Voor mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk bij wandelroutes Leiden. Genoeg keus. Stadswandeling Leiden. Duur: 3 uur! 4,3 km. Eh...Is dat kruipend?
Kroegentocht!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk bij wandelroutes Leiden. Genoeg keus. Stadswandeling Leiden. Duur: 3 uur! 4,3 km. Eh...Is dat kruipend?
Ik zou ook lekker in de tuin gaan staan, gratis douchequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:38 schreef golfer het volgende:
Film op Netflix bekeken.
Daarna wilden we even nog genieten op het balkon en we zaten nog niet of het begon te druppelen.
Goed voor de tuin, zullen we dan maar zeggen.
Hier is het droog, en als het regent blijft het balkon vaak nog droog, jullie zijn van harte welkomquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:45 schreef Blues het volgende:
Alle waxinelichtjes en kaarsjes aan buiten, wijntje gepakt.
Regen
Liep jij al stage in de jaren 70 in mijn verzorgingshuisquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan de soep die je bij de lunch kreeg in het verpleeghuis waar ik 3 maanden meeliep. Dat was dus zo'n bloempapje. Bloempapje + tomatenpuree = tomatensoep. Bloempapje + kerrie = kerriesoep. Bloempapje met wat gepureerde broccoli = broccolisoep. Etc.
Het was allemaal niet echt smakelijk, zeg maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:47 schreef Blues het volgende:
Liep jij al stage in de jaren 70 in mijn verzorgingshuis
Ik werkte in de keuken.. wat ik daar allemaal zag gebeurenEn overigens later ook nog in een verpleeghuis.
Aangevuld met een herinneringquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was allemaal niet echt smakelijk, zeg maar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |