Ja dat zie ik, en ik wil graag weten waarom mijn mening hierin zo belangrijk is in jouw ogen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vraag je naar je mening. Lijkt me duidelijk zat.
Eh, ok. En waarom quote je mij?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden werd een rovende Marokkaan doodgeschoten door een juwelier. Vervolgens moest de juwelier onderduiken voor datzelfde tuig omdat hij zijn zaak en vrouw wilde beschermen.
Nee hoor, ten eerste heb je veel inteelt wat zomaar 5 tot 10 punten kan schelen. Daarnaast is IQ maar beperkt aangeboren en ontwikkelt het zich optimaal of helemaal niet optimaal. Daar komt cultuur, ouders, islam en jeugdcultuur om de hoek kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat geloof zo'n issue is en dat er sprake zou zijn van een strijd/oorlog tegen ongelovigen? Verder is intelligentie onder Marokkanen 't zelfde verdeeld als onder andere bevolkingsgroepen: een normale verdeling. Ik heb nog geen aanwijzingen gezien die ergens anders op lijken te wijzen.
Je kan blijven wegstrepen als dat je gelukkiger maakt. Niks mis met erkennen dat zowel de dood van Bas, als die van Floyd, als die van alle andere gedode mensen zinloos was.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:47 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Het is kwalijk omdat zwarten alleen maar zwarte leed zien. Daarnaast was dat duizenden kilometers verder op. Dat van Bas was hier in Nederland. Bas had itt Floyd geen strafblad en deed ook niks strafbaars. Bas verdedigde de bezittingen van een kameraad.
Daarnaast zijn er enorme problemen omtrent het gedrag van Noord- Afrikanen in Europa. De Franse buschauffeur werd ook vermoord door Magrebi. Het meisje dat haar hondje uitliet in Lyon werd(en) ook vermoord door Magrebi. Adama Toure werd gedood door een blanke ivm criminele activiteiten. Heel zwart Frankrijk de straat op.
Het is een hypocriete bende.
Wat valt er te reanimeren aan iemand die doorboorde longen en 5 kogels in het lichaam heeft?quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:31 schreef michiel_merk het volgende:
Het slachtoffer zou uit Badhoevedorp komen. De schietpartij vond omstreeks 16.25 uur plaats bij de zwemsteiger aan de Nieuwe Meer in park de Oeverlanden. Volgens getuigen werd de twintiger door vijf kogels geraakt. Omstanders begonnen hem meteen te reanimeren. Daarna werd hij zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij korte tijd later overleed.
was in 2018 in België. de rovende Marokkaan moest al een week later voor de rechter verschijnen wegens drugshandel, dat ging dus niet meer door. de tweede dader die ontkomen was is vorige jaar alsnog gepakt voor de overval op de juwelier. hoe deze meneer gepakt is? Hij pleegde nieuwe delicten en kwam zo in de cel terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden werd een rovende Marokkaan doodgeschoten door een juwelier. Vervolgens moest de juwelier onderduiken voor datzelfde tuig omdat hij zijn zaak en vrouw wilde beschermen.
Het verschil in begrippen/zienswijzes zoals eer, moraal en de rechtvaardiging van geweld zorgt voor een splitsing, een "wij versus hun" gevoel. Tel daarbij de trots van het dragen van een gedeelde roots (Arabisch/ Afrikaans = meestal islamitisch) die ook afwijkt van dat wat hier als normaal word gezien en de tweedeling gaat verder. Hetgeen de weerzin tegen mensen die geen deel uitmaken van deze "roots-delers" laat versterken, wat vaker en heftiger tot uiting komt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat geloof zo'n issue is en dat er sprake zou zijn van een strijd/oorlog tegen ongelovigen? Verder is intelligentie onder Marokkanen 't zelfde verdeeld als onder andere bevolkingsgroepen: een normale verdeling. Ik heb nog geen aanwijzingen gezien die ergens anders op lijken te wijzen.
Niet, maar het is aan de buitenkant lang niet altijd te zien hoe ernstig iemand gewond is, daarnaast geld voor reanimeren dat het eigenlijk nooit kwaad kan, sterker nog zelfs iemand die maar wat aankloot en eigenlijk niet opgeleid is, verhoogt al een heel stuk iemands kansen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat valt er te reanimeren aan iemand die doorboorde longen en 5 kogels in het lichaam heeft?
Ik weet het niet. Volgens mij is er juist weinig overlap tussen die twee groepen. Je hebt idd extremisten die het westen haten en alles, maar die staan volgens mij de roepen op dit soort pleinen:quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:51 schreef Homey het volgende:
In veel Marokkaanse kringen, altijd jonge gasten, heerst een 'gangster islam' mentaliteit. Opereren in groepen, zeer vijandig tegen het Westen en mentaal altijd in staat van oorlog. Zij beleven het leven als een zwart/wit film waarin zij strijden tegen de 'kaffirs' in 'vijandig gebied'. Hun IS versie van het geloof praat geweld tegen ongelovigen goed, en wakkert dat ook aan. Een zeer laag IQ speelt hierbij altijd een rol.
Dus als een blanke ongelovige iets tegen hen zegt, strekken ze meteen ten strijde. Het is een pavlov reactie, zo worden ze opgevoed. Alles is dan geoorloofd. Voorbeelden te over. Bas wordt gruwelijk vermoord, maar er zijn zat gevallen waarbij het slachtoffer, wat altijd weerloze individuele blanke mensen zijn, 'alleen maar' in elkaar wordt geramd.
De slappe politie in Nederland heeft daar geen goed antwoord op, want het geweld is zo grof en wijdverspreid. Dat kennen ze niet van vroeger. Je kunt geen zinnig gesprek voeren met die Marokkaanse gasten, want zeer laag IQ en veel te opgefokt. Nederland heeft met de massa immigratie, tegelijkertijd het geweldscultuur uit die landen gehaald.
Dit dus, ik denk zelfs dat de moslims het probleem niet zijn, en denk niet dat die etters over het algemeen moslim zijn omdat ze aan ramadan doen, het is ook niet zo dat alleen katholieken carnaval vieren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wegstrepen? Ik toon de hypocrisie aan. Witte levens tellen niet. Hier zal je Esajas, Simmons, Frenna, Akwasi, Tan, Benali, Verbaan, Tanja Jess, Jesse Klaver en al die andere kneuzen niet over horen op zien.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je kan blijven wegstrepen als dat je gelukkiger maakt. Niks mis met erkennen dat zowel de dood van Bas, als die van Floyd, als die van alle andere gedode mensen zinloos was.
Waarom het relevant is of iemand een strafblad heeft ontgaat me ook...is het dan prima als iemand wordt gedood bij een aanhouding? Vreemde manier van wegkijken is het.
Belangrijk? Dat is helemaal niet belangrijk. Ik vraag je er alleen maar naar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, en ik wil graag weten waarom mijn mening hierin zo belangrijk is in jouw ogen.
Fantastisch aangetoond, wist niet dat al die mensen relevant waren. Je maakt ze veel te belangrijk. Maarja, ophef ophef ophef.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:14 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wegstrepen? Ik toon de hypocrisie aan. Witte levens tellen niet. Hier zal je Esajas, Simmons, Frenna, Akwasi, Tan, Benali, Verbaan, Tanja Jess, Jesse Klaver en al die andere kneuzen niet over horen op zien.
Rot lekker zelf op.quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Rot toch op man, men dient gewoon de dader kei en keihard aan te pakken. Levenslang en liefst in een klein hok zonder tv, privilleges etc.
Dat er zulke schoften onze maatschappij verzieken wil niet zeggen dat we zelf dan ook opeens terug moeten naar de middeleeuwen en ANDEREN puur op basis van (bloed)verwantschap verantwoordelijk gaan houden voor de daden van een crimimeel.
En wellicht dat er op scholen (zeker in risicogebieden) ook aandacht uit kan gaan naar hoe een hele familie op deze manier volledig kapot gemaakt wordt. Erger leed dan dit (je kind in de bloei van zn leven verliezen) bestaat bijna niet![]()
plus dat de immigranten puur voor ongeschoolde arbeid hierheen kwamen dus dat waren geen (hoog) opgeleide mensenquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, ten eerste heb je veel inteelt wat zomaar 5 tot 10 punten kan schelen. Daarnaast is IQ maar beperkt aangeboren en ontwikkelt het zich optimaal of helemaal niet optimaal. Daar komt cultuur, ouders, islam en jeugdcultuur om de hoek kijken.
Ik denk niet dat onze meningen heel erg verschillen, maar goed.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Belangrijk? Dat is helemaal niet belangrijk. Ik vraag je er alleen maar naar.
Doe toch niet zo moeilijk
Het uiteraard rechtse kabinet dat besloot ze te gaan halen had ze ook liever analfabeet om de kans te verkleinen dat ze zich gingen organiseren voor betere arbeidsomstandigheden of zo. Maar goed, het IQ stijgt per generatie, alleen niet hard genoeg.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus dat de immigranten puur voor ongeschoolde arbeid hierheen kwamen dus dat waren geen (hoog) opgeleide mensen
Tuurlijk is het geen nepper die lui kunnen niets waar deze maatschappij wat aan heeft maar ze zien op 50 meter afstand of een Rolex echf of nep is. Wat dat betreft zijn ze vergelijkbaar met explosievenhonden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Of het is gewoon een nepper uit China.
In relatieve aantallen was Thijs H een incident. Dit in tegenstelling tot het geweld afkomstig van de groep waar deze moordenaar deel van uit maakt. We spreken hier in Nederland niet voor niets over de "Mocromaffia".quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Fantastisch aangetoond, wist niet dat al die mensen relevant waren. Je maakt ze veel te belangrijk. Maarja, ophef ophef ophef.
Overigens was er ook nauwelijks ophef bij Thijs H. Doodde op zn gemakkie 3 mensen, compleet zinloze daad. Toen telden de levens ook niet kennelijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In relatieve aantallen was Thijs H een incident. Dit in tegenstelling tot het geweld afkomstig van de groep waar deze moordenaar deel van uit maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |