Groot, sterk...quote:
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.
Hij is erg statisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Groot, sterk...
... that's it. Mist handelingsnelheid en finesse. Hij zal nooit de eerste spits van Ajax 1 worden.
Als je al tegen Utrecht iedere keer een stapje te laat komt, dan heb je Europees helemaal niks te zoeken.quote:
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:55 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Vind jou wel echt het type die dat shirt - die van ¤17,50 - aandoet naar een bruiloft ofzo
Heeeeeurlukquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.
cute samen boysquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.
Ja gek he als PSV er geen reet van kanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het al gezien.
We feliciteren Ajax met het kampioenschap.
@:mexicanobakker
@pferdfahrer nu kun jij mee praten Bennoquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel als je kleine kinderen geil vindt.
OK JOSquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:pferdfahrer nu kun jij mee praten Benno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |