Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
trekt ie 't een beetje, deze temperatuur?
Precies, is toch gewoon de rede waar ze liggen daar ? Weet niet hoever die rijkt maar dit soort azijnpissers hou ke altijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar de ankergelden zijn gewoon betaald dus snap 't gezeik niet. Daarbij komt dat het gewoon een aangewezen ankerplaats is waar ze mogen liggen. Ze liggen niet 'in het wild' ofzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...
nja er zijn gewoon aangewezen plekken waar je mag ankeren. Daarbuiten binnen de 24 mijl uit de kust (zicht vanaf de kust houdt op bij 12 mijl ofzo. afhankelijk van je hoogte) alleen op expliciete toestemming van de Kustwacht. maar dan word je ook net zo lang gestalkt totdat je naar een officiële plek gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Precies, is toch gewoon de rede waar ze liggen daar ? Weet niet hoever die rijkt maar dit soort azijnpissers hou ke altijd
Joe ligt ook de hele dag binnen (airco) maar na het eten savonds is die zo door het dolle dat ie met 2 treden tegelijk de trap afgaat (wat ie niet kan vanwege leeftijd) en dus ook regelmatig de lastste treden mistquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar ook goed doorgekomen. Hij ligt natuurlijk veel voor pampus, maar zijn baasje heeft het zelf ook best zwaar...
lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
k heb stiefmonster bijna 3 weken niet gesproken
Nee bedanktquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
moooddddddddddddddusssssssssssssss
https://www.sneakerjagers(...)_o65pptUzU8P2E61sl2I
Zou ze gesmolten zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
k heb stiefmonster bijna 3 weken niet gesproken
Misschien geen goed teken, maar voor jou wel fijn..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel een nieuw record. Geen goed teken
Ik hoop dat je niet hoeft te helpen met opruimen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien spontaan ontploft van woede
De vraag is natuurlijk of zij vindt dat je wat fout hebt gedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hoe nu verder? K heb niet het idee dat ik fouts heb gedaan
Als eerst niet meteen de schuld bij jezelf neerlegeen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
hmm zo snel dat ik weet niet nee.Maar ze heeft toen al gezegd dat ik het probleem was en het mijn schuld wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet hoeft te helpen met opruimen.
[..]
De vraag is natuurlijk of zij vindt dat je wat fout hebt gedaan.
Is er iemand die dat kan uitvissen zonder zelf een rel te veroorzaken?
oh das wel prijzigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
¤ 300 voor lelijke schoenen, doe jij maar
Bel je haar toch gewoon eens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Zeg dat je coronatest positief wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
over 7 dagen is haar zus jarig, hoop eigenlijk dat die zus het niet viert :p
daar ben je zelf bij natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens volgens haar door het stof te moeten :p
Op de telegraaf.nl kijken is inderdaad gestoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef crv het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-oude-mensen-nodig
Gestoord
Oh dan bel je niet. En dan hoor je het wel weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens volgens haar door het stof te moeten :p
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien spontaan ontploft van woede
Af en toe verlaag ik me idd ook met het ADquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de telegraaf.nl kijken is inderdaad gestoord
ja mjaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ben je zelf bij natuurlijk..
Kop leeg, gewoon bellen en zeggen "Goh ik was benieuwd hoe het met je gaat" en als ze dan begint te tieren dan zeg je "Okee ik weet genoeg, bedankt!"quote:
kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop leeg, gewoon bellen en zeggen "Goh ik was benieuwd hoe het met je gaat" en als ze dan begint te tieren dan zeg je "Okee ik weet genoeg, bedankt!"
tja. als mensen niet goed in de bovenkamer zijn hoeft dat niet altijd te verklaren te zijn..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen.
begrijp niet waarom mensen het je zo moelijk moeten maken allemaal
Zo oud was/is ze toch niet??quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
hmm begrijpen is proberen....![]()
Maar ja mja. als zij nou als eerste het hoekje om was gegaan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen.
begrijp niet waarom mensen het je zo moelijk moeten maken allemaal
nee 68quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo oud was/is ze toch niet??
Niet dat dat er wat doe doet hoor, ik snap het in jouw geval wel hoor..
Dat is gewoon nog te jong om te sterven...quote:
Slaap lekker flesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het wel weer gezien aan deze kant van de nacht
ha ja wil niet echt lukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste ballieEn niet te veel piekeren hoor
Trustequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het wel weer gezien aan deze kant van de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |