Groot, sterk...quote:
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.
Hij is erg statisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Groot, sterk...
... that's it. Mist handelingsnelheid en finesse. Hij zal nooit de eerste spits van Ajax 1 worden.
Als je al tegen Utrecht iedere keer een stapje te laat komt, dan heb je Europees helemaal niks te zoeken.quote:
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:55 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Vind jou wel echt het type die dat shirt - die van ¤17,50 - aandoet naar een bruiloft ofzo
Heeeeeurlukquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is meer geschikt om in een Blacked.com productie te spelen dan in Ajax.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.
cute samen boysquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou dan weer een type die nooit door iemand op de bruiloft wordt uitgenodigd.
Ja gek he als PSV er geen reet van kanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het al gezien.
We feliciteren Ajax met het kampioenschap.
@:mexicanobakker
@pferdfahrer nu kun jij mee praten Bennoquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel als je kleine kinderen geil vindt.
OK JOSquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:pferdfahrer nu kun jij mee praten Benno
Nee klopt. Mij boeit het zelfs niet echt. Hoopte die nieuwe spits te zien, maar die speelt niet.quote:
Waarom hep Adrie krukken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee klopt. Mij boeit het zelfs niet echt. Hoopte die nieuwe spits te zien, maar die speelt niet.
Hopelijk herstelt hij snel. Ik heb altijd wel een zwak voor Adrie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had iets aan z'n enkel waarvoor hij geopereerd moest worden.
Lekker dan, omdat die Feyenoorders weigeren te testen eerst en daarna gewoon gaan voetballen zijn we straks allemaal de lul.. En bedankt hé!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:
Ook twee besmettingen bij Sparta, oefenduel bij Lens gaat niet door
https://www.ad.nl/nederla(...)-niet-door~a0668af5/
Nou nog even en eredivisie kan afgezegd worden. Deze hebben t bij Feyenoord opgelopen misschien?!
Tijd voor bubbles...
Ze zijn voor de wedstrijd getest, Hans.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker dan, omdat die Feyenoorders weigeren te testen eerst en daarna gewoon gaan voetballen zijn we straks allemaal de lul.. En bedankt hé!!
The Lordquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
NelomGOD uiteraard in de basis.
@:caland
@:scrummie2.1
@:onlogisch
@:elan
@:zipportal
@:fetx
Niet gaan huilen als PSV morgen verliest he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:10 schreef PSVCL het volgende:
Morgen eindelijk het grote PSV![]()
Vitesse gaat eraan
Gaat niet gebeuren ,dan kom ik nooit meer onlinequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als PSV morgen verliest he?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ,dan kom ik nooit meer online
Ik vind jou niet het type dat zich daar aan houdt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oh leuk, toch nog een happer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze zijn voor de wedstrijd getest, Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |