Valt mee. Six. heeft wel koppijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Lastig is dat. Wellicht gaat Seven wel door de grond van de irritatie.
Lakverf. Grondverf. Laat maarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt mee. Six. heeft wel koppijn.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:05 schreef Claudia_x het volgende:
Goed idee om de deur mee te schilderen!
Oh... wat een gaaf effectquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 02:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks!
We gaan jouw voorzet ook doorvoeren komende week, maar dan in het kleurtje Kaviaar (bijna zwart!):
[ afbeelding ]
Dus het kleurtje rechts op de muur:
[ afbeelding ]
Vind ik ook! Six. vindt het wel spannendquote:
Heel gaaf! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 02:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks!
We gaan jouw voorzet ook doorvoeren komende week, maar dan in het kleurtje Kaviaar (bijna zwart!):
[ afbeelding ]
Dus het kleurtje rechts op de muur:
[ afbeelding ]
Yep, ik vind van wel. Maar eerst nog het schilderwerk afmaken. Badkamer en kinderkamer afmaken. Waslijst aan andere klusjes ook. Volgend jaar ergensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:59 schreef Puala het volgende:
Toffe deur!
Enne bij die donkere naast een zwarte klink ook zwarte scharnieren toch?
Oh komt vanzelf. Zo’n waslijst hoort gewoon bij klussenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep, ik vind van wel. Maar eerst nog het schilderwerk afmaken. Badkamer en kinderkamer afmaken. Waslijst aan andere klusjes ook. Volgend jaar ergens.
Klopt. Dat geeft dan meer diepte, denk ik. Zie ook het voorbeeld waar de klink en scharnieren donkerblauw zijn. Maar who knows, duurt nog maanden voor we weer aan dit klusje toe zijn. Wie weet verdwijnt het van de to do list.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:27 schreef flipsen het volgende:
Ik zou juist geen zwarte deurklink en scharnieren plaatsen, zoals het nu is accentueert het op een mooie manier de deur, als alles zwart is heb je "gewoon" een zwart vlak...
Thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, ik denk dat dit zo'n detail is waar je je later niet meer druk om maakt. Maar dat zie je dan wel.
Ik vind het vooral leuk dat jullie huis zoveel eigenheid heeft. Dat zie je op de laatste foto mooi met het zwart van de deur, het groen van de kamer en het kurk tegen de muur. Het is zoveel beter dan op veilig gaan uit angst dat het niks wordt.
Ik ben dan ook erg benieuwd hoe jullie badkamer uit gaat pakken. Hebben jullie daar een planning voor?
Six of de handdoeken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dan laat je Six de handdoeken uitzoeken. Die kun je toch altijd nog vervangen.
Tsk tsk, zo'n man vervang je niet eenvoudig!quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tsk tsk, zo'n man vervang je niet eenvoudig!
Maar pas als hij de handdoeken heeft uitgezocht he, voor de zekerheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |