abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194490942
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:58:24 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194490976
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik vraag je naar je mening. Lijkt me duidelijk zat.
Ja dat zie ik, en ik wil graag weten waarom mijn mening hierin zo belangrijk is in jouw ogen.
Huilen dan.
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:58:42 #228
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_194490979
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden werd een rovende Marokkaan doodgeschoten door een juwelier. Vervolgens moest de juwelier onderduiken voor datzelfde tuig omdat hij zijn zaak en vrouw wilde beschermen.
Eh, ok. En waarom quote je mij?
pi_194491006
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat geloof zo'n issue is en dat er sprake zou zijn van een strijd/oorlog tegen ongelovigen? Verder is intelligentie onder Marokkanen 't zelfde verdeeld als onder andere bevolkingsgroepen: een normale verdeling. Ik heb nog geen aanwijzingen gezien die ergens anders op lijken te wijzen.
Nee hoor, ten eerste heb je veel inteelt wat zomaar 5 tot 10 punten kan schelen. Daarnaast is IQ maar beperkt aangeboren en ontwikkelt het zich optimaal of helemaal niet optimaal. Daar komt cultuur, ouders, islam en jeugdcultuur om de hoek kijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:02:16 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_194491030
En weer geen enkele reactie van de linkse boys J & R. Walgelijke ventjes.
Dat zulke lieden zichzelf s'ochtends nog in de spiegel durven te bekijken. :r

Ik ga zondag ook. Voor het eerst in mijn leven.
pi_194491048
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:47 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Het is kwalijk omdat zwarten alleen maar zwarte leed zien. Daarnaast was dat duizenden kilometers verder op. Dat van Bas was hier in Nederland. Bas had itt Floyd geen strafblad en deed ook niks strafbaars. Bas verdedigde de bezittingen van een kameraad.

Daarnaast zijn er enorme problemen omtrent het gedrag van Noord- Afrikanen in Europa. De Franse buschauffeur werd ook vermoord door Magrebi. Het meisje dat haar hondje uitliet in Lyon werd(en) ook vermoord door Magrebi. Adama Toure werd gedood door een blanke ivm criminele activiteiten. Heel zwart Frankrijk de straat op.

Het is een hypocriete bende.
Je kan blijven wegstrepen als dat je gelukkiger maakt. Niks mis met erkennen dat zowel de dood van Bas, als die van Floyd, als die van alle andere gedode mensen zinloos was.

Waarom het relevant is of iemand een strafblad heeft ontgaat me ook...is het dan prima als iemand wordt gedood bij een aanhouding? Vreemde manier van wegkijken is het.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_194491056
Ah, lees nu net dat het nog erger is, die gastjes die wilden stelen hebben kennelijk hulp gezocht van een oudere gast die vervolgens het slachtoffer koelbloedig heeft neergeschoten, goede kans op levenslang word dat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:06:15 #233
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_194491083
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:
Het slachtoffer zou uit Badhoevedorp komen. De schietpartij vond omstreeks 16.25 uur plaats bij de zwemsteiger aan de Nieuwe Meer in park de Oeverlanden. Volgens getuigen werd de twintiger door vijf kogels geraakt. Omstanders begonnen hem meteen te reanimeren. Daarna werd hij zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij korte tijd later overleed.
Wat valt er te reanimeren aan iemand die doorboorde longen en 5 kogels in het lichaam heeft?
pi_194491112
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden werd een rovende Marokkaan doodgeschoten door een juwelier. Vervolgens moest de juwelier onderduiken voor datzelfde tuig omdat hij zijn zaak en vrouw wilde beschermen.
was in 2018 in België. de rovende Marokkaan moest al een week later voor de rechter verschijnen wegens drugshandel, dat ging dus niet meer door. de tweede dader die ontkomen was is vorige jaar alsnog gepakt voor de overval op de juwelier. hoe deze meneer gepakt is? Hij pleegde nieuwe delicten en kwam zo in de cel terecht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194491155
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat geloof zo'n issue is en dat er sprake zou zijn van een strijd/oorlog tegen ongelovigen? Verder is intelligentie onder Marokkanen 't zelfde verdeeld als onder andere bevolkingsgroepen: een normale verdeling. Ik heb nog geen aanwijzingen gezien die ergens anders op lijken te wijzen.
Het verschil in begrippen/zienswijzes zoals eer, moraal en de rechtvaardiging van geweld zorgt voor een splitsing, een "wij versus hun" gevoel. Tel daarbij de trots van het dragen van een gedeelde roots (Arabisch/ Afrikaans = meestal islamitisch) die ook afwijkt van dat wat hier als normaal word gezien en de tweedeling gaat verder. Hetgeen de weerzin tegen mensen die geen deel uitmaken van deze "roots-delers" laat versterken, wat vaker en heftiger tot uiting komt.

Steeds meer mensen hier worden daardoor meer en meer negatief over deze "roots-delers", en de sneeuwval rolt verder naar beneden. Dat steeds meer mensen zich negatief uitlaten over de gevolgen van het voort laten woekeren van de islam hier, voedt dan ook weer het "wij versus hun" sentiment, wat alsmaar meer haat aanwakkert. Waardoor de groep....

Nou ja.... enz enz enz.

De belangrijkste kernwaarden van de verschillende culturen clashen gewoon kansloos, en zijn onoplosbaar. Het is echt een neerwaartse spiraal die alsmaar meer en meer zal polariseren.

Het is heel vervelend voor de "roots-delers" die het hier juist heel fijn vinden, want zij vinden natuurlijk ook hinder hiervan, doordat ze op de grote stinkende hoop gegooid worden. Al lees ik ook reacties van zulke mensen die de probleem gevende "roots-delers" juist daarom hard veroordelen. Ik zou die reacties vaker willen zien, dat zou de multi culti met deze "roots-delers" eens een beetje hoop kunnen geven, maar dat zie ik somber in.
pi_194491171
quote:
5s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat valt er te reanimeren aan iemand die doorboorde longen en 5 kogels in het lichaam heeft?
Niet, maar het is aan de buitenkant lang niet altijd te zien hoe ernstig iemand gewond is, daarnaast geld voor reanimeren dat het eigenlijk nooit kwaad kan, sterker nog zelfs iemand die maar wat aankloot en eigenlijk niet opgeleid is, verhoogt al een heel stuk iemands kansen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:13:17 #237
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194491178
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:51 schreef Homey het volgende:
In veel Marokkaanse kringen, altijd jonge gasten, heerst een 'gangster islam' mentaliteit. Opereren in groepen, zeer vijandig tegen het Westen en mentaal altijd in staat van oorlog. Zij beleven het leven als een zwart/wit film waarin zij strijden tegen de 'kaffirs' in 'vijandig gebied'. Hun IS versie van het geloof praat geweld tegen ongelovigen goed, en wakkert dat ook aan. Een zeer laag IQ speelt hierbij altijd een rol.

Dus als een blanke ongelovige iets tegen hen zegt, strekken ze meteen ten strijde. Het is een pavlov reactie, zo worden ze opgevoed. Alles is dan geoorloofd. Voorbeelden te over. Bas wordt gruwelijk vermoord, maar er zijn zat gevallen waarbij het slachtoffer, wat altijd weerloze individuele blanke mensen zijn, 'alleen maar' in elkaar wordt geramd.

De slappe politie in Nederland heeft daar geen goed antwoord op, want het geweld is zo grof en wijdverspreid. Dat kennen ze niet van vroeger. Je kunt geen zinnig gesprek voeren met die Marokkaanse gasten, want zeer laag IQ en veel te opgefokt. Nederland heeft met de massa immigratie, tegelijkertijd het geweldscultuur uit die landen gehaald.
Ik weet het niet. Volgens mij is er juist weinig overlap tussen die twee groepen. Je hebt idd extremisten die het westen haten en alles, maar die staan volgens mij de roepen op dit soort pleinen:

https://www.parool.nl/ams(...)tpredikers~bc214ced/

En je hebt gangstertjes die dan wel moslim zijn (logisch, want je wordt als moslim geboren in de meeste moslim landen,) maar gewoon gangster willen zijn. Ik las al eens dat veel van die gangster gastjes niet eens naar de moskee gaan.

In Amsterdam worden namelijk ook regelmatig bel winkels door dit gasten overvallen, terwijl die eigenaren vaak ook afkomstig zijn uit het MO of Afrika.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194491188
quote:

[..]

Dit dus, ik denk zelfs dat de moslims het probleem niet zijn, en denk niet dat die etters over het algemeen moslim zijn omdat ze aan ramadan doen, het is ook niet zo dat alleen katholieken carnaval vieren.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:14:38 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194491191
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je kan blijven wegstrepen als dat je gelukkiger maakt. Niks mis met erkennen dat zowel de dood van Bas, als die van Floyd, als die van alle andere gedode mensen zinloos was.

Waarom het relevant is of iemand een strafblad heeft ontgaat me ook...is het dan prima als iemand wordt gedood bij een aanhouding? Vreemde manier van wegkijken is het.
Wegstrepen? Ik toon de hypocrisie aan. Witte levens tellen niet. Hier zal je Esajas, Simmons, Frenna, Akwasi, Tan, Benali, Verbaan, Tanja Jess, Jesse Klaver en al die andere kneuzen niet over horen op zien.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:20:39 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_194491275

Ja daahaag! Ik pak hooguit m'n telefoon om vanaf een veilig afstandje de daders te filmen en het daarna op Dumpert/GeenStijl te gooien.

En daarna nog een bericht naar de politie via https://www.politie.nl/contact...
Die dan minimaal 3~6 maanden wachten voordat ze bij Opsporing Verzocht aan de kijkers vragen of zij zich nog iets herinneren van die dag :')
pi_194491369
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dat zie ik, en ik wil graag weten waarom mijn mening hierin zo belangrijk is in jouw ogen.
Belangrijk? Dat is helemaal niet belangrijk. Ik vraag je er alleen maar naar.

Doe toch niet zo moeilijk _O-
pi_194491439
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:14 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Wegstrepen? Ik toon de hypocrisie aan. Witte levens tellen niet. Hier zal je Esajas, Simmons, Frenna, Akwasi, Tan, Benali, Verbaan, Tanja Jess, Jesse Klaver en al die andere kneuzen niet over horen op zien.
Fantastisch aangetoond, wist niet dat al die mensen relevant waren. Je maakt ze veel te belangrijk. Maarja, ophef ophef ophef.

Overigens was er ook nauwelijks ophef bij Thijs H. Doodde op zn gemakkie 3 mensen, compleet zinloze daad. Toen telden de levens ook niet kennelijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_194491568
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Rot toch op man, men dient gewoon de dader kei en keihard aan te pakken. Levenslang en liefst in een klein hok zonder tv, privilleges etc.

Dat er zulke schoften onze maatschappij verzieken wil niet zeggen dat we zelf dan ook opeens terug moeten naar de middeleeuwen en ANDEREN puur op basis van (bloed)verwantschap verantwoordelijk gaan houden voor de daden van een crimimeel.

En wellicht dat er op scholen (zeker in risicogebieden) ook aandacht uit kan gaan naar hoe een hele familie op deze manier volledig kapot gemaakt wordt. Erger leed dan dit (je kind in de bloei van zn leven verliezen) bestaat bijna niet ;( :(
Rot lekker zelf op.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_194491569
FvD en zo doen ook aan identiteitspolitiek maar omgekeerd van GL en DENK. Weinig serieus te nemen.

Wel opvallend is de stilte van Halsema en de landelijke media. Je zou meer ophef verwachten, dat er wel zou zijn als het slachtoffer zwart zou zijn en de dader blank.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:46:08 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194491617
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, ten eerste heb je veel inteelt wat zomaar 5 tot 10 punten kan schelen. Daarnaast is IQ maar beperkt aangeboren en ontwikkelt het zich optimaal of helemaal niet optimaal. Daar komt cultuur, ouders, islam en jeugdcultuur om de hoek kijken.
plus dat de immigranten puur voor ongeschoolde arbeid hierheen kwamen dus dat waren geen (hoog) opgeleide mensen
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:55:45 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194491741
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Belangrijk? Dat is helemaal niet belangrijk. Ik vraag je er alleen maar naar.

Doe toch niet zo moeilijk _O-
Ik denk niet dat onze meningen heel erg verschillen, maar goed.

Verschrikkelijk. Iemand doden is in bijna geen enkel geval goed te praten (verdediging van jezelf of anderen in noodsituaties), laat staan wanneer het slachtoffer jou aanspreekt omdat je niet met je klauwen van andermans spullen kan afblijven (tenminste, daar lijkt het nu op). Ik hoop dat ze dat stuk tuig en z'n eventuele maatjes snel te pakken krijgen.

Ik was er zaterdag ook (aan de andere kant van de plas weliswaar).. treurig dat zo'n mooie dag zo moest eindigen voor Bas. Mensen komen te weinig voor elkaar op, en dan is het extra triest dat iemand die dat wel doet het zo moet bekopen. Het doet me een beetje denken aan de dood van Joes Kloppenburg.
Huilen dan.
pi_194491815
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat de immigranten puur voor ongeschoolde arbeid hierheen kwamen dus dat waren geen (hoog) opgeleide mensen
Het uiteraard rechtse kabinet dat besloot ze te gaan halen had ze ook liever analfabeet om de kans te verkleinen dat ze zich gingen organiseren voor betere arbeidsomstandigheden of zo. Maar goed, het IQ stijgt per generatie, alleen niet hard genoeg.

Ik denk dat we weleens vergeten dat de Westerse cultuur en opvoeding een goede voorbereiding is op succes in de Westerse samenlevingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194491839
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Of het is gewoon een nepper uit China.
Tuurlijk is het geen nepper die lui kunnen niets waar deze maatschappij wat aan heeft maar ze zien op 50 meter afstand of een Rolex echf of nep is. Wat dat betreft zijn ze vergelijkbaar met explosievenhonden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194491864
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:31 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Fantastisch aangetoond, wist niet dat al die mensen relevant waren. Je maakt ze veel te belangrijk. Maarja, ophef ophef ophef.

Overigens was er ook nauwelijks ophef bij Thijs H. Doodde op zn gemakkie 3 mensen, compleet zinloze daad. Toen telden de levens ook niet kennelijk.
In relatieve aantallen was Thijs H een incident. Dit in tegenstelling tot het geweld afkomstig van de groep waar deze moordenaar deel van uit maakt. We spreken hier in Nederland niet voor niets over de "Mocromaffia".

Mensen hebben er genoeg van.

Niettemin, Thijs H en deze moccromobboy mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen.
pi_194491910
quote:
4s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

In relatieve aantallen was Thijs H een incident. Dit in tegenstelling tot het geweld afkomstig van de groep waar deze moordenaar deel van uit maakt.
:D wat een onzin.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')