quote:
Ik herinnerde me het album 1984 van de Eurythmics waar zoiets op staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
Heel goed dat vond ik met 1 de moeilijkste.
[..]
Neequote:
Yes dat was hem.quote:
Mortal Kombat - Raiden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:59 schreef Asap het volgende:
Christopher Lambert speelt ook in een gameverfilming, welke film is dat en wie speelt hij?
quote:
quote:Michael Caine could not accept his Oscar for Hannah and Her Sisters because he was busy filming this movie.
Welke film was Michael Caine mee bezig?quote:
quote:Was one of Judith Barsi's (Thea) last movies before her untimely death at the age of ten, one year after this movie's release (Shot to death along with her mother at a tender age of 10 by her father, who then shot himself to death.)
Lance Guest, who played her on-screen father MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , served as one of her pallbearers at her funeral.Het ligt aan de instanties zelf
quote:
Helemaal goedquote:
4/5quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:00 schreef Poefbank het volgende:
Hillary Swank
1. Freedom writers
2. Million dollar baby
3. The core
4. Boys don’t cry
5.
quote:
Alles goed behalve de 70squote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:51 schreef Starflyer het volgende:
70s - Mr Olympia?
80s - Terminator
90s - Terminator 2 Judgement Day
00s - Terminator 3 Rise of the machines
10s - Terminator Genesys
Ah iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:52 schreef Sabata het volgende:
- Hercules in New York
- terminator
- true lies
- around the world in eighty days
- the last stand
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:29 schreef Poefbank het volgende:
Aliens
Bill paxton
- Titanic
- Twister
- True lies
- The terminator
Lance henriksen
- Alien 3
- Hard Target
- The quick and the dead
- The terminator
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:08 schreef Sabata het volgende:
Ja, die kwam gisteren in de kino in Straubing voorbij: Life of David Gale
Dit is geen Isdera Imperator maar een Mercedes CW311 concept car. De Imperator is een sportwagen van het merk Isdera (dus geen Mercedes) die hier van afgeleid is. De ontwerper is dezelfde persoon, maar Mercedes was niet geïnteresseerd om de wagen in productie te nemen, dus deed de ontwerper dat maar zelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:39 schreef Sabata het volgende:
Goed, ook een film die ze afgelopen snikhete week uit de kelders / krochten van de Duitse autokino's in Beieren hebben geplukt was "Carnapping - Bestellt - Geklaut - Geliefert"
[ afbeelding ]
Naast de prachtige Isdera Imperator (Mercedes prototype sportwagen) had ook deze man daar een rol in
[ afbeelding ]
Wie is deze man en noem me twee films waarin hij ook te zien is.
Jazeker, en een columschrijver op dit forum heeft m ook als avatar gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft de beste man geen bad guy in een JB film gespeeld?
Correct, hij speelde daar een lookalike van de commendatorequote:
Hij speelde de 2e man achter Blofeld, niet in From Russia with love.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
speelt die acteur dan heinz stavro blofeld in een JB Film?
Dan zou ik zeggen from russia witlof of is het with love
oke, of was het dan diamonds are forever?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij speelde de 2e man achter Blofeld, niet in From Russia with love.
[ afbeelding ]
Zo zag ie eruit. drulovich had hem heel lang als avatar
Correct, de films hebben we,nu de naam nog. Ik vrees dat het een rebus wordtquote:
Das ist richtig. Hij speelde maar een kleine rol in Carnapping, als een politiechef op Sicilië die de autodief waar de film om draait arresteert, om bij hem een Mercedes te bestellen.quote:
Tempo hoor.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:28 schreef Poefbank het volgende:
Se7en
David Fincher
Brad pitt
Kevin spacey
Morgan freeman
quote:Chicago homicide detectives Prudhome and Hollingsworth are assigned to investigate a murder. Both become entangled in the plot of a serial killer whose goal is to recreate the body of Christ.
quote:Having played the victim of a serial killer four years earlier in Seven (1995), hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. plays a cop who pursues a serial killer. Months after this movie he gets to play the perpetrator in The Bone Collector (1999).Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
lesmond zal wel de voornaam zijn dan denk ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:54 schreef Starflyer het volgende:
En dan zal de naam van de film wel Resurrection zijn.
Een vrouwennaam inderdaad. En een spel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef Salina het volgende:
Is de titel een vrouwennaam? Vrouwelijke bounty hunter? Volgens mij heeft Clouseau wel zo'n titel als liedje. Uiteraard weet ik niet welke naam dat was.
Of het is There She Goes (Daar Gaat Ze).
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een vrouwennaam inderdaad. En een spel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Godver. Die titel weet ik dus even niet meer. Een spel zeg je? Hmm, even denken. Voordat iemand anders er met het punt vandoor gaat.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:43 schreef Max23 het volgende:
Domino met Keira Knightley em Mickey Rourke?
Jazeker!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:43 schreef Max23 het volgende:
Domino met Keira Knightley em Mickey Rourke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |