abonnement Unibet Coolblue
pi_194474433
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:05 schreef leolinedance het volgende:
Omdat er amper corona doden zijn worden we nu doodgegooid met het aantal besmettingen.
Pun intended?

En overdrijven is ook wel een vak... Je doet net alsof die aantallen op de matrixborden boven de snelweg staan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194474476
Iemand met overgewicht, hartklachten, diabetes,en COPD van 92 heeft een hoger risico dan iemand die bejaard is maar verder gezond.

Er zijn ook genoeg bejaarden die het virus overleven.

(ik overdrijf expres een beetje in dat eerste geval)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:15:31 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194474482
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja sorry, dat was een grapje,

Ik zal het niet meer doen. Ben er een beetje melig van.

Mijn excuses.

0 doden per dag.
Oke waar hebben we het dan over. Mensen zouden wat meer zelf moeten nadenken en zich niet gek laten maken door onze onbetrouwbare overheid en propagerende media.
pi_194474500
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oke waar hebben we het dan over. Mensen zouden wat meer zelf moeten nadenken en zich niet gek laten maken door de overheid.
Ik probeer wel altijd zelf zoveel mogelijk na te denken. ;)

Gaat ook wel eens mis.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194474511
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de cijfers alweer verdubbeld zouden zijn deze week. Werd voorspelt dat we eind deze week al rond de 1000 dagelijkse besmettingen zouden zitten.

Fijn dat de ziekenhuizen nog steeds stabiel lijken. Weinig aan de hand nog. Houden zo.
Je weet best dat ziekenhuisopnames en doden zich pas na 2 weken manifesteren, ik spreek jou over 2 weken nog wel !!!!
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:18:00 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194474525
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik probeer wel altijd zelf zoveel mogelijk na te denken. ;)

Gaat ook wel eens mis.
Waarschijnlijk minder vaak dan de overheid :')
pi_194474541
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:17 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Je weet best dat ziekenhuisopnames en doden zich pas na 2 weken manifesteren, ik spreek jou over 2 weken nog wel !!!!
Over twee weken ben ik op vakantie.Yes! *O*
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:19:17 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194474561
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Pun intended?

En overdrijven is ook wel een vak... Je doet net alsof die aantallen op de matrixborden boven de snelweg staan.
Nee, maar ieder nieuwsblok op de radio komen ze wel voorbij.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:19:49 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194474569
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Over twee weken ben ik op vakantie.
Levensgevaarlijk
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:21:56 #110
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194474610
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een vriend van mij doet planning op Hoge School Rotterdam, en die heeft de klassen in 3en moeten opdelen, het wordt zoals het er nu naar uitziet een combinatie van school/digitaal. Maar dat is nog even verder afwachten.
Wordt straks wel interssante ontwikkeling als de kennis en kunde van digitaal onderwijs toeneemt. en wat dat gaat doen met de benodigde personele bezetting en ook dure gebouwen.

Het zou zo maar kunnen dat je op schaal gezien, effectief met flink minder onderwijzend persoon toe kunt.
Sws al op het voortgezet waar je de algemene basisstof ook prima (vaak beter) remote via colléges elders kunt op doen. De meeste bachelors in spé, zullen reeds of doorgaans het engels prima begrijpen of alsnog vakmatig vloeiend (moeten) oppikken. Zo niet, dan kun je er maar beter niet aan beginnen.

Nu kost het allemaal nog veel tijd om adhoc digitaal lessen in elkaar te schroeven (door ongeoefenden die maar net zijn gewend aan powerpoint). Ik kan mij straks zo voorstellen dat het "nieuwe" onderwijs primair gaat bestaan uit centraal gemaakt materiaal. Kinderen die die extra uitleg of aandacht; nodig hebben, krijgen dat in doelgroepjes die remote worden gecoached om ze op de kennisweg te houden.

Sws is onderwijs tegenwoordig veelal goed mogelijk en via vrij toegankelijke bronnen, diepgaande kennis over onderwerpen op te doen en het niet nodig is om dat traag in een lokaal tot je te nemen. Menig leerling kan dan lesmatig doorstomen ipv te vertragen omdat een onderwijzer iets nader moet uitleggen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:23:33 #111
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194474650
quote:
3s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:21 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wordt straks wel interssante ontwikkeling als de kennis en kunde van digitaal onderwijs toeneemt. en wat dat gaat doen met de benodigde personele bezetting en ook dure gebouwen.

Het zou zo maar kunnen dat je op schaal gezien, effectief met flink minder onderwijzend persoon toe kunt.
Sws al op het voortgezet waar je de algemene basisstof ook prima (vaak beter) remote via colléges elders kunt op doen. De meeste bachelors in spé, zullen reeds of doorgaans het engels prima begrijpen of alsnog vakmatig vloeiend (moeten) oppikken. Zo niet, dan kun je er maar beter niet aan beginnen.

Nu kost het allemaal nog veel tijd om adhoc digitaal lessen in elkaar te schroeven (door ongeoefenden die maar net zijn gewend aan powerpoint). Ik kan mij straks zo voorstellen dat het "nieuwe" onderwijs primair gaat bestaan uit centraal gemaakt materiaal. Kinderen die die extra uitleg of aandacht; nodig hebben, krijgen dat in doelgroepjes die remote worden gecoached om ze op de kennisweg te houden.

Sws is onderwijs tegenwoordig veelal goed mogelijk en via vrij toegankelijke bronnen, diepgaande kennis over onderwerpen op te doen en het niet nodig is om dat traag in een lokaal tot je te nemen. Menig leerling kan dan lesmatig doorstomen ipv te vertragen omdat een onderwijzer iets nader moet uitleggen.
De nieuwe situatie schept in elk geval een hoop mogelijkheden.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 15:24:39 #112
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_194474670
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:17 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Je weet best dat ziekenhuisopnames en doden zich pas na 2 weken manifesteren, ik spreek jou over 2 weken nog wel !!!!
Vanaf begin juni wordt nu al gezegd "Wacht maar over 2 weken", en het gaat nu nog steeds best goed. Tuurlijk zijn de cijfers over het aantal besmettingen niet geweldig, maar dat er nagenoeg geen nieuwe IC-opnames per dag zijn laat ook zien dat de behandelmethodes in de ziekenhuizen ontzettend verbeterd zijn.

Wat mij betreft moeten we op blijven letten, maar zeggen dat we nu in dezelfde situatie als in maart komen doen we de zorg echt mee tekort.

Naar mijn idee betekent het (vooral dankzij de zorg in mijn ogen) dat het een stuk minder dodelijk is geworden.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_194474736
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Vanaf begin juni wordt nu al gezegd "Wacht maar over 2 weken", en het gaat nu nog steeds best goed. Tuurlijk zijn de cijfers over het aantal besmettingen niet geweldig, maar dat er nagenoeg geen nieuwe IC-opnames per dag zijn laat ook zien dat de behandelmethodes in de ziekenhuizen ontzettend verbeterd zijn.

Wat mij betreft moeten we op blijven letten, maar zeggen dat we nu in dezelfde situatie als in maart komen doen we de zorg echt mee tekort.

Naar mijn idee betekent het (vooral dankzij de zorg in mijn ogen) dat het een stuk minder dodelijk is geworden.
Lijkt me sterk aangezien de ziekenhuiscijfers ook nog erg laag zijn tot nu toe. Dus die zorg komt er nog niet aan te pas. Ik denk dat het komt doordat we nu minder gevallen hebben dan in maart/april (toen we dezelfde cijfers zagen, maar er een heel stuk minder getest werd) en doordat onze weerstand nu een stuk beter is in de zomer.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:30:33 #114
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194474800
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Kortom: risico is individueel en zeer contextafhankelijk, dus je spreekt niet over 'de risicogroep'. Bedankt dat je mijn punt bevestigt. ^O^
Welk punt. :? ....
Je schreef "Risicogroep dreigt net zo'n containerbegrip te worden als lockdown" ? dat ik dus juist niet bevestigd. Dat je een andere lezing aan geeft, is dan weer jammer voor het begrip om het op inhoud te onderscheiden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_194474823
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
pi_194474942
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
Ik dacht dat je bij een test-straat binnen 48 uur een telefoontje krijgt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194474955
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
Een vriend van mijn heeft na ruim 70 uur zijn uitslag nog niet, nu is het schijnbaar zo dat je hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat je negatief bent, en natuurlijk blijft hij thuis, maar het is toch wel zuur hij door de traagheid het vrijgezellenfeest van een van zijn beste vrienden heeft moeten missen, hoe begrijpelijk het absoluut is dat het het zolang je uitslag hebt, thuis moet blijven.

(nog los dat het vrijwel zeker hooikoorts klachten zijn, maar better safe then sorry)

En ja, ik vind er iets van dat het langer dan 24 uur duurt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194474961
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
Waarom ga je naar het strand als je in afwachting bent van je testresultaat? :')
pi_194474964
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
Wat heb je voor verschijnselen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194475023
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat heb je voor verschijnselen?
Wat ik altijd wel heb in de zomer... niezen, loopneus, prikkende ogen. Meestal door airco's, droog gras, pollen etc.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:42:12 #121
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_194475036
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Wat ik altijd wel heb in de zomer... niezen, loopneus, prikkende ogen. Meestal door airco's, droog gras, pollen etc.
Slechte luchtkwaliteit begint nu ook een dingetje te worden wat dat betreft.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:43:16 #122
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194475054
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:23 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De nieuwe situatie schept in elk geval een hoop mogelijkheden.
Er zullen ongetwijfeld nieuwe kansen en functies ontstaan.
Daarmee ook dat anderen die onvoldoende snel kunnen inspelen op ontwikkelingen daar consequenties van ondervinden. Ik ga benieuwd zijn of en in hoeverre de onderwijssector zich daar bewust van is en daar op inspeelt.

Ik kan (en ga) zomaar voorstellen dat een remote "docent" prima les zal kunnen geven aan een groep van 20 als 200 en desnoods 2000 leerlingen die via Teams meekijken. Per saldo heb je dan minder onderwijskrachten nodig die de basisstof onderwijzen. Kan ook zijn dat dan juist de behoefte aan meer individueel gericht onderwijs toeneemt, wat wel flink ingewikkelders is, waarmee elke leerling een toegesneden lespakket op maat heeft.

Nogmaals, benieuwd hoe dat op termijn gaat uitpakken. Sws staat door Covid19, de huidge kwaliteit van het huidige onderwijs onder een flinke (in)spanning.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_194475058
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
-O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194475075
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Wat ik altijd wel heb in de zomer... niezen, loopneus, prikkende ogen. Meestal door airco's, droog gras, pollen etc.
Geen koorts of hoesten?

Als alles goed verloopt krijg je binnen 48 uur de uitslag, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194475078
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:42 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Slechte luchtkwaliteit begint nu ook een dingetje te worden wat dat betreft.
dat was altijd al een dingetje hoor....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194475140
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Geen koorts of hoesten?

Als alles goed verloopt krijg je binnen 48 uur de uitslag, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Nee dat niet, dus het zal wel loslopen.
pi_194475169
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:47 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nee dat niet, dus het zal wel loslopen.
Succes! :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194475681
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:47 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nee dat niet, dus het zal wel loslopen.
Ik hoop het ook, voor anderen....
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:25:17 #129
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194476176
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
Weet iemand of je ergens kunt zien hoe lang je op de uitslag van je test moet wachten in de provincie Utrecht ? Ik heb deze gisteren gedaan vanwege wat verschijnselen en kom net terug van het strand en was mijn telefoon vergeten maar bij thuiskomst nog geen bericht.

Duurt best wel lang :(
Goede trollpoging, 8/10
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:48:03 #130
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194476749

quote:
Vos: “Op 1 december is dat het verschil tussen 213 doden per dag versus 7 doden. En het kan best zijn dat we het niet helemaal juist hebben. Maar om nou te zeggen, als bijna het enige land in de wereld: we geloven de onderzoeksresultaten niet, en deze redelijk eenvoudige maatregel willen we niet gebruiken, daar zakt mijn mond van open.”

In Nederland verwacht het IHME-model dat bij ongewijzigd beleid die omslag rond 26 november nodig zal zijn. Tenzij er dus een streng, en breed nagevolgd mondkapjesbeleid komt.
Als je nog naar de kroeg of de ikea wil, doe het dus voor 26 november.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:09 #131
5428 crew  miss_sly
pi_194476851
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Als je nog naar de kroeg of de ikea wil, doe het dus voor 26 november.
Heb je een bron voor het hele artikel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:38 #132
236264 crew  capricia
pi_194476859
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je een bron voor het hele artikel?
Ik wilde het net vragen. Bron aub. :D
Definitely not CIA
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:44 #133
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194476864
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je een bron voor het hele artikel?
Trouw. Heb 'm net weggeklikt, maar het staat op de voorpagina.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194476871
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Als je nog naar de kroeg of de ikea wil, doe het dus voor 26 november.
Dikke prima, december is de perfecte maand voor een lockdown O+
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:54:07 #135
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194476877
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Als je nog naar de kroeg of de ikea wil, doe het dus voor 26 november.
Waar is die grafiek op gebaseerd
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 16:54:55 #136
236264 crew  capricia
pi_194476896
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:53 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Trouw. Heb 'm net weggeklikt, maar het staat op de voorpagina.
https://www.trouw.nl/wete(...)er-op-slot~b642d199/
Definitely not CIA
pi_194476904
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:25 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Goede trollpoging, 8/10
Vooruit, dat strandgedeelte was onzin.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 16:56:15 #138
5428 crew  miss_sly
pi_194476914
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik wilde het net vragen. Bron aub. :D
Ik vind het prettig zelf te lezen en te bepalen welk deel ik er het belangrijkst uit vind en in welke context het geplaatst moet worden :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 16:56:31 #139
236264 crew  capricia
pi_194476918
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Waar is die grafiek op gebaseerd
IHME

Aangeboden aan The Lancet, lees ik.
Definitely not CIA
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:59:29 #140
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194476980
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het prettig zelf te lezen en te bepalen welk deel ik er het belangrijkst uit vind en in welke context het geplaatst moet worden :)
Was vergeten erbij te plakken, sorry.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194477015
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:55 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Vooruit, dat strandgedeelte was onzin.
Als je er " het strand in Scheveningen" bij had gezegd was het een 10 geweest.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194477205
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:15 schreef tesssssssss het volgende:
Iemand met overgewicht, hartklachten, diabetes,en COPD van 92 heeft een hoger risico dan iemand die bejaard is maar verder gezond.

Er zijn ook genoeg bejaarden die het virus overleven.

(ik overdrijf expres een beetje in dat eerste geval)
Ja mensen doen alsof het bijzonder is... dat je minder kans hebt om te overlijden aan een virus als je gezonder bent :')
Facts don't care about your feelings
  zondag 9 augustus 2020 @ 17:19:30 #143
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194477268
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Als je nog naar de kroeg of de ikea wil, doe het dus voor 26 november.
Is maar goed dat we zien dat het aantal besmettingen volledig is gestabiliseerd in landen waar de mondkap plicht er wel is. Oh, wacht. Mondkapjes kunnen echt wel iets helpen bij goed gebruik, maar zoveel betwijfel ik sterk.

Zal vast in de agenda zetten dat we eind november weer in volledige lockdown gaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_194477270
Hoe nu die 600 te interpreteren? Gewoon weer dramatisch, of zit er een maar aan. Er is ook weer meer getest na de toespraak van Rutte begreep ik?
blablablabla
pi_194477295
quote:
2s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Is maar goed dat we zien dat het aantal besmettingen volledig is gestabiliseerd in landen waar de mondkap plicht er wel is. Oh, wacht. Mondkapjes kunnen echt wel iets helpen bij goed gebruik, maar zoveel betwijfel ik sterk.

Zal vast in de agenda zetten dat we eind november weer in volledige lockdown gaan.
Gezien die toespraak van Aboutaleb begrijpen zelfs burgemeesters niet eens hoe je zo'n ding goed moet gebruiken.
blablablabla
  zondag 9 augustus 2020 @ 17:32:34 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194477458
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef Elan het volgende:
Hoe nu die 600 te interpreteren? Gewoon weer dramatisch, of zit er een maar aan. Er is ook weer meer getest na de toespraak van Rutte begreep ik?
Hoeveel er precies getest is deze week heb ik nog niet terug kunnen vinden (info zal er dinsdag pas zijn gok ik), maar las wel dat ze heel wat meer gebeld zijn na die toespraak inderdaad. Volgens mij ging het die specifieke avond om niet 300 geplande afspraken, maar rond de 2000 zo uit m'n hoofd.

Edit: bron: https://www.google.nl/amp(...)atests-ingepland.amp

[ Bericht 14% gewijzigd door AlwaysHappy op 09-08-2020 17:39:17 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_194477509
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Gezien die toespraak van Aboutaleb begrijpen zelfs burgemeesters niet eens hoe je zo'n ding goed moet gebruiken.
Welke toespraak van Aboutaleb? Ik bedoel, waar kan ik die vinden?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194477568
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Welke toespraak van Aboutaleb? Ik bedoel, waar kan ik die vinden?

Lekker 30x aanraken dat kapje, je moet je Coronahoofdstad tenslotte met verve verdedigen :)
blablablabla
pi_194477588
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:40 schreef Elan het volgende:

[..]


Lekker 30x aanraken dat kapje, je moet je Coronahoofdstad tenslotte met verve verdedigen :)
Dank je :)

Dat doen echt heel veel mensen de hele tijd aan dat mondkapje zitten plukken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194477609
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoeveel er precies getest is deze week heb ik nog niet terug kunnen vinden (info zal er dinsdag pas zijn gok ik), maar las wel dat ze heel wat meer gebeld zijn na die toespraak inderdaad. Volgens mij ging het die specifieke avond om niet 300 geplande afspraken, maar rond de 2000 zo uit m'n hoofd.

Edit: bron: https://www.google.nl/amp(...)atests-ingepland.amp
Dat zou hopelijk een verklaring zijn, mensen moeten blijkbaar als kleine kinderen aan de hand genomen worden alvorens ze hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')