Dit is niet leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De voorspellingen worden ook steeds warmer. Nu op zijn vroegst vrijdag pas iets verkoeling, maar dan wordt het nog steeds 20 's nachts en 26/27 overdag, dus de warmte is dan ook niet zomaar uit huis.
Ach, nog een weekje amper slapen kan dan ook nog welquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De voorspellingen worden ook steeds warmer. Nu op zijn vroegst vrijdag pas iets verkoeling, maar dan wordt het nog steeds 20 's nachts en 26/27 overdag, dus de warmte is dan ook niet zomaar uit huis.
Waarom zou je nu niet kunnen trainen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was blij dat het donderdag zou afkoelen zodat ik lekker kan trainen maar kennelijk zit dat er ook niet in
Ik ga wel trainen, maar niet lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je nu niet kunnen trainen?
Ik zie vanaf woensdag dauwpunten van 22 graden in de kaarten staanquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier zijn er regelmatig dauwpunten van 30-32, wat een vrij bizarre ervaring is. Nonstop zweten maar niet meer afkoelen omdat er al zoveel warm water in de lucht zit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vanaf woensdag dauwpunten van 22 graden in de kaarten staan.
Gewoon alles beetje trager, veel water mee, dan gaat het prima.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga wel trainen, maar niet lekker.
quote:Thijs is getrouwd met PowNed-bekendheid Jojanneke van den Berge. Nooit meer wielrennen of nooit meer seks? “Dan schrap ik het wielrennen, zó belangrijk vind ik het nu ook weer niet, haha.”
Hij had al jaren geboycot moeten worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet Thijs geboycot worden? Eerst dat erbarmelijke optreden rond Groenewegen en Jakobsen en nu dit:
[..]
Dat verslag van hem over MSR was ook weer vreselijk, in elke zin zit overdrijving, overacting en een vermoeiende vergelijking. Houtjetouwtje kutstukjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet Thijs geboycot worden? Eerst dat erbarmelijke optreden rond Groenewegen en Jakobsen en nu dit:
[..]
Thijsje fietste altijd achteraanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb voorgenomen alleen nog maar op vrijdag te kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
Tim is alweer trending. Is hij zo slecht? @:slobeend
En, lukt dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb voorgenomen alleen nog maar op vrijdag te kijken.
Ik zal maar even reageren, anders wordt het ook zo zielig.quote:
Hallo makker. Hoe is de camping-leef?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal maar even reageren, anders wordt het ook zo zielig.
Hallo.
Niet voor Ab en Eppo hoop ik? Dan kijk je alsnog elke avond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. Ik maak alleen een uitzondering voor speciale gasten.
Als je oprechte interesse had getoond wist je dat ie alweer van de camping af is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe is de camping-leef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |