SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel eens vervelendere oefenpotjes gezien.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ekkelenkamp op weg naar een basisplek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ekkelenkamp op weg naar een basisplekOh.![]()
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, maar dat gaat hij niet doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welOh.![]()
Heeft GIF. Eindelijk een waardig opvolger voor Gudelj.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Denk dat ie wacht tot het EKquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:08 schreef Simmertje het volgende:
Hoop toch stiekem dat Donny nog een jaartje erbij pakt, hij brengt zoveel meer voetbal in de ploeg.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hij niet doen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechGroot fan van User Wotte![]()
Hopen op Taylor of Unuvar dan maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.Oh.![]()
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechOh.![]()
Hadden we die nu al officieel binnen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden we die nu al officieel binnen?
Zal komende week wel gebeuren.Oh.![]()
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Ekkelenbergquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: