Ik ben benieuwd of het @Caland is gelukt om voor elk optreden een kaartje te bemachtigen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.ad.nl/show/da(...)extra-show~ab1cd8b3/
[..]
Dannygod
Vooraan, in die grote vakken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het @:Caland is gelukt om voor elk optreden een kaartje te bemachtigen.
vrijdag 11 september gaat het van start.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Welke datum beginnen 'we' eigenlijk weer?
Dat Roolerkooster is een matig nummertje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hallo ik ben Danny en heb maar één stemgeluid.
Nee backstage als flufferquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vooraan, in die grote vakken?
En de dochter van Derksen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Net zoals Jeroen Stekelenburg bedoel je? Of Dione de Graaff? en Jan Jood van Gangelen?
Inside jobquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vrijdag 11 september gaat het van start.
bron: https://www.veronicainsid(...)a-inside-weer-begint
dat mag volgens de richtlijnen van dit forum niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vrijdag start Veronica Inside ’gewoon’ weer, maar ’Johan komt terug op akkefietje’ [premium]
Iemand die dat artikel kan delen?
Hoezo niet? Zie hier dagelijks angela columns voorbij komen zonder issues. Post het in spoiler danquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat mag volgens de richtlijnen van dit forum niet.
misschien mag ik wel verklappen dat het hele artikel op regel 36 van de broncode van de telegraaf-pagina staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-09-2020 11:00:06 ]Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Clickbait van de Telegraaf, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kieft denkt dat dus, niet Johan die dat gezegd heeft.
Ja duh... Dat is altijd zo geweest.quote:Op maandag 7 september 2020 10:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is eigenlijk wel al bekend of ze 2 keer per week gaan uitzenden?
Op het einde niet meer, toen het voetbal stil lag. Gezien de spanningen zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze korter of minder frequent gaan zitten. Maar 2x topshow, dan ben ik een blij mens.quote:Op maandag 7 september 2020 10:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja duh... Dat is altijd zo geweest.
Was puur omdat er niets meer te vertellen was. Nu is het gewoon weer business as usualquote:Op maandag 7 september 2020 10:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op het einde niet meer, toen het voetbal stil lag. Gezien de spanningen zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze korter of minder frequent gaan zitten. Maar 2x topshow, dan ben ik een blij mens.
Hoe zit het met al die adverteerders die op verzoek van Arie waren opgestapt?quote:Op maandag 7 september 2020 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was puur omdat er niets meer te vertellen was. Nu is het gewoon weer business as usual
Sjonnie moet wel zn knaken verdienen. Anders kijkt er helemaal niemand meer naar veronica zonder onze topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |