Bel me aub niet maar ik heb iets stoms gedaan, ik heb 12 aleve's ingenomen en er nu al 3 glazen wijn achteraan gedronken. Moest het effe kwijt.
Ik kan haar niet bellen want ze heeft de gsm uit staan en de thuis telefoon heeft ze ook onklaar gemaakt. Haar halve familie zit daar nu want ze hebben een verjaardag. Haar vriend is ook daar maar die geeft haar geen aandacht en dat is mogelijkerwijs ook de reden waarom ze het gedaan heeft. Ik weet totaal niet wat ik moet doen en hoe fout dit kan aflopen.
quote:Spring op je fiets en cross erheen?
Op zondag 19 januari 2003 17:22 schreef ridgeracer het volgende:
112 en dan ?? ik weet niet hoe ze er nu aan is ??? de andere 2 zijn geen opties die nummers heb ik niet
quote:Je weet waar ze woont. Kijk op d Internet voor het telefoonnummer van de buren.
Op zondag 19 januari 2003 17:22 schreef ridgeracer het volgende:
112 en dan ?? ik weet niet hoe ze er nu aan is ??? de andere 2 zijn geen opties die nummers heb ik niet
Ik ben verder geen arts, maar ik denk niet dat je van twaalf Aleves en drie glazen wijn dood zult gaan, hooguit zul je er flink ziek van worden en zal je maag leeggepompt moeten worden. Om zelfmoord te plegen moet je denk ik wel een zwaarder middel gebruiken. Ik denk dat ze gewoon flink misselijk wordt en zal gaan overgeven en misschien erg suf wordt en naar het ziekenhuis zal moeten. Maar dat is wat ik denk. Ik zou het zekere wel voor het onzekere nemen en ingrijpen.
quote:Dat zet zoden aan de dijk.
Op zondag 19 januari 2003 17:21 schreef ridgeracer het volgende:
Bel me aub niet maar ik heb iets stoms gedaan, ik heb 12 aleve's ingenomen en er nu al 3 glazen wijn achteraan gedronken. Moest het effe kwijt.
quote:Mensen genoeg in de buurt dus.
Haar halve familie zit daar nu want ze hebben een verjaardag. Haar vriend is ook daar maar die geeft haar geen aandacht en dat is mogelijkerwijs ook de reden waarom ze het gedaan heeft.
Maar zoals gezegd, bel 112
Ga er naar toe !
Bel ouders oid
quote:Dat doet geen afbreuk aan het feit dat er nu wel actie moet worden ondernomen, want ook al ga je er misschien niet van dood, je kunt er wel flink ziek van worden.
Op zondag 19 januari 2003 17:25 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat het niets meer dan een schreeuw om aandacht is.
Dus nogmaals, bel 112.
quote:Ik denk het ook, maarja, je schrikt je natuurlijk toch de tering en ik snap best dat je voor de zekerheid toch actie wilt ondernemen, ook al is het wsch niet nodig. Balen dat hij geen nummer van de ouders heeft, het lijkt op zich niet echt ernstig genoeg om de politie voor te bellen. Toch zou ik dat denk ik toch wel doen als er geen enkel ander telefoonnummer voorhanden is. Als het een serieuze poging was, kan de politie d'r snel naar het ziekenhuis brengen. Als het een schreeuw om aandacht was, zal ze verschrikkelijk balen dat er politie aan de deur komt en leert ze meteen dat ze dat soort geintjes niet moet flikken.
Op zondag 19 januari 2003 17:25 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat het niets meer dan een schreeuw om aandacht is.
Kan me wel voorstellen dat je hier heel erg van schrikt overigens.
Maar voor zover ik uit je verhaal begrijp is ze in het gezelschap van andere mensen??
quote:ik denk niet dat de politie gaat kijken als je zegt dat je een sms hebt gehad van een meisje en dat ze zelfmoord wil plegen hoor. Je wil niet weten hoeveel meiden het per dag roepen dat ze dood willen, als iedereen daar de politie voor gaat bellen hebben ze daar al een dagtaak aan
Op zondag 19 januari 2003 17:29 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik denk het ook, maarja, je schrikt je natuurlijk toch de tering en ik snap best dat je voor de zekerheid toch actie wilt ondernemen, ook al is het wsch niet nodig. Balen dat hij geen nummer van de ouders heeft, het lijkt op zich niet echt ernstig genoeg om de politie voor te bellen. Toch zou ik dat denk ik toch wel doen als er geen enkel ander telefoonnummer voorhanden is. Als het een serieuze poging was, kan de politie d'r snel naar het ziekenhuis brengen. Als het een schreeuw om aandacht was, zal ze verschrikkelijk balen dat er politie aan de deur komt en leert ze meteen dat ze dat soort geintjes niet moet flikken.
quote:Ja, maar wat wil je daar nou mee zeggen? Dat hij gewoon maar de gok moet nemen en haar moet laten liggen? Want het kan best dat ze dan misschien wel niet dood wil, maar wel die pillen heeft genomen en daar nu flink ziek van is.
Op zondag 19 januari 2003 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Als iemand echt dood wil dan gaat die persoon echt niet SMS'sen
Ik zou gewoon een SMSje sturen en vragen of ze even terugbelt.
IK zou het er in elk geval niet op wagen. Wat er verder aan die actie van haar ten grondslag ligt terzijde.
Jij komt een beetje over alsof ze maar moet boeten voor het feit dat dit een schreeuw om aandacht is, een soort 'eigen schuld, dikke bult'. Maar ik denk dat je iemand toch niet laat zitten in zo'n geval.
quote:zoek het nummer van de buuren loop nou niet nog meer te posten kost allen maar tijd dit!!!
Op zondag 19 januari 2003 17:30 schreef ridgeracer het volgende:
wordt niet opgenomen
quote:lezen voordat je lult...
Op zondag 19 januari 2003 17:32 schreef Fliepke het volgende:
wat dacht je anders van de buren bellen?
quote:Why doet ze dit eigenlijk wat is er met haar aan de hand dan !!?
Op zondag 19 januari 2003 17:31 schreef tiemo het volgende:[..]
zoek het nummer van de buuren loop nou niet nog meer te posten kost allen maar tijd dit!!!
quote:Ze heeft niet alleen geroepen dat ze dood wil, ze heeft ook die pillen ingenomen en ik denk dat als je dat zegt, dat ze dan echt wel een kijkje gaan nemen. Jij brengt het wel erg lauwtjes, 'dat ze zelfmoord wil plegen' maar je gaat wel even voorbij aan het feit dat ze die pillen al heeft ingenomen.
Op zondag 19 januari 2003 17:31 schreef ivetje het volgende:[..]
ik denk niet dat de politie gaat kijken als je zegt dat je een sms hebt gehad van een meisje en dat ze zelfmoord wil plegen hoor. Je wil niet weten hoeveel meiden het per dag roepen dat ze dood willen, als iedereen daar de politie voor gaat bellen hebben ze daar al een dagtaak aan
quote:het hele huis zit vol met mensen, lijkt me dat als ze toch niet dood wil dat ze dan wel iemand roept die thuis is en niet iemand die haar niet kan bereiken hoor
Op zondag 19 januari 2003 17:31 schreef Angeles het volgende:[..]
Ja, maar wat wil je daar nou mee zeggen? Dat hij gewoon maar de gok moet nemen en haar moet laten liggen? Want het kan best dat ze dan misschien wel niet dood wil, maar wel die pillen heeft genomen en daar nu flink ziek van is.
quote:Tsja, hij heeft geen enkel ander telefoonnummer zegt ie dus wat wil je dan?
Op zondag 19 januari 2003 17:31 schreef ivetje het volgende:
ik denk niet dat de politie gaat kijken als je zegt dat je een sms hebt gehad van een meisje en dat ze zelfmoord wil plegen hoor.
quote:en hoe weet jij zo zeker dat ze die wel genomen heeft
Op zondag 19 januari 2003 17:33 schreef Angeles het volgende:[..]
Ze heeft niet alleen geroepen dat ze dood wil, ze heeft ook die pillen ingenomen en ik denk dat als je dat zegt, dat ze dan echt wel een kijkje gaan nemen. Jij brengt het wel erg lauwtjes, 'dat ze zelfmoord wil plegen' maar je gaat wel even voorbij aan het feit dat ze die pillen al heeft ingenomen.
quote:Hahah en moet ie nu nog wel / niet jouw vraag beantwoorden, kost ook tijd
Op zondag 19 januari 2003 17:32 schreef tiemo het volgende:[..]
1e post :zoek het nummer van de buuren loop nou niet nog meer te posten kost allen maar tijd dit!!2e post : Why doet ze dit eigenlijk wat is er met haar aan de hand dan !!?
[Dit bericht is gewijzigd door Blue-eyes op 19-01-2003 17:37]
quote:hij kan nix doen, het hele huis zit vol mensen dus ze kan echt wel iemand roepen als ze het echt nodig heeft hoor
Op zondag 19 januari 2003 17:34 schreef Fogerty het volgende:[..]
Tsja, hij heeft geen enkel ander telefoonnummer zegt ie dus wat wil je dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 19-01-2003 17:36]
quote:Wel eens gehoord van 'het zekere voor het onzekere nemen'? Zou jij de gok nemen als het jouw beste vriendin was? Of zou je dan eerst een uurtje in de trein gaan zitten om te controleren of ze wel echt pillen genomen heeft?
Op zondag 19 januari 2003 17:34 schreef ivetje het volgende:[..]
en hoe weet jij zo zeker dat ze die wel genomen heeft
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:36 schreef ridgeracer het volgende:
Heb nog maals naar haar gsm gebeld werd niet opgenomen, heb naar thuis gebeld zij nam gelijk op (dus ze zit onder) even gepraat. volgens mij was het gewoon een schreeuw naar aandacht want ze reageerde heel normaal en het is dus nu al 40 min geleden sinds het smsje. ze had vanavond niks te doen en komt dadelijk langs met haar vriend. dus over een uurtje is ze hier
edit: ondertussen is het dus al 'opgelost' naar mijn mening is dit een extreme roep om aandacht, en bovendien, daar maak ik mijn woorden niet vuil aan
[Dit bericht is gewijzigd door dark.night op 19-01-2003 17:42]
Topicstarter, wat denk je zelf dat de persoon in kwestie van jou verwacht? Hij/zij maakt het jou wel erg moeilijk zo, je kunt nu immers niks ondernemen???
Een schreeuw om hulp oké, maar om degene die je om hulp vraagt zo vertwijfeld en in paniek achter te laten vind ik een klotestreek.
quote:Niet gelijk het ernstige denken maarja anyway probleem opgelost slotje !!!
Op zondag 19 januari 2003 17:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dus je had wel het nummer?
Nouja, mooi dat het meevalt iig.
quote:lees hierboven...jij had goed voor lul gestaan als je 112 al had gebeld dan
Op zondag 19 januari 2003 17:36 schreef Angeles het volgende:[..]
Wel eens gehoord van 'het zekere voor het onzekere nemen'? Zou jij de gok nemen als het jouw beste vriendin was? Of zou je dan eerst een uurtje in de trein gaan zitten om te controleren of ze wel echt pillen genomen heeft?
quote:Als ik jou was zou ik haar dan meteen héél duidelijk de waarheid vertellen
Op zondag 19 januari 2003 17:36 schreef ridgeracer het volgende:
Heb nog maals naar haar gsm gebeld werd niet opgenomen, heb naar thuis gebeld zij nam gelijk op (dus ze zit onder) even gepraat. volgens mij was het gewoon een schreeuw naar aandacht want ze reageerde heel normaal en het is dus nu al 40 min geleden sinds het smsje. ze had vanavond niks te doen en komt dadelijk langs met haar vriend. dus over een uurtje is ze hier
quote:SO WHAT, ik bel liever een keertje voor niks 112 en sta in de ogen van ene ivetje voor lul dan dat ik niet 112 bel en dat het dan te laat is. Ik ben niet echt iemand die er om geeft voor lul te staan. Althans niet bij mensen die er voor mij niets toe doen.
Op zondag 19 januari 2003 17:39 schreef ivetje het volgende:[..]
lees hierboven...jij had goed voor lul gestaan als je 112 al had gebeld dan
Daarnaast, er zijn mensen die WEL echt een ambulance oid nodig hebben en dus kan je ze naar mijn mening niet gaan lastig vallen met iets waarvan je nog helemaal niet zeker bent of het wel nodig is. In de tijd dat die ambulance naar dat meisje toe was gegaan had er al lang iemand dood kunnen gaan die wel echt hulp nodig had
En wat het tweede betreft, er komen echt wel vaker ambulances op plaatsen waar het bij nader inzien niet echt nodig bleek te zijn omdat het toch wel mee bleek te vallen en weer denk ik: beter een keer teveel dan een keer te weinig.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 19-01-2003 17:41]
quote:Dus in geval van twijfel of het wel echt nodig is bel jij geen politie, brandweer, ambulance?
Op zondag 19 januari 2003 17:39 schreef ivetje het volgende
en dus kan je ze naar mijn mening niet gaan lastig vallen met iets waarvan je nog helemaal niet zeker bent of het wel nodig is.
quote:Beetje erg vreemd mijns inziens. Waarom open je het topic dan?
Op zondag 19 januari 2003 17:39 schreef ridgeracer het volgende:
heel graag slotje, wil hier niet meer aan denken en kan niet wachten dat ze hier zijn!
quote:je kan aan zo'n sms al zien dat het niet echt is. Iemand die dood wil smst zoiets niet aan iemand hoor, en doet dat ook zeker niet als het hele huis vol met visite zit
Op zondag 19 januari 2003 17:41 schreef Angeles het volgende:[..]
SO WHAT, ik bel liever een keertje voor niks 112 en sta in de ogen van ene ivetje voor lul dan dat ik niet 112 bel en dat het dan te laat is. Ik ben niet echt iemand die er om geeft voor lul te staan.
En wat het tweede betreft, er komen echt wel vaker ambulances op plaatsen waar het bij nader inzien niet echt nodig bleek te zijn omdat het toch wel mee bleek te vallen en weer denk ik: beter een keer teveel dan een keer te weinig.
quote:Kennelijk niet, want dan sta je voor lul en da's veel erger dan dat er toch iets aan de hand blijkt te zijn en je hebt niet gebeld.
Op zondag 19 januari 2003 17:41 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dus in geval van twijfel of het wel echt nodig is bel jij geen politie, brandweer, ambulance?
quote:Overduidelijke schreeuw naar aandacht. Als ze echt niet wilt dat je had gebeld, dan had ze je helemaal niets gezegd. En om afscheid te nemen via een sms'je met 'ik moest het effe kwijt'....nou nou, ik weet het niet.
Op zondag 19 januari 2003 17:21 schreef ridgeracer het volgende:
Bel me aub niet maar... Moest het effe kwijt.
Maargoed, ik zou haar vanavond even goed vertellen dat ze dit nooooooi meer moet doen. Daar schrik je echt enorm van
quote:In zulke gevallen heb je niet genoeg aan dat soort amateurpsychologie, 'je ziet zo al dat het niet echt is' en blablabla. Als je zoiets krijgt van je beste vriendin dan piep je - hopelijk - wel anders.
Op zondag 19 januari 2003 17:41 schreef ivetje het volgende:[..]
je kan aan zo'n sms al zien dat het niet echt is. Iemand die dood wil smst zoiets niet aan iemand hoor, en doet dat ook zeker niet als het hele huis vol met visite zit
Bah.
quote:Idd.
Op zondag 19 januari 2003 17:43 schreef Angeles het volgende:
In zulke gevallen heb je niet genoeg aan dat soort amateurpsychologie, 'je ziet zo al dat het niet echt is' en blablabla. Als je zoiets krijgt van je beste vriendin dan piep je - hopelijk - wel anders.
quote:dat jij je meteen door zo'n smsje zo druk loopt te maken geldt niet voor iedereen.
Op zondag 19 januari 2003 17:43 schreef Angeles het volgende:[..]
In zulke gevallen heb je niet genoeg aan dat soort amateurpsychologie, 'je ziet zo al dat het niet echt is' en blablabla. Als je zoiets krijgt van je beste vriendin dan piep je - hopelijk - wel anders.
quote:IDD sta hier nog steeds te trillen op mn benen
Op zondag 19 januari 2003 17:43 schreef Angeles het volgende:[..]
quote:als jij dat beste vriendinnen noemt weet ik niet wat jij daaronder verstaat hoor. Zoiets doe je niet als schreeuw om aandacht bij vrienden...
Op zondag 19 januari 2003 17:46 schreef ridgeracer het volgende:[..]
IDD sta hier nog steeds te trillen op mn benen
MOD -> SLOTJE PLZ
quote:ivetje, stop nu maar
Op zondag 19 januari 2003 17:47 schreef ivetje het volgende:
als jij dat beste vriendinnen noemt weet ik niet wat jij daaronder verstaat hoor. Zoiets doe je niet als schreeuw om aandacht bij vrienden...
Zo moet het dus niet
quote:Inderdaad.
Op zondag 19 januari 2003 17:48 schreef ridgeracer het volgende:
ivetje als jij hier niks zinnigs aan kan toevoegen wil je dan aub opflikkeren uit mn topic
quote:hij ging toch op slot??
Op zondag 19 januari 2003 17:48 schreef ridgeracer het volgende:
ivetje als jij hier niks zinnigs aan kan toevoegen wil je dan aub opflikkeren uit mn topic
quote:Precies .....
Op zondag 19 januari 2003 17:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Bel 112
Bel gsm van vriend
Bel de buren
Maar ga niet zitten Fokken!
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:48 schreef thetruth het volgende:
Insane Clown Posse zou zeggen: Don't Do it, don't be stupid en als zij dan zegt: Why not who do you care for. ICP: The poor guy that has to clean up, if you're gonna do it, do it outside or something, bring me the gun, I fucking do it for you. Do it FUCKER, DO IT, DO IT, boooom.
quote:Ik begin nu te begrijpen waarom zoveel mensen jou niet mogen...
Op zondag 19 januari 2003 17:49 schreef ivetje het volgende:hij ging toch op slot??
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:50 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik begin nu te begrijpen waarom zoveel mensen jou niet mogen...
quote:ik begin nu ook een soort addertje onder het gras te voelen
Op zondag 19 januari 2003 17:35 schreef Blue-eyes het volgende:
En om dit topic te kunnen posten heb je net de moeite gedaan om je bij Fok! te registreren?
En in deze tijd had je iets kunnen doen om je vriendin te helpen !
Correct me if I'm wrong, maar dit topic lijkt mij een verzinsel.
quote:bijten die adders??
Op zondag 19 januari 2003 17:54 schreef 2Mini het volgende:[..]
ik begin nu ook een soort addertje onder het gras te voelen
quote:die vriendin van je blijkbaar wel
Op zondag 19 januari 2003 17:56 schreef ridgeracer het volgende:
ik ben niet zo ziek zoiets te verzinnen
quote:Je opent een paniektopic op FOK! en 20 minuten laten mag het alweer dicht?
Beetje vreemd.
Als je reacties vraagt, krijg je ze toch ook?
Wat ga je haar straks zeggen trouwens?
Kom maar!
quote:Ivetje heeft zelf ook minder leuke ervaringen, laat haar gewoon met rust
Op zondag 19 januari 2003 17:57 schreef ridgeracer het volgende:
heb je haar ook weer
quote:Ik ook
Op zondag 19 januari 2003 17:50 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik begin nu te begrijpen waarom zoveel mensen jou niet mogen...
quote:Nee, je zit liever op het internet dan je vriendin te redden van haar zelfmoordpoging
quote:Ik vind het wel grappig
Op zondag 19 januari 2003 17:57 schreef ivetje het volgende:[..]
die vriendin van je blijkbaar wel
quote:er viel niet veel te redden...
Op zondag 19 januari 2003 18:02 schreef Blue-eyes het volgende:[..]
Nee, je zit liever op het internet dan je vriendin te redden van haar zelfmoordpoging
quote:Jij bent ook al net zo'n mongool. Staat er ergens dat de topicstarter zelfmoord wil plegen?
Op zondag 19 januari 2003 18:01 schreef thaduck het volgende:
Kan me herinneren dat over dit soort gedoe ooit een uitspraak is gedaan door Danny? Zelfmoordgezeur wat via het forum word gedaan levert een directe, 4-ever ban op..Kom maar!
quote:Dat ging over users die hun eigen zelfmoord op dit forum aankondigen en niet om mensen die hulp vragen als een vriend of vriendin zelfmoord wil plegen. Volgens mij weet jij dit zelf ook wel en ik vind dit een nogal misselijke manier van reageren. Ik krijg de indruk dat jij en ivetje in dit soort topics alleen maar ronddwarrelen om een ander belachelijk te maken.
Op zondag 19 januari 2003 18:01 schreef thaduck het volgende:
Kan me herinneren dat over dit soort gedoe ooit een uitspraak is gedaan door Danny? Zelfmoordgezeur wat via het forum word gedaan levert een directe, 4-ever ban op..Kom maar!
quote:Precies, daar dacht ik ook al aan. Nu ze haar eigen labiele periode is ontgroeid (volgens haarzelf dan) denkt ze dat ze het recht heeft om mensen die dat nog niet zijn als pispaaltje te gebruiken.
Op zondag 19 januari 2003 18:01 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ivetje heeft zelf ook minder leuke ervaringen, laat haar gewoon met rust
En sorry, maar daar word ik een beetje onwel van.
quote:Nee joh, hoe kom je daar nou bij?? We reageren toch gewoon ontopic...of mag dat ook al niet??
Op zondag 19 januari 2003 18:03 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat ging over users die hun eigen zelfmoord op dit forum aankondigen en niet om mensen die hulp vragen als een vriend of vriendin zelfmoord wil plegen. Volgens mij weet jij dit zelf ook wel en ik vind dit een nogal misselijke manier van reageren. Ik krijg de indruk dat jij en ivetje in dit soort topics alleen maar ronddwarrelen om een ander belachelijk te maken.
quote:moeten we een ambulance voor je bellen??
Op zondag 19 januari 2003 18:04 schreef Angeles het volgende:[..]
En sorry, maar daar word ik een beetje onwel van.
quote:Heb jij dat verhaal van GBOY meegekregen? Hij postte op dit forum dattie dood wilde en heeft toen ook een poging gedaan. Dus aannemen dat iemand het toch niet doet omdat ie het aan iemand anders vertelt, is onzin.
Op zondag 19 januari 2003 17:41 schreef ivetje het volgende:[..]
je kan aan zo'n sms al zien dat het niet echt is. Iemand die dood wil smst zoiets niet aan iemand hoor, en doet dat ook zeker niet als het hele huis vol met visite zit
quote:[herhaalde oproep]
Op zondag 19 januari 2003 18:05 schreef ivetje het volgende:
moeten we een ambulance voor je bellen??
quote:ja, dat heb ik meegekregen, maar een topic of een sms is iets anders hoor
Op zondag 19 januari 2003 18:06 schreef Maanvis het volgende:[..]
Heb jij dat verhaal van GBOY meegekregen? Hij postte op dit forum dattie dood wilde en heeft toen ook een poging gedaan. Dus aannemen dat iemand het toch niet doet omdat ie het aan iemand anders vertelt, is onzin.
quote:Volgens mij ging het over alle soorten zelfmoord ([zelfmoordaankondigtopics] Het compromis van Danny)
Op zondag 19 januari 2003 18:03 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat ging over users die hun eigen zelfmoord op dit forum aankondigen en niet om mensen die hulp vragen als een vriend of vriendin zelfmoord wil plegen. Volgens mij weet jij dit zelf ook wel en ik vind dit een nogal misselijke manier van reageren. Ik krijg de indruk dat jij en ivetje in dit soort topics alleen maar ronddwarrelen om een ander belachelijk te maken.
En ten 2e, ben ik nog steeds een compleet ander persoon dan ivetje. Dat wij toevallig een relatie hebben wijzigt daar niets aan. Alles wat ik post is op persoonlijke titel en heeft zij geen fluit mee te maken of deel aan. Misschien zou het wel zijn dat we snel op dezelfde dingen reageren (hey, dat heten raakvlakken) maar wat jij nu suggereert slaat compleet nergens op. Als je het van haar niet kan winnen, laat mij er dan buiten en andersom.
Raar he dat er zoveel mensen de balen krijgen van fok en weggaan (de oudere garde). Bedenk ook eens wrom ik disabled sta, maar ik lees nog wel op ze tijd en dit stond toevallig in de active topics.
quote:sorry
Op zondag 19 januari 2003 18:07 schreef Fogerty het volgende:[..]
[herhaalde oproep]
ivetje, stop nu maar
waar blijft dat slotje nou??
quote:Doe dat lekker ergens anders
Op zondag 19 januari 2003 18:08 schreef ivetje het volgende:[..]
sorry
maar op sommige reacties kan ik het gewoon niet laten![]()
quote:*aansluit*
Op zondag 19 januari 2003 17:39 schreef ivetje het volgende:[..]
lees hierboven...jij had goed voor lul gestaan als je 112 al had gebeld dan
Daarnaast, er zijn mensen die WEL echt een ambulance oid nodig hebben en dus kan je ze naar mijn mening niet gaan lastig vallen met iets waarvan je nog helemaal niet zeker bent of het wel nodig is. In de tijd dat die ambulance naar dat meisje toe was gegaan had er al lang iemand dood kunnen gaan die wel echt hulp nodig had
Iemand die mij dit soort geintjes zou flikken zou ik nooit meer hoeven zien.
En nou slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |