SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel eens vervelendere oefenpotjes gezien.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ekkelenkamp op weg naar een basisplek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ekkelenkamp op weg naar een basisplekOh.![]()
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, maar dat gaat hij niet doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie elk potje een assist en een goal maakt welOh.![]()
Heeft GIF. Eindelijk een waardig opvolger voor Gudelj.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Denk dat ie wacht tot het EKquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:08 schreef Simmertje het volgende:
Hoop toch stiekem dat Donny nog een jaartje erbij pakt, hij brengt zoveel meer voetbal in de ploeg.
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hij niet doen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechGroot fan van User Wotte![]()
Hopen op Taylor of Unuvar dan maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Elk jaar is er wel een speler die verrassend veel gaat spelen.Oh.![]()
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
denk dat we die anthony over 1,5 jaar wel verkopen voor over de 60 miljoen
die is nu al beter dan ziyechOh.![]()
Hadden we die nu al officieel binnen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna staat die Jeppe Kjaer meteen klaar als DE nieuwe sensatie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden we die nu al officieel binnen?
Zal komende week wel gebeuren.Oh.![]()
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Ekkelenbergquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vond Ekkelenberg prima spelen, bracht meer voetbal dan centrale verdediger maar toch elke keer als middenvelder worden geposteerde Edson Alvarez, speelde veel ballen direct hard en diep. Verder was volgens mij het team van Ajax in de tweede helft ook gewoon sterker dan die van de eerste helft en bij RKC juist andersom. Ach, wat lul ik allemaal.![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Ik blijf ook mijn twijfels hebben bij Ekkelenkamp. Vergeet niet dat hij gister inviel tegen een RKC dat amper op zijn poten kon staan en geen wissels had.
Ik zou hem overigens niet verhuren, zo breed is onze keuze niet op het middenveld.![]()
Vond Alvarez niet veel gisteren. Helaas hebben we weinig middenvelders beschikbaar. In het tweede heb je wat jongens die denk ik evenveel kunnen brengen als hem. Al ben ik geen fan van Mendez. Doet me denken aan Seedorf. Denkt dat hij alles kan.
Leuk dat Anthony gelijk even wat vertrouwen kan tanken. Hij had wel aardig wat tijd nodig bij zijn eerste goal. Hopelijk wordt hij straks nog wat scherper.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
alleen de goals gezien zaten aardige bij, moeilijk om conclusies uit te trekken maar die #6 zal nog steeds op het lijstje staan![]()
chrystal palace toch. wat zal ie gespeeld hebben 10-15 wedstrijden ofzo vorig seizoen. kan me niet goed voor de geest halen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
alleen de goals gezien zaten aardige bij, moeilijk om conclusies uit te trekken maar die #6 zal nog steeds op het lijstje staanproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
je quote denk ik verkeerd maar maakt niet uit, klopt weinig gespeeld maar linksbenige verdedigers is wel een dingetje.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:08 schreef manny het volgende:
[..]
chrystal palace toch. wat zal ie gespeeld hebben 10-15 wedstrijden ofzo vorig seizoen. kan me niet goed voor de geest halen.![]()
oeps. was riedewald reactie idd. wel een optie om op zijn minst in de gaten te houden. gezien leeftijd, ervaring en linkspootquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je quote denk ik verkeerd maar maakt niet uit, klopt weinig gespeeld maar linksbenige verdedigers is wel een dingetje.proberen is de eerste stap naar falen
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League vCL via de publieke kanalenquote:Protest AZ mislukt: club in koker voor loting voorronde
9 augustus 2020 – Het protest van AZ bij de UEFA heeft niets opgeleverd. Via de officiële kanalen communiceert de Europese bond dat de Alkmaarders morgen (maandag) in de koker gaan voor de loting van de tweede voorronde in de Champions League. AZ-directeur Robert Eenhoorn liet gisteren nog weten dat hij nog niets van de UEFA had vernomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League via de publieke kanalenzegt genoeg inderdaad alleen is het wel VCL
![]()
Ah oke, fixedquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]zegt genoeg inderdaad alleen is het wel VCL
En terecht, UEFA had al eerder aangegeven dat ze bij de KNVB moesten zijn. Mag hopen dat de KNVB nu wel in een reglement vastlegt wat er moet gebeuren bij het vroegtijdig beëindigen van de competitie.![]()
In principe ligt het al vast. Er staat in het reglement: '“De betaaldvoetbalorganisatie, waartoe het elftal behoort dat na afloop van de competitie van de Eredivisie de meeste wedstrijdpunten heeft behaald, is kampioen van de Eredivisie.'. Ook bij een voortijdige beëindiging, is de competitie afgelopen. Gewoon goede interpretatie van de regels dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:38 schreef Simmertje het volgende:
En terecht, UEFA had al eerder aangegeven dat ze bij de KNVB moesten zijn. Mag hopen dat de KNVB nu wel in een reglement vastlegt wat er moet gebeuren bij het vroegtijdig beëindigen van de competitie.Life is what you make it.![]()
Fijn dat deze poppenkast achter de rug is nu... nu Lyon hopelijk er nog uit en we zijn waar we wezen willenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Uiteindelijk werd Ajax geen kampioen en degradeerde RKC niet. Dus echt duidelijk is deze regel niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In principe ligt het al vast. Er staat in het reglement: '“De betaaldvoetbalorganisatie, waartoe het elftal behoort dat na afloop van de competitie van de Eredivisie de meeste wedstrijdpunten heeft behaald, is kampioen van de Eredivisie.'. Ook bij een voortijdige beëindiging, is de competitie afgelopen. Gewoon goede interpretatie van de regels dus.![]()
Milik op de radar bij Juve... kunnen we ons nog herinneren dat Drank 'm niet goed genoeg vond voor Ajax 1
Je zou bijna denken dat de UEFA AZ totaal niet serieus neemt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi dat de UEFA niet eens iets rechtstreeks gecommuniceerd heeft aan AZ. Gewoon AZ in de koker voor de Europa League vCL via de publieke kanalen![]()
in die zin had AZ wel een punt, KNVB is afgeweken van de eigen regels, Gudde wilde de competitie ongeldig verklaren en dan europees voetbal op basis van eindstand van vorig seizoen doen, dat accepteerde de UEFA niet dus hebben ze eigenlijk de competitie nog seeds ongeldig verklaard wat betreft promotie /degradatie en de stand bovenin gebruikt voor europees voetbal maar geen kampioen uitgesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk werd Ajax geen kampioen en degradeerde RKC niet. Dus echt duidelijk is deze regel niet.
Ik ben voor 99,9% zeker dat als Ajax er een zaak van had gemaakt die gewonnen was op basis van de reglementen, wat AZ wilde was gewoon een paar stappen te ver maar dat had voorkomen kunnen worden als de KNVB Ajax als kampioen had uitgeroepen.![]()
Salah-Eddine rest van het jaar uitgeschakeld na enkel- en dijbeen blessure die hij opliep tegen Jong Almere.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van der Hoorn was een betere spits.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Milik op de radar bij Juve... kunnen we ons nog herinneren dat Drank 'm niet goed genoeg vond voor Ajax 1![]()
Zuur. Nu heb je ook een nieuwe linksback nodig voor Jong Ajax (lees: 2e backup voor LA-positie).quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Salah-Eddine rest van het jaar uitgeschakeld na enkel- en dijbeen blessure die hij opliep tegen Jong Almere.![]()
En die Eenhoorn maar weken voor niks bij de telefoon gezetenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de UEFA AZ totaal niet serieus neemt.
Nog een blessure : Jensen zijn meniscus. 6 weken eruit.
https://www.ajaxshowtime.(...)tje-in-zijn-meniscusEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Precies. De onduidelijkheid is gecreëerd door het beleid, niet door de regels.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die zin had AZ wel een punt, KNVB is afgeweken van de eigen regels, Gudde wilde de competitie ongeldig verklaren en dan europees voetbal op basis van eindstand van vorig seizoen doen, dat accepteerde de UEFA niet dus hebben ze eigenlijk de competitie nog seeds ongeldig verklaard wat betreft promotie /degradatie en de stand bovenin gebruikt voor europees voetbal maar geen kampioen uitgesproken.
Ik ben voor 99,9% zeker dat als Ajax er een zaak van had gemaakt die gewonnen was op basis van de reglementen, wat AZ wilde was gewoon een paar stappen te ver maar dat had voorkomen kunnen worden als de KNVB Ajax als kampioen had uitgeroepen.Life is what you make it.![]()
https://theathletic.com/1799836/
Artikel uit mei, maar nu tijdelijk gratis te lezen: leuk stukkie over Ajax-Spurs met onder meer Tagliafico aan het woord![]()
volgens Rose aan arrogantie ten onder gegaan, eerder domheid maar goed dat gaat vaak samenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:40 schreef Bolasie het volgende:
Artikel uit mei, maar nu tijdelijk gratis te lezen: leuk stukkie over Ajax-Spurs met onder meer Tagliafico aan het woord![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens Rose aan arrogantie ten onder gegaan, eerder domheid maar goed dat gaat vaak samenquote:They were shot after 60 minutes and we were just getting into our stride. They were one of the best footballing passing teams I’ve played against. But physically, we were far, far superior.![]()
toch ben ik het daar niet mee eens want als er iets goed was bij Ajax in dat seizoen was het wel de fitheid, het was meer uit positie lopen, nonchalance, taken vergeten wat Ajax de das omdeed.quote:![]()
Dingen die 9 van de 10 keer te maken hebben met fitheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch ben ik het daar niet mee eens want als er iets goed was bij Ajax in dat seizoen was het wel de fitheid, het was meer uit positie lopen, nonchalance, taken vergeten wat Ajax de das omdeed.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Yup, als je bijvoorbeeld een mannetje extra achterin had gehouden bij corners ipv die 3e goal te willen maken bij de stand 2-0 was het waarschijnlijk nooit zo uit de hand gelopen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch ben ik het daar niet mee eens want als er iets goed was bij Ajax in dat seizoen was het wel de fitheid, het was meer uit positie lopen, nonchalance, taken vergeten wat Ajax de das omdeed.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
klinkt allemaal leuk maar je als je achter de feiten aanloopt lijkt het vaak zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dingen die 9 van de 10 keer te maken hebben met fitheid.![]()
Dit. Door een slechte veldbezetting kom je overal te laat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar je als je achter de feiten aanloopt lijkt het vaak zoIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
onwijs leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:40 schreef Bolasie het volgende:
Artikel uit mei, maar nu tijdelijk gratis te lezen: leuk stukkie over Ajax-Spurs met onder meer Tagliafico aan het woord
Iets leuker nog dan dat artikel van 10 pagina's over de teen van Casillas, gedwongen kijken naar alle CL wedstrijden onder F. De Boer of de samenvatting van Nederland - Italie 2000proberen is de eerste stap naar falen
Dan moet ik hier toch kant van Caland kiezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit. Door een slechte veldbezetting kom je overal te laat.
Door vermoeidheid maak je verkeerde keuzes, dan kom je inderdaad hier en daar te laat. Je ziet ook gewoon dat als je moe bent je de bal toch net verkeerd passt of toch net iemand over hoofd ziet.
Zelfs als 2 van 11 te laat komen hier en daar heeft dat een groot effect op spel van de rest. Want die moet dan de fouten gaan compenseren waardoor zij ook weer vermoeid raken en zelf fouten gaan maken.![]()
Met dat laatste absoluut eens, een of twee spelers die niet voldoen kunnen een heel team in onbalans brengen, zeker als ze in de as spelen, die kunnen de energie uit een heel team drainen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ik hier toch kant van Caland kiezen.
Door vermoeidheid maak je verkeerde keuzes, dan kom je inderdaad hier en daar te laat. Je ziet ook gewoon dat als je moe bent je de bal toch net verkeerd passt of toch net iemand over hoofd ziet.
Zelfs als 2 van 11 te laat komen hier en daar heeft dat een groot effect op spel van de rest. Want die moet dan de fouten gaan compenseren waardoor zij ook weer vermoeid raken en zelf fouten gaan maken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Na Dieker en Dijkstra, nu ook vd Heuvel vertrokken bij Ajax.
De jonge keepers zien kennelijk geen mogelijkheid om door te stromen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het zit nog diep zie ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef manny het volgende:
[..]
onwijs leuk.
Iets leuker nog dan dat artikel van 10 pagina's over de teen van Casillas, gedwongen kijken naar alle CL wedstrijden onder F. De Boer of de samenvatting van Nederland - Italie 2000![]()
natuurlijk kan dat, alleen was het niet zo deze wedstrijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ik hier toch kant van Caland kiezen.
Zelfs als 2 van 11 te laat komen hier en daar heeft dat een groot effect op spel van de rest. Want die moet dan de fouten gaan compenseren waardoor zij ook weer vermoeid raken en zelf fouten gaan maken.![]()
Tweede helft in Londen liet hetzelfde beeld zien, alleen scoorden ze toen niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk kan dat, alleen was het niet zo deze wedstrijdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat heb ik onlangs nog terug gezien inderdaad, was opportunistisch aanvallen van Spurs met veel ballen op die Spaanse spits en daar had Ajax geen goed antwoord op maar had weinig met conditie te maken. Het is geen Telstar of zo dus vrij normaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede helft in Londen liet hetzelfde beeld zien, alleen scoorden ze toen niet.![]()
Arsenal wil Promes hebben, lol.
Denk niet dat Haggie hem wil laten gaan alleen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
The Sun komt daarmee ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arsenal wil Promes hebben, lol.
Denk niet dat Haggie hem wil laten gaan alleen.
Dat hoef je dus niet serieus te nemen.Oh.![]()
Die zullen dan waarschijnlijk ook wel niet veel soeps zijn. De enige van wie ik wel de hoop heb eerste keeper van Ajax te kunnen worden is Raatsie. Lijkt me geen Neuer of Courtois maar kan wel uitgroeien tot een degelijke goalie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na Dieker en Dijkstra, nu ook vd Heuvel vertrokken bij Ajax.
De jonge keepers zien kennelijk geen mogelijkheid om door te stromen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
De Lange was vorig jaar al vertrokken naar Twente.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zullen dan waarschijnlijk ook wel niet veel soeps zijn. De enige van wie ik wel de hoop heb eerste keeper van Ajax te kunnen worden is Raatsie. Lijkt me geen Neuer of Courtois maar kan wel uitgroeien tot een degelijke goalie.
Ajax had gewoon een opeenhoping van keepers. Van Leer, Alblas, van Bladeren, El Maach, en dan kwamen daar ook nog eens Scherpen en Kotarski bij.
Reiziger zie ik het eerste ook niet halen. Raatsie denk ik ook niet, gewoon omdat de belangen nu te groot zijn en ze liever een 3de rangs Portugees halen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
deze keer beetje slap onderling gezwets ja. eens. maar toch: de beste ajax podcast naar mijn bescheiden meningquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
al geluisterd, niet heel interessantproberen is de eerste stap naar falen
helemaal eens, jammer dat ze onder een andere naam verder moetenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:12 schreef manny het volgende:
[..]
deze keer beetje slap onderling gezwets ja. eens. maar toch: de beste ajax podcast naar mijn bescheiden mening![]()
Why?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens, jammer dat ze onder een andere naam verder moeten![]()
Dan wordt het dus de Urzaiz uitsmijter.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze gaan het nu voor VI doen en de naam Pantelic podcast is eigendom van FC AfkickenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Makkelie fluit bij Lyon. Dus die krijgen wel wat penalsCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
ze hebben wel een prijsvraag er voor uitgeschrevenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan wordt het dus de Urzaiz uitsmijter.![]()
mmmm... inhoud zal hetzelfde blijven, maar wel beetje jammerproberen is de eerste stap naar falen
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens, jammer dat ze onder een andere naam verder moeten![]()
Groot fan van User Wotte![]()
en geen Huntelaarquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk
Geen tadic in de selectie :/![]()
Beter zetten ze alsnog t fake geluid eronder idd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is nog raarder dan zonder publiek.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Kampioen, dat lijkt me wel duidelijk alCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Denk dat Antony ook al heel snel basis staat. Je verwacht een kansloze dribbel zoals elke braziliaan en dan geeft hij zo'n slim balletje.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:07 schreef franklop het volgende:
Kampioen, dat lijkt me wel duidelijk al![]()
Utrecht doet helemaal niks man . Wat als PSV zaterdag met 5-0 van Vitesse wint ? zijn zei dan dan opeens de favoriet ??
Oefenwedstrijden zeggen uiteindelijk helemaal niks![]()
Zei.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Utrecht doet helemaal niks man . Wat als PSV zaterdag met 5-0 van Vitesse wint ? zijn zei dan dan opeens de favoriet ??
Oefenwedstrijden zeggen uiteindelijk helemaal niks
Hahahahahaha wat ben je ook achterlijk hé.![]()
Jammer dat Lang zo’n kleuter is met zijn sneue gangstergedrag, hij laat namelijk wel zien te kunnen voetballen de afgelopen wedstrijden.![]()
Zou het uitmakenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer dat Lang zo’n kleuter is met zijn sneue gangstergedrag, hij laat namelijk wel zien te kunnen voetballen de afgelopen wedstrijden.![]()
Wat dat eerste deel betreft had hij beter in de kuip kunnen spelenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer dat Lang zo’n kleuter is met zijn sneue gangstergedrag, hij laat namelijk wel zien te kunnen voetballen de afgelopen wedstrijden.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zei.
Hahahahahaha wat ben je ook achterlijk hé.![]()
![]()
Ik vind het wel meevallen met hem eigenlijk. Hij kan best aardig voetballen maar zie nog weinig speciaals.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer dat Lang zo’n kleuter is met zijn sneue gangstergedrag, hij laat namelijk wel zien te kunnen voetballen de afgelopen wedstrijden.Oh.![]()
Aanvallend hebben we wel genoeg kwaliteit om kampioen te worden, maar in de omschakeling oogt het kwetsbaar.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vond hem vorig seizoen ook erg sterk, maar toen raakte die geblesseerd volgens mij?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met hem eigenlijk. Hij kan best aardig voetballen maar zie nog weinig speciaals.![]()
Je hebt zelfs nog Neres, Tadic en Kudus. Verdedigend mag er inderdaad nog wel wat bij. Hoop stiekem echt dat van der Beek nog een jaartje blijft.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Aanvallend hebben we wel genoeg kwaliteit om kampioen te worden, maar in de omschakeling oogt het kwetsbaar.![]()
Vind het er echt goed uit zien. Prima basistechniek, goed gevoel voor diepte en ook die korte steekpasses zijn leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met hem eigenlijk. Hij kan best aardig voetballen maar zie nog weinig speciaals.![]()
Opmerkingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dit een opmerking of een vraag?![]()
Ben wel benieuwd naar taylor zoquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schuurs en Blind is samen wel iets te traag qua centrum.
En verkoop Alvarez maar gewoon.![]()
Alvarez is de backup voor het centrale duo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schuurs en Blind is samen wel iets te traag qua centrum.
En verkoop Alvarez maar gewoon.
Ik denk wel echt dat Donny gaat blijven met oog op het EKOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Waar zijn Ekkelenkamp en Eiting eigenlijk
Eiting kwam vgm langs in een shot met zijn arm in het verbandquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Waar zijn Ekkelenkamp en Eiting eigenlijk![]()
Ajax ziet in Alvarez meer een middenvelder dan een verdediger.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alvarez is de backup voor het centrale duo.
Ik denk wel echt dat Donny gaat blijven met oog op het EK
Moet je dus nagaan hoe slecht hij het doet als verdediger op de training.Oh.![]()
Nog niet geweldig.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar taylor zoOh.![]()
Johquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Catering in de arena is erg traag.
Dit even ter info.![]()
Kan je zelf naar de bar?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Dit even ter info.![]()
De catering hier was vrij snel. Zo'n Brutus van Maximus smaakt prima met dit weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Dit even ter info.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Serieus? Vind hem echt sterk spelen. In de passing soms wat slordig maar erg wendbaar en een mooie drang naar voren.quote:![]()
‘Een mooie drang naar voren’quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Serieus? Vind hem echt sterk spelen. In de passing soms wat slordig maar erg wendbaar en een mooie drang naar voren.
Wat?![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door DeHovenier op 13-08-2020 20:31:34 ]Children of the night. What music they make.![]()
Die heeft tijdens de Corona-stop wel een paar gewichten mee naar huis genomen en is aan het oefenen geslagen zeg. Wat een beer is dat geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Traore vind ik nog niet heel bijzonderproberen is de eerste stap naar falen
Labyad als spits is wel een leuke extra optie
eens al vond ik Schuurs in de 1 tegen 1 duels niet verkeerdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je zou toch liever een snelle verdediger naast Blind zien.![]()
Schuurs is gewoon een prima verdediger, hij maakt alleen nog af en toe een foutje zoals vorig seizoen en ligt dan meteen onder een vergrootglas en had weinig krediet. De Ligt maakte die foutjes in het begin ook en dat moet je soms voor lief nemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al vond ik Schuurs in de 1 tegen 1 duels niet verkeerd
Jonge jongens maken af en toe een foutje en als ze dat gebruiken om zich door te ontwikkelen is dat alleen maar prima. Neemt niet weg dat er natuurlijk wel een grens aan zit als je elke week in de fout zou gaan, maar dat is bij Schuurs niet aan de orde.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het was al best een beer vóór Corona...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 06:04 schreef manny het volgende:
[..]
Die heeft tijdens de Corona-stop wel een paar gewichten mee naar huis genomen en is aan het oefenen geslagen zeg. Wat een beer is dat geworden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel benieuwd hoe ten Hag het gaat oplossen zodra Neres weer terug is. Lijkt erop dat Antony snel een basisklant gaat worden waardoor we eigenlijk een luxe positie hebben voorin.![]()
Jaartje ouder, Bogarde erbij als trainer en Blind die hem in de wedstrijd kan coachen. Denk wel dat ie het vertrouwen krijgt om het te laten zien dit jaar, ook met de foutjes die er onherroepelijk gaan komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schuurs is gewoon een prima verdediger, hij maakt alleen nog af en toe een foutje zoals vorig seizoen en ligt dan meteen onder een vergrootglas en had weinig krediet. De Ligt maakte die foutjes in het begin ook en dat moet je soms voor lief nemen.
Jonge jongens maken af en toe een foutje en als ze dat gebruiken om zich door te ontwikkelen is dat alleen maar prima. Neemt niet weg dat er natuurlijk wel een grens aan zit als je elke week in de fout zou gaan, maar dat is bij Schuurs niet aan de orde.proberen is de eerste stap naar falen
Er wordt op het middenveld niet zo goed druk gezet waardoor er wel grote gaten vallen en Utrecht er soms makkelijk doorheen kwam.
Nummer 6 hebben we... ach laat maar...![]()
Promesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef Simmertje het volgende:
Wel benieuwd hoe ten Hag het gaat oplossen zodra Neres weer terug is. Lijkt erop dat Antony snel een basisklant gaat worden waardoor we eigenlijk een luxe positie hebben voorin.
Neres - Tadic - Antony
Gaat het dan worden denk ik, of Tadic en Promes omgewisseld maar ik ben niet zo'n fan van Promes op 10. Van de Beek zal toch wel verkocht worden.Oh.![]()
Alvarez op 6 kan echt niet en ik hoop maar dat het niet te lang duurt voordat Ten Hag daar zelf achter komt.![]()
Het duurt anders al behoorlijk lang, want vorig jaar augustus kon je al zien dat hij niks van een middenvelder heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alvarez op 6 kan echt niet en ik hoop maar dat het niet te lang duurt voordat Ten Hag daar zelf achter komt.Oh.![]()
Donny gewoon proberen zijn contract met een jaar te laten verlengen en zelfde afspraken maken zoals bij Ziyech dat hij volgende zomer weg mag voor rond de 40 miljoen.
Ik vond trouwens Gravenberch erg sterk gister, oogt gretig en fit.
[ Bericht 41% gewijzigd door Simmertje op 14-08-2020 10:43:10 ]![]()
is met Schuurs de minste voetballer en op het middenveld kan dat nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alvarez op 6 kan echt niet en ik hoop maar dat het niet te lang duurt voordat Ten Hag daar zelf achter komt.![]()
Weer een speler die ten Hag nooit gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe Deense supertoppertoptalent Jeppe Kjaer is binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ten Hag gebruikt wel talenten als ze er klaar voor zijn hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een speler die ten Hag nooit gaat gebruiken.
En deze jongen zal toch nog een paar seizoenen nodig hebben eerst in de -18 en dan Jong Ajax, dan is Ten Hag waarschijnlijk toch al vertrokken.Oh.![]()
#denieuwelaudrupquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe Deense supertoppertoptalent Jeppe Kjaer is binnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vertonghen komt dus in ieder geval niet. Die is naar benficaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Voor 3 seizoenen toch? Die zien we niet meer terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef franklop het volgende:
Vertonghen komt dus in ieder geval niet. Die is naar benfica![]()
En dat is prima, Blind is beter als LCV en Vertonghen had toch geen zin om als back-up te fungeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef franklop het volgende:
Vertonghen komt dus in ieder geval niet. Die is naar benficaOh.![]()
Is ook niet erg. Maar kunnen de geruchten de koelkast in. Allicht dat hij na zijn carrière wel terugkomt op de toekomst ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima, Blind is beter als LCV en Vertonghen had toch geen zin om als back-up te fungeren.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
weet niet hoor of het zo prima is. je wil juist in die categorie spelers blijven binnenhalen met enige regelmaat, i.p.v straks in de CL spelen met te veel onervaren boys in de defensie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima, Blind is beter als LCV en Vertonghen had toch geen zin om als back-up te fungeren.proberen is de eerste stap naar falen
Nee je wil spelers in de categorie Tadic die 28/29 waren toen ze kwamen en dus nog wel wat jaren in de benen hebben, Vertonghen loopt toch al op zijn laatste benen. Daarnaast staat Blind nog achterin met genoeg ervaring dus kan je er prima een talent naast opstellen zodat we ook nog waarde blijven opbouwen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:44 schreef manny het volgende:
[..]
weet niet hoor of het zo prima is. je wil juist in die categorie spelers blijven binnenhalen met enige regelmaat, i.p.v straks in de CL spelen met te veel onervaren boys in de defensie.Oh.![]()
eens hoor, denk ook niet dat Vertonghen het nog had al had je dan Blind een linie naar voren kunnen schuiven want dat blijft nog steeds de achilleshiel van Ajaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je wil spelers in de categorie Tadic die 28/29 waren toen ze kwamen en dus nog wel wat jaren in de benen hebben, Vertonghen loopt toch al op zijn laatste benen. Daarnaast staat Blind nog achterin met genoeg ervaring dus kan je er prima een talent naast opstellen zodat we ook nog waarde blijven opbouwen.![]()
Heb dan liever dat ze een middenvelder van 22-26 jaar halen die er al direct kan staan en daarna eventueel nog een stap kan maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens hoor, denk ook niet dat Vertonghen het nog had al had je dan Blind een linie naar voren kunnen schuiven want dat blijft nog steeds de achilleshiel van AjaxOh.![]()
eens maar die hebben ze dus blijkbaar nog niet, naast Blind had ik ook liever een type Sanchez gehad ipv Schuurs, maar helaas werkt het niet altijd zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb dan liever dat ze een middenvelder van 22-26 jaar halen die er al direct kan staan en daarna eventueel nog een stap kan maken.![]()
Selectie Oostenrijk:
Onana
Stekelenburg
Kotarski
Scherpen
Dest
Mazraoui
Álvarez
Rensch
Schuurs
Magallan
J. Timber
Blind
Tagliafico
Martínez
Marin
Eiting
Vd Beek
Taylor
Labyad
Ekkelenkamp
Gravenberch
Ünüvar
Méndez
Kudus
Neres
Lang
Tadic
Huntelaar
Promes
Antony
Traoré
Brobbey![]()
graag city winnen zo. hebben we dat gehad.proberen is de eerste stap naar falen
Zou nog niet zo’n hele grote ramp zijn. Bayern maakt er anders toch Paturain van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:35 schreef manny het volgende:
graag city winnen zo. hebben we dat gehad.![]()
Wat een hoop middelmaat man man man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:13 schreef Azul het volgende:
Selectie Oostenrijk:
Onana
Stekelenburg
Kotarski
Scherpen
Dest
Mazraoui
Álvarez
Rensch
Schuurs
Magallan
J. Timber
Blind
Tagliafico
Martínez
Marin
Eiting
Vd Beek
Taylor
Labyad
Ekkelenkamp
Gravenberch
Ünüvar
Méndez
Kudus
Neres
Lang
Tadic
Huntelaar
Promes
Antony
Traoré
Brobbey
Opvallende afwezige is Johnson. Hopelijk betekent dit dat hij op het punt staat elders te tekenen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zul je zien dat Lyon de CL wint
Van de jonkies mis ik Hansenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een hoop middelmaat man man man.
Opvallende afwezige is Johnson. Hopelijk betekent dit dat hij op het punt staat elders te tekenen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nog even ja maar ben er niet bang voor. Zijn de minsten van de laatste 4 ondanks dat ze City uitschakelen,quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog even wachten op het CL-geld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vind ze beter dan Leipzig. Maar PSG en vooral Bayern schat ik ook hoger in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog even ja maar ben er niet bang voor. Zijn de minsten van de laatste 4 ondanks dat ze City uitschakelen,
Eindstation zal dus ook halve finale worden.![]()
Dan is dat maar zo idd. Die voorrondes moet je ook makkelijk kunnen winnen anders heb je niks te zoeken in de CLquote:![]()
Mwa. Ziet er tactisch best goed uit hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog even ja maar ben er niet bang voor. Zijn de minsten van de laatste 4 ondanks dat ze City uitschakelen,Groot fan van User Wotte![]()
Suarez geruchten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Heerlijk. Alleen al vanwege de blinde haat.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Labyad oogt fit, gretig en vrolijk. Gun het die jongen wel en wie weet hoe nuttig hij gaat zijn dit seizoen.![]()
Als Suarez weggaat bij Barca , zie ik hem eerder naar Inter Miami gaan.
Beter salaris
Altijd lekker weer in Florida
Grote latino gemeenschapIk ben inmiddels overleden![]()
Er zijn voldoende mogelijkheden voorin. Prioriteiten moeten elders liggen. Hart: ja. Hoofd: niet echt.quote:Die zal zeker zijn meerwaarde hebben als twaalfde man. Snap die afgunst op die jongen niet. Jammer dat hij vorig seizoen geblesseerd raakte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:55 schreef Simmertje het volgende:
Labyad oogt fit, gretig en vrolijk. Gun het die jongen wel en wie weet hoe nuttig hij gaat zijn dit seizoen.![]()
hij moet het echt zelf willen want van 15 miljoen naar max 5 gaan is een aardige stap terugquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Als Suarez weggaat bij Barca , zie ik hem eerder naar Inter Miami gaan.
Beter salaris
Altijd lekker weer in Florida
Grote latino gemeenschap![]()
Aan de andere kant zal hij dat bij elke nieuwe club wel moeten, want hij krijgt dan toch nergens meer een Barcelona-salaris. En als je twee jaar bij Ajax hebt gespeeld kan je daarna altijd weer even cashen ergens.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij moet het echt zelf willen want van 15 miljoen naar max 5 gaan is een aardige stap terug
Al denk ik niet dat hij echt komt.Oh.![]()
hangt denk ik ook wel van Messi af, die heeft bijna als secundaire arbeidsvoorwaarde dat z'n buurman gewoon blijft zolang hij dat wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal hij dat bij elke nieuwe club wel moeten, want hij krijgt dan toch nergens meer een Barcelona-salaris. En als je twee jaar bij Ajax hebt gespeeld kan je daarna altijd weer even cashen ergens.
Al denk ik niet dat hij echt komt.![]()
Messi zal zelf ook wel zien dat er een grote schoonmaak nodig is bij Barcelona wil hij daar ooit nog eens de CL mee winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt denk ik ook wel van Messi af, die heeft bijna als secundaire arbeidsvoorwaarde dat z'n buurman gewoon blijft zolang hij dat wil.Oh.![]()
uiteraard maar waarom dan met z'n maatje beginnen en ik denk ook niet dat Suarez specifiek het probleem is behalve het absurde salaris danquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi zal zelf ook wel zien dat er een grote schoonmaak nodig is bij Barcelona wil hij daar ooit nog eens de CL mee winnen.![]()
Nee het probleem zit veel dieper, maar Suarez is wel aan het aftakelen natuurlijk dus de kans is dan groter als ze zijn salaris spenderen aan een jongere speler.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar waarom dan met z'n maatje beginnen en ik denk ook niet dat Suarez specifiek het probleem is behalve het absurde salaris dan
Maar goed Suarez zal daar wel nog een jaar blijven, misschien dat hij volgend jaar transfervrij kan komen en de plek van Huntelaar kan innemen.Oh.![]()
Suarez.komt.niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het probleem zit veel dieper, maar Suarez is wel aan het aftakelen natuurlijk dus de kans is dan groter als ze zijn salaris spenderen aan een jongere speler.
Maar goed Suarez zal daar wel nog een jaar blijven, misschien dat hij volgend jaar transfervrij kan komen en de plek van Huntelaar kan innemen.![]()
Allemaal leuk en aardig hoor. Suarez hier, Suarez daar. Maar wanneer gaat de interesse uit naar een directe versterking voor de CVM-positie. Dat zal mij een stuk gelukkiger maken.![]()
helemaal eensquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:01 schreef Azul het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor. Suarez hier, Suarez daar. Maar wanneer gaat de interesse uit naar een directe versterking voor de CVM-positie. Dat zal mij een stuk gelukkiger maken.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:01 schreef Azul het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor. Suarez hier, Suarez daar. Maar wanneer gaat de interesse uit naar een directe versterking voor de CVM-positie. Dat zal mij een stuk gelukkiger maken.
Oh.![]()
Mocht het inderdaad allemaal waar zijn dan moet er toch echt iemand voorin eerst vertrekken. Meest logische zou dan toch Promes zijn.
Neres - Suarez - Antony
Tadic
Dromen mag![]()
![]()
Suarez is natuurlijk top, keerzijde is dat er dan jeugd in de weg wordt gezeten. Lievet focust Marc zich op een stabiele verdedigingquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:01 schreef Azul het volgende:
Suarez neukt wel de hele eredivisie in de kontquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Suarez is natuurlijk top, keerzijde is dat er dan jeugd in de weg wordt gezeten. Lievet focust Marc zich op een stabiele verdediging
Maar die kan elders toch wel meer pakken gok ikVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan kan je nooit meer een speler kopen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Suarez is natuurlijk top, keerzijde is dat er dan jeugd in de weg wordt gezeten. Lievet focust Marc zich op een stabiele verdediging
Welke jeugd wordt er in de weg gezeten voor de spitspositie dan? Brobbey? Moet eerst maar bijtekenen en dan een jaar in Jong Ajax vlammen. Traoré moet je ook niet volledig op gokken, en zal wel verhuurd worden als Suarez komt.Oh.![]()
Ja dat was hetzelfde met Tadic en Blind, daarom proberen ze in te spelen op het sentiment waarschijnlijk en beloftes voor na zijn actieve carrière.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Suarez neukt wel de hele eredivisie in de kont
Maar die kan elders toch wel meer pakken gok ikOh.![]()
Toch wel een ander niveautje dan Suarez die twee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was hetzelfde met Tadic en Blind, daarom proberen ze in te spelen op het sentiment waarschijnlijk en beloftes voor na zijn actieve carrière.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat vind ik altijd zo'n dooddoener, als ze goed genoeg zijn komen ze wel aan speeltijd toequote:Op maandag 17 augustus 2020 13:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Suarez is natuurlijk top, keerzijde is dat er dan jeugd in de weg wordt gezeten. Lievet focust Marc zich op een stabiele verdediging![]()
zeker, misschien kunnen ze wat met tekengeld doen, mooie stunt als het luktquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een ander niveautje dan Suarez die twee.![]()
Maar hij is ook wel weer een stuk ouder, en Ajax is weer een stuk rijker dan destijds en heeft Europees ook meer laten zien in de tussentijd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een ander niveautje dan Suarez die twee.Oh.![]()
''Overmars wil stunten met Luis Suarez''
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
Geen premiumaccount maar ook zonder voel ik me als kind in de snoepwinkel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Aardige spitsquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
Geen premiumaccount maar ook zonder voel ik me als kind in de snoepwinkel.
Welke eredivisie speler zal hij als eerste bijten mocht hij daadwerkelijk terugkomen?![]()
De vier miljoen salaris per jaar plus transfersom plus tekengeld kan je beter stoppen in een nummer 6...
Just my 2 cents.![]()
Senesi omdat het een Argentijn is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Aardige spits
Welke eredivisie speler zal hij als eerste bijten mocht hij daadwerkelijk terugkomen?RED ONS HENNIEGOD![]()
het kan en en, hij is niet echt nodig maar begrijp wel dat als er een kans dat ze die proberen te pakkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vier miljoen salaris per jaar plus transfersom plus tekengeld kan je beter stoppen in een nummer 6...
Just my 2 cents.![]()
Verkoop Magallan, Alvarez en Marin en voor dat geld haal je nog ergens een leuke 6 op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Just my 2 cents.
Dan winnen we de Sjempjuns Liek.Oh.![]()
Niemand de info uit dit artikel?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
Geen premiumaccount maar ook zonder voel ik me als kind in de snoepwinkel.Oh.![]()
Barca heeft nog een aardige lopen die ze verkeerd gebruikenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkoop Magallan, Alvarez en Marin en voor dat geld haal je nog ergens een leuke 6 op.
Dan winnen we de Sjempjuns Liek.![]()
Ajax heeft ook meer aan een aanspeelpunt in de spits dan een eindstation. Laat staan om daar nog weer even voor door het dak van het salarisplafond te gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Just my 2 cents.
Nou ja, als hij z'n buurman meeneemt is ie welkom.
En Hag zal in de oefenpotjes waarin de typische voorbereidingsvoetballers uit kunnen blinken wel weer allerlei andere opties voor op 6 en voor naast Blind hebben gezien.![]()
Als ie Frenkie meeneemt is ie inderdaad zeer welkom!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ajax heeft ook meer aan een aanspeelpunt in de spits dan een eindstation. Laat staan om daar nog weer even voor door het dak van het salarisplafond te gaan.
Nou ja, als hij z'n buurman meeneemt is ie welkom.
En Hag zal in de oefenpotjes waarin de typische voorbereidingsvoetballers uit kunnen blinken wel weer allerlei andere opties voor op 6 en voor naast Blind hebben gezien.![]()
En het was al vrij aardig bezet voorin
Promes/Lang - Suarez/Huntelaar - Neres/Antonyquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef TheVulture het volgende:
En het was al vrij aardig bezet voorin
Tadic/Labyad
Martinez/Kudus - Van de Beek/Gravenberch
aankoop/? - Blind/Timber - Schuurs/Alvarez - Dest/Mazraoui
Onana/Stekelenburg
Tagliafico gaat 100% weg en voor die positie moet dus een aankoop komen, Marin wordt hem ook niet meer dus die zal wel verkocht/verhuurd worden net als Eiting. Met de komst van Suarez zullen ze Traoré wel verhuren.Oh.![]()
Martinez toch linksback?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes/Lang - Suarez/Huntelaar - Neres/Antony
Tadic/Labyad
Onana/Stekelenburg
Tagliafico gaat 100% weg en voor die positie moet dus een aankoop komen, Marin wordt hem ook niet meer dus die zal wel verkocht/verhuurd worden net als Eiting. Met de komst van Suarez zullen ze Traoré wel verhuren.![]()
Ligt eraan of ze hem nog steeds op het middenveld willen zetten, en hij is vast ook de back-up van Daley. Maar als Tagliafico vertrekt moet er sowieso wel nog een linksback bij anders moet je je hele elftal weer door elkaar gooien bij een schorsing of blessure.quote:Oh.![]()
ik had toch wel die van AZ gehaaldquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze hem nog steeds op het middenveld willen zetten, en hij is vast ook de back-up van Daley. Maar als Tagliafico vertrekt moet er sowieso wel nog een linksback bij anders moet je je hele elftal weer door elkaar gooien bij een schorsing of blessure.![]()
Bijster weinig voor een premium artikel. Er staat dat Ajax wel interesse heeft als hij op de markt komt en dat er informele contacten zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand de info uit dit artikel?![]()
Die willen niet verkopen aan Ajax of alleen voor een asociaal bedrag, en daarbij kan hij ook nog steeds een one-season wonder zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had toch wel die van AZ gehaaldOh.![]()
Mike is niet meer wat hij geweest is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Azul het volgende:
[..]
Bijster weinig voor een premium artikel. Er staat dat Ajax wel interesse heeft als hij op de markt komt en dat er informele contacten zijn.Oh.![]()
hij schiet met hagelquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mike is niet meer wat hij geweest is.![]()
Traore verhuren zal dan wel moeten ja. Al ben ik stiekem ook wel nieuwsgierig geworden of Labyad structureel een goede spits kan zijn... Hij beviel me vandeweek prima in die rolquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes/Lang - Suarez/Huntelaar - Neres/Antony
Tadic/Labyad
Onana/Stekelenburg
Tagliafico gaat 100% weg en voor die positie moet dus een aankoop komen, Marin wordt hem ook niet meer dus die zal wel verkocht/verhuurd worden net als Eiting. Met de komst van Suarez zullen ze Traoré wel verhuren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
lekker hoor dit soort luxe problemenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Huntelaar en Suarez in de spits
Tadic Promes en Neres daarachter![]()
De nieuwe Eto,oquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:34 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Waarom zou Suarez voor ajax willen voetballen3x minder verdienen en je speelt in de eredivisie.
![]()
Lekker nog een paar jaar voetballen bij een club waar je het enorm naar je zin had, in een competitie waar je er makkelijk 30 inlegt, maar ook CL mee mag spelen als uitdaging. Financieel ga je naar beneden, maar alsnog met tekengeld financieel niet kan klagen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Eto,o
Waarom zou Suarez voor ajax willen voetballen3x minder verdienen en je speelt in de eredivisie.
![]()
Als Pelgod al een miljoentje of 15 netto kan opstrijken elders moet Suarez dat toch ook wel lukkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker nog een paar jaar voetballen bij een club waar je het enorm naar je zin had, in een competitie waar je er makkelijk 30 inlegt, maar ook CL mee mag spelen als uitdaging. Financieel ga je naar beneden, maar alsnog met tekengeld financieel niet kan klagen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja als geld zijn grootste motivatie is, kan hij dat ook makkelijk. Zal barca ook liever hebben dat hij ergens in China gaat voetballen, want die zullen ook hun hand niet omdraaien voor 30 miljoen om hem af te kopenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Pelgod al een miljoentje of 15 netto kan opstrijken elders moet Suarez dat toch ook wel lukken![]()
Komt die Youth League morgen om 15:00u op het Ajax Youtube-kanaal?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Is dat nog steeds zo daar? Dacht dat die Chineesjes ondertussen wel weer gematigd waren met hun uitgaves.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja als geld zijn grootste motivatie is, kan hij dat ook makkelijk. Zal barca ook liever hebben dat hij ergens in China gaat voetballen, want die zullen ook hun hand niet omdraaien voor 30 miljoen om hem af te kopenOh.![]()
Magazjan loopt er lekker verloren bij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel leuk dat die filmpjes zo zonder 36 edits er doorheen. Lekkere volley van Lang.Oh.![]()
Deze filmpjes zijn top.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel leuk dat die filmpjes zo zonder 36 edits er doorheen. Lekkere volley van Lang.
En ik was bang dat die 'presentator' er de godganse filmpjes doorheen zou gaan schreeuwen met quasi-populaire kreten, maar dat valt enorm mee. Komt ook sympathiek over.![]()
Gozertje heeft goede tv-stem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Deze filmpjes zijn top.
En ik was bang dat die 'presentator' er de godganse filmpjes doorheen zou gaan schreeuwen met quasi-populaire kreten, maar dat valt enorm mee. Komt ook sympathiek over.![]()
Nee, wel via Uefa te zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:48 schreef mabo11 het volgende:
Komt die Youth League morgen om 15:00u op het Ajax Youtube-kanaal?
https://www.uefa.tv/match/live/150255/2030134![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, wel via Uefa te zien.
https://www.uefa.tv/match/live/150255/2030134
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Benieuwd wat Koeman teweeg gaat brengen qua transfers met betrekking op onze spelers. Eventuele deal voor Donny en Suarez zie ik eigenlijk wel zitten, Suarez + 30 miljoen voor Donny.
![]()
ja aan zoiets zat ik te denken idd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:10 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd wat Koeman teweeg gaat brengen qua transfers met betrekking op onze spelers. Eventuele deal voor Donny en Suarez zie ik eigenlijk wel zitten, Suarez + 30 miljoen voor Donny.
ruilen met donny kan je suarez nog flink wat tekengeld bieden zodat het salaris compenseerd.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
hij zou toch niet de domme fout maken om Nederlanders mee te nemen, als hij dat dan toch doet begin dan bij VVDquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:10 schreef Simmertje het volgende:
![]()
Donny was bij Koeman in Oranje al geen zekerheidje, dus ik denk niet dat ie bovenaan het lijstje staat bij BarcaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wijnaldum hoorde ik al een aantal maal genoemd worden en VVD wil hij vast ook wel hebben, maar de vraag is of die zo maar naar Barcelona wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zou toch niet de domme fout maken om Nederlanders mee te nemen, als hij dat dan toch doet begin dan bij VVDVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
uiteraard maar als hij echt wat wil met Barca zal hij toch achterin moeten beginnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wijnaldum hoorde ik al een aantal maal genoemd worden en VVD wil hij vast ook wel hebben, maar de vraag is of die zo maar naar Barcelona wil.![]()
VvD is toch niet haalbaar lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar als hij echt wat wil met Barca zal hij toch achterin moeten beginnen![]()
dat is een ander verhaal maar wel de enige Nederlander die wat toe zou voegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VvD is toch niet haalbaar lijkt me.![]()
Hij kan ook nog voor de beste verdediger van Italie gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal maar wel de enige Nederlander die wat toe zou voegenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
die is te langzaam, dat is in Italie zeker bij Inter geen probleem maar bij Barca wel. hij stelt niet voor niets de Ligt en VVD op bij NL elftalquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan ook nog voor de beste verdediger van Italie gaan.![]()
Na de vrij voegt niets toe. Vvd is wel een mannetje en dat heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan ook nog voor de beste verdediger van Italie gaan."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Yups. Maar ze wilden voor n dubbeltje op de 1e rang zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Barca had gewoon vol voor de Ligt moeten gaan vorig jaar, grootste fout die ze gemaakt hebben."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Gelukkig is De Ligt dat lot bespaard gebleven .quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Barca had gewoon vol voor de Ligt moeten gaan vorig jaar, grootste fout die ze gemaakt hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben wel meer fouten gemaakt qua aankopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Barca had gewoon vol voor de Ligt moeten gaan vorig jaar, grootste fout die ze gemaakt hebben.![]()
Abidal ook ontslagen bij Barca. Die komen nu voor 100% bij Overmars uit.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Pique was bang dat hij dan op de bank bij Shakira zou moeten gaan zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Barca had gewoon vol voor de Ligt moeten gaan vorig jaar, grootste fout die ze gemaakt hebben.![]()
Wat een straf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pique was bang dat hij dan op de bank bij Shakira zou moeten gaan zitten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ajax 3-1 gewonnen in Youth league"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dat geloof ik dan weer niet, daar zullen ze wel een Spanjaard voor kiezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:21 schreef dezomervoorbij het volgende:
Abidal ook ontslagen bij Barca. Die komen nu voor 100% bij Overmars uit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
of Jordi Cruijffquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet, daar zullen ze wel een Spanjaard voor kiezen![]()
Bij vlagen toch een goede wedstrijd. 3 mooie goals.quote:
Dit team had natuurlijk veel sterker kunnen zijn, maar er lopen toch nog een paar talentvolle spelers rond.
Ben benieuwd waar deze ploeg staat, tegen waarschijnlijk Benfica. Want die zijn wel afgereisd met hun beste talenten.![]()
Waar aanschouw je dit live?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Stelling: Wolfsberger AC is niet zo goed.![]()
Wel boven het altijd lastige Lask Linz geëindigd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Stelling: Wolfsberger AC is niet zo goed.![]()
Ajax heeft wel eens sterkere tegenstanders gehad, durf ik wel te stellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:03 schreef T3hTommay het volgende:
Stelling: Wolfsberger AC is niet zo goed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meen je? Dacht dat dit een derde klasser was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel boven het altijd lastige Lask Linz geëindigd.![]()
Zelden een trainingsveld met tribune gezienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ze spelen op een trainingsveld of zo? Dit is niet om aan te zien qua camerapunt e.d.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vrij vaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelden een trainingsveld met tribune gezien![]()
Ik hoop maar dat iedereen zonder blessures van dit veld af weet te komenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij elke amateurclub toch wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelden een trainingsveld met tribune gezienOh.![]()
Flashbacks naar de tijden toen David Endt een zandveld had geregeld in Brazilië.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat iedereen zonder blessures van dit veld af weet te komen
Werd vrij kort daarna ontslagen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: