SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Was eigenlijk een typische Feyenoord-aankoopquote:
Hoesen de verlosserquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana bij Dortmund-uit hahaha.
Dat was zo pijnlijk, hij leek wel een speler uit de F-jes.
Van Basten zijn aankoopbeleidquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was eigenlijk een typische Feyenoord-aankoop
Maar die doet het nu best goed bij Bologna heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:34 schreef Tagliano het volgende:
En vergeten we Dijks niet die als versterking werd binnengehaald
Heb als Ajacied gelachen om Philippe Leonard die naar eigen zeggen als linksback nog nooit tegen een buitenspeper had gespeeld en tegen Ajax na twintig minuten gewisseld werd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was eigenlijk een typische Feyenoord-aankoop
Ik vond Hoesen beter dan Sigthorsson.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoesen de verlosser
Of was dat thuis
Zomergasten?quote:
Lucas Andersenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Hoesen beter dan Sigthorsson.
Nu zegt dat niet zoveel maar hij had soms best aardige momenten. Maarja dat had Andersen (de nieuwe Laudrup) ook.
Het schijnt van wel jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die doet het nu best goed bij Bologna heb ik mij laten vertellen.
Die zaten op zo'n forum de hele dag te F5'en tot Bellamy of Vagner Love zou komen, uiteindelijk was het Charisteas (lol)quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Charisteas, ook zo'n heerlijke aankoop.
Vooral toen ie vervolgens naar Feyenoord ging.
Eens welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Hoesen beter dan Sigthorsson.
Nu zegt dat niet zoveel maar hij had soms best aardige momenten. Maarja dat had Andersen (de nieuwe Laudrup) ook.
GENOTquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zaten op zo'n forum de hele dag te F5'en tot Bellamy of Vagner Love zou komen, uiteindelijk was het Charisteas (lol)
Ja technisch echt puur genot, maar verder miste hij alles helaas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lucas Andersen
Zoveel talent, nul fysiek. Arme jongen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zaten op zo'n forum de hele dag te F5'en tot Bellamy of Vagner Love zou komen, uiteindelijk was het Charisteas (lol)
BIj Willem II was ie best wel prima.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja technisch echt puur genot, maar verder miste hij alles helaas.
Zag laatst nog een actie van hem in de eerste JL-wedstrijd van Jong Ajax, daar was weinig mis mee.
Ik heb echt nooit begrepen dat mensen daar iets in zagen. Behalve misschien medelijden met verstandelijk wat minder begaafden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Als we transfersommen buiten beschouwing laten gooit Heitinga ook hoge ogen als slechtste transfer de afgelopen jaren
Nu hou ik er over op
Type Ooijerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen dat mensen daar iets in zagen. Behalve misschien medelijden met verstandelijk wat minder begaafden.
Ik mis de winterquote:
Die wil zelf ook trainer van Ajax worden, alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen dat mensen daar iets in zagen. Behalve misschien medelijden met verstandelijk wat minder begaafden.
Wel heel erg belangrijk in de kleedkamer!!!quote:
Ja maar als er druk bij komt kijken haakt hij af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BIj Willem II was ie best wel prima.
Er was ook ooit zo'n fase dat Alderweireld telkens moest banken voor Ooijer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |