en niet zoveel relatie-ervaring hebt, je reëel moet zijn dat er al veel mensen op die leeftijd een heel leven wat betreft de liefde hebben gehad. Ondanks dat, lopen er genoeg mensen tussen die gewoon toffe personen zijn en wat pech hebben gehad. Ik ben niet beter dan anderen omdat ik een redelijk 'onbeschreven blad' ben in vergelijking met anderen en ik ben zeker ook niet makkelijker dan anderen met een heel verleden, omdat ik nog nooit heb ervaren wat samenwonen inhoudt en wat daar weer allemaal bij komt kijken. De man met 'bagage' zal dus aanpassingen richting mij aan het komen maken en ik weer richting de ervaringen van deze man.

Het is dan ook onzinnig om te stellen, omdat jezelf niet veel hebt meegemaakt, jezelf geen 'werk aan de winkel' zou zijn. Relaties of zelfs casual seks werkt niet zonder te kijken hoe de ander erin staat en zelfs met die onbeschreven meisjes zal je tegen bepaalde zaken gaan aanlopen. Niemand is perfect en zolang je de ander als object blijft zien dat nog nooit aan iemand anders mag verkocht zijn geweest, want beschadigde goederen leveren meer problemen op, gaat het ook gegarandeerd mis bij het VWO-meisje. Oh, en als je een paar jaar verder bent, verandert Osodevo in de vieze oude man bij deze groep. Misschien dat de heren die dit gedrag verdedigen dat er ook eens bij moeten vermelden. Iedereen is er altijd als de kippen bij wanneer het om veeleisende vrouwelijke users gaat, maar de voorkeuren van de man met ongepast en uitbuitend gedrag moet verdedigd worden. Wat dat betreft is het ook wel weer grappig en treurig tegelijkertijd om te lezen dat zo'n meisje wel weet waar ze aan begint met Osodevo. Nee, dat weet ze niet, want hij houdt haar een leugen voor en zal daar ook pas later doorheen prikken dan de doorgewinterde vrouw met meer ervaring in het daten. Daarom wil Osodevo ook niet met hoogopgeleide vrouwen van zijn leeftijden daten, want het gaat niet over hoogopgeleid zijn an sich. Het gaat er vooral om iemand te vinden die nog niet zo veel met de nare kanten van het leven te maken heeft gehad en die kans is nou eenmaal het grootst bij meisjes die net af van het VWO komen. Daar kan hij makkelijker over de grenzen gaan dan bij iemand die steviger in zijn schoenen staat vanwege haar ervaringen. Daarom is deze goedpraterij zo lachwekkend en redeneren een aantal mannelijke users vooral vanuit wat zij knap vinden en dat Osodevo niet uitbuitend zou zijn, omdat hij alleen maar naar het VWO segment van deze leeftijdsgroep kijkt, maar ondertussen de motivatie van Osodevo voor deze groep volledig buiten beschouwing laat.
  maandag 10 augustus 2020 @ 07:20:02 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194484021
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 07:15 schreef 01100101 het volgende:
Dan nog mijn punt wat betreft voorkeur. Zat mannen vinden zo'n jonge meid leuk en dat is ook begrijpelijk, maar puntje bij paaltje gaan de meeste mensen relaties aan met leeftijdsgenoten. Dat zie ik niet alleen terug in mijn omgeving, er zijn ook genoeg studies die dat bevestigen. De man mag dan in het algemeen iets ouder zijn in een relatie, maar we praten dan over een leeftijdsverschil van 2 tot 5 jaar in de meeste gevallen. Daarboven wordt het al uitzonderlijk en voor goede redenen ook. Voor Osodevo zou het realistischer zijn om te accepteren dat hij die fase voorbij is ipv. dat een aantal users hem hier vertellen dat als dat zijn voorkeur is en hij weinig ervaring heeft, hij er goed aan heeft gedaan het met dit meisje aan te pappen, ook al is dat gebaseerd op een leugen. Feit is gewoon, wanneer je net als ik 30 bent en niet zoveel relatie-ervaring hebt, je reëel moet zijn dat er al veel mensen op die leeftijd een heel leven wat betreft de liefde hebben gehad. Ondanks dat, lopen er genoeg mensen tussen die gewoon toffe personen zijn en wat pech hebben gehad. Ik ben niet beter dan anderen omdat ik een redelijk 'onbeschreven blad' ben in vergelijking met anderen en ik ben zeker ook niet makkelijker dan anderen met een heel verleden, omdat ik nog nooit heb ervaren wat samenwonen inhoudt en wat daar weer allemaal bij komt kijken. De man met 'bagage' zal dus aanpassingen richting mij aan het komen maken en ik weer richting de ervaringen van deze man.

Het is dan ook onzinnig om te stellen, omdat jezelf niet veel hebt meegemaakt, jezelf geen 'werk aan de winkel' zou zijn. Relaties of zelfs casual seks werkt niet zonder te kijken hoe de ander erin staat en zelfs met die onbeschreven meisjes zal je tegen bepaalde zaken gaan aanlopen. Niemand is perfect en zolang je de ander als object blijft zien dat nog nooit aan iemand anders mag verkocht zijn geweest, want beschadigde goederen leveren meer problemen op, gaat het ook gegarandeerd mis bij het VWO-meisje. Oh, en als je een paar jaar verder bent, verandert Osodevo in de vieze oude man bij deze groep. Misschien dat de heren die dit gedrag verdedigen dat er ook eens bij moeten vermelden. Iedereen is er altijd als de kippen bij wanneer het om veeleisende vrouwelijke users gaat, maar de voorkeuren van de man met ongepast en uitbuitend gedrag moet verdedigd worden. Wat dat betreft is het ook wel weer grappig en treurig tegelijkertijd om te lezen dat zo'n meisje wel weet waar ze aan begint met Osodevo. Nee, dat weet ze niet, want hij houdt haar een leugen voor en zal daar ook pas later doorheen prikken dan de doorgewinterde vrouw met meer ervaring in het daten. Daarom wil Osodevo ook niet met hoogopgeleide vrouwen van zijn leeftijden daten, want het gaat niet over hoogopgeleid zijn an sich. Het gaat er vooral om iemand te vinden die nog niet zo veel met de nare kanten van het leven te maken heeft gehad en die kans is nou eenmaal het grootst bij meisje die net af van het VWO komen. Daar kan hij makkelijker over de grenzen gaan dan bij iemand die steviger in zijn schoenen staat vanwege haar ervaringen. Daarom is deze goedpraterij zo lachwekkend en redeneren een aantal mannelijke users vooral vanuit wat zij knap vinden en dat Osodevo niet uitbuitend zou zijn, omdat hij alleen maar naar het VWO segment van deze leeftijdsgroep kijkt, maar ondertussen de motivatie van Osodevo voor deze groep volledig buiten beschouwing laat.
En zo is dat. Osodevo zoekt domweg een makkelijke prooi om uit te buiten, en het is inderdaad misselijkmakend dat dit verdedigd wordt.
Resistance is futile.
pi_194485524
Kansloos TS. Dit ga je nooit volhouden.
pi_194488475
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:11 schreef osodevo het volgende:
Wat is het alternatief dan? Het is dat ik me niet aangetrokken voel tot Aziaten, had dan serieus kunnen overwegen om een vrouw uit de Filipijnen te halen. Maar ik val op blanke, hoogopgeleide vrouwen... daar kan ik niks aan veranderen. Ik heb er lang mee geworsteld, geprobeerd mijn standaarden te verlagen maar daardoor ook mijn doorzettingsvermogen. Ik heb een duidelijk doel en dat doel wil ik behalen en vanaf die milestone wil ik mezelf doorontwikkelen.
Je bent een hypocriet. Huilen dat vrouwen je niet moeten omdat je laaggeschoold bent, maar zelf wel een hoogopgeleide vrouw willen. :')

Hoe erg heb je gelogen trouwens? Heb je gezegd dat je wo gedaan hebt?
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:11:12 #106
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194488776
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe erg heb je gelogen trouwens? Heb je gezegd dat je wo gedaan hebt?
Ja. Zie OP...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:21:54 #107
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194488930
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wie niet trouwens :9~ .
Mensen die een gezonde mentale ontwikkeling hebben doorgemaakt.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:43:13 #108
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_194489940
Euromillions winnen is de enige oplossing.
pi_194490096
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Mensen die een gezonde mentale ontwikkeling hebben doorgemaakt.
Dit ja. Leuk als je zelf hooguit 20 bent, maar daarna ben je daar toch wel een keer klaar mee.

Trouwens, toen ik zelf net van de middelbare school kwam was ik echt niet geïnteresseerd in iemand van rond de 30. Dat was in mijn ogen toen oud. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 10-08-2020 16:01:50 ]
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:46:30 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194491621
Osodevo?

Je bent je ervan bewust dat je iemand goed pijn kan doen met leugens?
Zeker als het is om haar in bed te krijgen, dat kan nare littekens achter laten.

Je zegt dat je leuk contact hebt met haar en zelfs al een klein beetje denkt dat het heel misschien zelfs uit kan lopen in serieuze gevoelens.

Wil je werkelijk de kans lopen dat je deze blijkbaar lieve en leuke meid pijn doet?

Je bent geen domme jongen. Je hoeft je dus niet te schamen.
De gesprekken waren verder toch wel echt? Of lieg je alles bij elkaar?

Als dat laatste het geval is stop dan voordat je echte schade berokkend.
Die meid straks leuk wat jaartjes met vertrouwens problemen zit opgescheept.
Dat verdient ze niet.

Maar stop ook met liegen hierover.
Je kan haar blijkbaar prima bijhouden in de gesprekken. Je hebt de leugen niet nodig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:03:25 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194491822
-quote weg-

Dat is nog altijd beter dan iemand die alleen maar lief en aardig voor je was pijn doen.

En misschien valt het mee.
Als hij zijn hart op tafel legt en zegt dat hij door nare ervaringen zich schaamde voor zijn opleidingsniveau kan het ook maar zo zijn dat ze het begrijpt.

Het valt of staat met hoeveel meer leugens.
Met deze ene maakt hij nog kans, is er meer dan is de kans erg groot dat het klaar is.
Maar in alle gevallen is dat beter omdat die meid het niet verdiend om met pijn achter te blijven.

[ Bericht 37% gewijzigd door Lenny77 op 11-08-2020 14:48:43 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194492284
TS moet zich realiseren (en weet dit vast ook wel) dat een langetermijnrelatie met deze dame er waarschijnlijk niet in zit. Reden lijkt me duidelijk. Je kunt in principe twee kanten op:

1) TS blijft liegen en dan komt op een gegeven moment (van haar, haar vrienden, of haar familie) de vraag wat voor baan TS heeft, wat zijn sociale leven voorstelt, wat zijn intellectuele interesses zijn.
2) TS biecht het gewoon op, met de kans dat zij zich daar niet overheen kan zetten. Vooral als ze al seks hebben gehad. :')

Het is eigenlijk vooral sneu. Er valt nergens uit het verhaal op te maken dat deze chick zoveel waarde aan opleidingsniveau hecht dat ze per se een kerel met vwo wil. Alleen TS is dan zo onzeker dat hij dat zelf voor haar invult en dan maar daarover liegt. Voor iets wat dus puur tussen de oren zit.

Kijk er zijn leugentjes om bestwil of door dingen weg te laten, dat doet iedereen weleens. Maar dit is echt iets compleet verzinnen en dat blijven volhouden om beter over te komen. Als ze erover doorvraagt moet je weer nieuwe leugens bedenken. Dat breekt je een keer op en ook wel harder dan als je het nu gewoon uitlegt.

Is TS echt een incel in de zin van nog nooit genaaid (of al jaren niet meer)? Ik snap dat dat kut is maar seks verkrijgen onder valse voorwendselen lost dat echt niet op. Als je eenmaal wel sexueel actief wordt, zul je merken dat je er niet ineens gelukkig van wordt.

Als je er nou toch aan onderdoor gaat en je wil echt met deze meid naar bed, maak het dan in ieder geval niet erger, ga haar niet in de waan laten dat er een relatie in zit. En dan loop je nog het risico dat je nog geen seks van haar krijgt, dan heb je dus zitten liegen en er niet eens wat voor gekregen. :')

Het is allemaal zo deprimerend omdat opleidingsniveau in Nederland wel echt een sneu criterium is, zeker als je het over middelbare school hebt. Het leuke aan volwassen zijn is nu juist dat je middelbare diploma wel je opleidingsperspectief bepaalt, maar niet de rest van je leven. Er zijn zoveel mensen met mbo met een brede interesse en goede baan, en mensen met twee masters die totaal oppervlakkig zijn. En alles ertussenin. Hbo'ers. Mensen die superintelligent zijn maar die niet goed zijn in essays op tijd inleveren en dus nooit een papiertje hebben gehaald. Whatever.

Dus ja ik zou dit of gewoon opbiechten, zeker als je het idee hebt dat zij daar echt waarde aan hecht. Nu is het nog in een vroeg stadium en is er waarschijnlijk niet een hele relatie op een leugen gebaseerd. Zo niet, dan met deze meid het onderwerp gewoon helemaal buiten beschouwing laten en verder geen relatie aanknopen. Anders word je er echt niet gelukkiger van.
pi_194492781
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:36 schreef Vasilevski het volgende:
TS moet zich realiseren (en weet dit vast ook wel) dat een langetermijnrelatie met deze dame er waarschijnlijk niet in zit. Reden lijkt me duidelijk. Je kunt in principe twee kanten op:

1) TS blijft liegen en dan komt op een gegeven moment (van haar, haar vrienden, of haar familie) de vraag wat voor baan TS heeft, wat zijn sociale leven voorstelt, wat zijn intellectuele interesses zijn.
Ik verheug me echt op een verslag van het bezoek aan de schoonouders/vrienden . Osodevo daar kun je maar beter mee opschieten hoor.
Anders verspil je alleen maar tijd.
Ik ken iemand die zijn cv heeft verzonnen, misschien heeft die nog tips voor je verhaal?

quote:
2) TS biecht het gewoon op, met de kans dat zij zich daar niet overheen kan zetten. Vooral als ze al seks hebben gehad. :')

Het is eigenlijk vooral sneu. Er valt nergens uit het verhaal op te maken dat deze chick zoveel waarde aan opleidingsniveau hecht dat ze per se een kerel met vwo wil. Alleen TS is dan zo onzeker dat hij dat zelf voor haar invult en dan maar daarover liegt. Voor iets wat dus puur tussen de oren zit.

Kijk er zijn leugentjes om bestwil of door dingen weg te laten, dat doet iedereen weleens. Maar dit is echt iets compleet verzinnen en dat blijven volhouden om beter over te komen. Als ze erover doorvraagt moet je weer nieuwe leugens bedenken. Dat breekt je een keer op en ook wel harder dan als je het nu gewoon uitlegt.

Is TS echt een incel in de zin van nog nooit genaaid (of al jaren niet meer)? Ik snap dat dat kut is maar seks verkrijgen onder valse voorwendselen lost dat echt niet op. Als je eenmaal wel sexueel actief wordt, zul je merken dat je er niet ineens gelukkig van wordt.

Als je er nou toch aan onderdoor gaat en je wil echt met deze meid naar bed, maak het dan in ieder geval niet erger, ga haar niet in de waan laten dat er een relatie in zit. En dan loop je nog het risico dat je nog geen seks van haar krijgt, dan heb je dus zitten liegen en er niet eens wat voor gekregen. :')

Het is allemaal zo deprimerend omdat opleidingsniveau in Nederland wel echt een sneu criterium is, zeker als je het over middelbare school hebt. Het leuke aan volwassen zijn is nu juist dat je middelbare diploma wel je opleidingsperspectief bepaalt, maar niet de rest van je leven. Er zijn zoveel mensen met mbo met een brede interesse en goede baan, en mensen met twee masters die totaal oppervlakkig zijn. En alles ertussenin. Hbo'ers. Mensen die superintelligent zijn maar die niet goed zijn in essays op tijd inleveren en dus nooit een papiertje hebben gehaald. Whatever.

Dus ja ik zou dit of gewoon opbiechten, zeker als je het idee hebt dat zij daar echt waarde aan hecht. Nu is het nog in een vroeg stadium en is er waarschijnlijk niet een hele relatie op een leugen gebaseerd. Zo niet, dan met deze meid het onderwerp gewoon helemaal buiten beschouwing laten en verder geen relatie aanknopen. Anders word je er echt niet gelukkiger van.
Tja het is gewoon apart. Het schoolniveau is totaal niet relevant voor zijn doel van snel ontmaagd worden. Alsof hij snel een tijdelijke woning wil vinden en dan op zoek is naar 1 met een grote schuur voor een tractor terwijl hij geen boerderij heeft.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194492824
TS noemt het liegen, maar eigenlijk is het gewoon iemand manipuleren om in bed te krijgen.
pi_194492869
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 06:15 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Jij maakt precies dezelfde denkfout die sommige hulpverleners ook maken. De belevingswereld en redenatie van de persoon in kwestie compleet koppelen aan zijn/haar stoornis. Genoeg autistische mannen met ongunstige factoren in hun leven die obsessief bezig kunnen zijn met het zoeken naar liefde en seks, maar geen van die mannen heeft een fascinatie met dit soort morbide nieuws of is bewust bereid over de grenzen van de ander te gaan om maar zo hun 'doel' te kunnen behalen. Praat niet recht wat krom is. Kijk anders een voor de lol naar de users in het autismetopic ipv. van voorbeelden zoals Chris Chan of soortgelijke mannen op het internet die er bekend om staan pertinent over de grenzen van anderen heen te stampen. Er speelt meer bij deze mannen dan hun autismediagnose. Die diagnose is namelijk niet de eindverklaring voor hun pech en stelselmatige afwijzing in het verleden. Zat users op Fok met dezelfde diagnose die ook in een vergelijkbare positie zitten, maar niet zo met hun medemens omgaan of zelfs in staat zijn een relatie te krijgen. Daarom aan iedereen die hier het gedrag van TS goedpraat op basis van zijn diagnose: Kijk eens in het autismetopic hoe het gros van mensen met deze diagnose denken en je ziet een wereld van verschil.
Omdat het onderwerp van zijn obsessie je niet aan staat kan het niet met zijn stoornis te maken hebben? Dat is pas een kromme denkwijze. Je redenatie dat andere mensen met ass niet dezelfde onderwerp als obsessie hebben, en daarom TS het ook niet heeft is natuurlijk kul. Het is een breed spectrum met veel variabelen. Verder is er een heel breed verschil tussen zijn "redenatie" volgen, er het er mee eens zijn.

Ik snap best dat hij vrouwen onzeker maakt en zelfs angst aan jaagt aangezien het aan een moreel kompas lijkt te ontbreken en er een rem op bepaalde tics en preoccupatie ook niet altijd aanwezig lijkt. Maar dat hij er in slaagt zulke slechte eigenschappen van sommige mensen hier naar boven te halen zegt toch echt iets over de mensen zelf.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 10 augustus 2020 @ 19:59:21 #116
491910 LaatsteAvondmaal
Neem mezelf ook niet serieus
pi_194493421
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:20 schreef 2thmx het volgende:

Rond de 30 en mikt op net-meerderjarig.

Al is het leeftijdsverschil geeneens TS' grootste manco in dezen :').
Ik ben zelf 30 en snap nooit wat er leuk, spannend en aantrekkelijk is aan eind tieners/begin twintigers? Uiterlijk kan ik me nog best voorstellen, maar je wilt toch ook een klik hebben met iemand, bijvoorbeeld gelijk niveau van levenservaring?

quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:17 schreef osodevo het volgende:

Voor mij heeft seks nu de eerste prioriteit. Een relatie en kinderen kan altijd nog.
Is er niet een soort Grindr voor hetero's of zo?
Don't be a defeatist, it's very middle class - Lady Violet
pi_194493702
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je bent een hypocriet. Huilen dat vrouwen je niet moeten omdat je laaggeschoold bent, maar zelf wel een hoogopgeleide vrouw willen. :')

Hoe erg heb je gelogen trouwens? Heb je gezegd dat je wo gedaan hebt?
Op zijn fok profiel staat ook WO _O-
pi_194496746
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik verheug me echt op een verslag van het bezoek aan de schoonouders/vrienden . Osodevo daar kun je maar beter mee opschieten hoor.
Anders verspil je alleen maar tijd.
Ik ken iemand die zijn cv heeft verzonnen, misschien heeft die nog tips voor je verhaal?
[..]

Tja het is gewoon apart. Het schoolniveau is totaal niet relevant voor zijn doel van snel ontmaagd worden. Alsof hij snel een tijdelijke woning wil vinden en dan op zoek is naar 1 met een grote schuur voor een tractor terwijl hij geen boerderij heeft.
Ja het is ook raar om als man een hoog opleidingsniveau te eisen. Zeker als je ze al niet voor het uitzoeken hebt. :')

Opleidingsniveau van een vrouw maakt mij echt niet uit, zou wel fijn zijn als je een beetje zinnig gesprek kunt hebben. Maar dat heeft niet per se met je papiertje te maken. Zeker niet van de middelbare. Op de middelbare ben je nog aan het puberen, staat je hoofd misschien helemaal niet naar studeren, en haal je niet je potentieel.

Vind het bij een vrouw veel belangrijker dat ze lief en zorgzaam is in plaats van hyperintelligent. Ongeveer gelijk aan mij qua intelligentieniveau vind ik prima, maar ietsje lager is ook niet erg. Als ze maar een beetje zelf kan nadenken en interesse toont voor andere dingen dan make-up en roddels.

Je hebt ook genoeg universitair opgeleide (alfa en gamma) vrouwen die alleen maar dezelfde meninkjes hebben als hun docenten en medestudentes, die niet open staan voor ideeën en belevingen buiten hun eigen bubbel. Dus zeg maar wie er slimmer is.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 00:45:25 #119
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_194498206
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:32 schreef maily het volgende:

[..]

You should google that ...
Broathens your sp3ctrum ....
Broadens..
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 00:54:47 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194498286
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Doel heiligt de middelen, want als ik eerlijk zou zijn is de kans reëel dat ze erop afknapt. Elke man liegt weleens als het om versieren en verleiden aankomt. Laten we daar wel eerlijk over zijn. Trouwens, het diplomaregister is helemaal niet openbaar te raadplegen dus hoe kan ze er nou achter komen?

Volgens @:Leandra zou ik niet intelligent genoeg zijn om een jong knap en hoogopgeleid meisje te daten. Nee, TS moet het maar doen met een low class alleenstaande moeder met meerdere kids bij verschillende mannen... en als klap op de vuurpijl ook nog 30 plus. Sorry hoor, maar daar kan ik gewoon niet opgewonden van worden.

En om seks te kunnen hebben speelt intelligentie niet zo'n rol. Het gaat erom of je goed kunt versieren. Soms moet je gewoon een beetje liegen om je doel te kunnen behalen. Eerste prio is seks en hopelijk rolt er een relatie voor langere tijd uit. Zou op termijn ook wel kinderen met haar willen.
Je verzint er weer een hoop bij dat ik niet gezegd heb.
Er wordt je vooral gezegd dat je iemand van je eigen niveau en sociale status moet zoeken.

Als dat wat jou betreft het vetgemaakte betekent dan zegt dat genoeg en dan betekent dat ook dat je heel goed weet in welke klasse je zelf zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 00:57:18 #121
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_194498306
Je opleidingsniveau is niet zo relevant.
Het gaat er om dat je een klik met iemand hebt, op 1 lijn zit en je tot elkaar aangetrokken voelt.

Dat je een werkloze dertiger bent met ASS, overgewicht en een rot gebit, zal zwaarder wegen dan je opleidingsniveau vrees ik.
Nog even daargelaten dat je geen enkele ervaring hebt met vrouwen.

Als jij je standaard niet gaat verlagen, maak je over 10 jaar nog dit soort topics.

[ Bericht 1% gewijzigd door SugeLucky op 11-08-2020 01:03:33 ]
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 01:30:11 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194498474
-quote weg-

Hij heeft niet voor niets de term "jurist" gekozen, dat is namelijk een onbeschermde titel ;)
Met een beetje pech heeft hij dat hier opgepikt trouwens :{

[ Bericht 44% gewijzigd door Lenny77 op 11-08-2020 14:50:07 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194498489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 01:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij heeft niet voor niets de term "jurist" gekozen, dat is namelijk een onbeschermde titel ;)
Met een beetje pech heeft hij dat hier opgepikt trouwens :{
Alsof 18jarigen daar op geilen. Die willen vloggers.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 06:03:04 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194498964
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:13 schreef SwitchSwatch het volgende:
TS noemt het liegen, maar eigenlijk is het gewoon iemand manipuleren om in bed te krijgen.
Vind je dat geoorloofd?
Resistance is futile.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 06:06:07 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194498973
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:59 schreef LaatsteAvondmaal het volgende:

[..]

Ik ben zelf 30 en snap nooit wat er leuk, spannend en aantrekkelijk is aan eind tieners/begin twintigers? Uiterlijk kan ik me nog best voorstellen, maar je wilt toch ook een klik hebben met iemand, bijvoorbeeld gelijk niveau van levenservaring?
[..]

Is er niet een soort Grindr voor hetero's of zo?
TS voelt wel aan dat een vrouw van rond de 30 binnen no time doorziet hoe hij in elkaar steekt. Vrouwen zonder ervaring zijn naïef en trappen nog in zijn leugens. Ze zijn ook minder kritisch want nog niet door schade en schande ondervonden wat ze niet willen.
Resistance is futile.
pi_194499006
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:16 schreef Koral het volgende:

[..]

Omdat het onderwerp van zijn obsessie je niet aan staat kan het niet met zijn stoornis te maken hebben? Dat is pas een kromme denkwijze. Je redenatie dat andere mensen met ass niet dezelfde onderwerp als obsessie hebben, en daarom TS het ook niet heeft is natuurlijk kul. Het is een breed spectrum met veel variabelen. Verder is er een heel breed verschil tussen zijn "redenatie" volgen, er het er mee eens zijn.

Ik snap best dat hij vrouwen onzeker maakt en zelfs angst aan jaagt aangezien het aan een moreel kompas lijkt te ontbreken en er een rem op bepaalde tics en preoccupatie ook niet altijd aanwezig lijkt. Maar dat hij er in slaagt zulke slechte eigenschappen van sommige mensen hier naar boven te halen zegt toch echt iets over de mensen zelf.
Vraag je vooral eens zelf af waarom hij deze specifieke fascinatie heeft en de andere autistische mannen met een vergelijkbare situatie niet. Een obsessie voor iets hebben hoort dan weliswaar bij één van de kenmerken van autisme, maar een fascinatie voor een bepaald onderwerp is vooralsnog een persoonlijke interesse en zegt ook iets over het karakter/wereldbeeld van iemand. En dat is precies mijn punt wat betreft de denkfout die gemaakt wordt om alle interesses van een persoon met autisme simpelweg aan zijn/haar diagnose te koppelen en niet meer te kijken hoe deze persoon in het leven staat/denkt.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:04:03 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194499093
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:58 schreef osodevo het volgende:
Nou ja, ik zou ook wel nageslacht willen, dan is een relatie wel handig lijkt mij. Maar ik kan mezelf niet permitteren om te grote stappen te zetten, moet klein beginnen. Eerste doel is seks en de rest komt later wel.

Het mag dan wel niet netjes zijn maar ik beschadig er niemand mee... en zolang ze het ook fijn vind zie ik het door de vingers. Noem het maar een leugentje om bestwil.
Ik zou zeggen, begin klein met het opbouwen van vriendschappen. Hier beschadig je wel iemand mee.
Resistance is futile.
pi_194499217
Ik snap niet zo goed waarom je zo’n hoge waarde hecht aan seks momenteel terwijl je eigen leven zo kut is.

Werk eerst daar eens aan. Zorg dat je normaal kan leven. Zorg voor je gebit etc.

Momenteel heb jij een vrouw echt helemaal niets te bieden en zolang je op deze manier zo wanhopig door blijft gaan zal het je ook niet lukken.

Want gelukkig zorgt de natuur daar wel voor :')
pi_194499222
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef osodevo het volgende:

Eerste prio is seks en hopelijk rolt er een relatie voor langere tijd uit. Zou op termijn ook wel kinderen met haar willen.
Ja hoor schatje we gaan het echt veilig doen, en ondertussen doet osedevo zijn gesaboteerde condoom om om haar te bezwangerde hopend dat ze het kindje houdt en de rest van haar leven zijn kostwinner gaat worden. :D
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:31:04 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194499237
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, begin klein met het opbouwen van vriendschappen. Hier beschadig je wel iemand mee.
Óf gewoon eerlijk zijn en duidelijk maken dat het alleen om seks gaat. Genoeg mensen die ook alleen daar naar op zoek zijn.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:31:58 #131
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194499243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja hoor schatje we gaan het echt veilig doen, en ondertussen doet osedevo zijn gesaboteerde condoom om om haar te bezwangerde hopend dat ze het kindje houdt en de rest van haar leven zijn kostwinner gaat worden. :D
Ja, breng hem lekker op ideeën :{
pi_194499276
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Óf gewoon eerlijk zijn en duidelijk maken dat het alleen om seks gaat. Genoeg mensen die ook alleen daar naar op zoek zijn.
Tegelijkertijd zegt hij dat hij later wel zou willen trouwen en kinderen krijgen.

Hoe hij de leugen volhoudt? Papa gaat altijd met lunchtrommel en hengel naar kantoor en komt om zes uur terug met zijn salaris in een emmertje?
  Spellchecker dinsdag 11 augustus 2020 @ 07:36:32 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194499287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tegelijkertijd zegt hij dat hij later wel zou willen trouwen en kinderen krijgen.

Hoe hij de leugen volhoudt? Papa gaat altijd met lunchtrommel en hengel naar kantoor en komt om zes uur terug met zijn salaris in een emmertje?
:D
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:28:05 #134
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_194499695
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 07:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, begin klein met het opbouwen van vriendschappen. Hier beschadig je wel iemand mee.
Ik denk niet dat meisjes beschadigd geraken omdat ze eens met een leugentje het bed in zijn geluld. Zo zijn er elk weekend wel een stuk duizend die dat overkomen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:30:08 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194499716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:28 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik denk niet dat meisjes beschadigd geraken omdat ze eens met een leugentje het bed in zijn geluld. Zo zijn er elk weekend wel een stuk duizend die dat overkomen.
Net zo’n rare manier van fout gedrag goedpraten als TS doet. “Het gebeurt zo vaak, anderen doen het ook, het doel heiligt de middelen.”
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:08:10 #136
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_194500128
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Net zo’n rare manier van fout gedrag goedpraten als TS doet. “Het gebeurt zo vaak, anderen doen het ook, het doel heiligt de middelen.”
je overreageert gewoon. Bovendien ben ik er ook van overtuigd dat wanneer een meisje het bed wordt ingeluld ze er net zoveel zin in heeft. Ze kan ook gewoon zelf beslissen om nee te zeggen.
  Spellchecker dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:09:20 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194500142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:08 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

je overreageert gewoon. Bovendien ben ik er ook van overtuigd dat wanneer een meisje het bed wordt ingeluld ze er net zoveel zin in heeft. Ze kan ook gewoon zelf beslissen om nee te zeggen.
Ja maar, zo'n hoog opgeleid iemand sla je toch niet af? :')
pi_194500158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:28 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik denk niet dat meisjes beschadigd geraken omdat ze eens met een leugentje het bed in zijn geluld. Zo zijn er elk weekend wel een stuk duizend die dat overkomen.
Ja joh, mannen vinden het ook zo leuk als, achteraf blijkt, dat een date ze puur voor het geld heeft gebruikt. Oh nee wacht, dan worden er topics geopend over die vervelende geldzuigende sekreten en is de man in kwestie daar nog een tijdje bitter over. Gebeurt dit nog een keer of twee, dan verandert, vaker wel dan niet, zijn kijk op het dategebeuren in een cynische aangelegenheid.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:27:04 #139
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194500335
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:10 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ja joh, mannen vinden het ook zo leuk als, achteraf blijkt, dat een date ze puur voor het geld heeft gebruikt. Oh nee wacht, dan worden er topics geopend over die vervelende geldzuigende sekreten en is de man in kwestie daar nog een tijdje bitter over. Gebeurt dit nog een keer of twee, dan verandert, vaker wel dan niet, zijn kijk op het dategebeuren in een cynische aangelegenheid.
_O_
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:31:34 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194500407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:08 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

je overreageert gewoon. Bovendien ben ik er ook van overtuigd dat wanneer een meisje het bed wordt ingeluld ze er net zoveel zin in heeft. Ze kan ook gewoon zelf beslissen om nee te zeggen.
Ik ‘overreageer’ gewoon? Jij bagatelliseert ‘gewoon’, zul je bedoelen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194500980
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:10 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ja joh, mannen vinden het ook zo leuk als, achteraf blijkt, dat een date ze puur voor het geld heeft gebruikt. Oh nee wacht, dan worden er topics geopend over die vervelende geldzuigende sekreten en is de man in kwestie daar nog een tijdje bitter over. Gebeurt dit nog een keer of twee, dan verandert, vaker wel dan niet, zijn kijk op het dategebeuren in een cynische aangelegenheid.
Volgens mij kost seks verder niks. Dus deze vergelijken is een beetje apart.
pi_194501349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Volgens mij kost seks verder niks. Dus deze vergelijken is een beetje apart.
Jij hebt seks met een leuke dame. Na de seks vertelt ze je dat ze 10 soa's heeft. Dan voel jij je er toch ingeluisd?

Zelfde als iemand zegt 20 te zijn en dan blijkt ze na de seks toch 17 te zijn.

Zo kun je allerlei verschillende voorbeelden bedenken.

Het weg laten van bepaalde informatie of erover liegen is niet oke want als er belangrijke informatie mist dan zou je een andere keuze hebben gemaakt.
pi_194501366
-quote weg-

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 06:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind je dat geoorloofd?
Zijn post komt iig niet insinuerend over alsof hij vindt dat dat geoorloofd is. Hij stelt eerder dat het nog erger is waar TS mee bezig is en dat is het ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lenny77 op 11-08-2020 14:51:50 ]
pi_194501492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:33 schreef soeverein het volgende:

[..]

Jij hebt seks met een leuke dame. Na de seks vertelt ze je dat ze 10 soa's heeft. Dan voel jij je er toch ingeluisd?

Zelfde als iemand zegt 20 te zijn en dan blijkt ze na de seks toch 17 te zijn.

Zo kun je allerlei verschillende voorbeelden bedenken.

Het weg laten van bepaalde informatie of erover liegen is niet oke want als er belangrijke informatie mist dan zou je een andere keuze hebben gemaakt.
Seks hebben met iemand die zegt dat hij vwo heeft afgerond en na afloop blijkt daar over gelogen te hebben lijkt mij verder niet echt iets schadelijks.

Er verder geen lichamelijke fysieke schade. Het is gewoon niet te vergelijken met gebruikt worden voor je geld of 10 soa’s na afloop oplopen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:53:04 #145
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194501578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Seks hebben met iemand die zegt dat hij vwo heeft afgerond en na afloop blijkt daar over gelogen te hebben lijkt mij verder niet echt iets schadelijks.

Er verder geen lichamelijke fysieke schade. Het is gewoon niet te vergelijken met gebruikt worden voor je geld of 10 soa’s na afloop oplopen.
Er is wel geestelijke schade. Je vertrouwde iemand en diegene loog om in je broekje te komen.

Gebruikt worden komt in vele vormen, dit is er 1 van.
1 die ervoor kan zorgen dat verdere relaties bemoeilijkt worden.

Dit gaat niet over een dom lulverhaal in de kroeg.
Maar om iemand die zich geheel als een ander persoon voordoet en langere tijd dat volhoud.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194501624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er is wel geestelijke schade. Je vertrouwde iemand en diegene loog om in je broekje te komen.

Gebruikt worden komt in vele vormen, dit is er 1 van.
1 die ervoor kan zorgen dat verdere relaties bemoeilijkt worden.
Behalve dat je nog steeds een leuke avond seks hebt gehad.

En als je zo iemand bent die zoveel waarde hecht aan het feit of iemand vwo heeft gedaan, want het idee alleen al dat je het bed zou delen met een vmbo’er :')

Echt ik kan mij er niet druk om maken. Je hebt beiden een leuke avond gehad. Who cares.

Mensen maken zich veelste druk deze dagen over van alles.
pi_194501689
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Er is wel geestelijke schade. Je vertrouwde iemand en diegene loog om in je broekje te komen.

Gebruikt worden komt in vele vormen, dit is er 1 van.
1 die ervoor kan zorgen dat verdere relaties bemoeilijkt worden.

Dit gaat niet over een dom lulverhaal in de kroeg.
Maar om iemand die zich geheel als een ander persoon voordoet en langere tijd dat volhoud.

Klopt, maar ook hij waarschijnlijk niet letterlijk tegen haar zal zeggen dat “zijn prio seks is en hij daarna wel weer verder ziet”.
Meestal gaan vrouwen niet gelijk naar bed met een man, dus moet er eerst een band, een “vriendschap” worden opgebouwd, al dan niet met wat complimenten.
De onervaren vrouw kan dit makkelijk verwarren met verliefdheid vanuit de kant van de man, net als dat mannen vaak platonische vriendschap verwarren met interesse vanuit de vrouw.
Vervolgens is de act over als de “buit” van ontmaagding binnen is, en omdat een man als Osodevo dan misschien alweer uitgekeken is, zal de nepvriendschap niet meer nodig zijn en zal zijn hele houding naar haar veranderen. Misschien beledigd hij haar en scheld hij haar uit wanneer zij hem leuk gaat vinden. Of gaat hij er vandoor met een vriendin van haar. Of neemt hij nog 10 anderen en informeert haar daar niet over. Of maakt het zomaar uit zonder reden, omdat ze geen waarde meer voor hem heeft maar haar nooit had uitgelegd dat haar waarde voor hem alleen van seks afhankelijk was en ze zich dus niet teveel in haar hoofd moest halen over hun band omdat haar waarde plotseling tot 0 of minder dan dat gereduceerd kon worden.
Dat soort dingen zijn mij overkomen en het was deels ook mijn schuld. Maar ik heb daardoor geen zin meer in mannen. Het hoofdstuk relaties is voor mij voorgoed afgesloten. Het zou ooit nog kunnen veranderen, maar zo voelt het nu niet. En dan kunnen mensen wel zeggen dat ik “het er heel erg vaak over heb voor iemand die geen relatie wil”, maar het feit blijft gewoon dat ik nu 6,5 jaar relatief gelukkig single ben. Nee, niet heel gelukkig, maar wel ontzettend veel gelukkiger dan ik ooit was in een relatie. Of dat ik “de juiste nog niet ben tegengekomen”, maar de stress van het ontmoeten weegt voor mij dan allang niet meer op tegen de onzekere kans op wel het juiste resultaat.
Dus ik wil hier alleen maar mee zeggen dat dit het psychologische effect van dat gebruiken kan zijn op sommige vrouwen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:08:59 #148
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194501740
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die heeft ook geen vriendin.
:D
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:43:08 #149
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194503056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Behalve dat je nog steeds een leuke avond seks hebt gehad.

En als je zo iemand bent die zoveel waarde hecht aan het feit of iemand vwo heeft gedaan, want het idee alleen al dat je het bed zou delen met een vmbo’er :')

Echt ik kan mij er niet druk om maken. Je hebt beiden een leuke avond gehad. Who cares.

Mensen maken zich veelste druk deze dagen over van alles.
Het gaat niet zozeer om die opleiding, maar om dat iemand zich heel anders voorgedaan heeft.

Het lijkt me vrij sterk dat hij bv wel gezegd heeft dat hij begeleid woont en onder bewind staat.

Op zijn leeftijd zeg je niet meer enkel ik doe die opleiding.
Maar heb je die af en doe je wat anders. Werken in die branche of juist een heel ander pad.

Dit gaat niet alleen om in mijn profiel stond hoogopgeleid en verder hebben we het nergens over gehad.
Ze zitten in de leer elkaar kennen fase en de ts nept alles bij elkaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194503920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om die opleiding, maar om dat iemand zich heel anders voorgedaan heeft.

Het lijkt me vrij sterk dat hij bv wel gezegd heeft dat hij begeleid woont en onder bewind staat.

Op zijn leeftijd zeg je niet meer enkel ik doe die opleiding.
Maar heb je die af en doe je wat anders. Werken in die branche of juist een heel ander pad.

Dit gaat niet alleen om in mijn profiel stond hoogopgeleid en verder hebben we het nergens over gehad.
Ze zitten in de leer elkaar kennen fase en de ts nept alles bij elkaar.
Ik zal ook verder zeker niet zeggen dat hij goed bezig is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')