Sinds ik weet dat hij Promenade leuk vindt kijk ik toch iets anders naar zn posts helaasquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Slob er positief over is wil ik het best een kans geven.
Ik kan mij al 10 keer optrekken aan mijn pull up bar, goed he?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was extreem zwaar, maar ik heb weer een fantastische gymsessie achter de rug.
Trots.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij al 10 keer optrekken aan mijn pull up bar, goed he?
Jan Roelfs was er niet bij hè, dat merk je meteen. (Ik vond er ook weinig aan).quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Slob er positief over is wil ik het best een kans geven.
Nee, heb niet gekeken joh. Gister sportwedstrijd en daarna lekker in de schaduw bier gedronken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan Roelfs was er niet bij hè, dat merk je meteen. (Ik vond er ook weinig aan).
Antwanet nog gespot bij F1? (Nee de race niet gekeken).
Mensen die Promenade niet leuk vinden cq niet snappen doen niet meer mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat hij Promenade leuk vindt kijk ik toch iets anders naar zn posts helaas
Dan blijf je met weinig over ouwe reus. Er kijkt geen hond naar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die Promenade niet leuk vinden cq niet snappen doen niet meer mee.
Ik dacht eerst dat ik het niet snapte. Nu blijkt dat ik het gewoon echt niet grappig vind, nadat ik een uitzending heb gekeken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die Promenade niet leuk vinden cq niet snappen doen niet meer mee.
Het hele tv en meningen wereldje wordt (subtiel) aangepakt, wat kan daar nou niet leuk aan zijn. Nu zal ik erover ophouden voor jullie me uitkotsen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik het niet snapte. Nu blijkt dat ik het gewoon echt niet grappig vind, nadat ik een uitzending heb gekeken.
Ik sta helemaal aan jouw kant.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het hele tv en meningen wereldje wordt (subtiel) aangepakt, wat kan daar nou niet leuk aan zijn. Nu zal ik erover ophouden voor jullie me uitkotsen.
Dat mag, maar ik heb misdadig hard moeten lachen om dat peter r de vries mystery guest gedeelte vorig seizoen.quote:
Ik hep geen idee waar je het over hebt maar ik geleuf je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik heb misdadig hard moeten lachen om dat peter r de vries mystery guest gedeelte vorig seizoen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hep geen idee waar je het over hebt maar ik geleuf je.
IK WIL WINTER VERDOMMEquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Er vallen wat mensen door de mand hier zeg.
HYPEquote:
Tot op heden vind ik het ruiken naar een misschien ooit een keer in de sale-game.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het album al geluisterd @:Rellende_Rotscholier?
Ik denk dat ik meer een type Saar ben.quote:
Dus je bijt graag.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer een type Saar ben.
Dat is een cavia naar mijn hart.
Heet, vermoeiend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Hoe is de leef in Leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |