Ali B de Marokkaan die boos is. Is de paus een pedo?quote:Op zondag 16 augustus 2020 05:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Hilarisch. Een ex-drugsdealer die boos is op 2 oude sukkelaars. Gelukkig zijn de meeste oudjes niet zo erg als die 2.
Nee. Wat een rare opmerking.quote:Op zondag 16 augustus 2020 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ali B de Marokkaan die boos is. Is de paus een pedo?
Zo zitten ze altijdquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid Kieft maar naast Genee gezet
Leuk te lezen dat Gijp het harinkje goed liet smaken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Genee weer aan tafel met Van der Gijp: ‘Er zat je wat dwars, begreep ik’![]()
https://www.ad.nl/show/ge(...)egreep-ik~a19b5aec9/
Je bent echt fan eh.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Leuk te lezen dat Gijp het harinkje goed liet smaken.
Ik streef voortdurend om mij geestelijk en cultureel te verheffen. VI en dit topic voldoen aan alle verwachtingen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent echt fan eh.Je leest alles. Goed om te zien.
Je loopt vooral met je eigen frustratie te koop.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik streef voortdurend om mij geestelijk en cultureel te verheffen. VI en dit topic voldoen aan alle verwachtingen.
Dat zijn de slechtste users.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ikweethetookniet reageert toch nooit terug.
De superniger act.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uitquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ben ik al
Ik was in de war met de setting van VI
De druk werd te groot.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De nieuwe ikweethetookniet is uit![]()
@:zipportal
Probeer eerst eens een zin foutloos Nederlands te posten, voordat je met dit macho-gebral aan komt zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik streef voortdurend om mij geestelijk en cultureel te verheffen. VI en dit topic voldoen aan alle verwachtingen.
Genee wordt straks echt de constante pispaal van Derksen, vermoed ik.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kijk al uit naar de eerste uitzending.
Dat wordt dikke ruzie met die twee. Gijp die er er weer ongemakkelijk tussenin zit dat ie er rooie vlekken van krijgt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:46 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Genee wordt straks echt de constante pispaal van Derksen, vermoed ik.
Je hebt gelijk. Het was slordig geformuleerd van mij. Dank voor je wijze raad. Ik leer elke dag meer dankzij jullie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een zin foutloos Nederlands te posten, voordat je met dit macho-gebral aan komt zetten.
Het was een kutprogramma maar is nu helemaal ongeloofwaardig geworden met die 3 hypocrieten aan dat IKEA-tafeltje.quote:En wat te denken van de anticlimax in de rel rond VI. Nooit geweten dat de ruggengraat van Derksen en Gijp uit smurfensnot bestaat. Je als een stel kleine kleuters verschuilen achter een boze John de Mol, hoe zielig. De zucht naar aandacht is kennelijk groter dan de inhoud van hun boxershort. Dan mag je drie ton weggeven aan het goede doel, maar respect koop je er niet mee.
Het wordt wel een mooie testcase dit seizoen. Zijn hun fans inderdaad van die hersenloze tokkies die weer gewoon gaan zitten bulderen als Derksen en co grappen maken over hypocriete Gordon, Sylvie Meis en Arie Boomsma, maar iedereen met een kleurtje angstvallig buiten schot houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |