Ja die heeft meer op een jaar dan ik in mijn leven. Maja die heeft weer andere problemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Verdiend wel aardig aan zijn kutleven
quote:
Ja nogal.....en nu schijnt ze wel een vriend te hebben die echt helemaal niks met dat programma te maken hadquote:
Tuurlijk vriend....warm is het toch alquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:16 schreef Fernweh het volgende:
@:Engine mag ik vanavond tegen je aankruipen?
One luve babyquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend....warm is het toch al
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je @:fernweh even toestemming vragen
Melk is gezond net als een glaasje wijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Waarom melk drinken als je wijn hebt.
Stokj wat zou Abid nu aan het doen zijn denk je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Melk is gezond net als een glaasje wijn
Ik denk dat hij rust pakt en leuke dingen met zijn zoon doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Stokj wat zou Abid nu aan het doen zijn denk je?
Story of my lifequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Awh beetje eenzaam hier voor jou, goeiemorgen.
Alles goed met jou?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Story of my life![]()
Mogguh schatje
Die van mij komen niet over de vloer die zitten in een boom een nestje te bouwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja best, tortelduifjes over de vloer hier dit weekend
Ah maar dat is wellicht een ander soort??quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die van mij komen niet over de vloer die zitten in een boom een nestje te bouwen.
Wetenschappelijke naam:Streptopelia decaoctoquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah maar dat is wellicht een ander soort??
Oh hier eten ze zelf mijn kasten leegquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wetenschappelijke naam:Streptopelia decaocto
In het Nederlands: Turkse tortel.
Ik voer ze elke dag maïs.
De brutaliteit!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh hier eten ze zelf mijn kasten leeg
Ja ik ook.......nog even bedenken wat.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
ik heb wel zin om zo zelf wat te eten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |