Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trekt ie 't een beetje, deze temperatuur?
Precies, is toch gewoon de rede waar ze liggen daar ? Weet niet hoever die rijkt maar dit soort azijnpissers hou ke altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar de ankergelden zijn gewoon betaald dus snap 't gezeik niet. Daarbij komt dat het gewoon een aangewezen ankerplaats is waar ze mogen liggen. Ze liggen niet 'in het wild' ofzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...
nja er zijn gewoon aangewezen plekken waar je mag ankeren. Daarbuiten binnen de 24 mijl uit de kust (zicht vanaf de kust houdt op bij 12 mijl ofzo. afhankelijk van je hoogte) alleen op expliciete toestemming van de Kustwacht. maar dan word je ook net zo lang gestalkt totdat je naar een officiële plek gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Precies, is toch gewoon de rede waar ze liggen daar ? Weet niet hoever die rijkt maar dit soort azijnpissers hou ke altijd
Joe ligt ook de hele dag binnen (airco) maar na het eten savonds is die zo door het dolle dat ie met 2 treden tegelijk de trap afgaat (wat ie niet kan vanwege leeftijd) en dus ook regelmatig de lastste treden mistquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...
lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
k heb stiefmonster bijna 3 weken niet gesproken
Nee bedanktquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
moooddddddddddddddusssssssssssssss
https://www.sneakerjagers(...)_o65pptUzU8P2E61sl2I
Zou ze gesmolten zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
k heb stiefmonster bijna 3 weken niet gesproken
Misschien geen goed teken, maar voor jou wel fijn..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel een nieuw record. Geen goed teken
Ik hoop dat je niet hoeft te helpen met opruimen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien spontaan ontploft van woede
De vraag is natuurlijk of zij vindt dat je wat fout hebt gedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hoe nu verder? K heb niet het idee dat ik fouts heb gedaan
Als eerst niet meteen de schuld bij jezelf neerlegeen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
hmm zo snel dat ik weet niet nee.Maar ze heeft toen al gezegd dat ik het probleem was en het mijn schuld wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet hoeft te helpen met opruimen.
[..]
De vraag is natuurlijk of zij vindt dat je wat fout hebt gedaan.
Is er iemand die dat kan uitvissen zonder zelf een rel te veroorzaken?
oh das wel prijzigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
¤ 300 voor lelijke schoenen, doe jij maar
Bel je haar toch gewoon eens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Zeg dat je coronatest positief wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
over 7 dagen is haar zus jarig, hoop eigenlijk dat die zus het niet viert :p
daar ben je zelf bij natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens volgens haar door het stof te moeten :p
Op de telegraaf.nl kijken is inderdaad gestoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef crv het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-oude-mensen-nodig
Gestoord
Oh dan bel je niet. En dan hoor je het wel weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens volgens haar door het stof te moeten :p
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien spontaan ontploft van woede
Af en toe verlaag ik me idd ook met het ADquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de telegraaf.nl kijken is inderdaad gestoord
ja mjaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ben je zelf bij natuurlijk..
Kop leeg, gewoon bellen en zeggen "Goh ik was benieuwd hoe het met je gaat" en als ze dan begint te tieren dan zeg je "Okee ik weet genoeg, bedankt!"quote:
kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop leeg, gewoon bellen en zeggen "Goh ik was benieuwd hoe het met je gaat" en als ze dan begint te tieren dan zeg je "Okee ik weet genoeg, bedankt!"
tja. als mensen niet goed in de bovenkamer zijn hoeft dat niet altijd te verklaren te zijn..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen.
begrijp niet waarom mensen het je zo moelijk moeten maken allemaal
Zo oud was/is ze toch niet??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
hmm begrijpen is proberen....![]()
Maar ja mja. als zij nou als eerste het hoekje om was gegaan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen.
begrijp niet waarom mensen het je zo moelijk moeten maken allemaal
nee 68quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo oud was/is ze toch niet??
Niet dat dat er wat doe doet hoor, ik snap het in jouw geval wel hoor..
Dat is gewoon nog te jong om te sterven...quote:
Slaap lekker flesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het wel weer gezien aan deze kant van de nacht
ha ja wil niet echt lukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste ballieEn niet te veel piekeren hoor
Trustequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het wel weer gezien aan deze kant van de nacht
Mietjes.quote:
Heb je ook een deur achterin je tuin ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Gdv![]()
Had een pakket verwacht en die stond ook op afleveren. Maar hij was niet binnen.
Loop ik net helemaal achter in de tuin, vind ik daar dat pakketje.
Wat heeft die bezorger nou weer begrepen van “leg maar achter de tuindeur”
Ja een poort bij de voor ingang.quote:
Als ik de kuiltjes in haar wangen zie altijd, ook in de winter heurquote:
Als ze nen vlammenwerper het ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik de kuiltjes in haar wangen zie altijd, ook in de winter heur
wat een maffe smileys heb jij toch altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
waar is uitstraling?
tijd voor een dansje
[ afbeelding ]
http://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat een maffe smileys heb jij toch altijd
Staat je goedquote:
nog steeds volgehouden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
http://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.php
ja tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
als het een smelt smiley is iig
so hiighhhquote:
Ohquote:
Beetje welquote:
quote:
NEEquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zo... jeetje zeg, boos of zo?
quote:
Ik vind het nu wel weer aangenaam...zonde om te gaan slapen. Morgen weer afzien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
te heet om te slapen
walgelijk weer
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:28 schreef crv het volgende:
goffer
Woef heeft het op zijn heupen en diaree
Al 2 keer deruit gemoeten
Hij heeft sowieso een probleem met zijn darmen, en allergisch voor veel dingen en volgens mij is er een loopse teef in het dorp, dat wil ook nog wel eens de oorzaak zijnquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:51 schreef crv het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso een probleem met zijn darmen, en allergisch voor veel dingen en volgens mij is er een loopse teef in het dorp, dat wil ook nog wel eens de oorzaak zijn
Net voor de derde keer geweest
Wel kunnen slapen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:26 schreef crv het volgende:
meneer is nog een 4e keer naar beneden gekomen maar wilde de woonkamer in dus heb de nacht daar maar doorgebracht
kan je geen hondenhok voor hem bouwen in de tuin?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 06:26 schreef crv het volgende:
meneer is nog een 4e keer naar beneden gekomen maar wilde de woonkamer in dus heb de nacht daar maar doorgebracht
klinkt goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:43 schreef Karzai het volgende:
trek in een croissant en vers geperst sinaasappelsap
Als jij ziek bent prop ik je toch ook niet in een snikheet hok in de tuinquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen hondenhok voor hem bouwen in de tuin?
2 uurtjes maxquote:
oh hier welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij staat er nu nog geen file richting het strand
mja ze hebben volgens mij een foute aflezing gedaan met het vervangen van de meters voor een slimme meter. En heb ook wat energie besparende investeringen gedaan.quote:
ja ik was eigenlijk al te laat met mijn ochtendwandeltje. Maar de rest van de dag komt het er sobiezo niet meer vanquote:
wacht lekker tot het overal vast staat en ga dan klagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd hoe lang ik er vanmiddag over ga doen om in Zeeland te komen
Zie dat er nu al 7 km staat op de N59, mag ik alvast beginnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wacht lekker tot het overal vast staat en ga dan klagen.
Goedemorgen zonnestraaltje.quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat er nu al 7 km staat op de N59, mag ik alvast beginnen
Ja ik ook van jou hoor.quote:
via waar ga je rijden/waar moet je heen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd hoe lang ik er vanmiddag over ga doen om in Zeeland te komen
Jupquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:21 schreef Karzai het volgende:
even wat raampjes tegen elkaar open gezet voor wat frisse lucht, maar tis nu al warm
Nee bed lag vanmorgen te lekker, dus straks maar een wat korter stukje door de verzengende hittequote:
loop maar gewoon niet johquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bed lag vanmorgen te lekker, dus straks maar een wat korter stukje door de verzengende hitte
Brrr.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bed lag vanmorgen te lekker, dus straks maar een wat korter stukje door de verzengende hitte
Burgh-Haamstede. Daar heb je niet echt alternatieve routes voor, ja kan bij Volkerak secundair gaan rijden, maar of dat zal niet veel uitmaken gok ik zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via waar ga je rijden/waar moet je heen?
Dat is wel het laatste wat je kunt zeggen met dit weerquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat je kunt zeggen met dit weer
je hebt sowieso niet echt veel alternatieve routes Zeeland in/uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Burgh-Haamstede. Daar heb je niet echt alternatieve routes voor, ja kan bij Volkerak secundair gaan rijden, maar of dat zal niet veel uitmaken gok ik zo.
vannacht al gedaan, geen zuchtje wind..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:21 schreef Karzai het volgende:
even wat raampjes tegen elkaar open gezet voor wat frisse lucht, maar tis nu al warm
En dan er vanmorgen vroeg ook noch achterkomen dat iemand je oprit blokkeert terwijl je wegwilquote:
en wat noem jij "een wat korter stukje"?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
25,5 genot allenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:55 schreef Karzai het volgende:
ventilator staat weer aan, 27 graden binnen
19 km waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat noem jij "een wat korter stukje"?
Gewoon een klein stukje van 7/8000 denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat noem jij "een wat korter stukje"?
waar laat je al dat brood?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, het was aardig warm op de fiets naar de bakker..
in de vriezerquote:
Ik vind met dit weer alles boven de 3000 primaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een klein stukje van 7/8000 denk ik.
eeensquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind met dit weer alles boven de 3000 prima
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik morgen als ik vannacht weer niet slaap
https://9gag.com/gag/a0NoO8B
Het lag niet aan de warmte of aan muggen, maar je kon gewoon de slaap niet vatten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb geen idee. maar ben het nu wel zat
oh dat ook jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lag niet aan de warmte of aan muggen, maar je kon gewoon de slaap niet vatten?
Ik heb wel goed geslapen, maar ik droom altijd zo raar als het warm isquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat ook jahet ligt zeg maar aan alles
wat ga je vandaag doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen, maar ik droom altijd zo raar als het warm is
Gezellig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
k ben in een dorpje in zuid afrika geweest, heet st lucia en daar komen die monsters gewoon savonds het dorp in om te grazen in de tuin en je als het ze lukt een been af te bijten
ja doodeng, ben snacht wezen kijken met iemand die daar woonde en we zijn ze idd tegen gekomen. Soms moeten mensen een boom in om aan ze te ontkomen. Nijlpaarden maken meer slachtoffers als leeuwen :pquote:
ah lekkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NiksStraks naar AH en dan boek lezen op mijn balkon.
Ze zien er zo goedaardig uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doodeng, ben snacht wezen kijken met iemand die daar woonde en we zijn ze idd tegen gekomen. Soms moeten mensen een boom in om aan ze te ontkomen. Nijlpaarden maken meer slachtoffers als leeuwen :p
ja zijn ze niet. gaan ze snel in de aanval en halen 40 km per uur ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zien er zo goedaardig uit
Dan is Nederland wel fijn. Je komt hooguit de kat van de buren of een egeltje tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
sprak iemand en zijn vader hoorde een keer snachts wat in de tuin, is gaan kijken. was zon monster, werd gelijk aangevallen, benen moesten geamputeerd worden
ja idd. Maar paar dagen geleden is er hier in den haag een man gestruikeld, regiseur ofzo. Met zijn hoofd ofzo in wespennest en dood gestoken hequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is Nederland wel fijn. Je komt hooguit de kat van de buren of een egeltje tegen
of een vos. of een noord afrikaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is Nederland wel fijn. Je komt hooguit de kat van de buren of een egeltje tegen
Ja, bizar verhaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Maar paar dagen geleden is er hier in den haag een man gestruikeld, regiseur ofzo. Met zijn hoofd ofzo in wespennest en dood gestoken he
vossen doen je niksquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of een vos. of een noord afrikaan.
Den Haag is ook gewoon het Florida van Nederland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Maar paar dagen geleden is er hier in den haag een man gestruikeld, regiseur ofzo. Met zijn hoofd ofzo in wespennest en dood gestoken he
nou zoveel rare dingen gebeuren er niet tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Den Haag is ook gewoon het Florida van Nederland.
Ja dat was al zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je naam die in beeld schuift. Maar dat was dus al zo?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
zie je maar wat voor kwaliteit ui dat is, na al die tijd ontdek je nog nieuwe dingen
oh echt? Heb je trouwens gezwommen gisteren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf in de tuin vandaag, gister een beetje teveel gebakken, even een rustdagje.
Zeker, een paar keer. Ik maak me trouwens nooit zo druk om mijn spullen, ga niet te ver de zee in en kijk af en toe naar mijn plekje. Liggen ook zoveel mensen alleen en die laten ook allemaal hun spullen liggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt? Heb je trouwens gezwommen gisteren?
En dan heb je ook je geld en telefoon daar liggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker, een paar keer. Ik maak me trouwens nooit zo druk om mijn spullen, ga niet te ver de zee in en kijk af en toe naar mijn plekje. Liggen ook zoveel mensen alleen en die laten ook allemaal hun spullen liggen.
Gewoon naast Haags gaan liggen. Die zou vandaag ook gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begrijpelijk
Ik ben alvast een plekje aan het uitzoeken
https://kijkduin.strand.camera/
oh echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon naast Haags gaan liggen. Die zou vandaag ook gaan
Yep heb gewoon alles bij me. Gister ook zo;n man met tentje en stoeltje, steeds tijden bij zijn plek weg. zie ik hem later met een ipad, liet hij dus ook gewoon liggen. Mensen letten ook wel een beetje voor elkaar op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan heb je ook je geld en telefoon daar liggen?
ja ik ging vol enthousiasme het water in. Godver wat was dat koud. deed zelfs wat pijn
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Denk dat hij verbaasd opkijkt als jij ineens blij aan komt springen [ afbeelding ]
ja weet nuiet wat het is maar nahet strand voel je je stukken beterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep heb gewoon alles bij me. Gister ook zo;n man met tentje en stoeltje, steeds tijden bij zijn plek weg. zie ik hem later met een ipad, liet hij dus ook gewoon liggen. Mensen letten ook wel een beetje voor elkaar op.Jaaa! Maar daarna is het dan zo lekker he?
die zal denk ik wat minder blij zijjnquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zijn vrouw ook als jij zegt hooooiiii Haaaags![]()
Is denk ik omdat het toch een beetje vakantiegevoel geeft ofzo, lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet nuiet wat het is maar nahet strand voel je je stukken beter
Zo hopen dat ik volgend jaar weer naar thailand kan,.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is denk ik omdat het toch een beetje vakantiegevoel geeft ofzo, lekker ontspannen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet nuiet wat het is maar nahet strandde zee voel je je stukken beter
Ga gewoon eens aan het werk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hopen dat ik volgend jaar weer naar thailand kan,.
Ja. En ik naar IJsland, Schotland, Denemarken, Polen, VS en Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hopen dat ik volgend jaar weer naar thailand kan,.
Dat allemaal in 1 jaar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En ik naar IJsland, Schotland, Denemarken, Polen, VS en Zuid-Korea.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
zie je maar wat voor kwaliteit ui dat is, na al die tijd ontdek je nog nieuwe dingen
Nee ga pas rond een uurtje of 1 wegquote:
En dat arme kind al heel de dag 'pappa wanneer mag ik nouquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:23 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe zwembadje voor zoonlief is een goede aankoop. Ben er lekker in afgekoeld.
Hij zat er ook in hoor. Was emmertjes water over mijn hoofd aan het gooienquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat arme kind al heel de dag 'pappa wanneer mag ik nou'
hmm daar zijn kinderen wel handig voor.... ze hele dagen later wapperen met een waaier...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat arme kind al heel de dag 'pappa wanneer mag ik nou'
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar zijn kinderen wel handig voor.... ze hele dagen later wapperen met een waaier...
Nog erger dan vorig weekend?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
Mijn hele dorp is 1 grote (e-bike) fietsenstalling geworden...
vanmorgen nog niet, maar het is nog vroegquote:
Ben ik blij dat ik dit weekend niet richting het zuiden ben gegaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen nog niet, maar het is nog vroeg
zwembad is gevuld, koelkast is gevuld. Ik ga vandaag niet meet het huis uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dit weekend niet richting het zuiden ben gegaan
Kenteken was leuker geweest als ie 524 weg had kunnen laten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
naar scheveningen
[ afbeelding ]
wachtijd kan oplopen tot 90 min
Ik moet nog half uurtje werken vanuit thuis, dan F1 kijken en dan nog het huis uit voor boodschappenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwembad is gevuld, koelkast is gevuld. Ik ga vandaag niet meet het huis uit.
moet ik even iemand langssturen om je te fixen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:31 schreef Karzai het volgende:
ga nog even een uurtje op bed liggen, ben kapot
fotos van je zwembadquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwembad is gevuld, koelkast is gevuld. Ik ga vandaag niet meet het huis uit.
ik lig er nu niet in, ben aan het lunchenquote:
ohquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lig er nu niet in, ben aan het lunchen
vanmorgen kon ik nog net mn hoofd in de schaduw liggen in het badje. vanmiddag moet ik nog even een parasol regelen.quote:
Beetje zand tussen je tenen smeren, wat zonnebrandcreme rond sprenkelen en een frietje in een puntzak scoren voor de ultieme strandbeleving.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Cheap ass luchtbedje gekocht. Lekker chillen op mijn balkon
Op de frietjes na klopte het wel. Er stond zelfs een lekker briesje. Maar ik ben alweer naar binnen gevluchtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zand tussen je tenen smeren, wat zonnebrandcreme rond sprenkelen en een frietje in een puntzak scoren voor de ultieme strandbeleving.
Haha das mijn gebied.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-wegvallen~a7463fa1/
O jee
Haha kut.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-wegvallen~a7463fa1/
O jee
kan je 'm beter buiten leggen. is ie op een uurtje droog. ff fijnmalen tussen de handjes. kan je 'm zo tussen de plantjes strooien.quote:
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)van-gasverlater.html
interessant
mja.. in een volgende woning zou ik 't wel overwegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat ik binnenkort van het gas af ga hoor. Als iemand anders die warmtepomp voor me gaat betalen wil ik er eens over nadenken. Eerder niet.
Of doe het zoals ik. Ga ergens wonen onder begeleiding, heb je die kosten iig nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat ik binnenkort van het gas af ga hoor. Als iemand anders die warmtepomp voor me gaat betalen wil ik er eens over nadenken. Eerder niet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/justsulofficial/videos/623318531902918/
Moeders van kleine kinderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
op de terugweg zon domme koe die de babydoekjes die ze gebruikt had om de kont van haar kind schoon te maken gewoon zo in de duinen gooideDus ik zeg er wat van zegt ze kan je je ergens anders mee bezig houden.
Nou neekreeg bijval van een andere gast. Is ze toch maar weg gaan gooien. Wat een idioot was dat
je zou het in hun gezicht willen vegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeders van kleine kinderen
Bijna net zo'n hekel aan als aan de kinderen zelf.
Hier flikkeren ze de luiers gewoon op de hei.
Rustaaaaghh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou het in hun gezicht willen vegen
neequote:
Je had r gewoon keihard in de kut moeten schoppenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Nee maar echt en dan ook die verontwaardigde kop van haar dat ik er wat van durfde te zeggen.
volgende keerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had r gewoon keihard in de kut moeten schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |