SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel eens vervelendere oefenpotjes gezien.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ekkelenkamp op weg naar een basisplek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ekkelenkamp op weg naar een basisplekOh.![]()
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, maar dat gaat hij niet doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welOh.![]()
Heeft GIF. Eindelijk een waardig opvolger voor Gudelj.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Denk dat ie wacht tot het EKquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:08 schreef Simmertje het volgende:
Hoop toch stiekem dat Donny nog een jaartje erbij pakt, hij brengt zoveel meer voetbal in de ploeg.
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hij niet doen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechGroot fan van User Wotte![]()
Hopen op Taylor of Unuvar dan maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.Oh.![]()
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechOh.![]()
Hadden we die nu al officieel binnen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden we die nu al officieel binnen?
Zal komende week wel gebeuren.Oh.![]()
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Ekkelenbergquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Ik blijf ook mijn twijfels hebben bij Ekkelenkamp. Vergeet niet dat hij gister inviel tegen een RKC dat amper op zijn poten kon staan en geen wissels had.
Ik zou hem overigens niet verhuren, zo breed is onze keuze niet op het middenveld.![]()
Vond Alvarez niet veel gisteren. Helaas hebben we weinig middenvelders beschikbaar. In het tweede heb je wat jongens die denk ik evenveel kunnen brengen als hem. Al ben ik geen fan van Mendez. Doet me denken aan Seedorf. Denkt dat hij alles kan.
Leuk dat Anthony gelijk even wat vertrouwen kan tanken. Hij had wel aardig wat tijd nodig bij zijn eerste goal. Hopelijk wordt hij straks nog wat scherper.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
alleen de goals gezien zaten aardige bij, moeilijk om conclusies uit te trekken maar die #6 zal nog steeds op het lijstje staan![]()
chrystal palace toch. wat zal ie gespeeld hebben 10-15 wedstrijden ofzo vorig seizoen. kan me niet goed voor de geest halen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
alleen de goals gezien zaten aardige bij, moeilijk om conclusies uit te trekken maar die #6 zal nog steeds op het lijstje staanproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
je quote denk ik verkeerd maar maakt niet uit, klopt weinig gespeeld maar linksbenige verdedigers is wel een dingetje.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:08 schreef manny het volgende:
[..]
chrystal palace toch. wat zal ie gespeeld hebben 10-15 wedstrijden ofzo vorig seizoen. kan me niet goed voor de geest halen.![]()
oeps. was riedewald reactie idd. wel een optie om op zijn minst in de gaten te houden. gezien leeftijd, ervaring en linkspootquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je quote denk ik verkeerd maar maakt niet uit, klopt weinig gespeeld maar linksbenige verdedigers is wel een dingetje.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League vCL via de publieke kanalenquote:Protest AZ mislukt: club in koker voor loting voorronde
9 augustus 2020 – Het protest van AZ bij de UEFA heeft niets opgeleverd. Via de officiële kanalen communiceert de Europese bond dat de Alkmaarders morgen (maandag) in de koker gaan voor de loting van de tweede voorronde in de Champions League. AZ-directeur Robert Eenhoorn liet gisteren nog weten dat hij nog niets van de UEFA had vernomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League via de publieke kanalenzegt genoeg inderdaad alleen is het wel VCL
![]()
Ah oke, fixedquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]zegt genoeg inderdaad alleen is het wel VCL
En terecht, UEFA had al eerder aangegeven dat ze bij de KNVB moesten zijn. Mag hopen dat de KNVB nu wel in een reglement vastlegt wat er moet gebeuren bij het vroegtijdig beëindigen van de competitie.![]()
In principe ligt het al vast. Er staat in het reglement: '“De betaaldvoetbalorganisatie, waartoe het elftal behoort dat na afloop van de competitie van de Eredivisie de meeste wedstrijdpunten heeft behaald, is kampioen van de Eredivisie.'. Ook bij een voortijdige beëindiging, is de competitie afgelopen. Gewoon goede interpretatie van de regels dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:38 schreef Simmertje het volgende:
En terecht, UEFA had al eerder aangegeven dat ze bij de KNVB moesten zijn. Mag hopen dat de KNVB nu wel in een reglement vastlegt wat er moet gebeuren bij het vroegtijdig beëindigen van de competitie.Life is what you make it.![]()
Fijn dat deze poppenkast achter de rug is nu... nu Lyon hopelijk er nog uit en we zijn waar we wezen willenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Uiteindelijk werd Ajax geen kampioen en degradeerde RKC niet. Dus echt duidelijk is deze regel niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In principe ligt het al vast. Er staat in het reglement: '“De betaaldvoetbalorganisatie, waartoe het elftal behoort dat na afloop van de competitie van de Eredivisie de meeste wedstrijdpunten heeft behaald, is kampioen van de Eredivisie.'. Ook bij een voortijdige beëindiging, is de competitie afgelopen. Gewoon goede interpretatie van de regels dus.![]()
Milik op de radar bij Juve... kunnen we ons nog herinneren dat Drank 'm niet goed genoeg vond voor Ajax 1
Je zou bijna denken dat de UEFA AZ totaal niet serieus neemt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League vCL via de publieke kanalen![]()
in die zin had AZ wel een punt, KNVB is afgeweken van de eigen regels, Gudde wilde de competitie ongeldig verklaren en dan europees voetbal op basis van eindstand van vorig seizoen doen, dat accepteerde de UEFA niet dus hebben ze eigenlijk de competitie nog seeds ongeldig verklaard wat betreft promotie /degradatie en de stand bovenin gebruikt voor europees voetbal maar geen kampioen uitgesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk werd Ajax geen kampioen en degradeerde RKC niet. Dus echt duidelijk is deze regel niet.
Ik ben voor 99,9% zeker dat als Ajax er een zaak van had gemaakt die gewonnen was op basis van de reglementen, wat AZ wilde was gewoon een paar stappen te ver maar dat had voorkomen kunnen worden als de KNVB Ajax als kampioen had uitgeroepen.![]()
Salah-Eddine rest van het jaar uitgeschakeld na enkel- en dijbeen blessure die hij opliep tegen Jong Almere.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van der Hoorn was een betere spits.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Milik op de radar bij Juve... kunnen we ons nog herinneren dat Drank 'm niet goed genoeg vond voor Ajax 1![]()
Zuur. Nu heb je ook een nieuwe linksback nodig voor Jong Ajax (lees: 2e backup voor LA-positie).quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Salah-Eddine rest van het jaar uitgeschakeld na enkel- en dijbeen blessure die hij opliep tegen Jong Almere.![]()
En die Eenhoorn maar weken voor niks bij de telefoon gezetenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de UEFA AZ totaal niet serieus neemt.
Nog een blessure : Jensen zijn meniscus. 6 weken eruit.
https://www.ajaxshowtime.(...)tje-in-zijn-meniscusEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Precies. De onduidelijkheid is gecreëerd door het beleid, niet door de regels.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die zin had AZ wel een punt, KNVB is afgeweken van de eigen regels, Gudde wilde de competitie ongeldig verklaren en dan europees voetbal op basis van eindstand van vorig seizoen doen, dat accepteerde de UEFA niet dus hebben ze eigenlijk de competitie nog seeds ongeldig verklaard wat betreft promotie /degradatie en de stand bovenin gebruikt voor europees voetbal maar geen kampioen uitgesproken.
Ik ben voor 99,9% zeker dat als Ajax er een zaak van had gemaakt die gewonnen was op basis van de reglementen, wat AZ wilde was gewoon een paar stappen te ver maar dat had voorkomen kunnen worden als de KNVB Ajax als kampioen had uitgeroepen.Life is what you make it.![]()
https://theathletic.com/1799836/
Artikel uit mei, maar nu tijdelijk gratis te lezen: leuk stukkie over Ajax-Spurs met onder meer Tagliafico aan het woord
Forum Opties Forumhop: Hop naar: