Bij het laatste gevecht doodgaan en het einde niet meemaken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik op zitten wachten
ik ben wel benieuwd naar een specifiek gevecht....op groundedquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij het laatste gevecht doodgaan en het einde niet meemaken.
Ellie voor altijd doodquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar een specifiek gevecht....op grounded
18 augustus Mortal Shell en 8 september Kingdoms of Amalur Re-Reckoning.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:38 schreef Dagger87 het volgende:
Speelde vrijdag trouwens de avengers beta, maar m'n ogen vielen gewoon dicht tijdens het spelen soms. Zo repetitief. Zaterdag nog een keer geprobeerd, maar daarna gewoon verder gegaan met fall guys. Vandaag toch maar m'n pre-order geannuleerd. Ff kijken wat er wel boeiend is in september om te spelen.
Thanks voor de tip. Ff youtuben. Mortal shell zag er wel vet uit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
18 augustus Mortal Shell en 8 september Kingdoms of Amalur Re-Reckoning.
Amalur is fucking awesome. Als je die nog niet hebt gespeeld is het een must have.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:43 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ff youtuben. Mortal shell zag er wel vet uit.
Ook maar 30 euro.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:43 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ff youtuben. Mortal shell zag er wel vet uit.
Met 30 graden gamen is gewoon onprettig......quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:47 schreef KennyPowers het volgende:
M'n controller is zo warm dat het oncomfortabel is
Maar hij is zo heerlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren en vandaag wat Hollow Knight gespeeld, maar dat is toch niet mijn ding meer, dat 2D platform gebeuren.
Titanium Blue zit er niet tussen.quote:
Ik wil gewoon een zilveren PS5 en Xbox Series X. Dus dan maar BLACKED OF WHITED/BLACKEDquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Titanium Blue zit er niet tussen.
Dus die blijft mega exclusief
Dus de mijne kan ik tzt voor honderdmiljoenmiljard verkopen
Nope. Nog nooit gespeeld. Heb 2 weken vrij toen genomen vanaf 12 september voor avengers en cyberpunk. Gezien ik avengers heb geannuleerd en cyberpunk is uitgesteld kan dit spel mss wel leuk zijn. 35 uur main story en nog langer met extra's.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amalur is fucking awesome. Als je die nog niet hebt gespeeld is het een must have.
netjes netjesquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Godmiljaar
1/3 @:dud0r
Niks fore, tyfustrut.
Jammer dat ze van God of War een dramafilm hebben gemaakt ipv de over de top hack and slash die het was.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://9gag.com/gag/apG3vYW?ref=android
Er gebeurde bar weinig in die game buiten het laatste stuk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jammer dat ze van God of War een dramafilm hebben gemaakt ipv de over de top hack and slash die het was.
Maarja blijkbaar werkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |