Eerst maar eens zien hoe hij uit die coma komt, misschien leeft hij wel verder als michael schumacherquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij schijnt een uur gereanimeerd te zijn. Dat lijkt me ook niet optimaal voor de hersenen.
Of Nouriquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe hij uit die coma komt, misschien leeft hij wel verder als michael schumacher
Oei, dat is schadelijker dan dan al die breuken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij schijnt een uur gereanimeerd te zijn. Dat lijkt me ook niet optimaal voor de hersenen.
Hoe kwam die er ook al weer vanaf?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Eerst maar eens zien hoe hij uit die coma komt, misschien leeft hij wel verder als michael schumacher
Ski ongeluk 7 jaar terug, schedelfractuur, sindsdien in een rolstoelquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe kwam die er ook al weer vanaf?
Ik was in slaap gevallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:13 schreef Slobeend het volgende:
De mening van Thijs @:koffieplanter
Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord...?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich wel logisch...Thijs moet de komende 10 jaar nog met Groenewegen omgaan.
quote:Hij fietste voor het AD in de maand juli van Den Haag naar Barcelona. Meer dan 2200 kilometer in 18 dagen tijd. Wat zag journalist en schrijver Edwin Winkels onderweg? Hoe gaan ze in de verschillende landen om met Corona? Winkels schuif aan bij Op1.
Drie dagen na de enorme explosie likt Beirut zijn wonden. Zeker 154 mensen zijn omgekomen, vijfduizend mensen zijn gewond. Een deel van de Libanese hoofdstad is verwoest en zeker de helft van de huizen is beschadigd. De hulp kom in gang, maar de inwoners van de stad zijn woedend. Aan tafel: Farah-Silvana Kanaan, journalist en woont in Beirut en Farah Bazzi, Midden-Oostendeskundige en geboren in Beirut.
Deze zondag zijn er verkiezingen in Wit-Rusland, ook wel de laatste
dictatuur van Europa. Sinds 1994 is president Aleksandr Loekasjenko aan de macht, die voor de zesde keer gekozen kan worden. Wat voor man is hij? Derk Sauer, mediaondernemer in Rusland, is te gast om erover te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |