abonnement Unibet Coolblue
pi_194471378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 22:45 schreef Repentless het volgende:
Volgens types als TS 21 jaar moeten zijn om zelf te 'mogen' bepalen of je een plaatje op je lichaam wilt zetten. :')

Ik vraag me af hoe oud TS zelf is.
Lijkt me een prima idee. Er zijn genoeg mensen die met een stukje jeugelijke onbezonnenheid op hun huid rondlopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194471746
Sowieso, zie je een mooie dame zit er weer er ergens een lelijk plaatje op haar lichaam
Echt een afknapper
pi_194471878
Meh verschilt per tattoo denk ik. Zou er zelf geen nemen en een kind van 12 een onderkladden is echt belachelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194471884
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:12 schreef Bottendaal het volgende:
Sowieso, zie je een mooie dame zit er weer er ergens een lelijk plaatje op haar lichaam
Echt een afknapper
Ja vind ik ook. Behalve als ze zo'n octopus rond de anus hebben als tattoo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194471987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 22:14 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Ja uhu... Die 35% van werkende Nederlanders zitten allemaal op een woonwagenkamp. Gooi jezelf weg Polyp.
Schrikbarend hoog, straks gaan we het VK achterna en zit iedereen onder de plakplaatjes.
  zondag 9 augustus 2020 @ 13:06:04 #31
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_194472374
Is juist slim, kan je een kleine tattoo zetten en tegen de tijd dat je bent uitgegroeid is die een stuk groter. Scheelt een hoop geld.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_194472435
Pol draait lekker bij _O_
pi_194472513
Vooral bij vrouwen staat het zo goedkoop

Het is gewoon een ik ben een hoer uithangbord zo'n inktvlek. :') :')
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 9 augustus 2020 @ 13:19:20 #34
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194472527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 22:16 schreef polyp11 het volgende:

[..]

Tokkie met tatttoo gespot ;(
Tokkie zonder tattoo gespot :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194472532
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Tokkie zonder tattoo gespot :')
Geen tokkie zijn :')
pi_194472598
quote:
Jongeren van 12 tot 16 jaar mogen geen tatoeage op het hoofd, de hals, de polsen of handen. Zij mogen ook geen genitale piercing. Bij meisjes is een tepelpiercing verboden.
Mogen jongens de tepelpiercing wel?
-nee-
pi_194473161
Nog altijd spijt van mijn Pikachu tattoo toen ik 12 was :'(
In België zijn er andere regels
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 14:16:17 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_194473294
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe precies heb jij daar last van, ts?
F.K.A. SuperwormJim
pi_194473673
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:16 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Moet ik daar last van hebben dan? Ik heb ook geen last van een Holleeder, maar dat betekent ook niet dat hij moet kunnen gaan en staan waar hij wilt. Ik vind het walgelijk om geld te verdienen met iets waarvan je weet dat het permanent het uiterlijk van een kind beinvloed (beschadigd) en waarvan de kans groot is dat het kind er spijt van zal krijgen.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 14:38:34 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_194473683
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:37 schreef polyp11 het volgende:

[..]

Moet ik daar last van hebben dan? Ik heb ook geen last van een Holleeder, maar dat betekent ook niet dat hij moet kunnen gaan en staan waar hij wilt. Ik vind het walgelijk om geld te verdienen met iets waarvan je weet dat het permanent het uiterlijk van een kind beinvloed (beschadigd) en waarvan de kans groot is dat het kind er spijt van zal krijgen.
Je hoeft er geen last van te hebben. Maar toch heb je er blijkbaar genoeg last van dat je al briesend dit topic opent.
F.K.A. SuperwormJim
pi_194473722
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Je hoeft er geen last van te hebben. Maar toch heb je er blijkbaar genoeg last van dat je al briesend dit topic opent.
:')
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:13:45 #42
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194480440
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 11:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Lijkt me een prima idee. Er zijn genoeg mensen die met een stukje jeugelijke onbezonnenheid op hun huid rondlopen.
Je mag in Nederland op je 21e al drie jaar lang zelf beslissen over een auto besturen, een huis kopen, alcohol kopen en drinken, sigaretten/wiet kopen en roken en al vijf jaar lang 'legaal' neuken.

Dan is het wel in verhouding dat je voor je 21e toestemming van je ouders moet hebben om een plaatje op je lichaam te zetten. :')
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:27:51 #43
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194480656
Ik heb nog nooit een kind met een tattoo gezien.
soooo, da's mooi!
pi_194481221
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:13 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je mag in Nederland op je 21e al drie jaar lang zelf beslissen over een auto besturen, een huis kopen, alcohol kopen en drinken, sigaretten/wiet kopen en roken en al vijf jaar lang 'legaal' neuken.

Dan is het wel in verhouding dat je voor je 21e toestemming van je ouders moet hebben om een plaatje op je lichaam te zetten. :')
ja, afgezien van een ongeplande zwangerschap zijn er geen zaken bij waar je de rest van je de rest van je leven hinder van ondervindt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 9 augustus 2020 @ 22:19:55 #45
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194481440
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja, afgezien van een ongeplande zwangerschap zijn er geen zaken bij waar je de rest van je de rest van je leven hinder van ondervindt.
Nee, dat is waar. Een delerium zuipen of alcoholvergiftiging oplopen met lichamelijke schade tot gevolg, alcoholist worden, geestelijk afhankelijk worden van wiet of een psychose krijgen erdoor, een auto-ongeluk krijgen uit onervarenheid met letsel tot gevolg of een tophypotheek op je 18e nemen, je inkomen kwijtraken en je huis onder water moeten verkopen zodat je een restschuld hebt van een ton, zijn allemaal zaken waar je de rest van je leven geen last van hebt.

Zulke risico's vallen in het niet bij de kans dat een aantal mensen spijt krijgt van een plaatje dat ze voor hun 21e op hun lichaam hebben laten zetten, dus die leeftijdsgrens om dat zelf te beslissen moet omhoog.
pi_194481536
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:19 schreef Repentless het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Een delerium zuipen of alcoholvergiftiging oplopen met lichamelijke schade tot gevolg, alcoholist worden, geestelijk afhankelijk worden van wiet of een psychose krijgen erdoor, een auto-ongeluk krijgen uit onervarenheid met letsel tot gevolg of een tophypotheek op je 18e nemen, je inkomen kwijtraken en je huis onder water moeten verkopen zodat je een restschuld hebt van een ton, zijn allemaal zaken waar je de rest van je leven geen last van hebt.

Zulke risico's vallen in het niet bij de kans dat een aantal mensen spijt krijgt van een plaatje dat ze voor hun 21e op hun lichaam hebben laten zetten, dus die leeftijdsgrens om dat zelf te beslissen moet omhoog.
iedereen moet volwassen worden, en de kans op brokken ligt altijd op de loer. Maar daar waar miljoenen mensen volwassen worden zonder iemand dood te rijden, zijn er maar weinig mensen echt blij met tienertatoos.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 9 augustus 2020 @ 22:51:13 #47
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194481828
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

iedereen moet volwassen worden, en de kans op brokken ligt altijd op de loer. Maar daar waar miljoenen mensen volwassen worden zonder iemand dood te rijden, zijn er maar weinig mensen echt blij met tienertatoos.
Waar haal je die laatste bewering vandaan? Ik heb even gezocht op Google, maar de cijfers lopen nogal uiteen, van vrijwel geen spijt tot drie kwart die spijt heeft. Daarbij wordt er in sommige artikelen ook gesproken over spijt van de tattoo zelf (ongeacht leeftijd), omdat het ontwerp zwaar uit de mode is.

Daarnaast doel ik natuurlijk vooral op de mate van verantwoording die je aan een persoon geeft. Het is mijns inziens niet in verhouding om wel de verantwoording over de zaken die ik noem vanaf 16 of 18 jaar bij de persoon zelf te leggen, maar over een plaatje op je lichaam niet.
pi_194482070
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:51 schreef Repentless het volgende:

[..]

Waar haal je die laatste bewering vandaan? Ik heb even gezocht op Google, maar de cijfers lopen nogal uiteen, van vrijwel geen spijt tot drie kwart die spijt heeft. Daarbij wordt er in sommige artikelen ook gesproken over spijt van de tattoo zelf (ongeacht leeftijd), omdat het ontwerp zwaar uit de mode is.

Daarnaast doel ik natuurlijk vooral op de mate van verantwoording die je aan een persoon geeft. Het is mijns inziens niet in verhouding om wel de verantwoording over de zaken die ik noem vanaf 16 of 18 jaar bij de persoon zelf te leggen, maar over een plaatje op je lichaam niet.
Dan leggen we de leeftijd van een tattoo tot bij 18 jaar? Een hypotheek of autorijden hoort ook niet bij 12 jaar...
pi_194482099
9 van 10 keer altijd tokkies _O- _O- _O- inclu vechthont..slippers of van die groente knagers _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 9 augustus 2020 @ 23:14:06 #50
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194482195
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 23:05 schreef polyp11 het volgende:

[..]

Dan leggen we de leeftijd van een tattoo tot bij 18 jaar? Een hypotheek of autorijden hoort ook niet bij 12 jaar...
Ik zei ook niet dat ik 12 jaar normaal vind, het ging mij om het omhoog schroeven naar 21 jaar. Wat mij betreft vanaf 16 toegestaan met officiële toestemming van je ouders, vanaf 18 jaar zelf beslissen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')